SERWIS INTERNETOWY WWW.KATEDRA-WAWELSKA.PL
- Całkowicie nowy serwis internetowy, przebudowany według nowych założeń, uwzględniających aktualne trendy w sposobie użytkowania internetu oraz nowoczesne rozwiązania stosowane na świecie do prezentacji miejsc atrakcyjnych turystycznie.
- Prace były prowadzone warsztatowo, w ścisłej współpracy z Klientem. Wyzwaniem było połączenie potrzeb Wawelu jako Panteonu Polski, oczekiwań Parafii Archikatedralnej św. Stanisława BM i św. Wacława oraz interesów Centrum Informacji Turystycznej.
- Specjalnie na potrzeby projektu została zorganizowana sesja fotograficzna, aby uzyskać jednorodne stylistycznie zdjęcia spełniające jednocześnie zaplanowane wymogi techniczne (jakość, rozdzielczość, proporcje ekranu 3:4)
- Serwis wykonany w technologii RWD jest w pełni responsywny – dostosowuje się automatycznie do rodzaju urządzenia (desktop, laptop, tablet, smartfon) oraz wielkości ekranu.
- Zaplanowane jest wykorzystanie serwisu podczas Światowych Dni Młodzieży. Obecnie akceptowany jest plan informacji dla pielgrzymów i wkrótce informacje dla nich zostaną zamieszczone w specjalnej sekcji serwisu w wielu językach.
- Cały serwis obecnie przygotowany jest po polsku i angielsku, ale został zaprojektowany w taki sposób, aby bardzo łatwo i szybko dało się tworzyć kolejne wersje językowe.
- Co miesiąc stronę Katedry Wawelskiej odwiedza około 15 – 20 tyś internautów. Spodziewamy się znacznego zwielokrotnienia tej liczby przed i podczas Światowych Dni Młodzieży.
- Po stronie Klienta w pracach brało udział 5 osób pod przewodnictwem Księdza Prałata Zdzisława Sochackiego. Po stronie Nord Digital w pracę było zaangażowanych łącznie 8 osób.
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA KRYPTA LEONARDA
- Bardzo nowoczesne rozwiązanie, śmiało konkurujące ze standardami światowymi.
- Multimedialna i interaktywna – sterowana dotykiem – prezentacja informacji dotyczących Krypty Leonarda oraz każdej z postaci historycznych w niej spoczywających.
- Prezentacja prezentuje objętościowo około 100 stron tekstu oraz 80 zdjęć (poprzednia informacja o tym miejscu zajmowała 2 strony A4).
- Był to projekt pilotażowy, aby sprawdzić skuteczność i atrakcyjność takiego rozwiązania. Statystyki potwierdzają ten kierunek – od kwietnia prezentację obejrzało 15 000 osób odwiedzających Wawel, spędzając przy niej średnio 4,5 minuty. Szacujemy że w ciągu roku skorzysta z niej ponad 50 000 osób.
- Opracowania informacji historycznych powstały pod czujnym okiem Księdza Profesora Jacka Urbana, wybitnego znawcy Wawelu.
- Po stronie Klienta w pracach udział brały 3 osoby. Ze strony Nord Digital zaangażowanych było łącznie 10 osób - w tym angielkojęzyczni native spikerzy o wiedzy historycznej.
dostarczył infoWire.pl