Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-03-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Tomasz Czudowski odchodzi z mBanku

Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu mBanku.

Tomasz Czudowski pracował w mBanku od stycznia 2009 r. Jako dyrektor marketingu odpowiadał za wszystkie działania związane z komunikacją marki: reklamę, public relations, identyfikację wizualną, merchandasing i marketing internetowy. Nadzorował też obszar strategii, badań i analiz marketingowych oraz sprzedaż przez internet. Do jego obowiązków należało również dbanie o spójność wizerunku marki mBank w Czechach i na Słowacji. Wśród projektów, za które odpowiadał, były m.in.: jesienna kampania promocyjna mBanku, obecność marki w serwisach społecznościowych i rozwój funkcjonalności systemu transakcyjnego. Był odpowiedzialny także za komunikację związaną z wprowadzeniem nowości produktowych do oferty Banku, m.in. kart płatniczych MasterCard PayPass oraz produktów strukturyzowanych.

W najbliższym czasie działania marketingowe mBanku prowadzić będzie Paweł Kucharski, dyrektor BRE Banku SA ds. mBanku i marketingu bankowości detalicznej.

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi" „Dziennika Gazety Prawnej", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. W lutym 2010 r. zdobył tytuł „Złotego Banku 2009 r.", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009".





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS