Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-09-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Toruń za pół ceny

W weekend 25-27 września 2015 r. w Toruniu można taniej zjeść, przenocować, zabawić się, upiększyć i zrobić zakupy.

50-procentowe rabaty w toruńskich kawiarniach i restauracjach, hotelach, obiektach sportowych, sklepach i placówkach kultury oraz sklepach internetowych – w weekend 25-27 września 2015 r. rusza kolejna, już dziewiąta edycja akcji „Toruń za pół ceny”, organizowanej przez Miasto Toruń i Radio ZET Gold. Edycja wiosenna odbyła się w kwietniu.

- Udział w jesiennej akcji zapowiedziało już blisko 150 uczestników oferujących zniżki. Wśród nich są hotele i hostele, restauracje, kawiarnie, instytucje kultury, obiekty sportowe, rozrywkowe, sklepy, kluby – mówi dyrektor Biura Toruńskiego Centrum Miasta Maja Nakonowska.

Lista partnerów akcji oferujących rabaty

Jak co roku firmy i instytucje zaproszone do akcji określają wcześniej, które produkty, usługi czy pozycje z oferty/menu będą objęte promocją. Rabat 50% nie musi obejmować całego asortymentu – tylko wyraźnie wybrane propozycje wyszczególnione w ofertach podanych na stronie akcji. W trosce o jakość ofert są one wcześniej weryfikowane pod kątem zgodności z regulaminem – w szczególności dotyczy to restauracji, które muszą zaproponować promocję -50% na minimum trzy dania z karty głównej.

Wśród partnerów jesiennej edycji znaleźć można firmy i instytucje, które od wielu lat są związane z akcją i rokrocznie w niej uczestniczą, jak również całkiem nowych uczestników, którzy zgłosili chęć udziału w tej formie promocji miasta i lokalnych firm po raz pierwszy.

Lokale i instytucje, których dotyczy zniżka, zostaną oznaczone specjalnymi plakatami, co ułatwi turystom i mieszkańcom Torunia identyfikację uczestników akcji.

- Oferta w ramach „Torunia za pół ceny” jest bardzo bogata – zadowoli zarówno przyjeżdżających w ten weekend turystów, jak i mieszkańców Torunia oraz okolic, dorosłych i dzieci. Za połowę ceny będzie można skorzystać z najpopularniejszych atrakcji turystycznych – zwiedzić muzea, galerie, pójść do teatru, na koncert symfoniczny lub wybrać się na pokaz w planetarium a także skorzystać z oferty przewodnickiej w czasie spaceru po Toruniu – wylicza Maja Nakonowska. - Smakosze będą mieli możliwość wypróbowania specjałów toruńskich restauratorów: od tradycyjnej polskiej kuchni po japońską czy włoską – odwiedzić swoje ulubione lokalizacje lub całkiem nowe miejsca na gastronomicznej mapie Torunia.

Klubowicze z kolei będą mieli szansę bawić się na niezapomnianych imprezach w rekordowej liczbie klubów. Wśród atrakcji dla najmłodszych można wymienić: warsztaty wyrobu świec i mydła, zwiedzanie muzeum piernika czy wizytę w teatrze lalkowym. Paniom przypaść może do gustu stale powiększająca się oferta salonów piękności czy wizyta u dietetyka, a panom - promocyjne ceny wejścia na siłownię, do galerii horroru lub sklepu z garniturami. Wszystkich oszczędnych, bez względu na płeć ucieszą rabaty w sklepach i centrum handlowym biorącym udział w akcji.

Wśród ciekawostek jesiennej edycji warto wymienić: wizytę w grocie solnej z muzykoterapią, warsztaty kroju i szycia, magnetoterapię lub laseroterapię czy przejazd ekskluzywną limuzyną.

Podobnie, jak w latach ubiegłych o przebiegu akcji na żywo informować będzie przez cały weekend Radio ZET Gold, które w ramach studia plenerowego będzie relacjonować przebieg akcji oraz zapraszać mieszkańców Torunia do skorzystania z promocji.

Tradycyjnie w rabatowy weekend na Rynku Staromiejskim zorganizowany zostanie punkt informacyjny akcji, w którym każdy zainteresowany otrzyma informację na temat oferty uczestników akcji. Akcja promowana jest nie tylko na terenie Torunia, ale także za pośrednictwem stacji radiowych sieci EUROZET w innych miastach takich jak: Bydgoszcz, Trójmiasto, Warszawa, Olsztyn, Poznań, Łódź, Gniezno. Ulotki z listą uczestników akcji dołączone zostaną do bezpłatnego ogólnopolskiego dziennika „Metro” w Trójmieście, Olsztynie i Warszawie.

Parterami medialnymi akcji są: „Tylko Toruń”, „Poza Toruń”, Telewizja Kablowa Toruń, Orbi Toruń oraz TVP Bydgoszcz, która sprawuje opiekę medialną nad akcją.

Główni partnerzy akcji to: Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń, Ośrodek Informacji Turystycznej, Centrum Handlowe Kometa oraz Naleśnikarnia Manekin.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS