BEST WESTERN Bonum Hotel zdobył nagrodę po raz piąty z rzędu, trafiając tym samym do „Galerii sław”
Warszawa, 30 czerwca 2015 r. - Ponad 1800 hoteli Best Western na całym świecie, w tym 6 w Polsce, zdobyło w tym roku certyfikat jakości serwisu TripAdvisor®. Wyróżnienie to przyznawane jest obiektom, które świadczą usługi na najwyższym poziomie, co potwierdzają pozytywne opinie regularnie wystawiane przez użytkowników serwisu.
BEST WESTERN Hotel Cristal w Białymstoku, Best Western Plus Dyplomat Hotel w Olsztynie, Best Western Hotel Galicya w Krakowie, BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice, BEST WESTERN PLUS Ferdynand Hotel w Rzeszowie i BEST WESTERN Bonum Hotel w Gdańsku to tegoroczni laureaci nagrody w Polsce. Jakość usług w ostatnim z wymienionych hoteli użytkownicy serwisu docenili już po raz piąty z rzędu, zapewniając mu tym samym miejsce w „Galerii sław” serwisu.
W procesie przyznawania certyfikatów jakości TripAdvisor® stosowany jest specjalny algorytm, który uwzględnia jakość, aktualność oraz liczbę recenzji i opinii opublikowanych przez podróżnych w serwisie TripAdvisor® w okresie 12 miesięcy, jak również czas, jaki upłynął od rejestracji obiektu, i pozycję w indeksie popularności. Warunkiem kwalifikacji do przyznania wyróżnienia jest utrzymywanie wyniku w ogólnym rankingu na poziomie co najmniej czterech z pięciu gwiazdek, posiadanie wymaganej minimalnej liczby recenzji, a także obecność w serwisie przez co najmniej 12 miesięcy.
Początek wakacji to czas, kiedy wielu Polaków wybierając hotel na wakacyjny pobyt poszukuje w internecie wiarygodnych opinii o obiektach. Właśnie dlatego certyfikaty jakości serwisu TripAdvisor® to zarówno niezwykle cenne wyróżnienie dla nas, bo stanowi ogromne docenienie naszych starań, ale również bardzo przydatna wskazówka dla naszych przyszłych gości, którzy właśnie poszukują wymarzonego hotelu na urlop. Jestem bardzo dumny, że certyfikat został przyznany aż 6 obiektom w Polsce – to ogromna motywacja do tego, aby dalej poszerzać grono zadowolonych klientów, którzy są naszymi ambasadorami – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.
O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
dostarczył infoWire.pl