Getin Bank został ponownie wyróżniony w prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka i znalazł się w gronie liderów jakości obsługi. Bank okazał się być bezkonkurencyjny w kategorii „Banki w Internecie” i znalazł się na podium w kategoriach „Bankowość mobilna” oraz „Bank dla Kowalskiego”. O prestiżowym wyróżnieniu zdecydowały wysoka jakość obsługi oraz funkcjonalność i dostępność usług świadczonych przez Bank.
Pozycję w rankingu określała suma punktów przyznanych za różne formy kontaktu z Klientem. Getin Bank został liderem kategorii „Banki w Internecie”. Natomiast w „Bankowości mobilnej” zajął drugie miejsce. Podstawowymi kryteriami oceny usług internetowych i mobilnych były łatwość nawigacji po serwisie, a także efektywność kanałów kontaktu z bankiem oraz systemu transakcyjnego. Dodatkowo premiowane były nowe usługi i funkcjonalności. Getin Bank został nagrodzony także w obszarze bankowości tradycyjnej, zajmując trzecią pozycję w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. Tu eksperci kierowali się uprzejmością, zaangażowaniem i kompetencjami doradców oraz skutecznością przeprowadzania podstawowych operacji.
Wysoka pozycja w trzech kategoriach zestawienia Newsweeka potwierdza skuteczność działań Banku w zakresie jakości obsługi Klientów. Strategiczne zmiany zachodzące w organizacji są doceniane przez niezależnych ekspertów. W poprzedniej edycji rankingu Getin Bank również został wyróżniony. Zwyciężył w kategorii „Bank dla Kowalskiego” oraz zajął trzecie miejsce w kategorii „Bankowość internetowa”. Z kolei w kwietniu br. Getin Bank uplasował się na podium rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem”.
„Sukces w rankingu Newsweeka jest kolejnym znaczącym wyróżnieniem w obszarze jakości obsługi, które Bank otrzymał w tym roku. To efekt ciężkiej pracy całego zespołu i dowód na to, że zmiany, które systematycznie wprowadzamy dają wymierne efekty. Realizowana od 2016 roku Strategia pozwoliła nam zoptymalizować kluczowe procesy biznesowe i znacząco przyczyniła się do wzrostu standardów obsługi” – powiedział Artur Klimczak, Prezes Getin Noble Banku. „Nagroda ta jest dla nas motywacją i zobowiązaniem do dalszej, ciężkiej pracy” - dodał.
Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” został zrealizowany w oparciu o metodę „tajemniczego klienta” przy współpracy z firmą badawczą Millward Brown. W celu wyłonienia laureatów, audytorzy odwiedzili ponad 300 placówek oraz korzystali z bankowych infolinii i usług internetowych. Instytucje finansowe oceniane były w czterech kategoriach: „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość mobilna”.