Ten tytuł filmu z 2000 roku może stanowić bardzo trafną metaforę określającą działania marketingowe i sprzedażowe firmy Humana. Właśnie ruszyła internetowa kampania wizerunkowa. Czy wszystkie karty już zostały odkryte? Czym nas jeszcze zaskoczą?
Mając taki skarb – jakim są najwyższej jakości produkty dla niemowląt – Humana na rynku polskim powoli, acz skutecznie i dość widowiskowo zaczyna rozpościerać skrzydła. Czy szykuje się do lotu? Jak długi będzie to lot i jak daleki zasięg mają plany marketingowe? Odpowiedzi na te pytania będzie można szukać w niedługim czasie w procentowym podziale rynku żywności dla dzieci, czego z całego serca życzą sobie pracownicy i właściciele firmy.
Będziemy widoczni – odpowiada tajemniczo Dyrektor Operacyjny Maciej Grandys – Dzięki rozszerzonej dystrybucji jesteśmy obecni już nie tylko w kanale farmaceutycznym, ale także w szeroko pojętym rynku FMCG (kanał nowoczesny i tradycyjny).
Na obiecaną widoczność Humana długo nie kazała czekać. W drugim tygodniu lutego ruszyła internetowa kampania wizerunkowa. Banery „Z miłości do dziecka”, kierujące na nową stronę Humana.pl, można zobaczyć na najpopularniejszych portalach parentingowych (Babyonline.pl, MamaCafe.pl, Polki.p,l ZdrowyBobas.pl, ABCkarmienia.pl).
Czy to największe uderzenie Humany w tym roku czy dopiero rozgrzewka? Na odpowiedź przyjdzie nam nieco poczekać. Jak długo? Tej tajemnicy przyczajony tygrys na razie nie zdradza.
###
Grupa przedsiębiorstw Humana Milchunion, z obrotem ponad 2,9 mld € i ilością ponad 3,3 mld kg przetwarzanego rocznie mleka, należy do liderów firm przetwarzających ten surowiec. W Niemczech Humana Milchunion zajmuje pod tym względem drugie miejsce, natomiast w światowym rankingu mieści się w pierwszej dwudziestce.
Humana Milchunion eG, spółka „matka“ całej grupy przedsiębiorstw, jest zorganizowana na zasadach spółdzielczych, co oznacza, że dostawcy najważniejszego surowca – mleka są właścicielami firmy. Produkty Humana Milchunion są dostępne w ponad 70 krajach świata.
Więcej informacji w serwisie www.humana.pl.
Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. Jej działania skierowane są do dzieci i ich rodziców oraz do kobiet w ciąży. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesny suplement diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – preparat PregnaPLUS, suplement diety skutecznie uzupełniający profilaktykę leczenia infekcji dróg moczowych - Femisept URO testy owulacyjne i testy ciążowe Averco i As 100. Nowością w ofercie jest organiczny olejek do kąpieli z serii naturalnych kosmetyków do pielęgnacji niemowląt i dzieci - MIA organic care.