|
|
|
|
|
|
|
Andrzej Kozłowski: Jednoczesny refarming i zmiana standardu nadawania to dobra wiadomość dla widzów
- Dla wszystkich niemiłym zaskoczeniem jest fakt, że ten proces wiąże się z kosztami. Z jednej strony każdy słyszał, że refarming nadejdzie, a z drugiej strony mam wrażenie, że nadawców zaskoczyła skala zmian. Każdy patrzy na swój rachunek ekonomiczny i chciałby płacić za usługi jak najmniej. Nadawcy biorą też pod uwagę ryzyko utraty widza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Kozłowski, prezes Emitel SA, komentując kwestię wyzwań dla rynku telewizyjnego, związane z wprowadzeniem DVB-T2, refarmingiem i 5G.
więcej
|
Katarzyna Bosacka poprowadzi nowy program w TTV. Premiera 23 marca
W poniedziałek, 23 marca TTV rozpocznie emisję nowego programu „DeFacto Bosacka”, który poprowadzi Katarzyna Bosacka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl będzie emitowany trzy razy w tygodniu.
więcej
|
Polsat chce nadal współpracować z Mateuszem Borkiem. ,,Nie można grać jednocześnie dla dwóch drużyn"
Zmiana zasad prowadzenia kanałów youtube’owych przez dziennikarzy Polsatu spowodowała odejście Tomasza Smokowskiego i Romana Kołtonia, przy czym Kołtoń ma nadal pojawiać się w programach piłkarskich nadawcy. Polsat zapewnia, że chciałby dalej współpracować z Mateuszem Borkiem. - W życiu zawodowym, podobnie jak w sporcie - choćby w piłce nożnej, można chcieć coś zmienić i robić coś nowego, ale trzeba po prostu powiedzieć, że teraz chce się grać w innym, choćby przez siebie założonym klubie i pożegnać z poprzednim. Albo zmienić dotychczasowe warunki współpracy - mówi nam Tomasz Matwiejczuk, szef komunikacji Polsatu.
więcej
|
KRRiT: dokument ,,Inwazja" w TVP1 ważnym głosem w debacie nt. środowisk LGBT, bez dyskryminacji i nienawiści
Reportaż „Inwazja” pokazany jesienią ub.r. w TVP1 nie nawoływał do nienawiści ani dyskryminacji, lecz był ważnym głosem w toczącej się debacie publicznej na temat roli, planów i metod działania środowisk LGBT - stwierdził szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski w odpowiedzi udzielonej Rzecznikowi Praw Obywatelskich, Adamowi Bodnarowi.
więcej
|
Drugi sezon ,,To był rok!" od 15 marca w Jedynce, Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski nowymi kapitanami drużyn
W niedzielę, 15 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję drugiego sezon rozrywkowego programu „To był rok!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowymi kapitanami drużyn w nowej serii będą Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski.
więcej
|
Sztab Małgorzaty Kidawy-Błońskiej złożył skargę na TVP do KRRiT. Żąda monitoringu programów
Komitet Wyborczy Małgorzaty Kidawy-Błońskiej złożył do przewodniczącego KRRiT skargę na "Wiadomości" TVP. Poszło o sobotnie wydanie dziennika. - TVP łamie prawo - uważa Adam Szłapka, rzecznik prasowy sztabu wyborczego kandydatki PO na prezydenta.
więcej
|
EBOR kupił ,,zielone obligacje" Cyfrowego Polsatu za 200 mln zł
Z puli 1 mld zł 7-letnich obligacji Cyfrowego Polsatu papiery o nominalnej wartości 200 mln zł nabył Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR).
więcej
|
Inea udostępni T-Mobile Polska swoją sieć światłowodową, podpisano umowę
Inea podpisała umowę z T-Mobile Polska, która da dostęp do sieci światłowodowej na obszarach, gdzie operator wybudował infrastrukturę w ramach własnej inwestycji. Tym samym T-Mobile Polska dotrze do kolejnych 300 tys. gospodarstw domowych w Wielkopolsce.
więcej
|
Polsat Play nowym liderem stacji lifestylowych w styczniu
W ubiegłym miesiącu najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym był Polsat Play. Największy wzrost odnotowała Active Family, a na czele spadków uplasował się TVN Style - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Brazylijska telewizja zniszczyła malowidła sprzed 11 tys. lat. Zapłaci 500 tys. dolarów kary
Należąca do Uniwersalnego Kościoła Królestwa Bożego brazylijska stacja religijna Record TV została prawomocnie skazana na grzywnę w wysokości 500 tys. dolarów. Pracowników telewizji uznano za winnych zniszczenia prehistorycznych malowideł naskalnych w jednej z prowincji Brazylii.
więcej
|
Jarosław Olechowski o zapowiedzi pozwów ws. materiału ,,Wiadomości" o Kindze Rusin: poczekajmy, aż dotrą
Reporter „Wiadomości” wykorzystujący w materiale o Kindze Rusin wypowiedź Piotra Zelta wiernie ją zacytował - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. - Nie chcę wypowiadać się na temat zapowiadanych pozwów, poczekamy, aż je dostaniemy - komentuje Olechowski.
więcej
|
Od 8 marca do TVN wraca "Efekt Domina" z Dominiką Kulczyk
Od niedzieli, 8 marca - wraz ze startem wiosennej ramówki - do TVN powróci "Efekt Domina". W siódmej edycji programu Dominika Kulczyk odwiedzi Indie, Kambodżę czy Senegal i opowie o historii osób zmagających się z wieloma problemami.
więcej
|
W Polsat Sport Premium wraca Liga Mistrzów i Liga Europy, w Ipli wybrane mecze w jakości 4K
We wtorek 18 lutego ruszyły rozgrywki 1/8 finału piłkarskiej Ligi Mistrzów, dwa dni później zaczną się rozgrywki 1/16 finału Ligi Europy. Dostęp do wszystkich spotkań, także tych nieemitowanych w telewizji na żywo, zapewnia pakiet Ipla Polsat Sport Premium.
więcej
|
Psy 2.5 od Storytel na Walentynki
Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr Bugajski dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU
Piotr Bugajski został nowym dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU. Zastąpił Damian Ziąber, który pełnił tę funkcję przez ostatni rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa: Robert Lubański poza zarządem, Andrzej Dobosz w radzie nadzorczej
Robert Lubański pożegnał się z funkcją członka zarządu Polskiej Fundacji Narodowej. Jednocześnie członkiem rady nadzorczej PFN został Andrzej Dobosz, a kilka miesięcy wcześniej do rady nadzorczej weszli Nikodem Rachoń, Mariusz Paczkowski i Adam Kasprzyk.
więcej
|
Artur Wójcik za Urszulę Stankiewicz dyrektorem zarządzającym ClickAd Interactive
W agencji mediowej ClickAd Interactive funkcję dyrektora zarządzającego objął Artur Wójcik. Wcześniej pracował m.in. w OMD Poland, MullenLowe MediaHub, MediaCom Warszawa i BZ WBK.
więcej
|
Salestube we współpracy z Artox Media otwiera oddział w Moskwie
SalesTube, agencja należąca do grupy komunikacyjnej Group One, rozszerza obszar swoich działań na rynek wschodni. Od stycznia 2020 wspólnie z rosyjskim partnerem, Artox Media, polska agencja rozwija filię one stop shop dla e-commerce w Moskwie. Za rozwój biznesu tam odpowiadają Joanna Czekaj i Bartosz Krzewski.
więcej
|
Sephora wprowadza nowe pozycjonowanie. ,,The Unlimited Power of Beauty"
Sieć perfumerii Sephora wystartowała z kampanią reklamową, prezentującą nowe pozycjonowanie marki. Hasłem akcji przygotowanej przez francuską agencje BETC jest „The Unlimited Power of Beauty".
więcej
|
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę prezentuje "Domowe zasady ekranowe"
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła kampanię społeczną „Domowe zasady ekranowe”, która uczula na problem nadużywania mediów cyfrowych w środowisku rodzinnym.
więcej
|
Vision Express reklamuje ,,wielkie badanie wzroku" (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła kolejną edycję kampanii „Wielkie badanie wzroku”. Działania reklamowe przygotowały i realizują firmy marketingowe Walk Creative i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
E.Leclerc z akcją lojalnościową nawiązująca do serialu "Psi Patrol"
Sieć sklepów E.Leclerc wystartowała z akcją lojalnościową dla klientów, której motywem przewodnim jest popularny serial animowany "Psi Patrol". Kampania potrwa do 20 kwietnia.
więcej
|
Kościelisko z pierwszą w historii księgą znaku z herbem, logo i hasłem
Gmina Kościelisko ma od stycznia br. swoją pierwszą w historii księgę znaku zawierającą m.in. nowy herb, logo, hasło. Prace nad nią trwały od 2017 roku i zaangażowani w nie byli mieszkańcy gminy, pracownicy, wójt, studio designu Kolektyw Musk, agencja reklamowa Saints. Copywriters And The Advertising Orchestra, współpracownicy Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Daniel Wahl, koordynator.
więcej
|
Agnieszka Mann account supervisorem w VMLY&R
Agnieszka Mann - dotychczas senior account manager - awansowała na stanowisko account supervisor. Do jej obowiązków należy kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla marek z portfolio Danone EDP (Essential Dairy And Plant-Based Products).
więcej
|
Hyundai Kona reklamowany z trzema rodzajami napędu (wideo)
Wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai Kona z trzema różnymi rodzajami napędu. Przygotowały ją agencje Opus B i Havas Media.
więcej
|
Łukasz Berski na czele zespołu produkcji digital w Bluecloud Interactive
Łukasz Berski objął nowe stanowisko head of digital production w Bluecloud Interactive, agencji specjalizującej się w kampaniach z wykorzystaniem experience i performance marketingu.
więcej
|
K2 Precise wygrała przetarg Coders Lab
Firma szkoleniowa Coders Lab rozstrzygnęła przetarg na obsługę SEO i content marketingową. W postępowaniu zwyciężyła agencja K2 Precise.
więcej
|
"Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy" w kampanii Viva Mobile
Pod hasłem "Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy" ruszyła kampania reklamowa sieci Viva Mobile. Jej klienci opłacając abonament wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt. Akcję przygotowała Olmeka Creation House.
więcej
|
Shell hasłem "Dolce Vita!" reklamuje produkty spożywcze
Sieć stacji paliw Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
więcej
|
Katarzyna Małek: z IAA Polska do Centrum Edukacji Obywatelskiej
Katarzyna Małek objęła stanowisko ekspertki ds. komunikacji w Centrum Edukacji Obywatelskiej. Przez ostatni rok była związana z IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy, gdzie odpowiadała za public relations.
więcej
|
Cape Morris wygrywa przetarg Trzuskawicy
Marka Trzuskawica, zajmująca się wydobyciem kamienia wapiennego oraz produkcją wapna, powierzyła agencji Cape Morris obsługę komunikacyjną.
więcej
|
Orkla Health reklamuje Esberitox N w telewizji
Ruszyła telewizyjna kampania promująca preparat Esberitox N (Orkla Health). Akcję przygotowały agencja Communication Unlimited (CU) i dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform
W mijającym sezonie wakacyjnym Rainbow po raz pierwszy zastosował zautomatyzowany system reklamowy programmatic z wykorzystaniem dynamicznych formatów Adform. Kampania, której celem była promocja wybranych biur podróży przyniosła 12% wzrost sprzedaży ofert w tych punktach. O sukcesie zadecydowała kreacja, precyzyjne targetowanie oraz połączenie reklam online ze sprzedażą offline.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Tomasz Sakiewicz oskarżony o zniesławienie przez Tomasza Grodzkiego. "Grozi mi proces kopertowy"
Do sądu trafił prywatny akt oskarżenia o zniesławienie, który skierował marszałek Senatu Tomasz Grodzki przeciwko Tomaszowi Sakiewiczowi, redaktorowi naczelnemu "Gazety Polskiej". Chodzi o artykuły i wypowiedzi zarzucające Grodzkiemu przyjmowanie łapówek, kiedy był lekarzem Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego w Szczecinie.
więcej
|
Liberté! bez wsparcia Ministerstwa Kultury, apeluje o pomoc do czytelników
Pismo "Liberte!" – podobnie jak w ubiegłym roku – nie zakwalifikował się do otrzymania wsparcia w tegorocznym programie Czasopisma od ministra kultury i dziedzictwa narodowego. „Nasz misją jest edukacja. Dlatego nie chcemy zamykać naszych treści za żadną formą paywalla. Nie zrobimy tego jednak bez twojego stałego wsparcia finansowego” - apeluje redakcja do czytelników.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele sprzedaży w 2019 roku, wszystkie tytuły na minusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
więcej
|
Egmont Polska wprowadza do sprzedaży pisma o grze ,,Roblox" i serialu ,,Mustang. Duch wolności"
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek dwa nowe magazyny: „Roblox. Nieoficjalny magazyn” oraz „Spirit. Riding free”. Oba wydawnictwa są dwumiesięcznikami, przeznaczonymi dla dzieci w wieku 6-12 lat.
więcej
|
|
|