Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-02-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Znamy laureatów konkursu „Mazania się spełniają”

II edycja konkursu „Mazania się spełniają” została rozstrzygnięta. Zaprojektowane przez dzieci pluszaki trafią do sklepów IKEA na całym świecie w listopadzie i będą częścią nowej kampanii społecznej IKEA, wspierającej poszanowanie praw dzieci do rozwoju oraz zabawy. W Polsce do konkursu zgłoszono 1612 prac, spośród których wybrano 20 najbardziej kreatywnych rysunków. W gronie laureatów znalazło się aż dwóch maluchów z Krakowa.

Narysowane przez dzieci z Polski pluszaki „ożywiła” Maja Mencel ze Stowarzyszenia Babiniec. Uszyte przez nią zabawki trafiły do 20 finalistów konkursu, w tym do 4-letniej Amelii oraz 6-letniego Jasia z Krakowa. Wymarzona maskotka Amelii to kotek w tęczowe łatki. Natomiast mały Jaś otrzymał jedynego w swoim rodzaju złoto-różowego rybo-owada.

- Wyłonienie zwycięzców okazało się nie lada wyzwaniem, ponieważ projekty wyróżniały się niezwykłą pomysłowością najmłodszych. W każdym rysunku można było dostrzec nie tylko ogromne zaangażowanie, ale przede wszystkim nieskończone pokłady dziecięcej wyobraźni. Chcemy pogratulować laureatom i podziękować wszystkim uczestnikom za przesłane prace. Cieszymy się, że mogliśmy spełnić dziecięce marzenia o wymarzonej pluszowej zabawce – mówi Agata Czachórska, P.O. Kierownika ds. zrównoważonego rozwoju w IKEA Retail w Polsce.

Konkurs „Mazania się spełniają” jest częścią akcji „Pluszaki dla Edukacji”, dzięki której IKEA Foundation już od 13 lat wspiera edukację dzieci z najbiedniejszych regionów świata. Spośród 52 000 prac z całego świata jury wyłoniło 10 najciekawszych. Zwycięskie projekty pochodzą z Tajlandii, Indonezji, Hiszpanii, Hong Kongu, Czech, Egiptu, Finlandii, Francji, Turcji oraz Kanady. Pluszaki stworzone na ich podstawie trafią w listopadzie br. do sklepów IKEA na całym świecie. Będą nie tylko wywoływać uśmiech na twarzach naszych pociech, ale też pomagać dzieciom. Limitowana kolekcja pluszaków będzie częścią nowej kampanii społecznej IKEA, wspierającej poszanowanie praw dzieci do rozwoju i zabawy. Od 20 listopada do 24 grudnia br. od zakupu każdej zabawki, IKEA Foundation przekaże 1 euro na rzecz poszanowania praw dzieci do prawidłowego rozwoju i zabawy w najbardziej zagrożonych społecznościach na świecie.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS