|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Republika pozyskała od inwestorów 190 tys. zł, to trzydziesta piąta emisja jej akcji
W zeszłym tygodniu Telewizji Republika zarejestrowała podwyższenie swojego kapitału zakładowego poprzez emisję 37,2 tys. akcji za 186 tys. zł. To trzydziesta piąta emisja akcji w ciągu siedmiu lat istnienia spółki.
więcej
|
,,Kto to kupi?" od 1 marca w TTV. Jan Pirowski i Krzysztof Ufnal gospodarzami
W niedzielę, 1 marca TTV rozpocznie emisję nowego 10-odcinkowego programu „Kto to kupi?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego gospodarzami będą Jan Pirowski i Krzysztof Ufnal.
więcej
|
TVP unieważnia przetarg ws. budowy hali zdjęciowej. "Trudne warunki rynkowe"
Telewizja Polska ogłosiła przetarg na wybudowanie hali zdjęciowej obok głównego budynku TVP przy Woronicza 17. Chciała na ten cel przeznaczyć maksymalnie 107 mln zł. W postępowaniu przetargowym zgłosiły się cztery zainteresowane firmy, jednak ich oferta opiewała na kwotę ok. 200 mln zł. Ostatecznie nadawca publiczny powtórzy przetarg.
więcej
|
Szymon Jachimek nowym komentatorem ,,Szkła kontaktowego". ,,W założeniach będzie występować z bratem"
Satyryk Szymon Jachimek został nowym komentatorem „Szkła kontaktowego” w TVN24. Redakcja zapowiada stały charakter współpracy, Szymon Jachimek ma w założeniach współprowadzić program wraz ze swoim bratem Tomaszem Jachimkiem, wieloletnim komentatorem „Szkła kontaktowego”. - Szymon był kilkakrotnie wcześniej brany pod uwagę jako nasz współpracownik, były wątpliwości czy rodzeństwo na jednej scenie nie jest ryzykownym pomysłem, ale bracia Jachimek poradzili sobie świetnie - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dominika Sekielska, wydawczyni i producentka „Szkła kontaktowego”.
więcej
|
1,55 mln widzów nowego serialu ,,Archiwista". TVP1 liderem
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu „Archiwista” oglądało średnio 1,55 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Teleturniej ,,Va banque" ogląda 853 tys. widzów
Po trzech pierwszych tygodniach emisji reaktywowany teleturniej „Va banque” ogląda średnio 853 tys. widzów, o 235 tys. osób więcej niż pokazywany w tym paśmie jesienią program „Gotowi do gotowania. Start!”. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Polsat szuka uczestników do ,,The Four - Bitwa o sławę". Premiera talent-show wiosną 2020 roku (wideo)
Telewizja Polsat rozpoczęła poszukiwania uczestników do nowego talent-show „The Four - Bitwa o sławę”. Cotygodniowy program będzie emitowany wiosną 2020 roku.
więcej
|
TVP Gdańsk musi przeprosić byłego szefa pomorskiego KOD ws. zabandażowanej ręki
Radomir Szumełda wygrał przed sądem pierwszej instancji proces z gdańskim ośrodkiem Telewizji Polskiej, który musi przeprosić go za nierzetelny materiał i zapłacić 600 zł kosztów sądowych. Wyrok nie jest prawomocny – nieoficjalnie wiemy, że nadawca chce się od niego odwołać. Apelację rozważa też pozywający.
więcej
|
Wdowa po Janie Szyszko zarzuca TVP bojkotowanie polityka. Szef TAI: to nieprawda
Jan Szyszko, nieżyjący zmarły w październiku ub.r. były minister środowiska, miał mieć zakaz występowania w telewizji publicznej - stwierdziła podczas konferencji w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu Krystyna Szyszko, wdowa po polityku. - To nieprawda. Pan profesor wielokrotnie gościł w programach publicystycznych TVP Info - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Z TVN odszedł dyrektor dystrybucji Sławomir Kurek, nowym szefem Tomasz Parfienowicz
Z TVN Discovery Polska odszedł dyrektor dystrybucji krajowej w grupie Sławomir Kurek.
więcej
|
,,Wybuchowy program" oraz ,,Zoom na architekturę" nowościami w Discovery Channel (wideo)
W poniedziałek, 3 lutego Discovery Channel rozpocznie emisję dwóch nowych programów „Wybuchowy program” oraz „Zoom na architekturę”.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami. ,,Teleexpress", ,,M jak miłość" i skoki hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Teleexpress”, serial „M jak miłość” oraz PŚ w skokach narciarskich. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce awansował Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nicole Kidman i Hugh Grant w serialu "Od nowa". Premiera w maju w HBO (wideo)
W sieci pojawił się zwiastun "Od nowa" ("The Undoing") - serialowej adaptacji powieści Jean Hanff Korelitz "Nie chciałaś wiedzieć". Cykl trafi do HBO w maju.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama radiowa 13 proc. w górę. RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem ZET, Trójka ze spadkiem (TOP10)
Wydatki na reklamę w radiu były w 2019 roku wyższe o 13,4 proc. względem 2018 roku. Liderem przychodów niezmiennie jest RMF FM. Największą dynamikę wpływów miały w tym okresie Eska Wrocław i RMF Classic.
więcej
|
BNP Paribas Bank Polska z 2,88 mln zł kary od UOKiK-u za mylące reklamy kredytów gotówkowych
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na BNP Paribas Bank Polska kary wynoszące 2,88 mln zł w sprawie realizowanych w 2015 roku kampanii reklamowych kredytów gotówkowych. Według UOKiK-u reklamy mogły wprowadzać klientów w błąd.
więcej
|
Orlen szuka firm, które zbadają wartość mediową jego marek
PKN Orlen zaprasza firmy badawcze do składania ofert w postępowaniu na badania wartości mediowych marek z oferty koncernu w 2020 oraz 2021 roku.
więcej
|
Daniel Habura i Maciej Cekiera ruszyli z własną agencją e-commerce
Na rynku pojawiła się nowa agencja Commerise, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań e-commerce dla biznesu. Jej założycielami są Daniel Habura i Maciej Cekiera.
więcej
|
iProspect odpowiada za obsługę digital Aldi w Polsce
Agencja iProspect (należy do Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki sklepów Aldi.
Klienta zdobyła w wyniku zwycięskiego przetargu realizowanego przez markę pod koniec 2019 roku.
więcej
|
Tomasz Chróstny nowym prezesem UOKiK-u
Tomasz Chróstny został mianowany przez premiera na prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zastąpił na tym stanowisku Marka Niechciała.
więcej
|
Biedronka przecenia o połowę żywność z bliskim terminem przydatności
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wprowadza pilotażowy program przecen produktów spożywczych z bliskim terminem przydatności do spożycia. Na razie obejmuje on 136 sklepów w wybranych regionach kraju i dotyczy takich produktów, jak świeże mięso i ryby, sushi oraz produkty z chłodni.
więcej
|
Paul Pogba jako niesamowity strzelec w reklamie adidasa
Adidas w nowej reklamie promuje swoje buty piłkarskie Predator hasłem "100% Unfair". Kampanię przygotowała agencja TBWA Netherlands.
więcej
|
Pizzerie Da Grasso promowane w telewizji i internecie
Ruszyła kampania reklamowa sieci pizzerii Da Grasso. Przygotowały ją NuOrder i Media Data Mind.
więcej
|
Mietek Szcześniak promuje czytelnictwo w kampanii społecznej "Mała książka - wielki człowiek"
W ramach nowej odsłony kampanii społecznej Instytutu Książki „Mała książka - wielki człowiek" zachęcającej najmłodszych do czytania książek, w sieci pojawił się teledysk z udziałem Mietka Szcześniaka.
więcej
|
Transmisja dla mamy z górskiej wyprawy w reklamie Orange Love z Samsung Galaxy A40 (wideo)
Orange Polska zaczął kampanię reklamującą taryfę Orange Love ze smartfonem Samsung Galaxy A40 w promocyjnej cenie. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Leo Burnett Warszawa i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Adam Małysz opiekunem programu ,,Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami"
Milka (Mondelez Polska) ogłosiła nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt.
więcej
|
Giełda kryptowalut CoinCasso oficjalnym partnerem Paris Saint-Germain
Giełda kryptowalut CoinCasso podpisała 3-letnią umowę o współpracy partnerskiej z francuskim klubem piłkarskim Paris Saint-Germain. Wartości kontraktu nie ujawniono.
więcej
|
Aneta Kręglicka została ambasadorką marki Yoskine
Modelka i businesswoman Aneta Kręglicka została twarzą marki kosmetycznej Yoskine (Dax Cosmetics).
więcej
|
Mlekovita sponsorem Tour de Pologne
Grupa Mlekovita została oficjalnym partnerem tegorocznego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Firma będzie sponsorem klasyfikacji Zwycięzca Etapu.
więcej
|
Agencja Opus B ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację
Agencja kreatywna Opus B pod hasłem „Be Visible!” wprowadza nowe pozycjonowani. Zmienia też logo i identyfikację wizualną.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Holistic" będzie ukazywał się nieregularnie, Jarosław Kociszewski redaktorem naczelnym
Magazyn „Holistic” (Deweloper Media) ukazujący się dotychczas jako kwartalnik, od marca zmieni swój rytm wydawniczy na nieregularny. Zmieni się także portal Holistic.news, a redaktorem naczelnym obu przedsięwzięć jest od poniedziałku Jarosław Kociszewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Axel Springer znika z giełdy. KKR wykupi z rynku 44,9 procent akcji
Koncern Axel Springer zapowiedział, że zamierza wycofać się z niemieckiej giełdy. Decyzja ma związek z wcześniejszą umową z KKR, w ramach której amerykański fundusz wykupi 44,9 proc. akcji od drobniejszych udziałowców. Po zakończeniu tej operacji udziałowcami Axel Springer będą KKR, Friede Springer oraz obecny szef koncernu Mathias Doepfner.
więcej
|
Paweł Bednarz przeszedł z ,,Dziennika Gazety Prawnej" do ,,Wprost"
Dziennikarz gospodarczy Paweł Bednarz dołączył do działu Biznes w tygodniku „Wprost” (PMPG Polskie Media). Poprzednio był związany z „Dziennikiem Gazetą Prawną”, a wcześniej m.in. z Business Insider Polska i Grupą TVN.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży. ,,NG Traveler" na plusie
W segmencie miesięczników podróżniczych liderem sprzedaży ogółem w listopadzie ub.r. był „National Geographic Polska”. Tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu, a jedynym wzrostem pochwalić się mógł „NG Traveler” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emma Tucker redaktor naczelną "The Sunday Times"
Emma Tucker objęła stanowisko redaktor naczelnej brytyjskiego tygodnika "The Sunday Times" (tytuł z portfolio News Corp., należącego do Ruperta Murdocha).
więcej
|
|
|
CDA Premium ma 231,7 tys. subskrybentów, wpływy CDA 53 proc. w górę
W ub.r. spółka CDA, właściciel serwisu wideo CDA.pl, według wstępnych danych osiągnęła wzrost wpływów o 53 proc. do 42,9 mln zł. Na koniec grudnia ub.r. z płatnej oferty CDA Premium korzystało 231,7 tys. internautów.
więcej
|
Google pobiera opłaty za dane o użytkownikach. Od 45 do 245 dolarów za jedno żądanie
Google wprowadził u siebie system opłat pobieranych od amerykańskich organów ścigania w zamian za udostępnienie danych na temat konkretnych użytkowników. Cennik obejmuje kwoty od 45 do 245 dolarów za jeden zestaw informacji. Google wyjaśnia wprowadzenie opłat rosnącą liczbą żądań udostępnienia danych które otrzymuje od władz USA.
więcej
|
Łukasz Kijek naczelnym serwisów informacyjnych Gazeta.pl, Mateusz Aleksandrowicz szefem stron głównych Gazeta.pl i Sport.pl
W portalu Gazeta.pl (Agora) Łukasz Kijek z początkiem lutego zostanie redaktorem naczelnym serwisów newsowych, Mateusz Aleksandrowicz - dyrektorem stron głównych Gazeta.pl i Sport.pl, a Milena Bryła - szefową newsroomu Gazeta.pl.
więcej
|
Moderatorzy Facebooka i YouTube'a pod psychiczną presją. Podpisują klauzulę o zespole stresu pourazowego
Moderatorzy monitorujący treści publikowane w serwisach Facebook i YouTube muszą podpisywać dokumenty o tym że zdają sobie sprawę z możliwości wystąpienia u nich zespołu stresu pourazowego (PTSD). Zatrudniająca moderatorów firma Accenture wyjaśnia że chce, aby jej pracownicy dokładnie zdawali sobie sprawę z zagrożeń jakie wiążą się z ich obowiązkami zawodowymi.
więcej
|
Daniel Habura i Maciej Cekiera ruszyli z własną agencją e-commerce
Na rynku pojawiła się nowa agencja Commerise, specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań e-commerce dla biznesu. Jej założycielami są Daniel Habura i Maciej Cekiera.
więcej
|
,,Onet opinie" z nową godziną emisji. ,,Wynik analiz potrzeb widowni"
Onet zmienił godzinę nadawania programu publicystycznego „Onet opinie”. Audycja jest teraz emitowana od poniedziałku do soboty o godzinie 13. - Zmiana wynika z analizy potrzeb widowni i dopasowania do nich najlepszej pory emisji - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, dyrektor segmentu wideo w Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Fundusze venture capital zainwestowały w polskie firmy w 2019 roku 1,26 mld zł
W 2019 roku 85 funduszy venture capital (VC) w 269 transakcjach zainwestowało w polskie firmy ponad 1,26 mld złotych. To ponad osiem razy więcej niż na koniec 2018 roku - wynika z rocznego raportu PFR Ventures we współpracy z Inovo Venture Partners.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|