W niedzielę 14 stycznia br. odbył się kolejny Bieg Wielkich Serc w Krakowie, organizowany na rzecz tegorocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
W tym roku inicjatywę wsparła liczna, bo aż 17-osobowa grupa biegaczy z Oknoplast Running Team.
Grupa Oknoplast po raz kolejny zaangażowała się w zbiórkę na rzecz Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Pracownicy firmy zdecydowali się na udział w 6. Biegu Wielkich Serc, który miał miejsce w Krakowie. Na linii startowej stanęło łącznie 915 chętnych, w tym 17 osób pod szyldem Oknoplast Running Team. Uczestnicy akcji wybiegali w sumie aż 31 101,03 zł dla Fundacji WOŚP. Celem tegorocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest pozyskanie środków dla wyrównania szans w leczeniu noworodków na podstawowych oddziałach neonatologicznych.
– Jesteśmy bardzo dumni z naszych pracowników, którzy z własnej inicjatywy zdecydowali się wesprzeć tak szczytny cel jak zbiórka na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy Oknoplast. – Mimo chłodu, który dawał się we znaki, wszyscy nasi biegacze poradzili sobie na medal. Co więcej, Oknoplast Running Team może pochwalić się zajęciem 5. miejsca w klasyfikacji najszybszych drużyn na 29 zgłoszone oraz 4. miejscem w kategorii najliczniejszego klubu na 203 zgłoszone.
Grupa Oknoplast gra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Grupa Oknoplast od wielu lat angażuje się w działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku, poza wzięciem udziału w 6. Biegu Wielkich Serc, firma wsparła Fundację także darowizną, jak również przekazała na aukcje charytatywne legendarną koszulkę znanej włoskiej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan oraz szalik słynnego francuskiego klubu Olympique Lyon. Szczególną inicjatywą wykazał się również partner handlowy przedsiębiorstwa – Bartosz Wołoszyk z Horyzont-Oknoplast, który wylicytował 4 godziny pracy prezydenta Starogardu Gdańskiego Janusza Stankowiaka. Dzięki temu Pan Prezydent będzie miał okazję sprawdzić się w nowej roli – pracując w biurze firmy i sprzedając okna Grupy Oknoplast.
– Jesteśmy szczególnie dumni z tego, że wszyscy pracownicy naszej firmy, jak również partnerzy handlowi są zaangażowani w zbiórkę na rzecz WOŚP – dodaje Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy Oknoplast. – Jako Grupa Oknoplast przeznaczyliśmy na licytacje wyjątkowe sportowe gadżety, tj. koszulkę Interu Mediolan oraz szalik Olympique Lyon. Partnerzy handlowi Oknoplast we własnym zakresie także grają dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przykładem tego jest OKNED-Partner Handlowy Oknoplast, który na aukcji oferuje skok ze spadochronu wraz z realizacją relacji filmowej. Mam nadzieję, że wszystkie aukcje okażą się dużym sukcesem, a zebrana w nich kwota znacząco zasili tegoroczną zbiórkę Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Finał zbiórki WOŚP odbywa się co roku w drugą niedzielę stycznia. W wydarzeniu bierze udział 1700 sztabów w Polsce i na całym świecie oraz 120 tys. wolontariuszy wspierających Fundację w organizacji całej akcji, a wielu z nich gra z Orkiestrą już od lat.
OKNOPLAST
press box