Obiekt zajmuje powierzchnię 3 hektarów i jest w pełni dostosowany do potrzeb kierowców pojazdów ciężarowych. Oferuje 90 miejsc parkingowych dla TIRów i 29 dla aut osobowych, a także 14 stanowisk wyposażonych w system szybkiego tankowa (HGV), z których jednocześnie może korzystać siedem ciężarówek, tankujących z obu stron pojazdu. Przy każdym stanowisku z olejem napędowym znajduje się dystrybutor z AdBlue®.
Z myślą o kierowcach będących wiele dni w trasie na terenie obiektu znajduje się komfortowa strefa sanitarna 2theLoo, punkty gastronomiczne oraz produkty z oferty Deli2go, bankomat, całodobowy kantor czy kompresor, a w jego pobliżu punkt poboru opłat via Toll i bazar handlowy. Kierowcy mogą skorzystać z bezprzewodowego Internetu dostępnego na całym parkingu. Obiekt jest stale nadzorowany za pośrednictwem 39 kamer monitorujących parking, stanowiska tankowania i sklep. W planach jest również budowa myjni dla samochodów ciężarowych oraz uruchomienie samoobsługowego marketu wielobranżowego.
„Obiekt w Świecku to nasz flagowy projekt, który pokazuje jak powinny wyglądać nowoczesne stacje – zarówno pod względem lokalizacji jak i zastosowanych rozwiązań. To odpowiedź na potrzeby europejskiego rynku transportowego, który w oparciu o ofertę Shell buduje swoją sieć tranzytową. Polecam tę stację wszystkim firmom, dla których liczą się oszczędność czasu i pieniędzy, a także komfort kierowcy” – powiedziała Ewa Galanty, szef Marketingu euroShell w Shell Polska.
EuroShell umacnia pozycję wśród kart paliwowych
Zmodernizowana stacja w Świecku jest jednym z elementów oferty kart paliwowych euroShell, które umożliwiają płatności bezgotówkowe w 20 000 stacji Shell w 35 krajach w Europie, z czego 400 zlokalizowanych w Polsce. Pojazdom ciężarowym dedykowanych jest niemal 2500 obiektów Shell w Europie.
Korzystanie z karty euroShell to także unikalna możliwość tankowania paliwa Shell FuelSave Diesel przyczyniającego się do zmniejszenia spalania, a w konsekwencji do oszczędności zmniejszenia kosztów firmy. Posiadacze karty mogą korzystać także z programu FuelSave Partner – system oparty na rozwiązaniach telematycznych, monitorujący pracę i sposób prowadzenia pojazdu przez kierowcę pozwala redukować zużycie paliwa oraz emisję CO2 aż do 10%. Dzieki zespoleniu FuelSave Partnera z danymi transakcyjnymi karty paliwowej system pomaga wykryć nadużycia związane z tankowaniem pojazdów. Ponadto kartą można płacić za przejazdy autostradami, a także regulować inne opłaty związane z poruszaniem się po drogach całej Europy.
Karta euroShell powstała na bazie ponad 50 letniego doświadczenia firmy Shell w oferowaniu kart paliwowych. To sprawdzone narzędzie, które pozwala na efektywne wykorzystanie czasu pracy i redukcję kosztów firmy.
Szczegółowe informacje na www.euroshell.pl
Marta Rakoczy
ConTrust
m.rakoczy@contrust.pl
GSM: + 48 605 073 929
Fax: +48 22 402 48 68
Ewa Galanty
Shell
Ewa.galanty@shell.com
Tel. +48 606 670 018
www.shell.pl
*****
Shell Polska
Shell działa w Polsce od 1992 roku. Działalność obejmuje biznes Retail – sieć stacji i sklepów Shell, łącznie blisko 400 obiektów w całym kraju, oferujących pełną gamę usług od sprzedaży paliwa przez myjnie po punkty gastronomiczne, karty paliwowe euroShell, oleje i smary, hurtowe dostawy paliw dla dystrybutorów, transportu i przemysłu, a także program lojalnościowy – Shell ClubSmart. Z początkiem 2013 roku biznes Shell Aviation wkroczył na rozwijający się w Polsce rynek lotniczy. W Zabierzowie, koło Krakowa, od 2006 roku działa Shell Business Service Centre, które jest jednym z największych centrów usług dla biznesu działających w Polsce i jest zarazem jednostką, która wyróżnia się pod względem zaawansowania obsługiwanych zadań i kompetencji pracowników.