Na potrzeby akcji zostały stworzone trzy projekty specjalne: „ŠKODA amazing mural”, czyli pierwszy w Polsce video mapping 3D na muralu oraz „Amazing cinema”, niecodzienne pokazy video mappingu w kinie w ramach reklam wyświetlanych przed seansem filmowym, a także nowatorskie wydarzenie „Amazing parts”, podczas którego nowa ŠKODA Octavia zostanie rozebrana na części, a z nich młodzi projektanci stworzą obiekty sztuki użytkowej.
Premierowe pokazy video mappingu 3D na muralu będzie można zobaczyć we wtorek, 12 marca, w Warszawie na kamienicy przy ul. Polnej 40 oraz 15 marca w Poznaniu przy ul. Półwiejskiej 4 o godz. 19.
Jest to pierwsza tego typu realizacja w Polsce. Zazwyczaj w ramach video mappingu na budynku „ożywia się” poszczególne elementy architektury. W tym przypadku ożywiamy obraz wykonany przez artystów z Good Looking Studio. To jest właśnie wyjątkowe w naszej akcji, bo malunek musi być namalowany w 100 proc. w zgodzie z projektem - nie może być przesunięty nawet o parę centymetrów, ponieważ wtedy mural nie zazębi się z mappingiem. Dodatkowo animacja powstawała równolegle z malunkiem, co podniosło poziom trudności wykonania – mówi Karol Klepacki z Good Looking Studio, które przygotowywało video mapping i mural na zamówienie marki ŠKODA.
Po premierze projekcje będzie można oglądać do końca marca, we wtorki i środy (w Warszawie) oraz w piątki i soboty (w Poznaniu), w godz. od 19 do 22. Pokazy urozmaicą zdjęcia uczestników konkursu przeprowadzanego na Facebooku ilustrujące znaczenie słowa „amazing”.
„Amazing cinema” jest pierwszym w Polsce mappingiem w kinie. Projekcje będą wkrótce miały miejsce w kinach Cinema City Arkadia w Warszawie i w Cinema City Poznań Plaza. Tuż przed pokazem filmu sala kinowa za pomocą mappingu przeistoczy się we wnętrze auta. Działanie ma na celu przybliżenie widzom nowej ŠKODY i zachęcenie do jazdy próbnej.
Ostatnie działanie „Amazing parts” rozpocznie się 18 marca, a zakończy na targach Motorshow Poznań, w dniach od 4 do 7 kwietnia.
Mnogość znaczeń słowa „amazing” idzie w parze z szeroko zakrojonymi działaniami promocyjnymi. Kampania reklamowa nowej ŠKODY Oktavii została podzielona na dwie części. Pierwszy, zakończony już etap, trwający od 4 do marca br. wprowadzał do świadomości odbiorców słowo „amazing” oraz tłumaczenie jego znaczenia. Do działań promocyjnych wykorzystano media: TV, radio i internet. Główna część kampanii prowadzona w okresie od 11 marca do 30 kwietnia br., ma na stałe przypisać słowo „amazing” do nowej ŠKODY Oktavii.
Za kampanię reklamową ŠKODY odpowiadają agencje: Change Integrated, GoldenSubmarine, Kalicińscy.com, Good Looking Studio i New Age Media. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za strategię działań komunikacyjnych i współpracę z mediami odpowiedzialna jest agencja PR Q&AConsulting.