Vox (część holdingu Hybrid.ai) rozpoczął współpracę z polską siecią reklamy internetowej Adrino. W jej ramach firmy zaproponują klientom spójną i innowacyjną ofertę reklamową, wykorzystującą technologię rozpoznawania zdjęć.
Do grona firm współpracujących z Vox dołączyło Adrino. Współpraca obejmie zarówno Polskę, jak i kraje regionu CEE.
– Bardzo się cieszę, że udało nam się nawiązać współpracę z Adrino i wspólnie rozwinąć ją na rynek Polski oraz kraje zagraniczne. W 2019 roku weszliśmy do 6 krajów, gdzie teraz Hybrid.ai oraz Vox są już znanym graczem na rynku. Wierzymy, że w tym roku razem z Adrino zrobimy dużo interesujących case’ów i otworzymy się na kolejne rynki – mówi Adam Iwiński CEO Hybrid.ai Poland i Vox Poland.
Opracowana i wykorzystywana przez Vox technologia picture recognition umożliwia klasyfikację, identyfikację i interpretację obrazów znajdujących się na zdjęciach, a co za tym idzie, targetowanie reklam na konkretne obrazy czy przedmioty, biorąc pod uwagę kontekst całego zdjęcia i artykułu. Baza, na której opiera się technologia In-Image Ads, składa się z kilkudziesięciu tysięcy obiektów, takich jak przedmioty, logo marek, konkretne produkty i modele, zdjęcia twarzy, emocje, sytuacje, zachowania i jest stale powiększana. Adrino i Vox kładą w swoich produktach nacisk zapewnienie 100% viewability, jak i 100% brand safety swoim klientom.
– Cieszymy się ze współpracy z Vox, która dla Adrino jest okazją na zwiększenie wachlarza oferowanych produktów o niestandardowe rozwiązania rich mediowe na desktopie i mobile’u. Stworzona przez spółkę technologia picture recognition nie tylko umożliwia wykorzystanie nowego i efektywnego placementu reklamowego, ale także pozwala na innowacyjne targetowanie kontekstowe na konkretne obrazy czy przedmioty, biorąc pod uwagę kontekst całego zdjęcia i artykułu. Nasi klienci zyskają „dodatkową siłę rażenia” gdyż partnerstwo rozwijać będzie się także w regionie CEE – mówi Jacek Dymkowski, CEO Adrino.