50-procentowe rabaty w toruńskich kawiarniach i restauracjach, hotelach, obiektach sportowych, sklepach i placówkach kultury oraz sklepach internetowych – w weekend 25-27 września 2015 r. rusza kolejna, już dziewiąta edycja akcji „Toruń za pół ceny”, organizowanej przez Miasto Toruń i Radio ZET Gold. Edycja wiosenna odbyła się w kwietniu.
- Udział w jesiennej akcji zapowiedziało już blisko 150 uczestników oferujących zniżki. Wśród nich są hotele i hostele, restauracje, kawiarnie, instytucje kultury, obiekty sportowe, rozrywkowe, sklepy, kluby – mówi dyrektor Biura Toruńskiego Centrum Miasta Maja Nakonowska.
Lista partnerów akcji oferujących rabaty
Jak co roku firmy i instytucje zaproszone do akcji określają wcześniej, które produkty, usługi czy pozycje z oferty/menu będą objęte promocją. Rabat 50% nie musi obejmować całego asortymentu – tylko wyraźnie wybrane propozycje wyszczególnione w ofertach podanych na stronie akcji. W trosce o jakość ofert są one wcześniej weryfikowane pod kątem zgodności z regulaminem – w szczególności dotyczy to restauracji, które muszą zaproponować promocję -50% na minimum trzy dania z karty głównej.
Wśród partnerów jesiennej edycji znaleźć można firmy i instytucje, które od wielu lat są związane z akcją i rokrocznie w niej uczestniczą, jak również całkiem nowych uczestników, którzy zgłosili chęć udziału w tej formie promocji miasta i lokalnych firm po raz pierwszy.
Lokale i instytucje, których dotyczy zniżka, zostaną oznaczone specjalnymi plakatami, co ułatwi turystom i mieszkańcom Torunia identyfikację uczestników akcji.
- Oferta w ramach „Torunia za pół ceny” jest bardzo bogata – zadowoli zarówno przyjeżdżających w ten weekend turystów, jak i mieszkańców Torunia oraz okolic, dorosłych i dzieci. Za połowę ceny będzie można skorzystać z najpopularniejszych atrakcji turystycznych – zwiedzić muzea, galerie, pójść do teatru, na koncert symfoniczny lub wybrać się na pokaz w planetarium a także skorzystać z oferty przewodnickiej w czasie spaceru po Toruniu – wylicza Maja Nakonowska. - Smakosze będą mieli możliwość wypróbowania specjałów toruńskich restauratorów: od tradycyjnej polskiej kuchni po japońską czy włoską – odwiedzić swoje ulubione lokalizacje lub całkiem nowe miejsca na gastronomicznej mapie Torunia.
Klubowicze z kolei będą mieli szansę bawić się na niezapomnianych imprezach w rekordowej liczbie klubów. Wśród atrakcji dla najmłodszych można wymienić: warsztaty wyrobu świec i mydła, zwiedzanie muzeum piernika czy wizytę w teatrze lalkowym. Paniom przypaść może do gustu stale powiększająca się oferta salonów piękności czy wizyta u dietetyka, a panom - promocyjne ceny wejścia na siłownię, do galerii horroru lub sklepu z garniturami. Wszystkich oszczędnych, bez względu na płeć ucieszą rabaty w sklepach i centrum handlowym biorącym udział w akcji.
Wśród ciekawostek jesiennej edycji warto wymienić: wizytę w grocie solnej z muzykoterapią, warsztaty kroju i szycia, magnetoterapię lub laseroterapię czy przejazd ekskluzywną limuzyną.
Podobnie, jak w latach ubiegłych o przebiegu akcji na żywo informować będzie przez cały weekend Radio ZET Gold, które w ramach studia plenerowego będzie relacjonować przebieg akcji oraz zapraszać mieszkańców Torunia do skorzystania z promocji.
Tradycyjnie w rabatowy weekend na Rynku Staromiejskim zorganizowany zostanie punkt informacyjny akcji, w którym każdy zainteresowany otrzyma informację na temat oferty uczestników akcji. Akcja promowana jest nie tylko na terenie Torunia, ale także za pośrednictwem stacji radiowych sieci EUROZET w innych miastach takich jak: Bydgoszcz, Trójmiasto, Warszawa, Olsztyn, Poznań, Łódź, Gniezno. Ulotki z listą uczestników akcji dołączone zostaną do bezpłatnego ogólnopolskiego dziennika „Metro” w Trójmieście, Olsztynie i Warszawie.
Parterami medialnymi akcji są: „Tylko Toruń”, „Poza Toruń”, Telewizja Kablowa Toruń, Orbi Toruń oraz TVP Bydgoszcz, która sprawuje opiekę medialną nad akcją.
Główni partnerzy akcji to: Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń, Ośrodek Informacji Turystycznej, Centrum Handlowe Kometa oraz Naleśnikarnia Manekin.