Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-06-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

Grupa TP umożliwia poszkodowanym przez powódź klientom TP i Orange opłacenie rachunków w dłuższym okresie czasu bądź na raty. Obie firmy w indywidualnych przypadkach będą podejmować decyzje o umorzeniu należności za usługi szczególnie poszkodowanym. Orange przekaże też powodzianom 5 tysięcy telefonów wraz z ze starterami.

Już od kilku dni klienci TP i Orange w salonach sprzedaży i na infoliniach są informowani o zasadach rozliczenia usług dla osób poszkodowanych przez powódź. Operatorzy wydłużyli czas na zapłatę rachunków dla osób, którzy dostarczą zaświadczenia z urzędu gminy lub innych uprawnionych organów, potwierdzające poniesienie w powodzi straty. Możliwe jest też rozłożenie płatności na raty. W indywidualnych przypadkach rozpatrywane będzie umorzenie należności.

Poszkodowani przez powódź klienci TP i Orange, korzystający ze stacjonarnego telefonu i internetu, będą też mogli bez opłat czasowo zawiesić ich działanie lub przenieść te usługi do nowego miejsca zamieszkania. Osoby korzystające z mobilnych usług Orange również mogą czasowo zawiesić ich działanie, bezpłatnie zmienić plan taryfowy na niższy lub zmienić plan abonamentowy na ofertę mix.

*****

Orange nieodpłatnie przekaże powodzianom 5 tysięcy telefonów Motorola WX395, każdy razem ze starterem o nominale 20 złotych. Chcemy by darmowe telefony z kartami trafiły do najbardziej potrzebujących jak najszybciej, dlatego współpracujemy tu z organizacjami pozarządowymi, które dysponują listami poszkodowanych.

Grupa TP w ramach współpracy z pozarządową inicjatywą Razem Powodzianom (www.powodz.ngo.pl) udostępniła łącza na specjalną infolinię dla poszkodowanych i chcących pomagać. Przekazała też 10 darmowych numerów komórkowych dla osób koordynujących pomoc w terenie. Pomaga stworzyć i wdrożyć serwis alertów SMS-owych.

TP odpowiedziała też na prośbę władz zalanej gminy Wilków, gdzie podłączyła telefony i neostradę w tymczasowej siedzibie urzędu gminy. Urząd został zwolniony od opłat za te usługi, otrzymał też od TP aparaty telefoniczne i drukarki.

W czasie potrzebnym na niezbędne naprawy sieci telekomunikacyjnej TP zapewnia na terenach zalanych łączność przez automaty telefoniczne, z których bezpłatnie można dzwonić do wszystkich stacjonarnych i komórkowych sieci w Polsce. Do takich automatów można się też dodzwonić. Już od 22 maja 2010 roku są one instalowane tam, gdzie jest najwięcej ewakuowanych powodzian i proszą o to lokalne sztaby kryzysowe. Automaty będą dostępne do czasu, aż sytuacja się ustabilizuje (w załączniku lista automatów).

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS