Od akcesji Rumunii do Unii Europejskiej trwa przekształcanie infrastruktury w nowoczesną sieć transportową o wysokich standardach. Przedsiębiorcy z sektora kolejowego wchodzący na ten rynek ze swoimi produktami czy usługami muszą spełniać określone kryteria – są to zarówno normy europejskie, takie jak EN 13 230-1 i EN 13 230-2, jak również wewnętrzne uregulowania kolejowych władz rumuńskich AFER i kolei CFR.
– Ekspansja na rynek rumuński jest naturalną konsekwencją obranej przez Grupę strategii, dlatego liczymy na pozytywną decyzję AFER. Nasze ambicje nie słabną, chcemy wzbogacić się o doświadczenia związane z działalnością w wielu krajach europejskich. – podsumowuje Jarosław Pawluk, Prezes Zarządu Track Tec S.A.
Rumunia to kolejny punkt na mapie europejskich kontrahentów Grupy Track Tec. W czerwcu br. podpisano kontrakt na dostawę podkładów strunobetonowych dla kolei łotewskich.
***
Track Tec jest kompleksowym dostawcą elementów nawierzchni kolejowej, bazującym na produktach wytwarzanych we własnych zakładach. Stąd pochodzi połowa podkładów kolejowych i co trzeci rozjazd zabudowywany obecnie na polskiej sieci kolejowej. Część produkcji trafia na rynki zagraniczne. Cechą produktów jest ich uznana, wysoka jakość będąca efektem przyjętego priorytetu: pełnego zadowolenia partnerów firmy z wyrobów i ze współpracy z Grupą Track Tec.
Track Tec ma aspiracje oferowania nowej jakości w zakresie logistyki w obszarze infrastruktury kolejowej. Oprócz optymalizacji kosztów, pozwoli ona na skracanie czasu realizacji prac, zamknięć torowych, co ma szczególne znaczenie dla korzystających
z infrastruktury kolejowej przewoźników i ich klientów.