Już 5 września na antenie TVP2 zadebiutuje program dla prawdziwych łasuchów. W „Bake Off – Ale ciacho!” dwunastu cukierników-amatorów stanie do walki o tytuł Króla Wypieków. W trakcie słodkiej rywalizacji zawodnicy korzystać będą z najlepszych sprzętów kuchennych. Studio programu wyposażono w lodówki, piekarniki, płyty gazowe i kuchenki mikrofalowe firmy Samsung.
Nowe kulinarne show „Bake Off – Ale ciacho!”, które widzowie Dwójki będą mogli śledzić już tej jesieni, skierowane jest do miłośników słodkich wypieków i deserów. Uczestnicy programu zaprezentują swoje umiejętności, przygotowując ciasta, torty oraz inne słodkości pod okiem ekspertów z dziedziny cukiernictwa. Co tydzień jury oceniać będzie pracę uczestników i eliminować jedną osobę, która opuści program. "Bake Off - Ale ciacho!" poprowadzą dziennikarki Anna Gacek i Paulina Mikuła.
„Bake Off” od kuchni
Aby zapewnić uczestnikom profesjonalne warunki do kulinarnych zmagań, firma Samsung wyposażyła studyjną kuchnię w sprzęt AGD, który posłuży do przygotowania najbardziej wymyślnych specjałów. O odpowiednią świeżość wszystkich produktów zadbają niezwykle przestronne lodówki Multidoor, a także chłodziarko-zamrażarki z technologiami Space Max, No Frost, Multi Flow i silnikiem Digital Inverter, które gwarantują idealne warunki do przechowywania deserów, owoców czy lodów. Pieczenie ułatwią z kolei piekarniki Dual Cook, w których można przygotować jednocześnie dwie różne potrawy. Do dyspozycji kucharzy będą również płyty gazowe, kuchenki mikrofalowe oraz szuflady podgrzewające tak, aby każdy uczestnik mógł pochwalić się najbardziej wyrafinowanymi technikami kulinarnymi.
Rola firmy Samsung jako sponsora nowego show, wiązać się będzie nie tylko z eksponowaniem urządzeń w studiu kulinarnym, ale również z szeroką kampanią promocyjną. Zarówno podczas zapowiedzi programu, jak i po emisji odcinków, wyświetlane będą billboardy sponsorskie. Samsung zasponsoruje także konkurs dla widzów w programie „Bake Off – Ale przepis!”. Aby wzmocnić komunikację do sieci sprzedaży trafią materiały POS związane z programem. Kampania firmy prowadzona będzie również w prasie, internecie oraz mediach społecznościowych.
Program „Bake Off – Ale ciacho!” realizowany jest na podstawie popularnego brytyjskiego formatu, który zyskał już miliony wiernych fanów w 21 krajach na świecie. Polska edycja emitowana będzie na TVP2 w każdy poniedziałek o godzinie 21:45, natomiast powtórki obejrzeć będzie można w niedziele, a także na TVP Rozrywka we wtorki i środy. Pierwszy odcinek programu zostanie wyemitowany już 5 września.
dostarczył infoWire.pl