|
|
|
|
|
|
|
NIK zbada finanse TVP. Juliusz Braun: kontrola jest bardzo wskazana
Najwyższa Izba Kontroli poinformowała o swoim planie działań na 2020 rok. Zapowiedziała m.in., że zajmie się "badaniem zarządzania majątkiem i finansami TVP". Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych uważa, że "kontrola jest bardzo wskazana" i według niego powinno się sprawdzić wydatki na program, modernizację budynku przy Placu Powstańców oraz "rzetelnie ocenić racjonalność wszystkich wydatków na zakup praw sportowych".
więcej
|
Premiera "Nic się nie stało" Sylwestra Latkowskiego na przełomie lutego i marca
Dokument autorstwa Sylwestra Latkowskiego "Nic się nie stało" nie będzie mieć swojej premiery w styczniu, a prawdopodobnie na przełomie lutego i marca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reporter Adam Feder zwolniony z ,,Dzień dobry TVN". Widzowie skarżą się do KRRiT na żarty z koreańskiego muzyka, TVN przeprasza
Telewizja TVN zakończyła współpracę z reporterem „Dzień Dobry TVN” Adamem Federem, autorem materiału o wyglądzie koreańskiego piosenkarza Jeona Jung-kooka. Na swoich dotychczasowych stanowiskach pozostają prowadzący wtorkowe wydanie programu Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik, a także wydawca Magdalena Kowalik-Nóżka. Stacja przeprosiła, ale na nadawcę wpłynęły już skargi do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kablówki muszą udostępniać infrastrukturę konkurentom. UKE podjął ostateczną decyzję
Urząd Komunikacji Elektronicznej podtrzymał swoją poprzednią decyzję o wprowadzeniu obowiązku udostępniania przez operatorów kablowych ich infrastruktury konkurencyjnych podmiotom. Wcześniej w ramach konsultacji kablówki oraz PIKE nie kryły swojego krytycznego stosunku do tego rozwiązania.
więcej
|
Tomasz Smokowski żegna się z Polsatem, stawia na Kanał Sportowy
Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski po prawie półtora roku współpracy rozstaje się z Telewizją Polską. Zamierza skupić się na rozwoju Kanału Sportowego, który ma ruszyć na YouTubie w drugiej połowie lutego.
więcej
|
Od 8 marca w TVP1 emisja drugiego sezonu serialu ,,Stulecie Winnych"
W niedziele, 8 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Stulecia Winnych”, zatytułowanego „Stulecie Winnych. Ci, którzy walczyli” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W tym tygodniu zakończyły się zdjęcia do produkcji.
więcej
|
Cyfrowy Polsat sprzedaje 7-letnie obligacje za 1 mld zł oprocentowane na WIBOR 6M plus 1,65 proc.
W czwartek i piątek Cyfrowy Polsat będzie sprzedawał swoje 7-letnie obligacje serii C o wartości nominalnej do 1 mld zł. Ich oprocentowanie wynosi WIBOR 6M plus 1,65 proc. marży, odsetki będą wypłacane co pół roku.
więcej
|
Internet śledzi ekspresową budowę szpitali w Wuhan. Od fundamentów do otwarcia w kilka dni
W chińskim mieście Wuhan, w którym rozpoczęła się epidemia nowego koronawirusa 2019-nCoV trwa ekspresowa budowa dwóch szpitali które mają usprawnić badania osób zarażonych oraz pozwolić na ich leczenie. Oba obiekty zostaną ukończone w ciągu zaledwie kilku dni uruchomione na początku lutego 2020 roku. Postępy na budowie można na bieżąco śledzić w internecie.
więcej
|
,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 13" wiosną w MTV Polska
Wiosną br. MTV Polska pokaże trzynastą edycję reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”, która będzie dostępna również w player.pl. Właśnie zakończyły się zdjęcia do programu.
więcej
|
TVN i Discovery przepraszają za żarty w ,,Dzień Dobry TVN" z wyglądu koreańskiego piosenkarza
TVN i Discovery w oświadczeniu przeprosili Jeona Jung-kooka i Junga Ho-seoka z zespołu BTS, a także jego fanów za żarty z wyglądu piosenkarzy we wtorkowym wydaniu „Dzień Dobry TVN”. - Rozpoczęliśmy wewnętrzne postępowanie wyjaśniające w tej sprawie - zapowiedzieli nadawcy.
więcej
|
NIK skontroluje, jak Telewizja Polska zarządza finansami i majątkiem
Najwyższa Izba Kontroli zapowiedziała, że w br. zajmie się m.in. „badanie zarządzania majątkiem i finansami TVP”. Firma w ostatnich lata otrzymała rekordowe wsparcie publiczne w formie rekompensat abonamentowych.
więcej
|
Grupa Sky uruchamia trzy kolejne kanały
Właśnie wystartował uruchomiony przez Grupę Sky kanał Sky Comedy. Wiosną zaczną nadawania dwa kolejne kanały nadawcy.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg reklamowy, budżet 24,6 mln zł
Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję reklamową wspierającą jego działania promocyjne i reklamowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę chce zawrzeć na 2 lata, z możliwością jej przedłużenia o kolejne 2 lata. Budżet na cały ten okres, łącznie z wynagrodzeniem agencji wyniesie 24,6 mln zł.
więcej
|
CCC chce mieć do 2022 roku 8,5-9 mld zł rocznych wpływów. Będzie nowa strategia marketingowa, rozwój eObuwie.pl i Modivo
Grupa CCC, właściciel sieci handlowych CCC, Gino Rossi, Karl Vogele, eObuwie i DeeZee, w strategii na lata 2020-2022 zapowiada, że chce mieć 8,5-9 mld zł rocznych wpływów sprzedażowych, z czego 35-40 proc. z e-commerce. Na inwestycje będzie wydawać 150-200 mln zł rocznie, chce skupić się na swoich pięciu-sześciu głównych markach, m.in. Lasocki, Gino Rossi i Sprandi. Ponadto szykuje nową strategię marketingową.
więcej
|
Robert Antolak associate creative directorem w VMLY&R. Awanse w dziale kreacji
Robert Antolak awansował na associate creative director w VMLY&R. Z kolei Damian Kitowski, Bartosz Grędysa, Mikołaj Stefan?ski, Adam Caban i Bartek Rutkowski objęli w agencji stanowiska creative group head.
więcej
|
Tauron szuka firmy do obsługi jego kampanii outdoorowych
Spółka Tauron Sprzedaż, dostawca energii zbiera informacje z rynku w związku z planowanym przetargiem na wynajem powierzchni reklamy zewnętrznej oraz obsługę jej kampanii outdoorowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Konsumenci stawiają na więcej "bio" w produktach
Częściej i więcej produktów bio chciałoby kupować aż 62 proc. badanych. Na przeszkodzie stoi brak zrozumienia czym jest bio oraz brak pewności, że produkt oznaczony jako bio, jest nim w rzeczywistości - wynika z autorskiego raportu agencji IQS.
więcej
|
Maisie Williams z nową wersją ,,Let It Go" w reklamie Audi na Super Bowl (wideo)
Koncern samochodowy Audi wraca z reklamą przy transmisji Super Bowl, które odbędzie się w najbliższy weekend 2 lutego w USA. Marka w spocie „Let It Go” z Maisie Williams będzie promować model Audi e-Tron Sportback. Spot jest pierwszą odsłoną nowej globalnej kampanii firmy.
więcej
|
Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przebada potrzeby pracowników i pracodawców w marketingu
Podczas konferencji MarCom Skills Day, organizowanej przez SAR i IAB Polska, przedstawiono założenia do badań Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Pierwsze wnioski mają być opublikowane na koniec pierwszego kwartału tego roku.
więcej
|
Tomasz Brusik odchodzi z Semahead, zaczyna pracę na własny rachunek
Tomasz Brusik zakłada firmę Brusik.pl, która będzie specjalizowała się w obsłudze mediów społecznościowych oraz tworzeniu contentu rysunkowego. Po ponad pięciu latach kończy współpracę z agencją performance marketingu Semahead.
więcej
|
Rossmann i Lidl ulubionymi sieciami detalicznymi Polaków
Sieć drogerii Rossmann oraz supermarkety Lidl Polska o ulubione marki sklepów Polaków - wynika z badania agencji Inquiry.
więcej
|
Marta Gilbas szefową social media w Reprise
Do zespołu agencji digitalowej Reprise (IPG Mediabrands) dołączyła Marta Gilbas. Objęła stanowisko head of social media. Wcześniej pracowała w Codemedia.
więcej
|
Głos Jerzego Stuhra w kampanii ,,Wciąż jestem tym kim byłem" Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Wciąż jestem tym kim byłem" organizowanej przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. W animowanej opowieści o chorym chłopcu usłyszymy głos aktora Jerzego Stuhra.
więcej
|
Lidl otwiera w Wilanowie dwupiętrowy sklep
W czwartek 30 stycznia br. Lidl Polska ma otworzyć na warszawskim Wilanowie jeden z najnowocześniejszych i najbardziej eleganckich w swojej sieci sklepów. Po raz pierwszy sala sprzedaży ulokowana będzie na pierwszym piętrze. Na dole budynku znajdzie się natomiast parking.
więcej
|
Tomasz Komorowski i Katarzyna Kryńska tworzą nowy departament w studiu Film Produkcja
Studio produkcyjne Film Produkcja tworzy nowy departament The film place. Na jego czele stanęli Tomasz Komorowski i Katarzyna Kryńska.
więcej
|
Adrianna Morze szefową marketingu i komunikacji FM Logistic w Europie Centralnej
Adrianna Morze objęła stanowisko kierownika ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic na region Europy Centralnej. Zastąpiła Agnieszkę Walawender, która nie pracuje już w firmie.
więcej
|
Miejskie Zakłady Autobusowe szukają firmy do obsługi kampanii reklamowych
Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie rozpoczęły przetarg na wybór firmy, która zajmie się obsługą kampanii reklamowych na tylnych powierzchniach autobusów – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
IKEA przekazała kilka tysięcy zabawek krakowskiemu pogotowiu ratunkowemu
IKEA Kraków już po raz siódmy zorganizowała zbiórkę pluszaków dla najmłodszych pacjentów Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego. Firma zebrała 3250 maskotek.
więcej
|
Simon Harrison globalnym dyrektorem marketingu Avaya
Simon Harrison objął stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu (CMO) w Avaya Holdings Corp., firmie tworzącej rozwiązania komunikacyjne dla firm. Zastąpił Morag Lucey, która rozstała się z firmą.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Onet w nowej siedzibie ze studiami do programów wideo i podcastów
Ringier Axel Springer Polska, wydawca m.in. portalu Onet.pl wraz ze zmianą siedziby uruchomił nowe przestrzenie studyjne o łącznej powierzchni ponad 200 mkw. Dzięki zastosowanym technologiom ma być możliwe jednoczesne realizowanie programów na żywo oraz ich przygotowanie w formie wideo lub podcastów.
więcej
|
,,Viva!" przeprasza za wywiad z aktorką z pytaniami o życie seksualne. ,,To nic innego jak molestowanie"
Serwis Viva.pl (Edipresse Polska) opublikował wywiad z aktorką Anną Marią Sieklucką grającą w filmie „365 dni” z pytaniami o jej intymne sprawy. Po fali krytyki redakcja w środę usunęła wywiad i przeprosiła. - Media mainstreamu są zamknięte w swoich bajkach, nie odrobiły lekcji - komentuje dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
,,The Guardian" rezygnuje z zamieszczania reklam firm paliwowych. Chce walczyć ze zmianami klimatu
Brytyjski dziennik „The Guardian” zapowiedział że rezygnuje z zamieszczania u siebie reklam promujących koncerny paliwowe oraz inne firmy związane z sektorem wykorzystującym paliwa kopalne. Kierownictwo gazety wyjaśnia, że nie chce wspierać podmiotów przyczyniających się do szkodliwych zmian klimatycznych, choć liczy się ze stratami finansowymi z powodu mniejszej liczby zamożnych reklamodawców.
więcej
|
Rada Mediów Narodowych zajmie się sytuacją PAP
Na najbliższym posiedzeniu Rady Mediów Narodowych, jej członkowie zajmą się m.in. sytuacją w Polskiej Agencji Prasowej oraz określeniem minimalnego udziału audycji tworzonych przez oddziały terenowe TVP w programach ogólnokrajowych.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" może pisać o udziale Przemysława Radzika w aferze hejterskiej, prawomocnie oddalono jego wniosek
Warszawski Sąd Apelacyjny odrzucił wniosek sędziego Przemysława Radzika o zakaz publikacji dla „Gazety Wyborczej” (Agora) wszelkich informacji na temat jego uczestnictwa w tzw. grupie hejtującej sędziów. To już druga instancja, która przyznaje rację w tej kwestii „GW”.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży, ,,Dobre Wnętrze" z największym wzrostem
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w listopadzie ub.r. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a jedyny spadek odnotowała „Weranda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Onet w nowej siedzibie ze studiami do programów wideo i podcastów
Ringier Axel Springer Polska, wydawca m.in. portalu Onet.pl wraz ze zmianą siedziby uruchomił nowe przestrzenie studyjne o łącznej powierzchni ponad 200 mkw. Dzięki zastosowanym technologiom ma być możliwe jednoczesne realizowanie programów na żywo oraz ich przygotowanie w formie wideo lub podcastów.
więcej
|
Facebook wzmacnia kontrolę użytkowników nad danymi. Można kasować historię aktywności na zewnętrznych stronach
Facebook zapowiedział udostępnienie użytkownikom nowych możliwości zarządzania danymi o nich gromadzonymi przez serwis. Każdy właściciel konta otrzyma opcję pozwalającą na kasowanie historii jego aktywności na zewnętrznych stronach internetowych.
więcej
|
CCC chce mieć do 2022 roku 8,5-9 mld zł rocznych wpływów. Będzie nowa strategia marketingowa, rozwój eObuwie.pl i Modivo
Grupa CCC, właściciel sieci handlowych CCC, Gino Rossi, Karl Vogele, eObuwie i DeeZee, w strategii na lata 2020-2022 zapowiada, że chce mieć 8,5-9 mld zł rocznych wpływów sprzedażowych, z czego 35-40 proc. z e-commerce. Na inwestycje będzie wydawać 150-200 mln zł rocznie, chce skupić się na swoich pięciu-sześciu głównych markach, m.in. Lasocki, Gino Rossi i Sprandi. Ponadto szykuje nową strategię marketingową.
więcej
|
Internet śledzi ekspresową budowę szpitali w Wuhan. Od fundamentów do otwarcia w kilka dni
W chińskim mieście Wuhan, w którym rozpoczęła się epidemia nowego koronawirusa 2019-nCoV trwa ekspresowa budowa dwóch szpitali które mają usprawnić badania osób zarażonych oraz pozwolić na ich leczenie. Oba obiekty zostaną ukończone w ciągu zaledwie kilku dni uruchomione na początku lutego 2020 roku. Postępy na budowie można na bieżąco śledzić w internecie.
więcej
|
Tomasz Brusik odchodzi z Semahead, zaczyna pracę na własny rachunek
Tomasz Brusik zakłada firmę Brusik.pl, która będzie specjalizowała się w obsłudze mediów społecznościowych oraz tworzeniu contentu rysunkowego. Po ponad pięciu latach kończy współpracę z agencją performance marketingu Semahead.
więcej
|
Wytwórnia Metro-Goldwym-Mayer na sprzedaż. Jej zakupem zainteresowane Netflix, Apple i Amazon
Firmy Amazon, Apple, Netflix, Disney, Comcast i AT&T są zainteresowane kupnem wytwórni filmowej Metro-Goldwyn-Mayer. Wartość transakcji może wynieść 7 mld dolarów.
więcej
|
Agnieszka Wójcik w zarządzie Merlin Group
Do zarządu Merlin Group została powołana Agnieszka Wójcik, od połowy 2018 pracująca w firmie jako dyrektor finansowy.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|