Jego fotografie publikowały najważniejsze magazyny – „Vogue”, „New Yorker”, „Vanity Fair” i „Harper’s Bazar”. Znany jako autor pięknych, zmysłowych portretów kobiet, w 1996 roku wydał album 10 women, w którym znalazły się zdjęcia najważniejszych top modelek dekady: Naomi Campell, Heleny Christensen, Cindy Crawford, Lindy Ewangelisty, Kristen McMenamy, Kate Moss, Tatiany Patitz, Claudii Schiffer, Christy Turlington i Amber Valetty.
Peter Lindbergh jest także autorem wielu słynnych kampanii reklamowych najbardziej prestiżowych marek. Fotografie Lindbergha były wystawiane w Berlinie, Paryżu i Nowym Jorku. Dwukrotnie realizował prace dla prestiżowego kalendarza Pirelli – w 1996 i w 2002 roku.
W tym roku Peter Lindbergh przygotował piękne i zmysłowo tajemnicze zdjęcia do jesiennej kampanii PANDORA, których niezwykła atmosfera będzię kontynuowana w zdjęcia do kampanii z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Walentynek.
O FIRMIE PANDORA
PANDORA projektuje, produkuje i sprzedaje ręcznie wykańczaną i nowoczesną biżuterię wykonaną wyłącznie ze szlachetnych metali, po przystępnych cenach. Produkty PANDORA sprzedawane są w ponad 65 krajach, na sześciu kontynentach, przez ponad 10.500 punktów sprzedaży, w tym ponad 700 markowych salonów PANDORA.
Założona w 1982 roku, z siedzibą w Kopenhadze, PANDORA zatrudnia ponad 5300 osób na całym świecie z czego ponad 3600 znajduje się w Gemopolis, w Tajlandii, gdzie firma produkuje biżuterię. Spółka PANDORA notowana jest na giełdzie NASDAQ OMX w Kopenhadze w Danii. W 2011 r. łączne przychody PANDORA wyniosły 6,7 miliardów DKK (około 895 milionów EUR). Aby dowiedzieć się więcej odwiedź www.pandoragroup.com