Szybki proces wyboru oferty, natychmiastowa płatność i potwierdzenie zawarcia umowy wysyłane SMS-em i na adres e-mail – to główne zalety nowego serwisu sprzedaży ubezpieczeń turystycznych www.wartadirect.pl .
- Proces zakupu jest intuicyjny i zajmie klientowi około trzech minut, bo tylko cztery etapy prowadzą do zawarcia umowy – mówi Przemysław Makaro, dyrektor biura rozwoju ubezpieczeń majątkowych i osobowych w WARCIE.
Klient najpierw wybiera jeden z trzech gotowych pakietów: dla wypoczywających, aktywnych lub narciarzy, a w kolejnym kroku otrzymuje informację o wysokości składki za sugerowany przez WARTĘ wariant. - Jego zakres określiliśmy analizując preferencje klientów – mówi Przemysław Makaro. Jeśli klient ma inne potrzeby, tylko jedno kliknięcie wystarczy, żeby automatycznie została przeliczona składka dla pozostałych 2 wariantów.
Za polisę można zapłacić korzystając z systemu Przelewy 24, dzięki czemu już po chwili, klient dostaje SMS i e-mail z potwierdzeniem przyjęcia płatności i objęcia ochroną od północy danego dnia. W treści obu wiadomości są informacje niezbędne w razie problemów w czasie wyjazdu: numer telefonu do Centrum Alarmowego WARTY i numer polisy.
WARTA spodziewa się, że z tej drogi zakupu skorzysta do końca roku ponad10 tys. klientów.
- Większość osób przypomina sobie o konieczności zakupu polisy w ostatniej chwili, często w wieczór poprzedzający wyjazd i wtedy jedynym ratunkiem jest zakup on-line. Uruchomiliśmy ten sposób sprzedaży właśnie z myślą o takich klientach – mówi Przemysław Makaro. Dystrybucja przez Internet będzie uzupełnieniem dla tradycyjnych kanałów - agenci WARTY nadal będą stanowić podstawowy kanał sprzedaży – dodaje.