Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-03-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ponad 100 nowych pracowników po roku działania Medicover w Radomiu

150x110

W Contact Center Medicover w Radomiu w ciągu pierwszego roku działania zatrudnienie znalazło ponad 100 osób. Oddział został uruchomiony w styczniu 2016 roku, a firma już zbudowała silną pozycję na lokalnym rynku pracy. Również dla Medicover radomska placówka stanowi ważny atut – jest jednym z dwóch tego typu centrów działających w strukturach firmy.

Nowe Centrum Kontaktu z Klientem Medicover w Radomiu zostało uruchomione 18 stycznia 2016 roku. Początkowo zatrudniało 30 osób. Dziś, po roku funkcjonowania radomskiego oddziału, pracuje w nim ponad 100 osób.

- Centrum kontaktu w Radomiu jest ważnym ogniwem w działaniach Medicover. Sprawna i łatwo dostępna dla pacjentów infolinia to jedna z podstaw funkcjonowania firmy medycznej. W Medicover stawiamy na wysoką jakość obsługi –  a taką zapewniają pracownicy radomskiego oddziału, którzy mają bezpośredni kontakt z naszymi pacjentami – mówi  Mirosław Suszek, Wiceprezes Zarządu Medicover.  

Do końca 2016 roku Centrum Kontaktu z Klientem w Radomiu odebrało 638 tysięcy połączeń. To blisko 1/3 wszystkich telefonów przychodzących na infolinię Medicover.

Dla Radomia centrum jest cennym pracodawcą

Medicover zbudował na lokalnym rynku pracy pozycję stabilnego i wiarygodnego pracodawcy. Radomski zespół tworzą konsultanci obsługujący pacjentów, liderzy zarządzający zespołami, specjaliści ds. szkoleń, jakości, procesów, pracownicy IT oraz administracji. Osoby zatrudnione w centrum wyróżniają wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość na rozwój i umiejętność działania w zespole.

- Każdy nowy pracownik przechodzi szkolenie wstępne, podczas którego nie tylko poznaje Medicover, wartości, standardy i usługi  firmy, ale również nabywa uniwersalne umiejętności związane z obsługą pacjentów. Szkolenia składają się z części teoretycznej, prowadzonej przez trenerów i części praktycznej, którą nowi pracownicy odbywają przy wsparciu doświadczonych pracowników – mówi Anna Kotula, Kierownik ds. Efektywności i Rozwoju Centrum Kontaktu z Klientem

Medicover oferuje pracownikom przejrzysty system premiowy oraz jasno określone zasady rozwoju ścieżki kariery. Osoby, które wykazują duże zaangażowanie i osiągają dobre wyniki pracy otrzymują dodatkowe korzyści, takie jak prywatna opieka medyczna, czy  karta benefitów.

Centrum Kontaktu z Klientem Medicover mieści się w atrakcyjnej lokalizacji – w biurowcu Radom Office Park w sąsiedztwie Galerii Słonecznej.

Medicover, z uwagi na dynamiczny rozwój, nadal planuje zwiększać zatrudnienie w oddziale w Radomiu. Osoby zainteresowane procesem rekrutacji zachęcamy do zgłaszania swoich kandydatur.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS