Zmotoryzowani kinomaniacy wracają na błonia Stadionu Narodowego w Warszawie. Razem z nimi powracają filmowe wieczory. Wspólne wybieranie filmów, 12 wieczorów, dwa maratony - kino samochodowe pod Narodowym rozpoczyna swój drugi sezon. Bank BGŻ BNP Paribas jest mecenasem tego wydarzenia.
W tym roku kino samochodowe pod Narodowym startuje 26 czerwca i będzie trwać do 27 sierpnia. Seanse filmowe będą się odbywać w każdy czwartek, dodatkowo odbędą się dwa sobotnie maratony. Filmy podobnie jak w zeszłym roku są wybierane przez samych gości na oficjalnej stronie projektu – www.kinopodnarodowym.pl.
Tegoroczną edycję rozpocznie już w ten piątek, projekcja filmu Pawła Pawlikowskiego „Ida”. Wybraliśmy „Idę” ponieważ wielokrotnie stykaliśmy się z osobami, które nie miały jeszcze okazji go zobaczyć. Bezkompromisowo uważamy, że stał się on ważnym elementem polskiej kinematografii – komentują organizatorzy. Podkreślają jednak, że filmy zaproponowane w tym roku są bardzo zróżnicowane i każdy znajdzie w repertuarze coś dla siebie.
Podobnie jak w zeszłym roku na terenie kina funkcjonują dwie strefy – pierwsza parkingowa oraz druga „nie mam samochodu to mam leżak”. Obie strefy zostaną otwarte w piątek o godzinie 18:30. Start projekcji jest zaplanowany na godzinę 21:15. Goście którzy, zdecydują się przyjechać wcześniej nie będą narzekali, partnerzy projektu przygotowali wiele niespodzianek motoryzacyjnych i nie tylko. Bieżące informacje na temat piątkowej projekcji można znaleźć na fanpage’u projektu www.facebook.pl/podStadionemNarodowym oraz na stronie projekcji https://www.facebook.com/events/1441534226154651/.
Partnerzy Strategiczni: DELL, Allianz
Organizatorzy: Studio Warszawskie, Stadion Narodowy w Warszawie
Patroni Medialni: TVN Turbo, RMF Classic, Metro, Top Gear, Trendy Art Of Living, Logo, F5.
dostarczył infoWire.pl