Dieselgate kolejny trup wypada z szafy
2017-12-13 18:41:30 - p...@g...com
gen-spaliny/wiadomosci/news-volkswagen-touareg-strac
il-dopuszczenie-do-ruchu,nId,2476850
Dieselgate kolejny trup wypada z szafy
2017-12-13 19:21:37 - p...@g...com
https://www.zdf.de/verbraucher/wiso/dieseskandal-hin
weise-auf-abschalteinrichtungen-bei-bmw-100.html
Re: Dieselgate kolejny trup wypada z szafy
2017-12-13 20:51:44 - Poldek
> http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-volkswa
gen-spaliny/wiadomosci/news-volkswagen-touareg-strac
il-dopuszczenie-do-ruchu,nId,2476850
>
No nareszcie.
Ciekawe co z tego, że wezwą do serwisu 57 600 samochodów. Przecież z tym
się nie da nic zrobić. Odkupią te samochody od klientów i zezłomują?
Re: Dieselgate kolejny trup wypada z szafy
2017-12-14 06:50:06 - p...@g...com
Re: Dieselgate kolejny trup wypada z szafy
2017-12-14 08:11:25 - z
> Niemcy mówią że wystarczy update softu więc nie ma powodu aby im nie wierzyć ;-)
>
Każdy gimnazjalista wie że dzisiaj przy tak wyżyłowanej mocy i
księgowości czegoś będzie musiało wtedy brakować.
Albo żywotności, albo mocy, albo spalanie wzrośnie.
Więc towar niezgodny z umową i kropka.
z
Re: Dieselgate kolejny trup wypada z szafy
2017-12-14 08:17:18 - p...@g...com
Re: Dieselgate kolejny trup wypada z szafy
2017-12-14 11:25:57 - z
> Unia Europejska mówi że jest git i nie ma powodu do niepokoju ;-)
>
Nikt normalny dziś UE nie wierzy :-)
z
Re: Dieselgate kolejny trup wypada z szafy
2017-12-14 15:50:56 - Poldek
> Niemcy mówią że wystarczy update softu więc nie ma powodu aby im nie wierzyć ;-)
>
Ja im wierzę.
To znaczy wierzę, że wystarczy update softu, żeby przy pomiarze
wychodził bardziej realny wynik emisji zanieczyszczeń. Bo w to, że
wystarczy update softu, żeby samochód przestał zatruwać ponad normę, w
to nie wierzę. Gdyby tak się dało, to od razu wgrywali by taki soft.
Re: Dieselgate kolejny trup wypada z szafy
2017-12-18 22:20:16 - WS
> Ja im wierzę.
> To znaczy wierzę, że wystarczy update softu, żeby przy pomiarze
> wychodził bardziej realny wynik emisji zanieczyszczeń. Bo w to, że
> wystarczy update softu, żeby samochód przestał zatruwać ponad normę, w
> to nie wierzę. Gdyby tak się dało, to od razu wgrywali by taki soft.
E tam, jesli na hamowni potrafi spelnic normy (wykrywajac pomiar) to wystarczy, zeby
nie oszukiwal (czyli stosowal ten sam program) w czasie realnej jazdy.
Problem w tym, ze uzytkownicy wola raczej osiagi niz eko... , a jesli maja szanse na
jakis zwrot kasy, to bedzie do tego powod. Wyglada, ze wybor jest typu osiagi z
reklamy vs ekologia ;)
WS