Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2016 zbliżają się wielkimi krokami.
W czerwcu i lipcu na kibiców czeka wiele godzin sportowych wrażeń, które cieszą podwójnie, kiedy mecze oglądamy w gronie rodziny i przyjaciół. W odkrywaniu sportowych emocji fanom piłki nożnej toważyszyć będzie sieć Media Markt, która już 12 kwietnia wystartowała z kampanią „Odkryj w sobie kibica”.
12 czerwca w Nicei Polska rozegra swój inauguracyjny mecz podczas Mistrzostw Euro 2016. W pierwszym spotkaniu fazy grupowej podopieczni trenera Adama Nawałki zmierzą się z Irlandią Północną. W tym ważnym dla polskich kibiców momencie nie może zabraknąć także atrakcji przygotowanych przez sieć Media Markt! 12 kwietnia ruszyła kampania „Odkryj w sobie kibica”, promująca niesamowite emocje towarzyszące oglądaniu naszych rodaków na murawie podczas walki o Puchar Europy. Pierwsza odsłona kampanii połączona jest z atrakcyjną ofertą telewizorów i projektorów, których obraz, kontrast i dynamika zapewnią niezapomniane przeżycia podczas piłkarskich spotkań.
Kampania telewizyjna składa się z trzech 30 sekundowych spotów wizerunkowych oraz ich wersji skróconej 15-sekundowej, które uzupełnione będą samodzielnymi spotami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych wizerunkowo-akcyjnych. Motyw przewodni kampanii pojawi się również w reklamach radiowych, outdoorowych, prasie i w internecie.
Media Markt, jako główny rozgrywający branży RTV-AGD, od lat towarzyszy Polakom w najważniejszych sportowych wydarzeniach. Teraz z okazji Euro 2016 będziemy wspólnie kibicować naszej reprezentacji. Za każdym razem obok niesamowitej atmosfery towarzyszącej piłkarskim rozgrywkom, obserwujemy także wzrost zainteresowania klientów nowoczesnym sprzętem, który umożliwia przeżywanie sportowych emocji w domu. Z myślą o kibicach, którzy podczas sportowych spotkań ze znajomymi i rodziną chcieliby się poczuć jak na prawdziwym stadionie, przygotowaliśmy ciekawe oferty produktowe oraz atrakcyjne warunki ich finansowania – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Kampania „Odkryj w sobie kibica” potrwa od 15 kwietnia do końca Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Obejmie emisję spotów w telewizji i radio, kreacje internetowe i outdoor. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Denmer, Merlicek & Bergmann. Filmy zrealizował dom produkcyjny Ideal Ideal z reżyserem Darkiem Szendlem.
Działania reklamowe prowadzone są w następujących mediach:
- na portalach onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl,
- w kanale YouTube,
- w stacjach telewizyjnych TVP 1 i TVP 2, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych,
- w stacjach radiowych, m.in. ZET, RMF, RMF Maxxx, Trójka, PR1.
Za zakup mediów odpowiada Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. oraz Universal McCann (telewizja).
Więcej informacji na stronie internetowej www.mediamarkt.pl .
Klip: https://www.youtube.com/watch?v=aNuwN09lObQ
Sklepy Media Markt oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie elektroniki użytkowej. Można tu kupić zarówno nowinki techniczne, produkty z najwyższej półki, jak i popularny markowy sprzęt w najlepszych cenach. Nowoczesna forma prezentacji produktów ułatwia dokonanie właściwego wyboru, a o obsługę klientów dbają profesjonalnie przeszkoleni pracownicy. W celu sfinansowania zakupu można zawrzeć na miejscu umowę kredytową przy minimum formalności. Aktualnie sieć posiada 54 markety w 44 miastach Polski.
Media Markt
Więcej informacji z MEDIA MARKT ( press box )