Studio Opus Film i Fundacja Alivia otrzymały wyróżnienie w Konkursie „Kampania Społeczna Roku 2015”. Nagroda przyznana została za kampanię „Chwile życia” w kategorii o Tematyce Zdrowotnej.
Jury uzasadniło swoją decyzję następująco - "oceniający zwrócili uwagę na trafnie sformułowany insight oraz oryginalną, przekonującą argumentację."
Twórcy kampanii agencja Young&Rubicam i Opus Film w symboliczny sposób podjęli się wyceny poszczególnych momentów życia pokazując, że najbardziej banalne chwile stają się dla pacjenta onkologicznego w Polsce - bardzo kosztowne.
W spocie telewizyjnym promującym kampanię występuje bohaterka z krwi i kości (Katarzyna Warnke) – młoda kobieta, próbująca wieść normalne życie, wbrew chorobie. Wydawałoby się, że takie nastawienie to już połowa sukcesu w leczeniu nowotworu.
Kampania „Chwile życia” miała za zadanie zwrócić uwagę społeczeństwa na wysokie koszty leczenia onkologicznego, które często pacjenci muszą ponieść sami, z własnej kieszeni. Są to ogromne kwoty, dochodzące nawet do 50 tys. zł miesięcznie.
Spot “ Chwile Życia” tylko na portalu YouTube został obejrzany ponad 200 tysięcy razy, a ponadto był wyświetlany w kinach i w telewizji. Przekaz dotarł do odbiorców również poprzez emisje w stacjach radiowych.
Udział twórców w tworzeniu kampanii miał charakter non-profit.