mechanik Triumph
2012-07-04 23:50:24 - PMG
czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?
Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.
Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte
Dzięki
Re: mechanik Triumph
2012-07-06 13:39:15 - inż. Mamoń
> Witam,
>
> czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?
> Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.
>
> Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte
Booster, ul. Brygadzistow, Katowice - ponoc sa najlepiej ogarnieci
--
--
Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200S K1
Re: mechanik Triumph
2012-07-06 14:07:45 - Zyga
> Witam,
>
> czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?
> Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.
>
> Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte
Zapytaj Sajgona, kiedyś tu zaglądał. Swego czasu wraz ze swoim Triumphem
przetestował kilka serwisów w okolicach Wawy.
pzdr
Zyga
Re: mechanik Triumph
2012-07-06 15:02:14 - de Fresz
> Zapytaj Sajgona, kiedyś tu zaglądał. Swego czasu wraz ze swoim
> Triumphem przetestował kilka serwisów w okolicach Wawy.
AFAIR on to miał ezoteryczne problemy z elektryką/elektroniką, które w
końcu rozwiązali goście o chiptjuningu. Michał Demczuk z NDM miał parę
Tryjompfuf na warsztacie, ma o nich więcej niż blade pojęcie.
--
Pozdrawiam
de Fresz
Re: mechanik Triumph
2012-07-06 16:46:58 - maverik
> Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.
694435859 Michał Dymitriuk
Poradził sobie między innymi z kapitalką w Rockecie 3. 100 lat
doświadczenia, ma serwis na Połczyńskiej. Powiedz że dzwonisz od Arka
malarza, może dostaniesz jakiś rabat ;-)
Re: mechanik Triumph
2012-07-06 17:09:46 - Leszek Karlik
[...]
> czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?
> Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.
>
> Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte
A jaki masz problem? Z tego co kojarzę to w Warszawie o specjalistę
trudno, Sprint który kupiłem od Kefira miał typowy dla tego modelu
problem z gaśnięciem na biegu i nikt tego nie ogarnął. A jak się
zapytałem na uk.rec.motorcycles to się dowiedziałem że they tend do
that, mate i dostałem diagnozę - problem z TPS i rurkami do zaworów
kontroli powietrza biegu jałowego (IACV), ściągnięcie TuneECU i
zresetowanie TPS trochę pomogło, do tego trochę zmieniłem mieszankę
na biegu jałowym i prawie już nie gaśnie.
(Muszę jeszcze wymienić rurki prowadzące do IACV i znowu wyregulować
całość, bo mam trochę za wysokie idle, ale to już wymaga więcej roboty
niż ściągnięcie darmowego programu, zakup kabelka na allegro i
podpięcie laptopa do motocykla :-))).
Ale jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne, to mogę polecić Demczuka, tam
miałem przygotowanego do sezonu.
--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650
Re: mechanik Triumph
2012-07-06 23:17:18 - PMG
>
> A jaki masz problem?
Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak smok. Na zbiorniku (do
rezerwy) emeryckim tempem nie przejadę 100 km. Śmierdzi paliwem ale
odpala na zimnym i ciepłym, nie strzela w tłumik. W zasadzie nie
odczułem spadku mocy ale jest różnica w pracy silnika.
Początkowo myślałem, że to paliwo się gdzieś wylewa ale nic nie
znalazłem. Zaprzyjaźniony mechanik oraz liberty nic nie pomogli.
Skończyło się na wymianie świec oraz przewodów WN. Pomogło tylko na chwilę.
Re: mechanik Triumph
2012-07-07 11:43:13 - inż. Mamoń
> W dniu 2012-07-06 17:09, Leszek Karlik pisze:
>
>>
>> A jaki masz problem?
>
> Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak smok. Na zbiorniku
> (do rezerwy) emeryckim tempem nie przejadę 100 km. Śmierdzi paliwem
> ale odpala na zimnym i ciepłym, nie strzela w tłumik. W zasadzie nie
> odczułem spadku mocy ale jest różnica w pracy silnika.
>
> Początkowo myślałem, że to paliwo się gdzieś wylewa ale nic nie
> znalazłem. Zaprzyjaźniony mechanik oraz liberty nic nie pomogli.
> Skończyło się na wymianie świec oraz przewodów WN. Pomogło tylko na
> chwilę.
To jeszcze powachaj olej, czy Ci sie do niego benzyna nie dostala
Sugerowalbym rozjechana mape wtrysku z mapa zaplonu.
--
--
Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200S K1
Re: mechanik Triumph
2012-07-07 16:15:04 - PanAdol
> Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak
Masz tam lambde ?
Pzdr
PanAdol
--
Re: mechanik Triumph
2012-07-07 16:22:35 - PanAdol
Użytkownik PanAdol
news:jt9g9d$3om$1@inews.gazeta.pl...
>
>> Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak
> Masz tam lambde ?
Raczej masz w 955
www.ebay.ie/itm/NGK-Lambda-O2-Oxygen-Sensor-Triumph-Speed-Triple-955cc-/330428995590?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cef1a5806#ht_1938wt_872
bledy jakies wywala ?
Podjedz do elektryka/elektronika samochodowego albo kogos kumatego od lpg i
popros zeby sprawdzil czy i jak lambda pracuje.
Pzdr
PanAdol
--
Re: mechanik Triumph
2012-07-08 00:45:02 - Leszek Karlik
[...]
>> A jaki masz problem?
>
> Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak smok. Na zbiorniku (do
> rezerwy) emeryckim tempem nie przejadę 100 km. Śmierdzi paliwem ale
> odpala na zimnym i ciepłym, nie strzela w tłumik. W zasadzie nie
> odczułem spadku mocy ale jest różnica w pracy silnika.
Coś z mapami wtrysku? Ściągnij sobie TuneECU, podepnij i zobacz co
diagnostyka wypluwa, możesz ściągnąć stock mapę dla swojego modelu i
zobaczyć czy się różni.
--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650
Re: mechanik Triumph
2012-07-06 23:09:46 - PMG
> Witam,
>
> czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?
> Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.
>
> Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte
>
> Dzięki
Panowie, ogólne dzięki za namiary. Po niedzieli powalczę.