|
|
|
|
|
|
|
Za 3 lata z usług mobilnych UPC Polska ma korzystać 20 proc. klientów. ,,Chcemy odegrać rolę w konsolidacji"
Trzykrotnie szybszy wzrost liczby klientów i wprowadzenie usług komórkowych to najważniejsze wydarzenia 2019 roku dla UPC Polska. Jednak zdaniem Roberta Redeleanu, prezesa firmy, ważniejsze rzeczy będą działy się w roku 2020. Wśród nich wymienił nowy sposób oferowania usług i rozwój sprzedaży pakietów usług z mobilną telefonią. - Chcemy odegrać rolę w konsolidacji rynku - zapowiedział prezes UPC.
więcej
|
Nowości i kontynuacje sprawdzonych pozycji w wiosennej ramówce TVN. Nowa pora emisji "Dzień dobry TVN"
Wiosną TVN (TVN Discovery Polska) pokaże m.in. dwie serialowe nowości: "Kod genetyczny" i "Motyw", show "Ameryka Express" czy kolejne sezony sprawdzonych formatów: "Milionerów" oraz "MasterChef Junior". Zmianie ulegnie pora emisji "Dzień dobry TVN".
więcej
|
"Zenek" już w kinach. Tomasz Raczek: Nie będzie sukcesu frekwencyjnego (opinie)
- Nie będzie sukcesu frekwencyjnego, bo film jest źle zaadresowany. Zawiera pewien rodzaj oszustwa - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Raczek, krytyk filmowy. Swoimi opiniami dzielą się też m.in. Karolina Korwin-Piotrowska i Dawid Muszyński.
więcej
|
Nowy serial TVP1 ,,Osiecka" przeniesiony na jesień. ,,Prace postprodukcyjne"
Telewizja Polska nowy serial „Osiecka” pokaże w jesiennej ramówce 2020 roku. Początkowo produkcja miała być emitowana wiosną.
więcej
|
Piłkarskie mecze Polaków i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP na marzec
W opublikowanej na marzec br. ofercie handlowej Biura Reklamy Telewizji Polskiej najwyższe ceny są przy transmisji meczów piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
,,19+" z nową czołówką. Emisja od 24 lutego w Siódemce (wideo)
W poniedziałek, 24 lutego telewizyjna Siódemka rozpocznie emisję premierowych odcinków serialu „19+”, który dotychczas pokazywany był w TVN. Cykl będzie miał nową czołówkę.
więcej
|
Nowy interfejs i możliwości aplikacji mobilnej Vectra TV Online
Vectra zaprezentowała nową odsłonę aplikacji Vectra TV Online. Serwis działa teraz szybciej i płynniej, zmieniono interfejs i dodano nowe funkcje.
więcej
|
Zmarł Jerzy Gruza, reżyser filmów, seriali i widowisk telewizyjnych
W wieku 87 lat zmarł Jerzy Gruza, reżyser wielu kultowych filmów, seriali (m.in. „Czterdziestolatek” i „Wojna domowa”) oraz widowisk telewizyjnych (spektakli Teatru TV, Międzynarodowego Festiwalu Piosenki w Sopocie).
więcej
|
TVP szuka firm do modernizacji systemów postprodukcyjnych
Telewizja Polska w ramach dwuczęściowego postępowania publicznego szuka firm, które przeprowadzą modernizację systemów postprodukcyjnych CUP publicznego nadawcy.
więcej
|
Producent ,,Familiady" i nadawca E-Sportu ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 281 tys. zł zysku
W czwartym kwartale ub.r. spółka Astro, produkująca teleturniej „Familiada” i nadająca kanał E-Sport, osiągnęła wzrost przychodów o 18 proc. do 1,24 mln zł oraz wyniku netto z 76,8 tys. zł straty do 281,6 tys. zł zysku.
więcej
|
Canal+ z większymi przychodami i liczbą abonentów. Mniej subskrybentów na rynku francuskim
W 2019 roku koncern Vivendi, właściciel Grupy Canal+ zanotował wzrost przychodów o 14,1 proc., a zysk netto zwiększył się do kwoty ponad 1,74 mld euro. W ciągu roku platforma Canal+ zanotowała w sumie wzrost abonentów o ponad 3 mln, głównie na rynkach międzynarodowych. W sprawozdaniu po raz kolejny nie podano szczegółowych wyników dotyczących polskiej Platformy Canal+.
więcej
|
Wraca "Sztuka mięsa", 3. sezon od 19 lutego w TVN Style
Kolejny sezon programu kulinarnego "Sztuka mięsa" Tomasza Jakubiaka wystartuje w środę, 19 lutego. Tym razem będzie emitowany w TVN Style, a nie na kanale Food Network - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO zaczęło kręcić serial ,,Odwilż", w roli głównej Katarzyna Wajda
W Szczecinie rozpoczęły się zdjęcia do nowej produkcji HBO Europe - serialu kryminalnego „Odwilż” w reżyserii Xawerego Żuławskiego. Główną rolę w produkcji gra Katarzyna Wajda.
więcej
|
Wiosną kolejny sezon "Pani Gadżet" w TVN Style
Od czwartku, 20 lutego wystartuje nowy sezon "Pani Gadżet" w TVN Style (TVN Discovery Polska) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Prowadząca Anna Nowak-Ibisz po raz kolejny będzie pełnić funkcję przewodnika po świecie gadżetów.
więcej
|
,,Wiadomości" wyśmiały Kingę Rusin jako jedną z ,,twarzy pseudoelity" (wideo)
W niedzielnym wydaniu „Wiadomości” TVP skrytykowano prezenterkę TVN Kingę Rusin za niedawną relację z imprezy po gali Oscarów. Rusin określono jako „jedną z twarzy pseudoelity, która od lat próbuje wmówić Polakom, jak mają żyć”, a fragmenty jej wpisów odczytał mężczyznę komicznie cienkim głosem.
więcej
|
Doradca Szymona Hołowni zarzuca dyskryminowanie go w ,,Kawie na ławę". Konrad Piasecki: program ma stałą formułę
Ekonomista Piotr Kuczyński doradzający Szymonowi Hołowni oburzył się, że nikt ze sztabu Hołowni nie został zaproszony do „Kawy na ławę” w TVN24, zarzucając dyskryminowanie tego kandydata. - Nikogo nie dyskryminuję. Program ma swoją stałą formułę. Po wyborach 2023 z przyjemnością będę zapraszał przedstawiciela klubu Holownia’23 - wyjaśnił prowadzący „Kawę na ławę” Konrad Piasecki.
więcej
|
,,Fakty", ,,Uwaga!" i ,,Mam talent!" hitami TVN w 2019 roku (top 30)
Największą widownię w 2019 roku w TVN zgromadziły takie pozycje, jak: dziennik „Fakty”, magazyn „Uwaga!” i talent-show „Mam talent!”. 30 topowych pozycji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Powtórki ,,Czterech stron prasy" w byłym pasmie ,,#Newsroomu" w Polsat News
Od najbliższej niedzieli Polsat News w niedziele o godz. 18.00 emitować będzie powtórkowe odcinki „Czterech stron prasy” Joanny Wrześniewskiej-Siegiel, które w tym paśmie zastąpią zdjęty z anteny „#Newsroom”.
więcej
|
86 tys. widzów programu ,,Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze" Eryka Mistewicza w Polsat News
Nowy cotygodniowy program Polsatu News „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” oglądało średnio 86 tys. widzów. Audycja Eryka Mistewicza daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.
więcej
|
Nowy sezon "Ups, to się nagrało!" w TVN Style
Od niedzieli, 16 lutego kanał TVN Style rozpocznie emisję programu "Ups, to się nagrało!”. W tym sezonie komentatorami zabawnych sytuacji będą m.in. Izabela Janachowska, Ania Galińska i Marcin Sawicki.
więcej
|
Klienci platformy Canal+ piłkę nożną najchętniej oglądają w kanałach Canal+ i Eleven Sports
81 proc. klientów platformy Canal+ wskazuje, że to właśnie Canal+ ma najlepszą ofertę w Polsce w zakresie transmisji wydarzeń związanych z piłką nożną - wynika z najnowszego badania Instytutu Kantar zrealizowanego wśród abonentów platformy Canal+.
więcej
|
Joanna Lichocka przeprasza urażonych środkowym palcem, bronią jej Olechowski i Wildstein z TVP
Posłanka PiS Joanna Lichocka przeprosiła za pokazanie na sali plenarnej wyprostowanego środkowego palca, co zdecydowana większość odbiorców uznała za obraźliwy gest. Zachowania Lichockiej bronili m.in. Jarosław Olechowski i Dawid Wildstein z Telewizji Polskiej.
więcej
|
Faza pucharowa Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy UEFA w Polsat Sport Premium oraz Ipla
We wtorek, 18 lutego rozpocznie się faza pucharowa Ligi Mistrzów 2019/2020, a dwa dni później wystartuje dalsza część sezonu Ligi Europy UEFA. Piłkarskie rozgrywki na żywo będzie można oglądać w Polsat Sport Premium oraz w serwisie Ipla.
więcej
|
Psy 2.5 od Storytel na Walentynki
Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szef KRRiT o spadku słuchalności Jedynki: wyniki Radio Track wątpliwe
- To nie jest tak, że słuchalność spada tylko Polskiemu Radiu; poza jednym RMF-em, stąd wątpliwa jest jakość badań, o tym też mówią badacze - stwierdził Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji podczas jednego z posiedzeń Komisji Kultury. - Są odzwierciedleniem istniejących na rynku trendów i zmian - odpowiada na zarzut Komitet Badań Radiowych.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie. RMF MAXXX awansowało na drugie miejsce
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od sierpnia 2019 roku do stycznia 2020 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Najgorsze w historii wyniki radiowej Jedynki. ,,To upadek publicznej radiofonii"
Po raz pierwszy w historii Program 1 Polskiego Radia spadł poniżej 5 proc. udziału w rynku radiowym. Zdaniem ekspertów, przyczyną utraty słuchaczy jest upolitycznienie radia i karuzela stanowisk, która trwa tam od kilku lat. - Liczę na skuteczne działania nowej pani prezes Polskiego Radia - mówi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
|
|
Unilever nie będzie kierować reklam żywności do dzieci poniżej 12 roku życia. "Dobry ruch w wymiarze PR"
Unilever, jeden z największych koncernów FMCG na świecie ogłosił właśnie, że zaprzestanie tworzenia i emisji reklam do dzieci w wieku poniżej 12. roku życia. Uzasadnia, że to odpowiedź na rosnącą wśród dzieci otyłość, a działania te mają pomóc rodzicom w dokonywaniu świadomych wyborów przy zakupie żywności i napojów. - Deklaracja Unilevera to pewnego rodzaju ruch etyczny - przekaz, nie chcemy eksploatować tego insightu, nie chcemy wywierać wpływu na grupę, która podlega stosunkowo prostym narzędziom komunikacji. to dobry ruch w wymiarze PR koncernu Unilever - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekonomista i ekspert ds. marketingu.
więcej
|
Piłkarskie mecze Polaków i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP na marzec
W opublikowanej na marzec br. ofercie handlowej Biura Reklamy Telewizji Polskiej najwyższe ceny są przy transmisji meczów piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
Sigma Bis może namieszać na rynku domów mediowych, jeśli uniknie nacisków politycznych
Sigma Bis - wspólna agencja marketingowa Grupy PZU i PKN Orlen - już działa operacyjnie. Ma na koncie pierwsze realizacje dla Narodowego Banku Polskiego i kompletuje zespół menedżerów, wśród których są doświadczone osoby z komercyjnych firm działających na rynku reklamowym. Zdaniem ekspertów to po prostu kolejna agencja mediowa na rynku, która musi się zmierzyć z konkurencją. Może namieszać na rynku reklamowym, ale pod warunkiem, że postawi przede wszystkim na efektywność i udowodni, że nie jest podmiotem realizującym zamówienia zgodnie z wytycznymi polityków czy oczekiwaniami poszczególnych grup nacisków.
więcej
|
Nextbike Polska wydzierżawił firmie Synergic nośniki reklamowe na rowerach miejskich i stacjach
Firma Nextbike Polska, niedawno przejęta przez niemiecki Nextbike, zawarła ze spółką Synergic umowę dotyczącą dzierżawy powierzchni reklamowych na swoich rowerach miejskich i ich stacjach bazowych.
więcej
|
Olga Adamkiewicz z Brand New Galaxy na czele komunikacji kampanii Szymona Hołowni
Szefową komunikacji kampanii wyborczej Szymona Hołowni będzie Olga Adamkiewicz, przez ostatnie lata związana z agencją marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy.
więcej
|
Do 30 GB gratis po doładowaniu w promocji Play na kartę, w reklamach Ania Dąbrowska (wideo)
Sieć Play zaczęła promocję, w której po doładowaniu konta można otrzymać gratis od 10 do 40 GB pakietu internetowego. Wspiera to kampania reklamowa, w której występuje piosenkarka Ania Dąbrowska.
więcej
|
,,Prawdziwa prezydent, pewna przyszłość" hasłem wyborczym Małgorzaty Kidawy-Błońskiej
Wicemarszałek Sejmu Małgorzata Kidawa-Błońska jako kandydatka Koalicji Obywatelskiej na prezydenta Polski będzie promowana plakatem z hasłem „Prawdziwa prezydent, pewna przyszłość”.
więcej
|
,,Niech żyje Polska!" - Andrzej Duda zaczął kampanię wyborczą (wideo)
Podczas konwencji w Warszawie urzędujący prezydent Andrzej Duda uroczyście zainaugurował swoją kampanię wyborczą. Zapowiedział, że ruszy tzw. Dudabusem w cykl spotkań z wyborcami w całym kraju, jednym z głównych hasłem jego kampanii ma być „Niech żyje Polska!”.
więcej
|
,,Right to Colour" - Panasonic wspiera fotografów nie rozpoznających kolorów (wideo)
Panasonic we współpracy z Dentsu Aegis Network zaprojektował specjalny wizjer aparatu, dzięki któremu fotografowie nie rozpoznający barw mogą zobaczyć prawdziwe kolory.
więcej
|
Zmiana nawyków "na wesoło" we francuskiej reklamie E.Leclerc
We Francji sieć detaliczna E.Leclerc rozpoczęła kampanię reklamową poświęconą zmianom nawyków klientów na bardziej sprzyjając środowisku naturalnemu. Przygotowała ją agencja BETC.
więcej
|
Piotr Mateńko na czele działu social media agencji Lotna
Do zespołu agencji Lotna dołączył Piotr Mateńko, obejmując stanowisko head of social media.
więcej
|
Centrum Nauki Kopernik szuka agencji do dwóch kampanii
Centrum Nauki Kopernik prowadzi przetarg na realizację dwóch kampanii reklamowych – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Desperados w dwóch nowych smakach
Piwo Desperados (Grupa Żywiec) dostępny jest w Polsce w pięciu wariantach. Do Original, Red i Mojito dołączyły smaki: Whisky Sour 7% oraz Lime 3%.
więcej
|
Lotos mecenasem Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego
Gdański Teatr Szekspirowski oraz Grupa Lotos podpisały umowę o całorocznej współpracy. Koncern paliwowy został mecenasem Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego.
więcej
|
Kidawa-Błońska apeluje do Andrzeja Dudy o weto ws. rekompensaty abonamentowej, gest Lichockiej w reklamach przeciw PiS
Kandydująca na prezydenta posłanka Koalicji Obywatelskiej Małgorzata Kidawa-Błońska zaapelowała do prezydenta Andrzeja Dudy o zawetowanie nowelizacji ustawy abonamentowej dającej 1,95 mld zł Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu. Politycy Koalicji Obywatelskiej zaczęli promować akcję wykorzystującą gest posłanki PiS Joanny Lichockiej zaraz po uchwaleniu tej nowelizacji.
więcej
|
Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej o tym, co najważniejsze w 2019 roku i czego spodziewać się w 2020 roku
Swoimi spostrzeżeniami o najważniejszych wydarzeniach, sukcesie i porażce 2019 roku oraz prognozach na rok 2020 dzieli się z Wirtualnemedia.pl Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.
więcej
|
Kamila Derecka awansowała w Imagine Nation
Kamila Derecka objęła stanowisko senior project managera w agencji event marketingowej Imagine Nation. Poprzednio zajmowała stanowisko project managera.
więcej
|
Lotos zwiększył wydatki na reklamy stacji paliw z 1,2 mln zł do 30,6 mln zł, a Shell zredukował je z 16,8 mln zł do 1,6 mln zł (Top5)
W okresie od stycznia do listopada 2019 roku koncerny paliwowe zwiększyły wydatki na reklamy stacji paliw w mediach tradycyjnych o 58,3 proc. Najbardziej wzrosły nakłady na reklamę Grupy Lotos. Z kolei Shell Polska zredukował je o 90,7 proc.
więcej
|
Psy 2.5 od Storytel na Walentynki
Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
SDRP potępia gest Joanny Lichockiej w Sejmie. Chce, by zajęła się nim Rada Etyki Mediów
Stowarzyszenie Dziennikarzy Rzeczypospolitej Polskiej potępiło pokazanie obraźliwego gestu w Sejmie przez Joannę Lichocką. - Osoba, która nie jeden raz demonstrowała arogancki i chamski sposób bycia, nie powinna zasiadać w gremiach decydujących o kształcie mediów polskich - piszą członkowie organizacji, proponując też postawienie posłanki przed Komisją Etyki Mediów.
więcej
|
Optizen Labs przy spadku wpływów ograniczyła stratę. ,,Tempo cyfryzacji wolniejsze niż zakładano"
W czwartym kwartale ub.r. firma Optizen Labs, oferująca usługi z zakresu cyfryzacji dla wydawców i firm marketingowych, zanotowała spadek przychodów o 16,8 proc. do 291 tys. zł oraz straty netto z 77 do 9 tys. zł. - Tempo, w jakich rośnie świadomość konieczności nowoczesnego podejścia do cyfryzacji zasobów wydawniczych jest wolniejsze niż zakładano - przyznaje zarząd spółki.
więcej
|
Wydawca ,,Teraz Rocka": wpływy zmalały o 45 proc., zysk podwoił się
W czwartym kwartale ub.r. spółka Advertigo, wydawca miesięcznika „Teraz Rock”, jego kwartalnych numerów specjalnych i serwisu internetowego, zanotowała spadek przychodów o 44,9 proc. oraz wzrost zysku netto ze 111,5 do 252,1 tys. zł.
więcej
|
|
|
Netflix tańszy w oglądaniu niż kablówki. Najdroższe produkcje rentowne dopiero za kilka lat. ,,Nie wszystkie muszą się szybko zwrócić"
W Stanach Zjednoczonych koszty korzystania z treści w serwisie Netflix są o około 70 procent niższe niż oglądania telewizji kablowych – wynika z analiz firmy Ark Invest. Symulacje wskazują jednocześnie, że Netflix ponosząc wysokie nakłady na drogie oryginalne produkcje może mieć kłopoty z rentowności tych tytułów w krótkim czasie, a na zyski trzeba poczekać nawet kilka lat. - Trzeba pamiętać że Netflix działa dwutorowo. Część wysokobudżetowych produkcji jest nastawiona na zrobienie szumu wokół marki, nie każda musi się szybko zwrócić – ocenia dla Wirtualnemedia.pl Dawid Muszyński, redaktor naczelny naEKRANIE.pl.
więcej
|
Zdjęcia Joanny Lichockiej obiegły media społecznościowe. Stowarzyszenie Fotoreporterów oburzone zachowaniem internautów
Autorami słynnych zdjęć członkini Rady Mediów Narodowych i posłanki Joanny Lichockiej są Maciej Jaźwiecki z Gazety Wyborczej i Tomasz Jastrzębowski z Reportera. Niektórzy politycy, gwiazdy, a nawet dziennikarze udostępniali fotografie, nie podpisując ich. Zaprotestowało Stowarzyszenie Fotoreporterów.
więcej
|
Netflix rozszerza partnerstwo z Samsungiem. Użytkownicy z dostępem do ekskluzywnych treści
Firmy Netflix i Samsung poinformowały o zacieśnieniu współpracy, w ramach której użytkownicy urządzeń koreańskiego producenta otrzymają dostęp do dodatkowych treści pochodzących z Netfliksa. Według zapowiedzi będą to ekskluzywne materiały dotyczące najbardziej popularnych seriali i filmów produkowanych przez platformę.
więcej
|
Wojewódzki i Stachurski tworzą agencję influencer marketingu. ,,Celebryci dziś nie sprzedają, nie budują wcale pozytywnego wizerunku marek" (opinie)
Kuba Wojewódzki wspólnie z Konradem Stachurskim założyli agencję, która ma się specjalizować w influencer marketingu. Będzie reprezentować w social mediach celebrytów, wśród nich m.in. Magdę Gessler, Annę Muchę, Antka Królikowskiego. Zdaniem ekspertów osoby te, podobnie jak sam Kuba Wojewódzki nie są twórcami, którzy swoje marki stworzyli w sieci, bo zasięg dały im media tradycyjne, głównie telewizja. I choć są w stanie zagwarantować markom znaną twarz, to nie ma pewności czy zapewnią także elastyczność i projekty szyte na miarę, jak to ma miejsce w przypadku klasycznych influencerów.
więcej
|
Na Sport.pl rusza trzeci sezon ,,Sekcji piłkarskiej". Wśród prowadzących Tomasz Włodarczyk
W poniedziałek, 17 lutego, na portalu Sport.pl (Agora) ruszy trzeci sezon „Sekcji piłkarskiej". Do Pawła Wilkowicza i Michała Gąsiorowskiego dołącza nowy prowadzący - Tomasz Włodarczyk. Wszystkie odcinki nowej serii będą realizowane na żywo w warszawskim sklepie piłkarskim R-Gol.
więcej
|
Facebook chce płacić podatki w Europie. Mark Zuckerberg: Jesteśmy na to gotowi
Dyrektor generalny Facebooka Mark Zuckerberg zapowiada, że jest gotowy płacić więcej podatków w Europie i z zadowoleniem przyjmuje dążenie do porozumienia w tej sprawie.
więcej
|
Youtuber o. Szustak przeprosił za deklarację, że będzie głosował na Hołownię. ,,Nie przemyślałem tego"
Dominikanin o. Adam Szustak, autor popularnego kanału youtube’owego Langusta na Palmie, przeprosił za to, że w czwartek poinformował, że w wyborach prezydenckich zamierza zagłosować na Szymona Hołownię. - Jako ksiądz, reprezentant Kościoła katolickiego nie powinienem wyrażać publicznie swoich preferencji politycznych - stwierdził.
więcej
|
Sąd w Moskwie nałożył karę na Facebooka i Twittera za naruszenie prawa o ochronie danych osobowych
Facebook został ukarany grzywną w wysokości prawie 63 tys. dolarów za naruszenie rosyjskich przepisów. Taką samą karę dostał wcześniej Twitter. Obie firmy muszą zapłacić grzywny w ciągu 60 dni.
więcej
|
Psy 2.5 od Storytel na Walentynki
Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Za 3 lata z usług mobilnych UPC Polska ma korzystać 20 proc. klientów. ,,Chcemy odegrać rolę w konsolidacji"
|
Producenci szwajcarskich zegarków przegrywają wojnę z Apple Watch
|
Netflix rozszerza partnerstwo z Samsungiem. Użytkownicy z dostępem do ekskluzywnych treści
|
Do 30 GB gratis po doładowaniu w promocji Play na kartę, w reklamach Ania Dąbrowska (wideo)
|
,,Frostpunk" będzie w wersji mobilnej, 11 bit studios podpisało umowę
|
,,Right to Colour" - Panasonic wspiera fotografów nie rozpoznających kolorów (wideo)
|
Smartfony Galaxy S20 chwalone za możliwości fotograficzne i karcone za brak przełomu. ,,Samsung stawia na sprawdzone patenty"
|
Riad Gydien na czele regionu EMEA w SAS Institute
|
|
|