Z dniem 1 kwietnia br. Tomasz Wojciechowski dołączył do Havas Worldwide Warsaw w roli creative directora. Wspólnie z Jakubem Zieleckim, piastującym tożsame stanowisko, zarządza kreacją agencji.
Dla Wojciechowskiego to powrót do Havas Worldwide Warsaw – z agencją był już związany od lipca 2014 do czerwca 2015 roku, kiedy pełnił rolę deputy creative directora (wspólnie z Zieleckim) w Havas Worldwide Warsaw, a także zarządzał kreacją H Warsaw.
Przed ponownym dołączeniem do Havas Worldwide Warsaw Tomasz Wojciechowski był związany z MullenLowe Warsaw na stanowisku deputy creative directora. W swojej karierze zawodowej pracował też w kreacji Young & Rubicam (również jako deputy creative director) i G7 jako creative director.
Wojciechowski ma 12 lat doświadczenia w branży reklamowej. Przygotowywał kampanie dla czołowych międzynarodowych i lokalnych marek, w tym: Danone, Era/T-Mobile, Heyah, Plus, Nike, Kredyt Bank, Citroën, Warta, Praktiker i wielu innych.
dostarczył infoWire.pl