Ruszyła akcja zorganizowana przez Frisco.pl pod hasłem „Kupując pomagasz”. Robiąc zakupy w dniach 8-22 kwietnia, wesprzesz najbardziej potrzebujących.
Za każdy sprzedany produkt objęty akcją na stronie Frisco.pl, organizator przekaże drugi taki sam potrzebującym z Fundacji Domów Samotnych Matek z Dziećmi w Kraśniewie. Beneficjenta tej akcji wybrała osobiście Martyna Wojciechowska. Pomoc trafi również do najbardziej potrzebujących rodzin, będących pod opieką Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciążu i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku. Celem tej inicjatywy jest angażowanie klientów do wspólnej pomocy.
- Nasza akcja umożliwia pomoc potrzebującym w bardzo prosty sposób. Dziękujemy nie tylko partnerom za przyłączenie się do inicjatywy, ale również naszym klientom. Mamy nadzieję, że podobnie jak w przypadku poprzedniej, bożonarodzeniowej edycji, wezmą w niej czynny udział i razem uda nam się wesprzeć tych, którzy tego naprawdę potrzebują – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.
Akcja wspierana jest przez kampanię online (display i mailing zewnętrzny), media własne (newsletter, gazetka promocyjna oraz stronę www.frisco.pl) oraz kanały social media Martyny Wojciechowskiej.
Dzięki firmom biorącym udział w inicjatywie, potrzebującym zostaną przekazane kosmetyki, woda mineralna, słodycze czy środki czystości. Pełną listę marek i produktów objętych akcją oraz jej regulamin można znaleźć tutaj.
- Udział w tej akcji i możliwość osobistego wyboru celu zbiórki to dla mnie wielki przywilej. Sama jestem mamą i doskonale wiem, że potrafi to być nie lada wyzwanie – czasem nawet większe niż wejście na szczyt Mount Everestu. Otacza nas mnóstwo kobiet, które nie mają wsparcia, dlatego cieszę się, że mogę dołożyć swoją cegiełkę w tej akcji i realnie Im pomóc. Każdy z nas może. A dzięki nieskomplikowanej formie akcji, przekonacie się, że pomaganie może być naprawdę proste – mówi Martyna Wojciechowska.
To kolejna edycja akcji „Kupując pomagasz”, a poprzednia, która miała miejsce w grudniu 2018 r., przerosła najśmielsze oczekiwania organizatorów. Z tego powodu Frisco.pl zdecydowało się uczynić z tego cykliczną inicjatywę świąteczną.