Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-07-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Vanberg Systems rozpoczął szkolenia Partnerów

Vanberg Systems, marka Aiton Caldwell SA, będący dostawcą zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm, rozpoczął cykl szkoleń dla Partnerów biznesowych – inicjatywy odbywającej się w ramach Programu Partnerskiego i założonej strategii rozwoju marki. Zakłada ona, iż w perspektywie kilku lat, marka stanie się znaczącym graczem na krajowym rynku telekomunikacyjnym. Szkolenia stają się więc znakomitą okazją dla potencjalnych partnerów, aby stać się częścią nowego trendu informatycznego - zamianie tradycyjnych rozwiązań na nowoczesne usługi dostępne w modelu SaaS.

Vanberg Systems to zaawansowany i kompleksowy system telekomunikacyjny, zastępujący dotychczasowe, mniej efektywne i droższe rozwiązania dostępne u różnych dostawców. To operator telekomunikacyjny, nowoczesne usługi centrali telefonicznej oraz zaawansowane urządzenia połączone w jeden pakiet, dostępne u jednego dostawcy, z jednym punktem serwisu i jedną fakturą. Platforma działa w oparciu o model SaaS (Software as a Service), w związku z czym użytkownik nie musi dokonywać zakupu żadnych aplikacji, ani instalacji ich na własnym komputerze, a do pełnego korzystania z usługi potrzebny jest mu wyłącznie internet.

Debiut rynkowy został poprzedzony szerokimi badaniami, mającymi na celu zdiagnozowanie realnego zapotrzebowania na tego typu usługę. „Z przeprowadzonych badań, jak również rozmów, które odbyliśmy z uczestnikami badań wynika, iż 80 proc. firm dostrzega możliwość zoptymalizowania kosztów poprzez korzystanie z usług u jednego dostawcy, a 75% badanych widzi korzyści z samego faktu, że oferta jest dostępna w formie pakietu.” - mówi Piotr Richter, Dyrektor Sprzedaży Aiton Caldwell SA.

Obecnie rynek usług telekomunikacyjnych wart jest około 40 mld zł, a Vanberg Systems stał się idealną alternatywą dla tradycyjnych, drogich usług dostępnych u operatorów stacjonarnych.

Szkolenia dla Partnerów biznesowych to w tej chwili kluczowy element strategii, mający na celu zobrazowanie oferty Vanberg Systems oraz wskazanie korzyści i przewag konkurencyjnych względem tradycyjnych rozwiązań.

„Vanberg Systems to pierwsze tak zaawansowane i innowacyjne rozwiązanie dostępne na rynku. Z tego też powodu, postanowiliśmy objąć naszych Partnerów systemem szkoleń, podczas których w sposób przejrzysty zobrazujemy funkcjonalności oraz zalety wynikające z korzystania z jego usług. Wierzę, iż przeprowadzone spotkania spowodują wzrost zaufania do naszej marki, a w konsekwencji wymierne korzyści ekonomiczne.” - dodaje Piotr Richter.

Podczas szkoleń Partnerom przekazywana jest niezbędna wiedza o Vanberg Systems, w tym również o technologicznych aspektach jego funkcjonalności oraz związanych z marką działaniach marketingowych. Priorytetem całodniowych spotkań z Partnerami jest ich pełne przygotowanie merytoryczne, tak w zakresie wiedzy o produkcie, jak i umiejętności jego sprzedaży. Temu ostatniemu służą odbywające się w ramach szkoleń symulacje kalkulacji kosztów dla potencjalnego klienta, jak również zaopatrzanie Partnerów w pakiet zawierający m.in. podstawową dokumentację oraz gadżety reklamowe.

Strategia sprzedaży Vanberg Systems zakłada realizowanie dwóch szkoleń w ciągu miesiąca. Dwa, które odbyły się do tej pory (w Poznaniu oraz w Gdańsku, w którym mieści się siedziba Aiton Caldwell SA) cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród Partnerów.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS