Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 6 Lutego 2020
 
 
 
Chip.pl kończy działalność. ,,Formuła się wyczerpała"
 
Z końcem lutego br. kończy swoją działalność magazyn Chip.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Formuła się wyczerpała - mówi nam Monika Żuber-Mamakis, wydawczyni portalu. Kilkuosobowy zespół ma znaleźć miejsce w innych projektach, niezwiązanych z dotychczasowym wydawcą. więcej
 
 
,,Ameryka Express 2" od 4 marca w TVN. Emisja w środy o 21.30
 
W środę, 4 marca TVN rozpocznie emisję nowej edycji reality-show „Ameryka Express”, do którego zdjęcia zrealizowano w Gwatemali i Kolumbii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodynią programu jest Daria Ładocha. więcej
 
 
TVP Info będzie miała nowy newsroom. "Pełna integracja pracy dziennikarzy"
 
Do końca lutego TVP zakończy prace nad centralnym newsroomem TVP Info, jego pełna integracja ze studiem telewizyjnym ma nastąpić w marcu, a prawdopodobnie na przełomie marca i kwietnia będą stamtąd nadawane pierwsze programy i wejścia na żywo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych, ,,Wiadomości" zyskały najwięcej widzów
 
Nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w styczniu br. został „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info, który wyprzedził „Fakty”. Dziennik TVN odnotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei liderem wzrostów były „Wiadomości” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Disney+ w trzy miesiące pozyskał 28,6 mln subskrybentów
 
Platforma streamingowa Disney+ ma już 28,8 mln subskrypcji - podała firma Walt Disney Company przy okazji publikowania wyników najnowszych wyników finansowego. Disney+ ma pojawić się w Polsce dopiero w 2021 roku.   więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Ponad 462 tys. zł za najdroższy spot w TVP przy Euro 2020 więcej
 
TVP nie podzieli się prawami do Euro 2020. Rozważa angaż Tomasza Smokowskiego więcej
 
100 mln widzów Super Bowl. "Swoisty reklamowy koncert życzeń, który ma zadowolić wszystkie grupy widzów" więcej
 
Udany styczeń dla TVP1, TVP2 i TVP Info. W dół Polsat, TVN i TVN24 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor serwisu Plotek.pl Agora
SENIOR KEY ACCOUNT Aldentro
PR Project MANAGER / SPECIALIST FOR SOLUTIONS
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
Public Affairs Manager United PR
Manager ds. organizacji konferencji Grupa PTWP
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
Manager Programowy w Business Partnering Solutions Ringier Axel Springer Media
MANAGER DS. ZARZĄDZANIA PODWYKONAWCAMI TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Ameryka Express 2" od 4 marca w TVN. Emisja w środy o 21.30

W środę, 4 marca TVN rozpocznie emisję nowej edycji reality-show „Ameryka Express”, do którego zdjęcia zrealizowano w Gwatemali i Kolumbii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodynią programu jest Daria Ładocha. więcej

TVP Info będzie miała nowy newsroom. "Pełna integracja pracy dziennikarzy"

Do końca lutego TVP zakończy prace nad centralnym newsroomem TVP Info, jego pełna integracja ze studiem telewizyjnym ma nastąpić w marcu, a prawdopodobnie na przełomie marca i kwietnia będą stamtąd nadawane pierwsze programy i wejścia na żywo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych, ,,Wiadomości" zyskały najwięcej widzów

Nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w styczniu br. został „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info, który wyprzedził „Fakty”. Dziennik TVN odnotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei liderem wzrostów były „Wiadomości” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Blanka Lipińska prowadzącą reality-show ,,Tylko jeden". Emisja od 6 marca w Polsacie

Gospodynią nowego reality-show „Tylko jeden” będzie Blanka Lipińska. Program zadebiutuje 6 marca 2020 roku - będzie można go oglądać tuż po „Dancing with the stars 11”. więcej

REM oddaliła skargę na dyskusję w ,,Pytaniu na śniadanie". "Nie naruszono zasad etyki dziennikarskiej"

Rada Etyki Mediów nie zgodziła się z zarzutami warszawskiej rzeczniczki praw lekarza dotyczącymi rozmowy w „Pytaniu na śniadanie” w TVP2 na temat składania przez pacjentów skarg na lekarzy i szpitale. REM oceniła, że w czasie dyskusji nie naruszono zasad etyki dziennikarskiej. więcej

W 2020 roku wystartuje FilmBox Plus, nowy serwis VOD

Firma SPI International Polska/Film Box w 2020 roku uruchomi nową platformą z wideo na żądanie (VOD). FilmBox+ ma zastąpić dotychczasowy serwis FilmBox Live. więcej

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej, w styczniu polskie stacje pokazały 3 mln spotów

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 2,37 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Diana Kautz pogodynką w ,,Dzień dobry TVN"

Diana Kautz od środy jest prezenterką pogody w „Dzień dobry TVN”. Poprzednio była związana z wielkopolską stacją kablową WTK. więcej

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Wnet z koncesją w Bydgoszczy, Lublinie i Łodzi

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję o przyznaniu Radiu Wnet koncesji na kolejne częstotliwości: w Bydgoszczy (104,4 MHz ), Lublinie (101,1 MHz) i Łodzi (106,1 MHz). więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w II półroczu w Olsztynie. Radio Olszyn wypadło z podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
UOKiK analizuje warszawską uchwałę krajobrazową. ,,Obawa monopolu spółki zależnej Agory"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające w sprawie przyjętej w styczniu uchwały krajobrazowej w Warszawie. Według UOKiK-u nowe przepisy mogą rodzić ryzyko stworzenia warunków monopolistycznych dla firmy AMS należącej do Agory. więcej

Dariusz Janczewski szefem Clear Channel Poland

Funkcję CEO w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland objął Dariusz Janczewski, poprzednio związany z Viacom International Media Networks. W Clear Channel Poland zastąpił Kalinę Janicką. więcej

Agnieszka Dygant nową ambasadorką Avon

Aktorka Agnieszka Dygant została nową ambasadorką marki kosmetycznej Avon. W pierwszej kampanii reklamowej z jej udziałem, firma promuje najnowszy zapach Her Story. Przygotowały ją Wunderman Thompson, Lemon, Starcom, Garden of Words oraz dział marketingu klienta. więcej

Tomasz Karolak wkręca Katarzynę Zielińską w reklamie burgerów Maestro

McDonald's Polska ruszył z kampanią reklamową kanapek burgerów Maestro, które powracają do oferty sieci. Kampanię przygotowały DDB Warszawa, OMD, OTO Film i 24/7Communication. więcej

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej, w styczniu polskie stacje pokazały 3 mln spotów

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 2,37 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Pilot Sebastian Kawa w kampanii reklamowej Banku Pekao ,,Bierz życie za rogi"

W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi” Banu Pekao piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa. Działania przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Sales & More, Spot And Dot, Media, ProziPix, Lucky Luciano oraz dom mediowy Fullsix Media. więcej

Jacek Cichocki, minister w rządzie PO-PSL, szefem sztabu wyborczego Szymona Hołowni

Dziennikarz Szymon Hołownia poinformował, że szefem jego sztabu w kampanii przed wyborami prezydenckimi będzie Jacek Cichocki, w latach 2011-2015 minister w rządzie PO-PSL. Hołownia podkreślił, że chce zebrać dużo więcej podpisów poparcia swojej kandydatury niż wymagane 100 tys. więcej

,,Potrójne zwycięstwo w walce z łupieżem" reklamuje szampon Pirolam (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa szamponu przeciwłupieżowego Pirolam (produkowanego przez Polpharmę) pod hasłem „Potrójne zwycięstwo w walce z łupieżem”. więcej

Mateusz Gessler w nowej reklamie Hortexu promuje Danie Chińskie (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampania reklamowa mrożonek Hortexu. Tym razem Mateusz Gessler, restaurator znany z roli jurora w programie „Masterchef Juniuor” w TVN zachwala Danie Chińskie. Odpowiadają za nią agencje Opus B, OMD, Papaya Films. więcej

Decathlon w nowej kampanii wizerunkowej "ulepsza sport" (wideo)

Sieć sklepów sportowych Decathlon prowadzi nową kampanię wizerunkową, w której pokazuje, jak ulepszyć sport. Marka zwraca w niej uwagę, że rozwój i postęp zależą przede wszystkim od sportowca, ale musi on mieć niezawodny sprzęt. Kampanię przygotowały agencje Przestrzeń, MullenLowe MediaHub i Hope. więcej

Kampania ,,Z miłości do oliwy" promuje markę Monini

Producent oliwy Monini Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Z miłości do oliwy”, przygotowaną przez mindset.agency, Watchout Studio i Xantus Studio. więcej

Naturalne pochodzenie reklamuje jogurty Skyr Piątnicy (wideo)

OSM Piątnica rozpoczęła kampanię reklamową pitnych jogurtów typu islandzkiego Skyr. Marketer w spotach podkreśla ich naturalny charakter i pochodzenie. więcej

Lightscape: awanse Agnieszki Jagusiak i Pauliny Kunickiej

Agnieszka Jagusiak i Paulina Kunicka awansowały ze stanowisk senior account executive na marketing managera w agencji komunikacji Lightscape. Do zespołu dołączył także Aleksander Kasprzak, który objął nowo utworzone stanowisko SEM manager. więcej

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
W 2019 roku wzrosła sprzedaż tylko ,,Pulsu Biznesu". ,,Gazeta Polska Codziennie" najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w 2019 roku był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Polska Codziennie” - zyskał tylko „Puls Biznesu” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Majewski i Lisiecki skazani na grzywnę ws. akcji ABW w gabinecie naczelnego ,,Wprost"

Były dziennikarz „Wprost” Michał Majewski i wydawca pisma Michał M. Lisiecki został uznany za winnego i skazany na odpowiednio 18 tys. zł i 20 tys. zł grzywny zachowanie w czerwcu 2014 roku w gabinecie Sylwestra Latkowskiego, któremu funkcjonariusze ABW starali się wyrwać laptop. Wyrok sądu skrytykował Majewski, a także wielu dziennikarzy. więcej

Szymon Hołownia krytykowany za aluzję w spocie do katastrofy smoleńskiej. ,,Obrzydliwe palikociarstwo" (wideo)

W pierwszym spocie kandydującego w wyborach prezydenckich Szymona Hołowni znalazła się aluzja do katastrofy smoleńskiej: brzoza i papierowy samolot. Część publicystów skrytykowała Hołownię za niestosowny żart w tej katastrofy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Chip.pl kończy działalność. ,,Formuła się wyczerpała"

Z końcem lutego br. kończy swoją działalność magazyn Chip.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Formuła się wyczerpała - mówi nam Monika Żuber-Mamakis, wydawczyni portalu. Kilkuosobowy zespół ma znaleźć miejsce w innych projektach, niezwiązanych z dotychczasowym wydawcą. więcej

Disney+ w trzy miesiące pozyskał 28,6 mln subskrybentów

Platforma streamingowa Disney+ ma już 28,8 mln subskrypcji - podała firma Walt Disney Company przy okazji publikowania wyników najnowszych wyników finansowego. Disney+ ma pojawić się w Polsce dopiero w 2021 roku.   więcej

Spotify rośnie w siłę i stawia na podcasty. 271 mln użytkowników, w górę przychód

Muzyczny serwis Spotify opublikował sprawozdanie finansowe za IV kwartał 2019 r. Spółka zanotowała wzrost przychodu, a liczba aktywnych użytkowników wzrosła do 271 milionów, z czego 124 miliony to użytkownicy premium. więcej

Mocno w górę Fellow.pl i Erodate, w dół eDarling i Flirt.com (TOP10 serwisów randkowych)

Wśród serwisów randkowych po ogromnym wzroście z miesiąca na miesiąc na pozycję lidera awansował Adxpartner.com. Mocno w górę poszły też statystyki Fellow.pl, Erodate i Badoo.com, natomiast spore spadki zanotowały eDarling.pl i Flirt.com. więcej

FC Barcelona uruchomi własny serwis VoD Barça TV+. Ekskluzywne treści za miesięczny abonament

Piłkarski klub FC Barcelona zapowiedział uruchomienie wiosną 2020 roku własnej platformy typu SVoD. W ofercie usługi o nazwie Barça TV+ w zamian za miesięczną subskrypcję użytkownicy otrzymają dostęp do ekskluzywnych treści na temat klubu, nie tylko tych dotyczących piłki nożnej. więcej

Orły 2020: Bracia Sekielscy z nominacją za "Tylko nie mów nikomu"

Tomek i Marek Sekielscy otrzymali nominację do polskiej nagrody filmowej "Orły" za swój dokument "Tylko nie mów nikomu". więcej

W 2020 roku wystartuje FilmBox Plus, nowy serwis VOD

Firma SPI International Polska/Film Box w 2020 roku uruchomi nową platformą z wideo na żądanie (VOD). FilmBox+ ma zastąpić dotychczasowy serwis FilmBox Live. więcej

Startuje platforma gamingowa GeForce Now. 25 złotych miesięcznie lub darmowy dostęp do gier przez godzinę

Firma Nvidia udostępniła użytkownikom platformę GeForce Now pozwalającą na korzystanie z gier w technologii streamingu. Serwis oferuje dostęp do ponad tysiąca płatnych tytułów oraz do 30 gier typu Free To Play. Z GeForce Now mogą korzystać także użytkownicy w Polsce za 25 złotych miesięcznie lub za darmo z ograniczeniami dotyczącym jakości oraz czasu trwania rozgrywki. więcej

o2.pl w nowej wersji: eksponowane Puls dnia, Cytat dnia i Dawka dobrego newsa

Portal o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) został uruchomiony w nowej odsłonie. Zmieniono układ serwisu, mocniej wyeksponowano zdjęcia, natomiast zrezygnowano z narożników z opcjami multimedialnymi. więcej

W Polsce spada widoczność reklam display, a rośnie widoczność reklam wideo (raport)

W IV kwartale 2019 roku wskaźnik viewability reklam online w Polsce spadł o 2 punkty proc., do poziomu 54 proc. Mocno wzrosły wskaźniki widoczności dla reklam wideo, do poziomu 74 proc. (wobec 69 proc. w III kwartale). Średnia wartość dla wszystkich badanych rynków w Europie jest wyższa niż w Polsce o 4 punkty proc. I wynosi 58 proc. - wynika z najnowszego raportu „Viewability Benchmark Report” agencji Meetrics. więcej

W fejkowej aplikacji Amazon Dating można "kupić" sobie randkę

Amazon Dating to platforma randkowa, która w formie żartu oferuje „kupno” randki. Grupa niezależnych twórców wraz z firmą Think stworzyła serwis, gdzie można wybrać osobę i „zapłacić za przesyłkę”. więcej

Platformy VOD - z czego najchętniej korzystają Polacy?

Dobry film to wspaniała rozrywka, jednak nie każdy lubi zatłoczone sale kinowe i nie wszyscy akceptujemy absurdalnie wysokie ceny przekąsek. Rozwiązanie? Serwis VOD. Z jakich platform najczęściej korzystają Polacy? więcej

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Na świecie rekordowy pesymizm gospodarczy szefów firm, prezesi z Polski nastawieni mniej negatywnie

Wśród liderów biznesowych na świecie panuje pesymizm w odniesieniu do oceny rozwoju globalnej gospodarki. Spowolnienie prognozuje 53% badanych, najwięcej od 2012 r. W Europie Środkowo-Wschodniej grupa prezesów-pesymistów jest najmniejsza (43%). Jednocześnie, 24% respondentów w naszym regionie spodziewa się wzrostu gospodarczego - wynika z badania PwC. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anna Klimczuk nową rzecznik prasową polskiego oddziału Microsoft. Joanna Frąckowiak w azjatyckiej centrali koncernu

Anna Klimczuk została nową rzecznik prasową i dyrektor komunikacji w polskim oddziale Microsoft. Zastąpi na tym stanowisku Joannę Frąckowiak, która od lutego 2020 roku rozpoczyna pracę dla azjatyckiej centrali regionalnej firmy, gdzie obejmie stanowisko commercial communications lead. więcej

Agnieszka Borowska rzeczniczką prasową Ministerstwa Sprawiedliwości

Agnieszka Borowska, była dziennikarka TVP i Telewizji Republika, a ostatnio rzeczniczka Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska została rzeczniczką prasową Ministerstwa Sprawiedliwości. Pełnienie tej funkcji powierzył jej szef tego resortu, Zbigniew Ziobro. więcej

Skanska Residential Development Poland klientem Komunikacji+PR i White Bits

Do grona klientów agencji Komunikacji+PR i White Bits dołączyła spółka Skanska Residential Development Poland. więcej

Kinga Wodzyńska: z Monday do better. gaming agency

Kinga Wodzyńska objęła stanowisko senior PR managera w better. gaming agency. Wcześniej pracowała w agencji komunikacji Monday. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Spotify rośnie w siłę i stawia na podcasty. 271 mln użytkowników, w górę przychód
Anna Klimczuk nową rzecznik prasową polskiego oddziału Microsoft. Joanna Frąckowiak w azjatyckiej centrali koncernu
Startuje platforma gamingowa GeForce Now. 25 złotych miesięcznie lub darmowy dostęp do gier przez godzinę
Bloober Team stawia na drogie gry typu TPP, analizuje fuzje lub partnera branżowego
T-Mobile zmienia ofertę abonamentową, nowy pakiet za 49 zł miesięcznie
mBank: nowa usługa Przelew na telefon Blik
Paynow - nowa bramka płatności dla biznesu w mBanku
Kurs giełdowy CD Projekt przekroczył 300 zł, a kapitalizacja 29 mld zł
Ruben Lehmann wiceprezesem HMD Global na Europę
 
 
 
GOSPODARKA
 
Na świecie rekordowy pesymizm gospodarczy szefów firm, prezesi z Polski nastawieni mniej negatywnie
mBank: nowa usługa Przelew na telefon Blik
Paynow - nowa bramka płatności dla biznesu w mBanku
Wrangler stawia na ekologiczną bawełnę w Europie
Tesla przez tydzień zyskała na giełdzie ponad 50 proc., bo Gigafactory zaczęła przynosić zyski
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Orły 2020: Bracia Sekielscy z nominacją za "Tylko nie mów nikomu"
Jeanne Tripplehorn w serialu "The Gilded Age" amerykańską milionerką. Nowa produkcja HBO
Chris Pratt zagra w serialu "The Terminal List"
CBS zapowiada serial "Prawnik z Lincolna". Zagra Kiele Sanchez
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj