W nadchodzącym sezonie godną uwagi pozycją w sklepach jest kobieca linia zaprojektowana przez kalifornijską malarkę Susan Wickstrand. Autorka linii sygnowanej swoim imieniem i nazwiskiem nie została wybrana przypadkiem. Wychowana nad oceanem, sama jest zapaloną surferką, więc doskonale zna potrzeby oraz gust kobiet dzielących jej pasję. Odzież zaproponowana przez projektantkę jest wykonana w 100% z poliestru pozyskanego z recyklingu. Jak sama artystka podkreśla, jej inspiracją był ocean oraz styl życia surferów. Dlatego proponuje ona sukienki oraz akcesoria utrzymane w barwnych tonacjach z motywami kwiatów czy nadrukowanymi krajobrazami plaży.
Linia Logo obejmuje głównie koszulki z nadrukiem Rip Curl w różnych formach i wariacjach. Tegoroczna propozycja jest pełna intensywnych kolorów u mężczyzn, a pastelowych u kobiet. Każdy produkt ma wyjątkowy styl i sportowy charakter.
Linia Core reprezentuje powrót do tradycji i surferskich korzeni Rip Curl. W linii znajdują się produkty takie jak koszulki, koszule, tuniki, polo, bluzy dla kobiet i mężczyzn, w stonowanych kolorach. Motywem przewodnim linii jest hasło „Live the Search”.
Oficjalny salon marki Rip Curl
CH Galeria Mokotów
Ul. Wołoska 12, Warszawa
I piętro
www.ripcurl.com
Rip Curl to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek surferskich oraz snowboardowych na świecie. Niezależnie od sezonu, Rip Curl oferuje bogaty asortyment odzieży, akcesoriów oraz sprzętu, które sprawdzają się nawet w ekstremalnych warunkach i spełniają wysokie oczekiwania miłośników sportów wodnych i zimowych.