Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 29 Stycznia 2020
 
 
 
Mediom prywatnym ufa dużo więcej Polaków niż publicznym, spadek NATO i Kościoła katolickiego
 
Zaufanie do mediów prywatnych deklaruje 50,2 proc. Polaków, a do publicznych - 34,4 proc. Medioznawca prof. Wiesław Godzic zwraca uwagę, że w ciągu kilkunastu lat mocno spadło zaufanie do wszystkich mediów. - Odbiorcy nie rozumieją, szczególnie przy zawirowaniach politycznych, jak można właściwie o tym samym mówić zupełnie różnym językiem i zupełnie inaczej to oceniać - komentuje dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Na podatku cukrowym stracą przede wszystkim producenci markowych napojów. Jego skutki może odczuć też branża reklamowa
 
Mający wejść w życie z początkiem kwietnia br. tzw. podatek cukrowy od dosładzanych sztucznie napojów zamiast zmienić nawyki żywieniowe Polaków, uderzy w ich producentów i rynek reklamowy. Zdaniem ekspertów najwięcej stracić mogą producenci markowych napojów, bo w obliczu potencjalnych podwyżek cen konsumenci przerzucą się na tańsze ich odpowiedniki, np. na marki własne sieci handlowych. Spadek sprzedaży z kolei może doprowadzić do cięcia wydatków reklamowych, które dziś liczone są w setkach milionów złotych. więcej
 
 
Dyrektor programu Radia Gdańsk w nocnym mailu zażądał zwolnień. ,,Wydarzyła się rzecz niedopuszczalna"
 
Mariusz Roman, dyrektor ds. programu i rozwoju Radia Gdańsk, w nocnym mailu do pracowników proponował zwolnienie redaktorów tej rozgłośni - Artura Kiełbasińskiego oraz Jarosława Popka. Powodem miał być ich „brak identyfikacji” z radiem. Pytany przez nas o komentarz, podkreślił, że przeprosił za maila. Prezes rozgłośni nie komentuje zajścia. więcej
 
 
Gdańsk uruchomił Szkołę Szyldu, ma pomóc przedsiębiorcom dostosować się do uchwały krajobrazowej
 
We wtorek ruszyła Gdańska Szkoła Szyldu - portal internetowy, który ma pomóc przedsiębiorcom dostosować się do wymagań lokalnej uchwały krajobrazowej, obowiązującej w mieście od kwietnia 2018 roku. Radami dla przedsiębiorców dzielić się będą trójmiejscy artyści plastycy. więcej
 
 
Reklama 2019: telewizja i kina z najwyższym wzrostem. Aflofarm liderem wydatków, Biedronka i Media Expert mocno w górę (Top10)
 
Wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach (bez internetu) wzrosły w 2019 roku o 12,9 proc. Ponad połowa budżetów reklamodawców trafiła do telewizji. Najwięcej w tym okresie wydał Aflofarm Farmacja Polska, a Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka zanotował najwyższy wzrost wydatków. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Małomiasteczkowy" hitem sprzedaży, Podsiadło przed Sheeranem i Guettą najczęściej grany w radiu. ,,Freed From Desire" najchętniej graną piosenką (TOP 100) więcej
 
Kazimierz Gródek: Bawi mnie nadmierna egzaltacja mediami więcej
 
RMF FM liderem w 2019 roku, rekordowe spadki PR1 i PR3. Radio ma więcej słuchaczy w samochodzie niż w domu więcej
 
Rośnie presja na niezależne media w Europie Środkowo-Wschodniej. ,,W Polsce ma charakter systemowy" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
Manager Programowy w Business Partnering Solutions Ringier Axel Springer Media
MANAGER DS. ZARZĄDZANIA PODWYKONAWCAMI TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
BRAND MANAGER KANAŁÓW DZIECIĘCYCH CANAL+
Specjalista ds. tworzenia bazy treści lokalnych Polska Press
Performance Specialist Wirtualna Polska Media
Partner Acquisition and Relations Specialist Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu TVN
Sekretarz Redakcji ICAN Institute
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Mediom prywatnym ufa dużo więcej Polaków niż publicznym, spadek NATO i Kościoła katolickiego

Zaufanie do mediów prywatnych deklaruje 50,2 proc. Polaków, a do publicznych - 34,4 proc. Medioznawca prof. Wiesław Godzic zwraca uwagę, że w ciągu kilkunastu lat mocno spadło zaufanie do wszystkich mediów. - Odbiorcy nie rozumieją, szczególnie przy zawirowaniach politycznych, jak można właściwie o tym samym mówić zupełnie różnym językiem i zupełnie inaczej to oceniać - komentuje dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Nadawcy zgłosili uwagi w sprawie nowelizacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji kilka tygodni temu ogłosiła konsultacje publiczne w sprawie nowelizacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych (DAUM). Swoje sugestie zgłosili m.in. nadawcy, dostawcy VOD czy platform udostępniających wideo. więcej

Samuel Pereira po krytyce jego wpisu o Marianie Turskim: zalew hejtu, ohydne teksty

Szef TVP.Info Samuel Pereira skomentował wystąpienie byłego więźnia ocalałego z obozu Auschwitz-Birkenau Mariana Turskiego, który wzywał:” Jedenaste przykazanie - nie bądźcie obojętni” przypominając, że później działał w PPR. Został za to bardzo mocno skrytykowany. Sam dzień później ocenił, że "zalał go hejt", a pod adresem jego oraz jego dzieci pisano "ohydne teksty". więcej

,,Teleexpress" i transmisje sportowe hitami 2019 roku w TVP1 (top 30)

Największą widownię w 2019 roku w TVP1 zgromadziły: dziennik „Teleexpress”, transmisja PŚ w skokach narciarskich z Val di Fiemme i eliminacyjny mecz reprezentacji Polski z Łotwą do Euro 2020. Wśród 30 topowych pozycji zdecydowanie najwięcej zajęły transmisje sportowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP ABC zdystansowało konkurencję. TOP Kids zyskał najwięcej w 2019 roku

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w 2019 roku była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił kanał Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy program ,,Kopernik była kobietą" od 8 lutego w Super Polsat. Aleksandra Kot i Milena Harzyńska gospodyniami

W sobotę, 8 lutego Super Polsat rozpocznie emisje nowego programu „Kopernik była kobietą”. Gospodyniami cyklu będą Aleksandra Kot i Milena Harzyńska. więcej

Nominowany do Oscara dokument ,,The Cave: szpital w ogniu" w National Geographic

W niedzielę, 16 lutego w National Geographic odbędzie się premiera nominowanego do Oscara dokumentu „The Cave: szpital w ogniu”. Film zostanie pokazany bez przerw reklamowych. więcej

Play Now TV Box z kanałami Eleven Sports w jakości 4K

Play dołączył do swojej oferty Play Now TV Box nowy kanał: Eleven Sports w jakości 4K. Dostępny jest dla abonentów pakietu Sport w ofercie z dekoderem. więcej

Canal+ kręci serial ,,Klangor". Grają Jakubik, Ostaszewska, Musiał i Mecwaldowski

Trwają zdjęcia do serialu kryminalnego „Klangor” w reżyserii Łukasza Kośmickiego. W głównych rolach wystąpią Arkadiusz Jakubik, Maja Ostaszewska, Wojciech Mecwaldowski, Aleksandra Popławska oraz Maciej Musiał. Film na zlecenie Canal+ produkuje Opus TV. więcej

Dyrektor programowy Starz odchodzi ze stanowiska

Carmi Zlotnik po ponad 10 latach odchodzi ze telewizji Starz. Jego następca nie został jeszcze wyznaczony. więcej

Kanał TV5 Monde w jakości HD w UPC Polska

We wtorek, 28 stycznia w ofercie UPC Polska znalazła się wersja HD kanału TV5 Monde. więcej

Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy

Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Mediom prywatnym ufa dużo więcej Polaków niż publicznym, spadek NATO i Kościoła katolickiego

Zaufanie do mediów prywatnych deklaruje 50,2 proc. Polaków, a do publicznych - 34,4 proc. Medioznawca prof. Wiesław Godzic zwraca uwagę, że w ciągu kilkunastu lat mocno spadło zaufanie do wszystkich mediów. - Odbiorcy nie rozumieją, szczególnie przy zawirowaniach politycznych, jak można właściwie o tym samym mówić zupełnie różnym językiem i zupełnie inaczej to oceniać - komentuje dla Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Dyrektor programu Radia Gdańsk w nocnym mailu zażądał zwolnień. ,,Wydarzyła się rzecz niedopuszczalna"

Mariusz Roman, dyrektor ds. programu i rozwoju Radia Gdańsk, w nocnym mailu do pracowników proponował zwolnienie redaktorów tej rozgłośni - Artura Kiełbasińskiego oraz Jarosława Popka. Powodem miał być ich „brak identyfikacji” z radiem. Pytany przez nas o komentarz, podkreślił, że przeprosił za maila. Prezes rozgłośni nie komentuje zajścia. więcej

 
Nadawcy zgłosili uwagi w sprawie nowelizacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji kilka tygodni temu ogłosiła konsultacje publiczne w sprawie nowelizacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych (DAUM). Swoje sugestie zgłosili m.in. nadawcy, dostawcy VOD czy platform udostępniających wideo. więcej

 
Mick Jagger zajmie się produkcją podcastów

Legenda zespołu The Rolling Stones, Mick Jagger podpisał umowę Warner Bros. Digital Networks, w ramach której wyprodukuje serię podcastów. więcej

 
RMF FM nowym liderem rynku radiowego w Poznaniu w II półroczu. Złote Przeboje awansowały na drugie miejsce

Na pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu awansowało RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Złote Przeboje i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Na podatku cukrowym stracą przede wszystkim producenci markowych napojów. Jego skutki może odczuć też branża reklamowa

Mający wejść w życie z początkiem kwietnia br. tzw. podatek cukrowy od dosładzanych sztucznie napojów zamiast zmienić nawyki żywieniowe Polaków, uderzy w ich producentów i rynek reklamowy. Zdaniem ekspertów najwięcej stracić mogą producenci markowych napojów, bo w obliczu potencjalnych podwyżek cen konsumenci przerzucą się na tańsze ich odpowiedniki, np. na marki własne sieci handlowych. Spadek sprzedaży z kolei może doprowadzić do cięcia wydatków reklamowych, które dziś liczone są w setkach milionów złotych. więcej

Gdańsk uruchomił Szkołę Szyldu, ma pomóc przedsiębiorcom dostosować się do uchwały krajobrazowej

We wtorek ruszyła Gdańska Szkoła Szyldu - portal internetowy, który ma pomóc przedsiębiorcom dostosować się do wymagań lokalnej uchwały krajobrazowej, obowiązującej w mieście od kwietnia 2018 roku. Radami dla przedsiębiorców dzielić się będą trójmiejscy artyści plastycy. więcej

Reklama 2019: telewizja i kina z najwyższym wzrostem. Aflofarm liderem wydatków, Biedronka i Media Expert mocno w górę (Top10)

Wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach (bez internetu) wzrosły w 2019 roku o 12,9 proc. Ponad połowa budżetów reklamodawców trafiła do telewizji. Najwięcej w tym okresie wydał Aflofarm Farmacja Polska, a Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka zanotował najwyższy wzrost wydatków. więcej

5 agencji w przetargu na obsługę reklamową Plus na kartę

Polkomtel rozpoczął przetarg na kompleksową obsługę reklamową oferty prepaid Plus na kartę. Klienta broni agencja Scholz&Friends Warszawa. więcej

PromoTraffic: Magdalena Majewska jako head of PPC, a Michał Gwóźdź - head of SEO

W agencji marketing internetowego PromoTraffic Magdalena Majewska awansowała na stanowisko head of PPC, a Michał Gwóźdź - head of SEO. więcej

IKEA pokazuje wierność marki swoim wartościom. Ruszyła kampania "Why We Make" (wideo)

IKEA ruszyła w USA z kampanią wizerunkową "Why We Make", podkreślającą wartości bliskie firmie. Kreację przygotowała agencja Ogilvy. więcej

Agnieszka Sibilska kieruje marketingiem w Crayon Group

Agnieszka Sibilska objęła funkcję head of marketing CEE (Europa Środkowo-Wschodnia) we wchodzącej na rynek polski, norweskiej globalnej spółce IT Crayon Group. To nowe stanowisko w strukturze firmy. więcej

Przekąski firmy Orzeszek na pokładach samolotów PLL LOT

Od stycznia tego roku na pokładach samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT serwowane są przekąski marki Orzeszek. więcej

Lalka Barbie na wózku, łysa, z bielactwem, Ken z rudymi włosami. Mattel stawia na różnorodność

W kolekcji Barbie Fashionistas 2020 pojawiły się nowe lalki - bez włosów, Barbie z bielactwem, lalka ze złotą protezą, Ken z długimi włosami oraz pierwszy w historii Ken rudowłosy. Nowe zabawki dołączają do ponad 170 zróżnicowanych modeli, jakie weszły w skład tej gamy od 2015 r. więcej

eSky szuka agencji do współpracy projektowej

Dostawca rozwiązań turystycznych online eSky wysłał do wybranych agencji zapytanie ofertowe dotyczące realizacji kampanii reklamowej. więcej

Spółka zależna 4Fun Media odpisze 3,2 mln zł wartości PRN Polska, powodem koniec współpracy z Carrefourem

Zajmująca się reklamą zewnętrzna firma Screen Network, należąca do grupy kapitałowej 4Fun Media, planuje dokonać odpisu wartości udziałów w spółce zależnej PRN Polska o ok. 3,2 mln zł na koniec ub.r. Wynika to z faktu, że współpracę z PRN Polska zakończyła sieć hipermarketów Carrefour. więcej

Na rynek wchodzi Desperados Whisky Sour, debiut wsparty kampanią

Grupa Żywiec wprowadziła do sprzedaży nowy wariant smakowy marki Desperados – Desperados Whisky Sour. Wspiera to kampania reklamowa w internecie przygotowana przez agencję VMLY&R. więcej

Verizon szykuje sieć 5G na finał Super Bowl. Inwestycja za 80 mln dolarów

Amerykański koncern Verizon przygotowuje na tegoroczny finał Super Bowl system wykorzystujący sieć 5G, z którego będą mogli korzystać uczestnicy meczu na stadionie w Miami. Na budowę infrastruktury operator wyda kwotę 80 mln dolarów.   więcej

Zalando z limitowaną kolekcją, motywem przewodnim zrównoważony rozwój

„Małe Kroki. Duża Zmiana. Razem z Zalando” to nowa limitowana kolekcja damska platformy e-commerce Zalando, przygotowana w duchu zrównoważonego rozwoju. więcej

Orlen chce zbadać wizerunek marki Platinum na Węgrzech

Spółka Orlen Oil należąca do GK PKN Orlen zaprasza firmy badawcze do złożenia ofert na badanie świadomości marki Platinum Oil oraz Adrien Vogel na Węgrzech. więcej

Digitree Group z okresem kredytowania wydłużonym o rok

Firma marketingu internetowego Digitree Group będzie mogła korzystać przez kolejny rok z kredytu w kwocie 2,1 mln zł w ING Banku Śląskim na finansowania bieżącej działalności. więcej

Motorola zaczyna partnerstwo z Ducati Corse

Motorola nawiązała roczne globalne partnerstwo z firmą Ducati. więcej

Marek Sumiła nowym prezesem Danone Polska

Marek Sumiła objął stanowiska prezesa oraz dyrektora rynku Polska i Kraje Bałtyckie w firmie Danone. W tej roli zastąpił Marka Wojtynę. więcej

Wielka Brytania "przepaliła" 46 mln funtów na kampanię informacyjną o brexicie

Według Krajowego Biura Kontroli (National Audit Office, NAO) akcja informacyjna brytyjskich władz na temat brexitu "Get Ready for Brexit" przyniosła mizerny efekt. Kampania za 46 milionów funtów została oceniona jako mająca niewielki wpływ na stan przygotowania obywateli do wyjścia ich kraju z Unii Europejskiej. więcej

Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy

Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Gabriela Jelonek redaktor prowadzącą ,,Magazynu Rodzinnego", Magdalena Baranowska-Szczepańska odeszła

Gabriela Jelonek objęła w Polska Press Grupie stanowisko redaktor prowadzącej „Magazynu Rodzinnego” ukazującego się w dziennikach wydawcy. Zastąpiła Magdalenę Baranowską-Szczepańską, która rozstała się z firmą. więcej

Były dziennikarz ,,Sportu" Dariusz Czernik prezesem Górnika Zabrze

Dariusz Czernik został powołany na stanowisko prezesa klubu piłkarskiego Górnik Zabrze. W jego zarządzie jest od ponad półtora roku, wcześniej m.in. przez 25 lat był dziennikarzem katowickiego „Sportu”. więcej

,,Działkowiec" liderem. ,,Mój Ogródek" najbardziej w dół

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Mój Ogródek” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Washington Post" zawiesił dziennikarkę, bo przypomniała, że Kobe Bryanta oskarżono o gwałt. List protestacyjny w redakcji

Dziennikarka „The Washington Post” Felicia Sonmez została w niedzielę zawieszona przez wydawcę, po tym jak kilka godzin po tragicznej śmierci koszykarza Kobe Bryanta przypomniała na Twitterze, że kilkanaście lat temu został oskarżony o gwałt. Przeciw zawieszeniu Sonmez zaprotestowało ponad 200 dziennikarzy „Washington Post”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Gry-online.pl na czele, Steamcommunity przed Epicgames, a Twitch przed PPE.pl (TOP10 serwisów o grach)

Wśród serwisów o grach wideo zdecydowanym liderem zasięgowym są Gry-online.pl, natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania notuje roblox.com. Steamcommunity.com ma większy zasięg od Epicgames.com, a Eurogamer.pl od Twitch.tv i PPE.pl. więcej

Nawet 1,7 mld zł rocznie wyłudzonych kredytów na skradzioną tożsamość

Szpitale, e-sklepy, operatorzy komórkowi, wyższe uczelnie - to m.in. stamtąd w 2019 r. wyciekły dane osobowe Polaków. Co więcej, eksperci ostrzegają, że zjawisko wycieków będzie się nasilać. więcej

Messenger wprowadzi biometryczne zabezpieczenia. Skan twarzy odblokuje aplikację

Facebook przygotowuje w komunikatorze Messenger nowy system zabezpieczeń - wynika z nieoficjalnych informacji. W przyszłości aplikację będzie można odblokować za pomocą skanu twarzy użytkownika lub z wykorzystaniem czytnika linii papilarnych. więcej

Drugi sezon "Wiedźmina" z trójką reżyserów

Stephen Surjik, Edward Bazalgette i Sarah O’Gorman mają zająć się reżyserią drugiego sezonu serialu "Wiedźmin" Netfliksa - wynika z nieoficjalnych informacji. więcej

R22 za 6,8 mln euro kupuje pozostałe 14,3 proc. akcji spółki hostingowej H88

Firma R22 zrealizował opcję kupna pozostałych14,3 proc. akcji swojej spółki zależnej H88 zajmującej się działalnością w segmencie hostingu. Wartość transakcji to 6,82 mln euro. więcej

Mick Jagger zajmie się produkcją podcastów

Legenda zespołu The Rolling Stones, Mick Jagger podpisał umowę Warner Bros. Digital Networks, w ramach której wyprodukuje serię podcastów. więcej

Opera stawia na fintechy: przejęła Pocosys i szukuje kupno Pocopay

Spółka Opera Limited, zarządzająca przeglądarką Opera, ogłosiła w poniedziałek przejęcie estońskiej firmy Pocosys, a także zamiary przejęcia jej siostrzanej firmy Pocopay. Pocosys ma licencję instytucji płatniczej i świadczy usługi finansowe na terenie Unii Europejskiej. Dzięki tym przejęciom Tallinn stanie się drugim europejskim hubem Opery w zakresie usług fintechowych. więcej

Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy

Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Tailor Made PR przejmuje od MSLGroup obsługę public relations Żywiec Zdrój

Tailor Made PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR marki Żywiec Zdrój (Grupa Danone). Poprzednio odpowiadała za to agencja MSLGroup. więcej

Warsaw Creatives obsługuje Kazar i Kazar Studio

Agencja Warsaw Creatives rozpoczęła współpracę z markami Kazar i Kazar Studio. więcej

Primoloko dla startupu Avigon

Do grona klientów agencji public relations Primoloko dołączyła firma Avigon.pl. więcej

European Robotics League klientem Planet Partners

Z początkiem roku do grona klientów agencji konsultingowej Planet Partners dołączył organizator European Robotics League, międzynarodowych zawodów robotów naziemnych i latających. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Maciej Popowicz i Arkadiusz Pernal chcą sprzedać akcje Ten Square Games warte 249 mln zł
UKE zmienia warunki aukcji 5G, szybsza budowa stacji bazowych. Ministerstwo Cyfryzacji nie wyklucza Huawei z budowy infrastruktury
Kraków testuje autonomiczny tramwaj. Wagon może poruszać się bez motorniczego
iOS i iPad OS uaktualnione do wersji 13.3.1. Rekordowa liczba pobrań
Nawet 1,7 mld zł rocznie wyłudzonych kredytów na skradzioną tożsamość
Blockchain Lab zaczyna współpracę z twórcami ,,Lord of Clans"
Philips wydzieli ze struktur firmy segment elektroniki i AGD. Skupi się na rozwiązaniach dotyczących zdrowia
Play Now TV Box z kanałami Eleven Sports w jakości 4K
Wielka Brytania pozwoli Huawei na ograniczony udział w budowie sieci 5G. Koncern uznany za dostawcę wysokiego ryzyka
Liverpool idzie jak burza w Premier League. Drużynę wspomagają naukowcy i analityka
Verizon szykuje sieć 5G na finał Super Bowl. Inwestycja za 80 mln dolarów
Audi łączy się z uliczną sygnalizacją świetlną w Düsseldorfie
Samsung wprowadza do telewizorów tryb Filmmaker. Filmy oczami twórców
Poco X2 - nadchodzi następca Pocophone F1
Motorola zaczyna partnerstwo z Ducati Corse
 
 
 
GOSPODARKA
 
Na podatku cukrowym stracą przede wszystkim producenci markowych napojów. Jego skutki może odczuć też branża reklamowa
Philips wydzieli ze struktur firmy segment elektroniki i AGD. Skupi się na rozwiązaniach dotyczących zdrowia
Przekąski firmy Orzeszek na pokładach samolotów PLL LOT
Audi łączy się z uliczną sygnalizacją świetlną w Düsseldorfie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Serialowe hity i rozczarowania 2019 roku
Drugi sezon "Wiedźmina" z trójką reżyserów
Canal+ kręci serial ,,Klangor". Grają Jakubik, Ostaszewska, Musiał i Mecwaldowski
Harrison Ford w filmie "Zew krwi"
Film "Psy 3. W imię zasad" zobaczyło 800 tysięcy widzów
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj