Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2024-11-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Smartfony marki IIIF150 wkraczają na polski rynek



Najsmuklejsze wśród pancernych, najbardziej wytrzymałe wśród smukłych

Rośnie zainteresowanie smartfonami, które są nie tylko wytrzymałe, ale także przyjazne dla użytkownika i środowiska.  Na polski rynek wchodzi marka IIIF150 z szeroką ofertą nowoczesnych urządzeń, które redefiniują standardy odporności i designu. Te wzmacniane, a zarazem smukłe smartfony otwierają nową erę trwałości i stylu.

Coraz więcej użytkowników wybiera smartfony, które mogą przetrwać każdą przygodę i wytrzymają co najmniej kilka sezonów. Odpowiedzią na ten trend jest debiut na polskim rynku marki IIIF150 (czytaj: i-ef-sto pięćdziesiąt), z ofertą pancernych, ale smukłych i funkcjonalnych smartfonów o wyjątkowym wzornictwie.

Użytkownicy smartfonów coraz częściej szukają urządzeń, które dotrzymają im kroku w każdej sytuacji – od pracy w wymagających warunkach po ekstremalne przygody. Odpowiadamy na te potrzeby, wprowadzając na rynek linię nowoczesnych, wzmacnianych smartfonów marki IIIF150, które łączą w sobie wytrzymałość z eleganckim i smukłym designem – mówi Wioletta Batóg, prezes zarządu spółki MB Mobile.

Innowacyjne, supernowoczesne urządzenia IIIF150 przełamują stereotyp pancernego, outdoorowego smartfonu jako ciężkiego i topornego aparatu. Mimo wzmocnionej obudowy odpornej na wodę, pył i wstrząsy oraz pojemnej baterii, smartfony IIIF150 są smukłe i lekkie. Dzięki temu zapewniają maksymalny komfort użytkowania miłośnikom aktywnego życia, outdoorowych przygód i sportów ekstremalnych.
 
Trzy kreski (trzy litery „i”) w logo marki to nie przypadek – symbolizują inwestycję w innowacje (Investment In Innovation): najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, intrygujący wygląd urządzeń oraz nową jakość budowania doświadczeń klientów. Logo kojarzy się także z górą i symbolizuje stabilność oraz niezachwianą jakość produktów marki.

Misją marki IIIF150 jest tworzenie wzmocnionych, wytrzymałych smartfonów o niebanalnym, nowoczesnym, a przede wszystkim supersmukłym i ergonomicznym kształcie, zapewniającym maksymalną wygodę użytkownikowi. Marka posiada własny design house, gdzie sztab specjalistów pracuje nad wyglądem urządzeń, aby ich stylistyka była nowoczesna, intrygująca i wyprzedzająca trendy. Jednocześnie fachowcy od elektroniki i nowych technologii dbają o to, by w smartfonach IIIF150 nie zabrakło inteligentnych rozwiązań, doskonałej jakości materiałów oraz by były niezawodne, wytrzymałe i zapewniały klientom najwyższą jakość użytkowania.

Kim są odbiorcy marki IIIF150?

To ludzie mający dzikość w sercu, pełni pasji, miłości do natury, to pracujący w terenie, często w trudnych i zmiennych warunkach. IIIF150 to doskonały wybór dla np. pracowników handlu i logistyki, służb mundurowych czy branży budowlanej.  Smartony IIIF150 docenią ludzie ciekawi świata, aktywnie spędzający czas na łonie natury bez względu na pogodę, miłośnicy sportów wodnych, wspinaczki, biwakowania, górskich wypraw i narciarstwa, dla których ważne jest, aby ich smartfon dobrze znosił trudne warunki atmosferyczne, zamoczenia, zmienne temperatury, upadki, kurz i pył, a równocześnie charakteryzował się wysoką żywotnością baterii.

Marka IIIF150 została powołana do życia w 2020 roku z misją tworzenia nowoczesnych outdoorowych smartfonów sprzyjających ponownemu zbliżeniu ludzi do natury i pokochania wolności. W 2021 roku marka otworzyła swój pierwszy oficjalny sklep na Aliexpress, a rok później miała już ponad 100 tysięcy użytkowników.

Polscy klienci będą mogli kupić pierwsze smartfony marki już w grudniu 2024 w Media Expert i X-Kom.

Więcej informacji o marce IIIF150: IIIF150 | Wytrzymałe | Ultra cienkie | Telefony do zadań specjalnych

MB Mobile
press box





Słowa kluczowe:MB Mobile

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS