|
|
|
|
|
|
|
HbbTV 2.0.2 jedynie teoretycznym standardem? "Producenci muszą mieć czas na wdrożenie przepisów"
Związek Cyfrowa Polska przekazał Ministerstwu Cyfryzacji stanowisko, dotyczące rozporządzenia w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla odbiorników cyfrowych. Wprowadza ono obligatoryjnie HbbTV w wersji 2.0.1. dla odbiorników posiadających podłączenie do internetu oraz usług interaktywnych. Zdaniem związku branża nie jest gotowa na wprowadzenie proponowanych zmian.
więcej
|
Wieniawa, Oświeciński, Bosak i Rostkowska-Galant wśród uczestników ,,Dancing with the stars 11"
W piątek, 6 marca br. Telewizja Polsat rozpocznie emisję jedenastej edycji show „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami”. Tym razem w programie pojawią się m.in. Tomasz Oświeciński, Marcin Bosak, Julia Wieniawa i Milena Rostkowska-Galant.
więcej
|
Program ,,Kasta" ogląda 1,09 mln widzów. ,,Lokomotywa naszego wieczornego pasma"
Nowy program TVP Info „Kasta” ogląda średnio 1,09 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. - To odpowiedź na zainteresowanie widzów problemem patologii w polskim wymiarze sprawiedliwości - mówi nam Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Telewizja Polska wyprodukuje transmisję z obchodów w Auschwitz dla 250 nadawców
W poniedziałek 27 stycznia Telewizyjna Agencja Informacyjna przeprowadzi międzynarodową transmisję z obchodów wyzwolenia obozu w Auschwitz. Pracuje przy niej od kilku dni ponad 200 osób. - To będzie jedna z naszych największych produkcji telewizyjnych, realizowanych samodzielnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, szef TAI.
więcej
|
TVP Sport liderem oglądalności w 2019 roku, Eleven Sports 1 z największym wzrostem
W zeszłym roku zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Eleven Sports 1, a na czele spadków uplasował się nSport+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po sześciu latach pracy Maja Porczyńska przechodzi z Viacom do Netflixa
Maja Porczyńska dołączyła do biura Netflixa w Amsterdamie. Poprzednio przez sześć lat pracowała w Viacom CBS.
więcej
|
TVN Turbo startuje z nowym programem "Gigantyczne konstrukcje według Hammonda"
Od 11 lutego na antenie TVN Turbo (TVN Discovery Polska) pojawi się nowy program – „Gigantyczne konstrukcje według Hammonda”. W tej serii twórcy odkryją tajemnice największych na świecie konstrukcji i maszyn. Poprowadzi ją brytyjski prezenter Richard Hammond.
więcej
|
TVN o tydzień opóźni start wiosennej ramówki
W tym roku wiosenna ramówka TVN wystartuje w poniedziałek, 2 marca. Będzie to o tydzień później niż rok temu. - Początek i koniec sezonu staramy się dostosować do sytuacji na rynku reklamowym, bo z niego przede wszystkim żyjemy - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w 2019 roku, FOX tuż za podium
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w 2019 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Comedy Central Family, a liderem spadków było CBS Action.
więcej
|
Stopklatka TV pokaże trzeci sezon ,,Narcos", od 1 lutego co tydzień dwa odcinki
Od 1 lutego kanał Stopklatka TV zacznie nadawanie trzeciego sezonu serialu Netflixa „Narcos”. Finałowa seria, która miała premierę w 2017 roku, opowiada o tym, co działo się w narkobiznesie w latach 90. po śmierci Pablo Escobara.
więcej
|
Dziennikarze o reportażu ,,Superwizjera": agent Tomek mało wiarygodny
W materiale „Superwizjera” TVN24 były agent CBA Tomasz Kaczmarek zarzucił szefom służb naciski ws. rzekomej willi Kwaśniewskich. Komentujący reportaż dziennikarze zwrócili uwagę, że wobec twierdzeń Kaczmarka należy podchodzić z dużym dystansem, zwłaszcza że niedawno postawiono mu szereg zarzutów. - Gdy T. Kaczmarek był funkcj. CBA TVN24 kpił z niego i robił nieodpowiedzialnego, groźnego "karierowicza bez sumienia". Jak teraz T. K. usłyszał zarzuty dot. oszustw finansowych i zaczął kłamać nt. M.Kamińskiego i M.Wąsika stał się wiarygodnym demaskatorem - skomentował Stanisław Żaryn, rzecznik prasowy ministra koordynującego służby specjalne.
więcej
|
Produkcje MTV od 3 lutego w Eska TV
W poniedziałek, 3 lutego 2020 roku Eska TV rozpocznie emisję pięciu produkcji z portfolio MTV (ViacomCBS), które będzie można oglądać codziennie w wieczornym paśmie stacji.
więcej
|
Jest nowy plakat filmu ,,Zenek", TVP zrezygnowała z plakatu kojarzącego się z ,,Bohemian Rhapsody"
Telewizja Polska ujawniła ostateczny plakat do produkowanego przez siebie w całości filmu „Zenek. Poprzedni nadawca określa jako teaserowy i zapewnia, że nie będzie służył do promocji filmu.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kazimierz Gródek: Bawi mnie nadmierna egzaltacja mediami
- Bawi mnie nadmierna egzaltacja - dzisiaj media są takim samym narzędziem i miejscem, jak każde inne. W tym sensie trzeba je odbrązowić. To zajęcie tak samo dobre, jak mnóstwo innych. Może jest ciekawsze, ale czy lepsze? Bawi mnie i nie kupuję tego, kiedy ktoś, kto ma związek z mediami uważa, że robi absolutnie niesamowite i misyjne rzeczy, w odróżnieniu od ludzi, którzy produkują gwoździe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kazimierz Gródek, prezes Grupy RMF oraz wiceprezes RMF FM.
więcej
|
|
Radio ma więcej słuchaczy w samochodzie niż w domu. RMF FM liderem w 2019 roku, rekordowe spadki PR1 i PR3
W 2019 roku uśredniony dzienny zasięg radia wyniósł 72,2 proc., a średni czas słuchania uplasował się na poziomie 269 minut. Najwyższy zasięg medium to generuje w samochodzie. Liderem słuchalności w zeszłym roku było RMF FM, a PR1 i PR3 odnotowały historycznie najniższe wyniki - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Spotify przed RMFon i Open.fm. Sekcja Interii liderem, mocno w górę RadioZET.pl i Disco-polo.info (TOP10 serwisów muzycznych)
Wśród serwisów o muzyce liderem zasięgowych jest dział muzyczny Interii, wyprzedzający analogiczną sekcję Eska.pl i Tekstowo.pl. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły działy muzyczne RadioZET.pl i Onetu, Disco-polo.info oraz RMFmaxxx.pl. Ten ostatni serwis ma więcej użytkowników, ale mniej odsłon niż Spotify i RMFon.pl.
więcej
|
|
Po dwóch latach znika z Trójki program ,,Trzy po trzy" Mariusza Cieślika
Z anteny Trójki znika audycja satyryczna Mariusza Cieślika „Trzy po trzy”. Polskie Radio nie informuje na razie, co będzie nadawane zamiast tej audycji.
więcej
|
|
Radio Rekord Mazowsze rozpoczęło nadawanie
W piątek 24 stycznia ruszyła nowa stacja - Radio Rekord Mazowsze. Lokalna rozgłośnia będzie nadawać w Ciechanowie na częstotliwości 88,7 FM.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Duży spadek TOK FM
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
LOT kupuje niemieckie linie Condor, zachowa ich władze i markę. ,,Ryzyko biznesowe, szanse marketingowe"
Ogłoszone w piątek przez Polską Grupę Lotniczą przejęcia niemieckich linii lotniczych Condor przez PLL LOT w ocenie ekspertów może być ryzykowną decyzją biznesową, bo między niemiecką linią a LOT-em nie ma obecnie żadnych synergii. Jeżeli polski przewoźnik dobrze wykorzysta tę transakcję, wizerunkowo może wzmocnić swoją pozycję na rynkach międzynarodowych.
więcej
|
OMD przejmuje od MediaComu obsługę Hortexu
Grupa Hortex, producent m.in. soków i mrożonek zakończyła przetarg na obsługę mediową. Budżet powierzyła agencji OMD, z którą pracowała przed tym, jak wybrała MediaCom Warszawa.
więcej
|
Dzięki akcjom real-time-marketingowym marka staje się kumplem
Prawie codziennie użytkownicy social mediów spotykają się z publikowanymi na profilach różnych marek postami, które wprost ich nie promują, ale nawiązują do różnych wydarzeń z życia publicznego, jak np. do informacji o tym, że książę Harry i księżna Meghan chcą „wystąpić z rodziny królewskiej”. Działania real-time-marketingowe mimo że nie przekładają się bezpośrednio na sprzedaż, to markom są potrzebne, bo budują ich świadomość, a w głowach odbiorców pozostawiają ślad związany z brandem. Dzięki nim odnotowują też lepsze wskaźniki zaangażowania i zasięgu.
więcej
|
Value Media, Labcon, BeDigital i Pr?t-?-Porter PR dla 4F i Under Armour
Agencje Value Media (Group One), Labcon, BeDigital i Prêt-à-Porter PR wygrały przetarg na obsługę marek z portfolio spółki OTCF. Będą pracować dla marek 4F i Under Armour.
więcej
|
Piosenka Grubsona w kampanii mBanku dla 18-latków (wideo)
mBank rozpoczął promocję skierowaną do osób wchodzących w dorosłość. Wspiera to kampania przygotowana przez firmy marketingowe Energy BBDO, Banana Split i Mindshare Polska, do której piosenkę przygotował artysta hip-hopowy Grubson.
więcej
|
Sylwia Kocon dyrektorką marketingu RTV Euro AGD
Sylwia Kocon objęła stanowisko dyrektorki marketingu w RTV Euro AGD. Wcześniej podobne stanowisko zajmowała w OSM Piątnica.
więcej
|
Bioaron reklamowany hasłem ,,Działania systemowe, aby dzieci były zdrowe"
Ruszyła kampania reklamowa syropu Bioaron System z portfolio Pythopharm. Działania przygotowały GTO Agency, M5 Film oraz Wavemaker.
więcej
|
Robert Górski i Mikołaj Cieślak w przerębli promują Orange na kartę (wideo)
Ruszyła kolejna kampania Orange na kartę, w której występują artyści kabaretowi Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Akcja wspiera promocję bez limitu za połowę ceny.
więcej
|
Perkusista i Marek Kondrat w kampanii ING Banku Śląskiego przekonuje, że ,,są rzeczy, na których nie warto oszczędzać" (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem pod hasłem „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Brain, Gong i MullenLowe Media Hub.
więcej
|
Sieć sklepów Dino bez dużych kampanii reklamowych rośnie szybciej niż Biedronka. "Skuteczna strategia rozwoju"
W 2019 roku sieć marketów spożywczych Dino Polska otworzyła 243 nowe sklepy, podczas gdy Biedronka uruchomiła tylko 102 nowe placówki. Jej przychody regularnie rosną - dynamika jest dwucyfrowa, a klientów przybywa, mimo że firma w ogóle nie reklamuje się w szeroko zasięgowych mediach. - Sklep blisko, za rogiem ma większe szanse powodzenia niż wielkie markety w dalekiej odległości. Jak do tego jest dobrze zaopatrzony, czysty, ma miłą obsługę i dobre ceny, to reklamowanie go wydaje się być zbyteczne - oceniają eksperci marketingowi.
więcej
|
Kampania ,,z iskrą w duszy" promuje Porsche Taycan
Rozpoczęła się kampania reklamowa Porsche Polska promująca pierwsze w pełni elektryczne auto tej marki Porsche Taycan. Odpowiadają za nią agencje DDB Warszawa i PHD Media Direction.
więcej
|
Krzysztof Miazek wzmacnia dział stategii Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Krzysztof Miazek obejmując stanowisko stratega.
więcej
|
Carrefour: wielorazowe bawełniane worki zamiast plastikowych zrywek
Carrefour wprowadza do swoich sklepów alternatywę dla tzw. zrywek. W sklepach sieci w całym kraju pojawiły się wielorazowe woreczki na warzywa i owoce wykonane w 100% z bawełny.
więcej
|
Dominika Kozłowska wróciła po rocznej przerwie do Schulz brand friendly
Do agencji Schulz brand friendly po rocznej przerwie wraca Dominika Kozłowska obejmując piastowane wcześniej stanowisko PR managera. Michał Cieciak został business development directorem.
więcej
|
Finowie pokazują tragiczny wpływ social mediów na samopostrzeganie się dzieci
Fiński magazyn młodzieżowy "Demi" rozpoczął kampanię społeczną na temat wpływu mediów społecznościowych na to, jak postrzegają siebie młodzi ludzie.
więcej
|
Ojciec akceptujący miłość córki i koleżanki w reklamie kawy Douwe Egberts (wideo)
W szybkim tempie zdobyła popularność w mediach społecznościowych reklama belgijskiej marki kawy Douwe Egberts, opowiadająca miłosną historię nastoletnich lebijek.
więcej
|
PayTren nadal sponsorem Lechii Gdańsk
Indonezyjska firma PayTren nadal będzie globalnym sponsorem piłkarzy Lechii Gdańsk. Nowa umowa będzie obowiązywać do 30 czerwca 2021 roku.
więcej
|
30,2 mln zł na kampanię wyborczą Koalicji Obywatelskiej. Na internet dwa razy więcej niż na telewizję
Wydatki Koalicji Obywatelskiej na kampanię przed wyborami parlamentarnymi wyniosły 33,22 mln zł. Koszty reklam internetowych były ponad dwa razy wyższej niż telewizyjnych. Ogółem emisja reklam kosztowała 16,7 mln zł, ich produkcja - 6,3 mln zł, a konwencje i spotkania z wyborcami - 1,6 mln zł.
więcej
|
Absurd foliowania warzyw i owoców w akcji #NoBeautyInPlastic
Fotograf Daniel Petryczkiewicz w ramach autorskiego projektu artystycznego #NoBeautyInPlastic pokazuje absurd pakowania wielu produktów w plastik - nawet pojedynczych sztuk warzyw. W sesji wystąpiły uczennice stołecznego liceum im. Miguela de Cervantesa.
więcej
|
Naturalne kształty w kampanii CityFit ,,You Fit Here"
Sieć klubów fitness CityFit wystartowała z pierwszą odsłoną kampanii, inspirowanej nowym claimem marki: „You Fit Here”. Działania promocyjne opracowano we współpracy z agencją reklamową GPD Agency.
więcej
|
Galeria Jurajska nową kampanią ,,zrywa ze skromnością"
Centrum handlowe Galeria Jurajska w Częstochowie rusza z nową komunikacją, w której podkreśla i mówi wprost, że jest galerią numer 1 w mieście i regionie. Działania opracowały firmy Madeinbrain Studio z Krakowa, dział marketingu centrum oraz Guarana Public Relations.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Rośnie presja na niezależne media w Europie Środkowo-Wschodniej. ,,W Polsce ma charakter systemowy"
W Europie Środkowo-Wschodniej niezależne media są poddawane silnym naciskom ze strony polityków i grup interesów, a wolne dziennikarstwo w regionie staje się coraz bardziej zagrożone - wynika z raportu Reuters Institute for the Study of Journalism. Ponad 60 procent ankietowanych dziennikarzy widzi wzrost krytyki pod adresem wolnych mediów, rośnie też walka z niezależnym dziennikarstwem na polu reklamowym. - W Polsce sytuacja jest bardziej niepokojąca niż w innych krajach, bo ma charakter systemowy, a odcięcie niepokornych mediów od wpływów z reklam pozbawia Polaków prawa do rzetelnej informacji - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jan Piński żegna się z ,,Warszawską Gazetą", powodem okładka nazywająca europosłów ,,szmatami"
Po czterech latach współpracy Jan Piński rozstał się z redakcją „Warszawskiej Gazety” (FreeDomMedia). Powodem byłą okładka najnowszego wydania tego tygodnika, na której zamieszczono portrety europosłów głosujących za rezolucją Parlamentu Europejskiego ws. praworządności w Polsce, opatrzona tytułem „Antypolskie polityczne szmaty”. - Skupię się teraz na swoich projektach - mówi nam Piński.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane. ,,Twoje Imperium" i ,,Rewia" na plusie
W listopadzie ub.r. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Większość tytułów odnotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Dobry Tydzień”. Wzrostami pochwalić się mogły „Twoje Imperium” i „Rewia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wystartował nowy miesięcznik ,,Na szczycie"
Na rynku pojawił się pierwszy numer magazynu "Na Szczycie", który będzie wydawany nakładem Event Concept. Redaktorem naczelnym jest Kajetan Domagała - pismo będzie adresowane do pasjonatów gór.
więcej
|
Rekordowa liczba zgłoszeń do Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej im. Tadeusza Mazowieckiego
181 materiałów zgłoszono łącznie do tegorocznej edycji Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej im. Tadeusza Mazowieckiego. - Rzadko w 23-letniej historii konkursu nadsyłano tyle prac - komentują organizatorzy. Zwycięzca w każdej z pięciu kategorii otrzyma nagrodę w wysokości 5 tys. euro.
więcej
|
Błędy w książce Donalda Tuska poprawione w dodrukach. Agora: wynikały z intensywnego tempa pracy
Książka Donalda Tuska „Szczerze”, opublikowana w grudniu ub.r. przez Wydawnictwo Agora, zawierała błędy wynikające z tempa pracy nad nią - informuje portal Wirtualnemedia.pl rzeczniczka Agory Agata Staniszewska. Zostały wychwycone, a wydawca przygotował poprawione dodruki.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska zapowiada wypracowanie standardów pracy między redakcją a działem sprzedaży
Zespół ds. zbadania sytuacji w Wirtualnej Polsce zakończył już rozmowy z pracownikami, teraz będzie analizować teksty, których dotyczyła publikacja OKO.Press. Powstanie także dodatkowa komisja, która wypracuje standardy pracy między redakcją a działem sprzedaży - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Uznany przez OKO.press za fikcyjnego dziennikarz Konrad Wojciechowski istnieje. Współpracuje z WP, "GW" i "DGP"
Serwis OKO.Press publikując informacje o Wirtualnej Polsce oraz Ministerstwie Sprawiedliwości podało nazwiska trzech według redakcji fikcyjnych dziennikarzy: Krzysztof Suwart, Krzysztof Major oraz Konrad Wojciechowski. Ten ostatni to jednak prawdziwa osoba, pisze artykuły nie tylko dla WP.pl, lecz także m.in. dla „Gazety Wyborczej” i „Dziennika Gazety Prawnej”. - Artykuły podpisane nazwiskiem Konrada Wojciechowskiego opublikowane na stronie Wirtualnej Polski promują podmioty prywatne jak i publiczne, a w swojej formie bliźniaczo przypominają teksty fikcyjnego autora Krzysztofa Suwarta - tłumaczy Sebastian Klauziński z OKO.press
więcej
|
Jeromir Bieńkowski szefem wydawców wideo w Ringier Axel Springer Polska
Od lutego Jeromir Bieńkowski będzie pracował w Ringier Axel Springer Polska jako szef wydawców wideo. Poprzednio był przez 14 lat związany z Polsatem, w RASP zastąpi Marcina Jędrasiewicza.
więcej
|
Po sześciu latach pracy Maja Porczyńska przechodzi z Viacom do Netflixa
Maja Porczyńska dołączyła do biura Netflixa w Amsterdamie. Poprzednio przez sześć lat pracowała w Viacom CBS.
więcej
|
Spotify przed RMFon i Open.fm. Sekcja Interii liderem, mocno w górę RadioZET.pl i Disco-polo.info (TOP10 serwisów muzycznych)
Wśród serwisów o muzyce liderem zasięgowych jest dział muzyczny Interii, wyprzedzający analogiczną sekcję Eska.pl i Tekstowo.pl. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły działy muzyczne RadioZET.pl i Onetu, Disco-polo.info oraz RMFmaxxx.pl. Ten ostatni serwis ma więcej użytkowników, ale mniej odsłon niż Spotify i RMFon.pl.
więcej
|
Instagram pozwala na śledzenie wzmianek o koncie zamieszczonych w Stories
Instagram wprowadził nową funkcję pozwalającą użytkownikom na śledzenie wzmianek na temat ich konta pojawiających się w relacjach na platformie Stories. Dzięki wprowadzonej opcji właściciele profili w serwisie mogą w łatwy sposób monitorować popularność ich kont w społeczności Instagrama.
więcej
|
Twitter wprowadza emoji do prywatnych rozmów. 7 różnych reakcji na każdą wiadomość
Twitter wprowadził w swojej aplikacji nową funkcję związaną z wiadomościami prywatnymi. Dzięki niej użytkownicy mogą dodać do każdej przeczytanej wiadomości reakcję w postaci odpowiedniego emoji. Do dyspozycji jest 7 różnych ikon, które można dodawać i usuwać w dowolnym momencie.
więcej
|
Medonet.pl w nowej odsłonie z dwustopniowym systemem weryfikacji treści. Anna Zimny-Zając redaktorem naczelnym
Serwis Medonet.pl (Grupa Ringier Axel Springer Polska) zyskał nowy layout i nowe narzędzia. Teraz jest bardziej intuicyjny w nawigacji i szybszy w działaniu, a treści są teraz poddawane dwustopniowej weryfikacji. Zmieniła się również polityka wydawnicza portalu.
więcej
|
Dawny Gdańsk w sieci na 3 000 zdjęć
Ponad 3 000 zdjęć i pocztówek zdigitalizowanych przez Muzeum Gdańska, dokumentujących historię miasta, zostało udostępnionych w otwartych zasobach online.
więcej
|
Założyciel Snapchata: TikTok może pokonać Instagrama. Lepiej odpowiada na potrzeby młodych
Evan Spiegel, założyciel platformy Snapchat przewiduje, że w przyszłości aplikacja TikTok może stać się bardziej popularna niż Instagram i wejść do prawdziwej czołówki mediów społecznościowych. - TikTok lepiej odpowiada na potrzeby i oczekiwania młodych ludzi wyzwalając w nich kreatywność i zapewniając rozrywkę, podczas gdy Instagram staje się coraz bardziej platformą do prezentowania statusu społecznego lub majątku - ocenia Spiegel.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Najważniejsze kryzysy wizerunkowe 2019 roku
W ramach naszego cyklu podsumowań roku eksperci wskazują dla portalu Wirtualnemedia.pl najważniejsze kryzysy wizerunkowe firm, marek i instytucji w minionym 2019 roku.
więcej
|
Value Media, Labcon, BeDigital i Pr?t-?-Porter PR dla 4F i Under Armour
Agencje Value Media (Group One), Labcon, BeDigital i Prêt-à-Porter PR wygrały przetarg na obsługę marek z portfolio spółki OTCF. Będą pracować dla marek 4F i Under Armour.
więcej
|
Paweł Komar, Tomasz Przyrowski i Sławomir Rykalski w radzie nadzorczej Związku Firm Pośrednictwa Finansowego
Paweł Komar z Notus Finanse został nowym przewodniczącym rady nadzorczej Związku Firm Pośrednictwa Finansowego. Do rady weszli też Tomasz Przyrowski (Gold Finance, Alex T. Great) i Sławomir Rykalski (FinPack).
więcej
|
Dominika Kozłowska wróciła po rocznej przerwie do Schulz brand friendly
Do agencji Schulz brand friendly po rocznej przerwie wraca Dominika Kozłowska obejmując piastowane wcześniej stanowisko PR managera. Michał Cieciak został business development directorem.
więcej
|
Patryk Siedliński po dwóch miesiącach rezygnuje z funkcji rzecznika prasowego Lechii Gdańsk
Patryk Siedliński, obecnie rzecznik prasowy klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk po niespełna dwóch latach rezygnuje z zajmowanego stanowiska.
więcej
|
Nie żyje Janusz Walczak, były rzecznik Marynarki Wojennej
Zmarł Janusz Walczak, w przeszłości m.in. rzecznik prasowy Dowództwa Operacyjnego Sił Zbrojnych i szef biura prasowego Marynarki Wojennej oraz dziennikarz czasopism o wojskowości.
więcej
|
|
|