Piotr Bezulski, Dyrektor Zarządzający PolskiBus.com komentuje: „Ten wspaniały wynik udało się osiągnąć szybciej niż zakładaliśmy. Uważam, że następny milion pasażerów przewieziemy w jeszcze krótszym czasie, gdyż nasze usługi stają się coraz bardziej popularne.”
Barry Pybis, Dyrektor Generalny PolskiBus.com mówi: „Każdego dnia coraz więcej osób po raz pierwszy korzysta z usług PolskiBus.com. Jest to zasługa wszystkich naszych pracowników, którzy codziennie zapewniają doskonałą jakość obsługi klienta. Chciałbym podziękować im wszystkim za konsekwencję i najwyższą dbałość o pasażerów."
PolskiBus.com zaprasza wszystkich klientów, aby uczcić ten wyjątkowy dzień. Dziś na pokładach autokarów na pasażerów będą czekać słodkie upominki.
Przewoźnik, który działa na rynku od czerwca 2011 r., rozwinął się w bardzo szybkim tempie obsługując 20 miast w Polsce i 5 europejskich lokalizacji. Ceny biletów rozpoczynają się już od 1 zł plus 1 zł opłaty rezerwacyjnej i zawierają bezpłatny dostęp do Internetu oraz gniazdek elektrycznych znajdujących się pod każdym siedzeniem. Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat usług PolskiBus.com, rozkładów jazdy oraz aktualnych cen biletów, prosimy o odwiedzenie strony internetowej www.polskibus.com.