Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-04-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rusza kolejna loteria konsumencka marki Total

Akcja potrwa do 30 czerwca br. Aby wziąć udział w zabawie należy w czasie trwania loterii zakupić lub wymienić w warsztacie olej Total, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować numer z dowodu zakupu na dedykowanej loterii stronie www.czasnawygrana.pl lub zgłosić go za pośrednictwem sms na numer 70866 (koszt sms 0,62 zł z VAT).

Na biorących udział w zabawie czekają atrakcyjne nagrody. Główną wygraną w loterii jest Citroën C4 Cactus, którego losowanie odbędzie się 1 lipca br. W cotygodniowym losowaniu do wygrania będą rowery Giant albo iPady Air 2 (Zwycięzca decyduje o wyborze nagrody). Dodatkowo każdego dnia wszystkie nadesłane prawidłowo zgłoszenia biorą udział w losowaniu  zegarka marki Timex.

Loteria ma szerokie wsparcie reklamowe offline i online. Na promocyjnych produktach pojawią się naklejki informujące o loterii. O akcji będą również komunikować plakaty, ulotki, wobblery oraz  dyspensery, a także reklamy w wybranych tygodnikach opinii (m.in. Newsweek, Polityka, Wprost, Auto Swiat, Auto Moto, Motor).

Loteria będzie szeroko promowana w mediach online. Od 1 kwietnia dostępny jest dedykowany akcji landing page  www.czasnawygrana.pl. Działania komunikacyjne będą prowadzone również na profilu Facebook marki, stronie www.teamtotal.pl oraz na kanale YouTube marki. Aby dotrzeć do fanów marki zainteresowanych motoryzacją powstało promocyjne video, które również pojawi się na teamtotal.pl, YouTube i Facebooku.

Link do video:  https://www.youtube.com/watch?v=ENkYeaj5zaE

Loteria będzie wspierana szeroką kampanią mediową, którą zaplanował dom mediowy Vizeum oraz Amnet. Kampania obejmuje działania na Facebooku i YouTube oraz działania oparte o remarketing.

Za koncepcje kreatywną oraz prawną organizację loterii audioteksowej odpowiada Agencja First Line Polska. Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska. Działania z zakresu remarketingu przygotował Amnet Polska. Za kreację video wykorzystaną w kampanii odpowiada agencja Isobar Polska. Stronę www oraz kreację do prasy i POS przygotowała Agencja First Line Polska, która odpowiada również za prawidłowy przebieg loterii.





Słowa kluczowe:Total

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS