|
|
|
|
|
|
|
,,Ameryka Express 2" od 4 marca w TVN. Emisja w środy o 21.30
W środę, 4 marca TVN rozpocznie emisję nowej edycji reality-show „Ameryka Express”, do którego zdjęcia zrealizowano w Gwatemali i Kolumbii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodynią programu jest Daria Ładocha.
więcej
|
TVP Info będzie miała nowy newsroom. "Pełna integracja pracy dziennikarzy"
Do końca lutego TVP zakończy prace nad centralnym newsroomem TVP Info, jego pełna integracja ze studiem telewizyjnym ma nastąpić w marcu, a prawdopodobnie na przełomie marca i kwietnia będą stamtąd nadawane pierwsze programy i wejścia na żywo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych, ,,Wiadomości" zyskały najwięcej widzów
Nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w styczniu br. został „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info, który wyprzedził „Fakty”. Dziennik TVN odnotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei liderem wzrostów były „Wiadomości” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Blanka Lipińska prowadzącą reality-show ,,Tylko jeden". Emisja od 6 marca w Polsacie
Gospodynią nowego reality-show „Tylko jeden” będzie Blanka Lipińska. Program zadebiutuje 6 marca 2020 roku - będzie można go oglądać tuż po „Dancing with the stars 11”.
więcej
|
REM oddaliła skargę na dyskusję w ,,Pytaniu na śniadanie". "Nie naruszono zasad etyki dziennikarskiej"
Rada Etyki Mediów nie zgodziła się z zarzutami warszawskiej rzeczniczki praw lekarza dotyczącymi rozmowy w „Pytaniu na śniadanie” w TVP2 na temat składania przez pacjentów skarg na lekarzy i szpitale. REM oceniła, że w czasie dyskusji nie naruszono zasad etyki dziennikarskiej.
więcej
|
W 2020 roku wystartuje FilmBox Plus, nowy serwis VOD
Firma SPI International Polska/Film Box w 2020 roku uruchomi nową platformą z wideo na żądanie (VOD). FilmBox+ ma zastąpić dotychczasowy serwis FilmBox Live.
więcej
|
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej, w styczniu polskie stacje pokazały 3 mln spotów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 2,37 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Diana Kautz pogodynką w ,,Dzień dobry TVN"
Diana Kautz od środy jest prezenterką pogody w „Dzień dobry TVN”. Poprzednio była związana z wielkopolską stacją kablową WTK.
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UOKiK analizuje warszawską uchwałę krajobrazową. ,,Obawa monopolu spółki zależnej Agory"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające w sprawie przyjętej w styczniu uchwały krajobrazowej w Warszawie. Według UOKiK-u nowe przepisy mogą rodzić ryzyko stworzenia warunków monopolistycznych dla firmy AMS należącej do Agory.
więcej
|
Dariusz Janczewski szefem Clear Channel Poland
Funkcję CEO w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland objął Dariusz Janczewski, poprzednio związany z Viacom International Media Networks. W Clear Channel Poland zastąpił Kalinę Janicką.
więcej
|
Agnieszka Dygant nową ambasadorką Avon
Aktorka Agnieszka Dygant została nową ambasadorką marki kosmetycznej Avon. W pierwszej kampanii reklamowej z jej udziałem, firma promuje najnowszy zapach Her Story. Przygotowały ją Wunderman Thompson, Lemon, Starcom, Garden of Words oraz dział marketingu klienta.
więcej
|
Tomasz Karolak wkręca Katarzynę Zielińską w reklamie burgerów Maestro
McDonald's Polska ruszył z kampanią reklamową kanapek burgerów Maestro, które powracają do oferty sieci. Kampanię przygotowały DDB Warszawa, OMD, OTO Film i 24/7Communication.
więcej
|
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej, w styczniu polskie stacje pokazały 3 mln spotów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 2,37 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Pilot Sebastian Kawa w kampanii reklamowej Banku Pekao ,,Bierz życie za rogi"
W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi” Banu Pekao piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa. Działania przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Sales & More, Spot And Dot, Media, ProziPix, Lucky Luciano oraz dom mediowy Fullsix Media.
więcej
|
Jacek Cichocki, minister w rządzie PO-PSL, szefem sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Dziennikarz Szymon Hołownia poinformował, że szefem jego sztabu w kampanii przed wyborami prezydenckimi będzie Jacek Cichocki, w latach 2011-2015 minister w rządzie PO-PSL. Hołownia podkreślił, że chce zebrać dużo więcej podpisów poparcia swojej kandydatury niż wymagane 100 tys.
więcej
|
,,Potrójne zwycięstwo w walce z łupieżem" reklamuje szampon Pirolam (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa szamponu przeciwłupieżowego Pirolam (produkowanego przez Polpharmę) pod hasłem „Potrójne zwycięstwo w walce z łupieżem”.
więcej
|
Mateusz Gessler w nowej reklamie Hortexu promuje Danie Chińskie (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampania reklamowa mrożonek Hortexu. Tym razem Mateusz Gessler, restaurator znany z roli jurora w programie „Masterchef Juniuor” w TVN zachwala Danie Chińskie. Odpowiadają za nią agencje Opus B, OMD, Papaya Films.
więcej
|
Decathlon w nowej kampanii wizerunkowej "ulepsza sport" (wideo)
Sieć sklepów sportowych Decathlon prowadzi nową kampanię wizerunkową, w której pokazuje, jak ulepszyć sport. Marka zwraca w niej uwagę, że rozwój i postęp zależą przede wszystkim od sportowca, ale musi on mieć niezawodny sprzęt. Kampanię przygotowały agencje Przestrzeń, MullenLowe MediaHub i Hope.
więcej
|
Kampania ,,Z miłości do oliwy" promuje markę Monini
Producent oliwy Monini Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Z miłości do oliwy”, przygotowaną przez mindset.agency, Watchout Studio i Xantus Studio.
więcej
|
Naturalne pochodzenie reklamuje jogurty Skyr Piątnicy (wideo)
OSM Piątnica rozpoczęła kampanię reklamową pitnych jogurtów typu islandzkiego Skyr. Marketer w spotach podkreśla ich naturalny charakter i pochodzenie.
więcej
|
Lightscape: awanse Agnieszki Jagusiak i Pauliny Kunickiej
Agnieszka Jagusiak i Paulina Kunicka awansowały ze stanowisk senior account executive na marketing managera w agencji komunikacji Lightscape. Do zespołu dołączył także Aleksander Kasprzak, który objął nowo utworzone stanowisko SEM manager.
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
W 2019 roku wzrosła sprzedaż tylko ,,Pulsu Biznesu". ,,Gazeta Polska Codziennie" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w 2019 roku był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Polska Codziennie” - zyskał tylko „Puls Biznesu” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Majewski i Lisiecki skazani na grzywnę ws. akcji ABW w gabinecie naczelnego ,,Wprost"
Były dziennikarz „Wprost” Michał Majewski i wydawca pisma Michał M. Lisiecki został uznany za winnego i skazany na odpowiednio 18 tys. zł i 20 tys. zł grzywny zachowanie w czerwcu 2014 roku w gabinecie Sylwestra Latkowskiego, któremu funkcjonariusze ABW starali się wyrwać laptop. Wyrok sądu skrytykował Majewski, a także wielu dziennikarzy.
więcej
|
Szymon Hołownia krytykowany za aluzję w spocie do katastrofy smoleńskiej. ,,Obrzydliwe palikociarstwo" (wideo)
W pierwszym spocie kandydującego w wyborach prezydenckich Szymona Hołowni znalazła się aluzja do katastrofy smoleńskiej: brzoza i papierowy samolot. Część publicystów skrytykowała Hołownię za niestosowny żart w tej katastrofy.
więcej
|
|
|
Chip.pl kończy działalność. ,,Formuła się wyczerpała"
Z końcem lutego br. kończy swoją działalność magazyn Chip.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Formuła się wyczerpała - mówi nam Monika Żuber-Mamakis, wydawczyni portalu. Kilkuosobowy zespół ma znaleźć miejsce w innych projektach, niezwiązanych z dotychczasowym wydawcą.
więcej
|
Disney+ w trzy miesiące pozyskał 28,6 mln subskrybentów
Platforma streamingowa Disney+ ma już 28,8 mln subskrypcji - podała firma Walt Disney Company przy okazji publikowania wyników najnowszych wyników finansowego. Disney+ ma pojawić się w Polsce dopiero w 2021 roku.
więcej
|
Spotify rośnie w siłę i stawia na podcasty. 271 mln użytkowników, w górę przychód
Muzyczny serwis Spotify opublikował sprawozdanie finansowe za IV kwartał 2019 r. Spółka zanotowała wzrost przychodu, a liczba aktywnych użytkowników wzrosła do 271 milionów, z czego 124 miliony to użytkownicy premium.
więcej
|
Mocno w górę Fellow.pl i Erodate, w dół eDarling i Flirt.com (TOP10 serwisów randkowych)
Wśród serwisów randkowych po ogromnym wzroście z miesiąca na miesiąc na pozycję lidera awansował Adxpartner.com. Mocno w górę poszły też statystyki Fellow.pl, Erodate i Badoo.com, natomiast spore spadki zanotowały eDarling.pl i Flirt.com.
więcej
|
FC Barcelona uruchomi własny serwis VoD Barça TV+. Ekskluzywne treści za miesięczny abonament
Piłkarski klub FC Barcelona zapowiedział uruchomienie wiosną 2020 roku własnej platformy typu SVoD. W ofercie usługi o nazwie Barça TV+ w zamian za miesięczną subskrypcję użytkownicy otrzymają dostęp do ekskluzywnych treści na temat klubu, nie tylko tych dotyczących piłki nożnej.
więcej
|
Orły 2020: Bracia Sekielscy z nominacją za "Tylko nie mów nikomu"
Tomek i Marek Sekielscy otrzymali nominację do polskiej nagrody filmowej "Orły" za swój dokument "Tylko nie mów nikomu".
więcej
|
W 2020 roku wystartuje FilmBox Plus, nowy serwis VOD
Firma SPI International Polska/Film Box w 2020 roku uruchomi nową platformą z wideo na żądanie (VOD). FilmBox+ ma zastąpić dotychczasowy serwis FilmBox Live.
więcej
|
Startuje platforma gamingowa GeForce Now. 25 złotych miesięcznie lub darmowy dostęp do gier przez godzinę
Firma Nvidia udostępniła użytkownikom platformę GeForce Now pozwalającą na korzystanie z gier w technologii streamingu. Serwis oferuje dostęp do ponad tysiąca płatnych tytułów oraz do 30 gier typu Free To Play. Z GeForce Now mogą korzystać także użytkownicy w Polsce za 25 złotych miesięcznie lub za darmo z ograniczeniami dotyczącym jakości oraz czasu trwania rozgrywki.
więcej
|
o2.pl w nowej wersji: eksponowane Puls dnia, Cytat dnia i Dawka dobrego newsa
Portal o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) został uruchomiony w nowej odsłonie. Zmieniono układ serwisu, mocniej wyeksponowano zdjęcia, natomiast zrezygnowano z narożników z opcjami multimedialnymi.
więcej
|
W Polsce spada widoczność reklam display, a rośnie widoczność reklam wideo (raport)
W IV kwartale 2019 roku wskaźnik viewability reklam online w Polsce spadł o 2 punkty proc., do poziomu 54 proc. Mocno wzrosły wskaźniki widoczności dla reklam wideo, do poziomu 74 proc. (wobec 69 proc. w III kwartale). Średnia wartość dla wszystkich badanych rynków w Europie jest wyższa niż w Polsce o 4 punkty proc. I wynosi 58 proc. - wynika z najnowszego raportu „Viewability Benchmark Report” agencji Meetrics.
więcej
|
W fejkowej aplikacji Amazon Dating można "kupić" sobie randkę
Amazon Dating to platforma randkowa, która w formie żartu oferuje „kupno” randki. Grupa niezależnych twórców wraz z firmą Think stworzyła serwis, gdzie można wybrać osobę i „zapłacić za przesyłkę”.
więcej
|
Platformy VOD - z czego najchętniej korzystają Polacy?
Dobry film to wspaniała rozrywka, jednak nie każdy lubi zatłoczone sale kinowe i nie wszyscy akceptujemy absurdalnie wysokie ceny przekąsek. Rozwiązanie? Serwis VOD. Z jakich platform najczęściej korzystają Polacy?
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|