Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-03-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Top Marka 2016 dla Shell Helix Ultra

Syntetyczne oleje silnikowe do samochodów osobowych Shell Helix Ultra zostały wyróżnione elitarnym tytułem Laur Konsumenta TOP MARKA 2016, w kategorii jakość produktu. To już szósta nagroda przyznana w Polsce olejom silnikowym Shell wyprodukowanym w innowacyjnej Technologii Shell PurePlus.

„Top Marka” to nagroda przyznawana markom – liderom w swoich kategoriach produktowych, które, mimo zmieniających się trendów na rynku, konsekwentnie utrzymują czołową pozycję w plebiscycie Laur Konsumenta/Klienta. Podstawą do wyróżnienia są głosy konsumentów zebrane w niezależnym ogólnopolskim badaniu.

Syntetyczne oleje silnikowe Shell Helix Ultra to jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów dostępnych obecnie na polskim rynku. Jesteśmy dumni, że najwyższa jakość olejów Shell Helix jest widoczna nie tylko w laboratoryjnych testach, ale została doceniona przez specjalistów branżowych, i co jeszcze ważniejsze przez kierowców, którzy są bardzo surowi w swoich ocenach – podsumowała Justyna Goraj, Lubricants Brand and Communication Manager Shell Polska.

Rewolucja w olejach silnikowych

Oleje Shell Helix Ultra zostały wprowadzone na rynek na początku 2014 roku. To co je wyróżnia, to rewolucyjna technologia produkcji. Oleje Shell Helix Ultra zostały wyprodukowane z gazu ziemnego przy wykorzystaniu opatentowanej Technologii Shell PurePlus, która gwarantuje uzyskanie czystej i klarownej bazy olejowej, praktycznie pozbawionej wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej[1]. Wyprodukowane w tej innowacyjnej technologii oleje bazowe cechują się lepszą lepkością, niższym współczynnikiem tarcia oraz mniejszą lotnością w porównaniu z tradycyjnymi olejami bazowymi grupy II i grupy III[2].

Do tej pory oleje silnikowe Shell Helix Ultra zostały docenione już pięcioma prestiżowymi wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych. Oprócz tytułu „Top Marka 2016” są to: „Innowacja 2014 Roku”, godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014”, certyfikat „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality” oraz „Laur Konsumenta – Grand Prix 2015”.

Więcej informacji o programie „Laur Konsumenta” – tutaj. 

Więcej informacji na temat olejów Shell Helix Ultra i nowej Technologii Shell PurePlus – tutaj.

***

O Shell

Shell jest wiodącym globalnym dostawcą środków smarnych dla samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli i maszyn przemysłowych. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne powstają w trzech głównych centrach badawczo-rozwojowych w Hamburgu, Szanghaju i Houston. Shell produkuje oleje w 50 blendowniach, a smary w 17 zakładach produkcyjnych na świecie, na bazie oleju powstałego z gazu naturalnego, w największej instalacji petrochemicznej zlokalizowanej w Katarze. Niezmiennie od 9 lat Shell zajmuje pierwsze miejsce wśród dostawców środków smarnych na świecie (źródło: Kline&Company).



[1] W oparciu o wyniki testu Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem 0W-40

[2] W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu i testy silnikowe według Sequence IVA i Sequence VIII przeprowadzone w niezależnym laboratorium





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS