Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-09-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Toruń za pół ceny

50-procentowe rabaty w kawiarniach i restauracjach, hotelach, obiektach sportowych, sklepach i placówkach kultury oraz sklepach internetowych – w weekend 25-27 września 2015 r. rusza kolejna, już dziewiąta edycja akcji „Toruń za pół ceny”.

Tegoroczna jesienna edycja akcji „Toruń za pół ceny” organizowana przez Gminę Miasta Toruń i Radio ZET Gold, odbędzie się w weekend 25-27 września 2015 r. Będzie to już dziewiąta odslona cieszącej się ogromnym powodzeniem akcji. Edycja wiosenna odbyła się w kwietniu.

- Udział w jesiennej akcji do tej pory zapowiedziało już prawie 150 uczestników. Wśród potwierdzonych uczestników, którzy obniżą ceny poszczególnych produktów i usług o 50% , są hotele i hostele, restauracje, kawiarnie, instytucje Kultury,obiekty sportowe, rozrywkowe, sklepy, kluby – mówi dyrektor Biura Toruńskiego Centrum Miasta Maja Nakonowska. - Lista chętnych nadal się powiększa. W każdej edycji niemal do samego rozpoczęcia akcji toruńskie firmy zgłaszają chęć uczestnictwa.

Jak co roku firmy i instytucje zaproszone do akcji określają wcześniej, które produkty, usługi czy pozycje z oferty/menu będą objęte promocją. Rabat 50% nie musi obejmować całego asortymentu – tylko wyraźnie wybrane propozycje wyszczególnione w ofertach podanych na stronie akcji. Warunkiem udziału jest zaproponowanie rabatu -50% na wybrany asortyment. W trosce o jakość ofert są one wcześniej weryfikowane pod kątem zgodności z regulaminem – w szczególności dotyczy to restauracji, które muszą zaproponować promocję -50% na minimum trzy dania z karty głównej.

Wśród partnerów jesiennej edycji znaleźć można firmy i instytucje, które od wielu lat są związane z akcją i rokrocznie w niej uczestniczą, jak również całkiem nowych uczestników, którzy zgłosili chęć udziału w tej formie promocji miasta i lokalnych firm po raz pierwszy. Zgłoszone punkty partnerskie (szczegółowa lista m. in. na www.torun-za-pol-ceny.pl, www.btcm.torun.pl, www.torun.pl) obniżą ceny swych wybranych produktów i usług o 50% w dniach 25-27 września w czasie godzin swojego otwarcia.  Lokale/instytucje, których dotyczy zniżka, zostaną oznaczone specjalnymi plakatami, co ułatwi turystom i mieszkańcom Torunia identyfikację uczestników akcji.

- Oferta w ramach „Torunia za pół ceny” jest bardzo bogata – zadowoli zarówno przyjeżdżających w ten weekend turystów, jak i mieszkańców Torunia oraz okolic, dorosłych i dzieci. Za połowę ceny będzie można skorzystać z najpopularniejszych atrakcji turystycznych – zwiedzić muzea, galerie, pójść do teatru, na koncert symfoniczny lub wybrać się na pokaz w planetarium a także skorzystać z oferty przewodnickiej w czasie spaceru po Toruniu – wylicza Maja Nakonowska. - Smakosze będą mieli możliwość wypróbowania specjałów toruńskich restauratorów: od tradycyjnej polskiej kuchni po japońską czy włoską – odwiedzić swoje ulubione lokalizacje lub całkiem nowe miejsca na gastronomicznej mapie Torunia.

Klubowicze z kolei będą mieli szansę bawić się na niezapomnianych imprezach w rekordowej liczbie klubów. Wśród atrakcji dla najmłodszych, można wymienić warsztaty wyrobu świec i mydła, zwiedzanie muzeum piernika czy wizytę w teatrze lalkowym. Paniom przypaść może do gustu stale powiększająca się oferta salonów piękności czy wizyta u dietetyka, a Panom promocyjne ceny wejścia na siłownię, do galerii horroru lub sklepu z garniturami. Wszystkich oszczędnych, bez względu na płeć ucieszą rabaty w sklepach i Centrum Handlowym biorącym udział w akcji.

Wśród ciekawostek jesiennej edycji warto wymienić wizytę w grocie solnej z muzykoterapią, warsztaty kroju i szycia, magnetoterapię lub laseroterapię czy przejazd ekskluzywną limuzyną.

Podobnie, jak w latach ubiegłych o przebiegu akcji na żywo informować będzie przez cały weekend Radio ZET Gold, które w ramach studia plenerowego będzie relacjonować przebieg akcji oraz zapraszać mieszkańców Torunia do skorzystania z promocji.

- Na 92,8 fm usłyszeć będzie można informacje o codziennych atrakcjach, wywiady i rozmowy w partnerami wydarzenia oraz samymi uczestnikami akcji: mieszkańcami Torunia oraz turystami.  Tradycyjnie w rabatowy weekend na Rynku Staromiejskim zorganizowany zostanie punkt informacyjny akcji, w którym każdy zainteresowany otrzyma informację na temat oferty uczestników akcji. Będzie tam można również spotkać dziennikarzy z Radia ZET Gold, zbierających materiały dotyczące przebiegu akcji i przeprowadzających wywiady z jej uczestnikami – dodaje Monika Dejnecka, Projektant działań promocyjnych Radio ZET Gold Toruń.

Działania prowadzone w ramach akcji „Toruń za pół ceny” mają na celu przedłużenie sezonu turystycznego, zachęcenie turystów do odwiedzenia naszego miasta także jesienią, ale również integrację społeczności lokalnej oraz prezentację towarów i usług oferowanych przez Partnerów, poprzez ich sprzedaż za pół ceny przez trzy dni trwania akcji promocyjnej.

Akcja promowana jest nie tylko na terenie Torunia, ale także za pośrednictwem stacji radiowych sieci EUROZET w innych miastach takich jak: Bydgoszcz, Trójmiasto, Warszawa, Olsztyn, Poznań, Łódź, Gniezno.

Ulotki z listą uczestników akcji dołączone zostaną do bezpłatnego ogólnopolskiego dziennika „Metro” w Trójmieście, Olsztynie i Warszawie.

Organizatorzy nawiązali również współpracę z lokalnymi mediami, aby mieć pewność, że idea projektu dotrze do większości mieszkańców naszego województwa. Współpracy tej nie ograniczyli tylko do obszaru lokalnego. Informacje na temat akcji dotrą do wszystkich ośrodków medialnych w kraju.

Warto wspomnieć, że sukces poprzednich edycji, na które składała się liczba ponad 140 partnerów oraz ponad 52 tysiące osób korzystających z promocji jest dowodem na to, że organizacja tego typu akcji cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Opinie wyrażone po zakończeniu poprzednich edycji, wskazywały na fakt, że akcja przyniosła korzyści nie tylko klientom, ale również właścicielom/partnerom, którzy włączyli się do akcji promocyjnej. Dzięki akcji „Toruń za pół ceny” wielu uczestników miało okazję zaprezentować swoje usługi i produkty, zyskać nowych klientów oraz stworzyć pozytywny wizerunek marki.

Parterami medialnymi akcji są: „Tylko Toruń”, „Poza Toruń”, Telewizja Kablowa Toruń, Orbi Toruń oraz TVP Bydgoszcz, która sprawuje opiekę medialną nad akcją.

Partnerzy akcji to: Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń, Ośrodek Informacji Turystycznej, Centrum Handlowe Kometa oraz Naleśnikarnia Manekin.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS