Ważną rolę w ciągłym podnoszeniu jakości usług Telmon odgrywa Dział Monitoringu i Szkoleń. Dział kontrolujący jakość rozmów nie tylko wychwytuje błędy, ale także weryfikuje umiejętności – również sprzedażowe – konsultantów. Informacje dostarczane przez tę komórkę wykorzystywane są zarówno w dziale szkoleń, jak i całym pionie operacyjnym. Jest to narzędzie weryfikacji negatywnych oraz pozytywnych działań pojawiających się w prowadzonych przez Telmon kampaniach telemarketingowych. Dzięki analizom i obserwacjom pracowników działu udało się wprowadzić wiele nowych zasad oraz wytycznych podnoszących jakość usług.
Na poziom jakości wpływa także odpowiednia atmosfera pracy w Telmon. Pracownicy nie tylko działają na rzecz klientów, ale też prowadzą wiele inicjatyw o charakterze integrującym i charytatywnym.
– Zespół Telmon tworzą ludzie sympatyczni i bardzo zaangażowani – tak w pracę, jak i we wszystkie wspólne projekty, które prowadzimy niezależnie od naszych służbowych zadań – mówi Artur Kapacki. – Fantastycznie pracuje się z takimi osobami, a współpraca ta przynosi korzyści także innym, np. podopiecznym domów dziecka, którym pomagamy w ramach wewnątrzfirmowych akcji charytatywnych.
W Telmon pracuje niemal 300 osób w dwóch oddziałach – w Łodzi i Toruniu. Firma wciąż jest otwarta na nowych pracowników, bowiem ze względu na rozszerzające się portfolio klientów ciągle tworzy nowe stanowiska pracy.
Telmon świadczy kompleksowe usługi w zakresie outsourcingu procesów usług telemarketingowych i telesprzedaży. Specjalizuje się w kampaniach sprzedażowych, umawianiu spotkań handlowych, przeprowadzaniu ankiet, badań zadowolenia klienta oraz infoliniach skierowanych do precyzyjnie określonych grup docelowych (klienci indywidualni oraz małe i średnie przedsiębiorstwa).