Specjalista ds Obsługi Klienta (Warszawa)
2012-02-01 10:43:09 - SUPERMEDIA
oraz telefonię stacjonarną poszukuje do swojego biura w Warszawie osoby na
stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta (praca na zastępstwo)
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: telefoniczna,
elektroniczna (za pomocą poczty e-mail) oraz bezpośrednia obsługa Klientów;
udzielanie informacji obecnym i potencjalnym Klientom o usługach i
aktualnych promocjach; przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii; bieżąca
obsługa Klientów firmy w zakresie płatności, reklamacji i utrzymania
Klientów; wyjaśnianie sald i należności Klientom; wprowadzanie danych
Klientów oraz ich bieżąca aktualizacja w systemie.
Profil kandydata:
a.. wykształcenie minimum średnie
b.. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane w branży)
c.. bardzo dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego uczenia się
d.. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
e.. bardzo dobra organizacja pracy własnej
f.. otwartość i swoboda komunikacji w nawiązywaniu kontaktów,
g.. umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu;
h.. zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
i.. atutem będzie znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
a.. miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
b.. Stabilne warunki zatrudnienia
c.. Możliwość rozwoju zawodowego
d.. Szkolenia
Osoby spełniające w/w wymagania i zainteresowane ofertą prosimy o
przesyłanie cv oraz listu motywacyjnego zawierającego wymagania finansowe na
adres e-mail: praca@supermedia.pl z nazwą Specjalisty ds. Obsługi Klienta w
temacie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi
Kandydatami.
Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych do celów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie danych
Osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.