Zaskocz zimę zanim ona zaskoczy Ciebie! – po raz drugi Continental rzuca wyzwanie kierowcom zachęcając do wymiany opon na zimowe.
Projekt Zimoaktywni jest skierowany do zapobiegliwych kierowców, którzy zastanawiają się kiedy najlepiej wymienić opony na zimowe. Głównym założeniem akcji jest poprawa bezpieczeństwa na drodze, poprzez wzrost świadomości i wiedzy kierowców – bo lepiej przygotować samochód do jazdy po śniegu czy lodzie, niż dać zaskoczyć się zimie.
W tegorocznej odsłonie projektu pojawiają się czterej bohaterowie specjalni – to zimoaktywni mechanicy, pracownicy polarnego serwisu Continental. Niedźwiedź Polarny Waldek, Pingwin Zbyszek, Mors Kuba i Lisica Kasia pomagają internautom służąc radą i wskazówkami. Znany rysownik Henryk Sawka okrasił serwis i materiały promocyjne tematycznymi grafikami z postaciami głównych bohaterów.
Na potrzeby akcji Zimoaktywni powstał dedykowany serwis specjalny. Na stronie www.zimoaktywni.pl można znaleźć porady ekspertów oraz edukacyjne i lifestylowe materiały video. Kierowcy mogą również przekonać się jaki wpływ ma rodzaj ogumienia na długość drogi hamowania na śliskiej nawierzchni, a także sprawdzić, jaki typ kierowcy reprezentują.
Elementem dodatkowo angażującym użytkowników jest konkurs internetowy, którego finał rozgrywa się na antenie radia RMF FM. Uczestnicy konkursu mają możliwość wygrania pięciu kompletów opon zimowych Continental oraz zestawy gadżetów.
„Po sukcesie zeszłorocznej kampanii wracamy z jej nową odsłoną. Odświeżamy stronę serwisu wzbogacając ją o nowe treści i zupełnie nowych bohaterów. Zapraszamy wszystkich kierowców do podjęcia wyzwania Continental i aktywnego przygotowania się do nadchodzącej zimy” – komentuje Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager, Continental Opony Polska.
Projekt Zimoaktywni wspiera ogólnopolska cross-mediowa promocja: w kanale online (serwisy Grupy Onet-RASP, m.in. Onet.Moto, Onet.Podróże, auto-swiat.pl, topgear.com.pl czy newswek.pl), w mobile’u (lekka wersja serwisu Onet.pl), w prasie (tytuły motoryzacyjne i biznesowe RASP – m.in. Auto Świat, Top Gear, Auto Świat 4x4, Newsweek Polska, Forbes), w wersjach prasowych na urządzenia mobilne – na tablety, w radiu (radio RMF FM) i w serwisach społecznościowych (Facebook i Instagram).
Projekt Zimoaktywni jest realizowany we współpracy z działem Projektów Media Impact, który odpowiada za przygotowanie i koordynację działań mediowych oraz agencję The Boom (wewnętrzną agencję kreatywną Media Impact) odpowiedzialną za całą koncepcję kreatywną. Działania public relations realizuje ConTrust Communication.
* * *
Continental AG
Z osiągniętymi w 2014 roku obrotami w wysokości 34,5 miliarda euro, Continental jest jednym z wiodących dostawców motoryzacyjnych na świecie, rozwijając inteligentne technologie dla transportu osób i ich dóbr. Jako wiarygodny partner i międzynarodowy producent opon, oferuje trwałe, bezpieczne i komfortowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb. Koncern działa w ramach pięciu działów: Podwozi i Bezpieczeństwa, Układów Napędowych, Wnętrz Pojazdów, Opon oraz ContiTech. Continental zatrudnia obecnie ponad 205 000 pracowników w 53 krajach.
www.continental-corporation.com
Dział Opon
Jako jeden z wiodących producentów opon na świecie, zatrudniający ponad 42 000 pracowników. Obecnie Dział Opon posiada na całym świecie 22 zakłady zajmujące się produkcją i rozwojem. Szeroka oferta produktów Działu oraz stałe inwestycje w badania i rozwój w znaczący sposób przyczyniają się do osiągnięcia efektywnej pod względem kosztowym i wydajnej ekologicznie mobilności.
Opony do pojazdów ciężarowych
Dział Opony do Pojazdów Ciężarowych jest jednym z największych producentów opon do samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów przemysłowych na świecie.
www.continental-truck-tires.pl
Sponsoring
Dział Opon jest oficjalnym sponsorem Pucharu Niemiec w Piłce Nożnej, Major League Soccer w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, Pucharu Azji w Piłce Nożnej 2015 w Australii oraz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM we Francji.