Prawie milion Polaków wybrało się do kina na środowe seanse z Orange
Już niemal milion polskich kinomanów wzięło udział w akcji „Środy z Orange" i skorzystało z możliwości otrzymania dwóch biletów do kina w cenie jednego na środowe seanse filmowe w kinach Cinema City. Właśnie mija rok od rozpoczęcia tej akcji w naszym kraju.
Polska edycja „Śród z Orange" swoją oficjalną premierę miała w środę 22 kwietnia 2009 roku. Liczba chętnych do udziału w tej akcji rosła lawinowo, już w październiku 2009 r. przekroczyła pół miliona.
Filmem, na który jak dotąd wybrało się najwięcej amatorów środowych seansów (aż 65 000) był film „2012". Niewiele mniejszą widownię zgromadziły „Anioły i Demony" (41 000) oraz „Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów".
Wraz ze startem „Śród z Orange" ruszył w Internecie portal www.orangefilm.pl, a w serwisie społecznościowym Facebook pojawiła się fan strona Klubu Filmowego Orange.
Akcję zapoczątkowano 6 lat temu w Wielkiej Brytanii. Do tej pory skorzystało z niej 14 milionów Brytyjczyków. Projekt rozszerzony został także na inne kraje, jak: Armenia, Izrael, Rumunia i Luksemburg. W Austrii akcja prowadzona jest jako „Czwartki z Orange".
„Środy z Orange" to jedna z wielu aktywności filmowych, które Orange kieruje do swoich klientów. Firma organizuje także przedpremierowe pokazy dla dziennikarzy „Orange Kocha Kino", jest sponsorem tytularnym sieci kin trójwymiarowych Orange IMAX. Realizuje również projekt Orange Kino Letnie. W styczniu, wspólnie z Instytutem Ipsos, przeprowadziła badania, których efektem jest Raport Badawczy „Preferencje kinowe Polaków".