|
|
|
|
|
|
|
,,Żywioły Saszy - Ogień" nowym serialem Player Original. W roli głównej Magdalena Boczarska
Na początku sierpnia ruszyły zdjęcia do „Żywioły Saszy - Ogień” - nowego serialu Player Original opartego na adaptacji prozy Katarzyny Bondy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolę głównej bohaterki, profilerki kryminalnej, wcieli się Magdalena Boczarska. Premiera produkcji została zaplanowana na jesień.
więcej
|
81,2 tys. zł kosztuje najdroższy spot we wrześniu w TVN
W ofercie handlowej TVN Media na wrzesień najwyżej wyceniono reklamę przy pokazywanym w czwartkowe wieczory programie "Kuchenne Rewolucje" oraz przy niedzielnych kulinarnym show "Masterchef".
więcej
|
Canal+: Mateusz Borek będzie komentował ligę niemiecką, Michał Żewłakow ekspertem piłkarskim
Mateusz Borek zaczyna stałą współpracę z Canal+ Polska, będzie komentował jeden mecz z każdej kolejki Bundesligi. Natomiast były piłkarz Michał Żewłakow dołączył do grona ekspertów piłkarskich Canal+.
więcej
|
,,Raport z Białorusi" nowym cyklem w TVP Info, wśród prowadzących Arleta Bojke
TVP Info zaczyna emitować kilka razy dziennie program „Raport z Białorusi”. To kilkunastominutowe pasmo poświęcone w całości politycznej i gospodarczej sytuacji w tym kraju, prowadzi je m.in. Arleta Bojke.
więcej
|
,,It's my life! To moje życie" nowym reality-show TTV. Emisja od 1 września
We wtorek, 1 września TTV rozpocznie emisję nowego reality-show „It’s my life! To moje życie”.
więcej
|
Szwajcarski CNN Money zostanie zamknięty
Po około dwóch i pół roku nadawania szwajcarski kanał informacyjny CNN Money zostanie zamknięty. Jak podaje firma, lokalny rynek reklamowy nie daje nadziei na osiągnięcie trwałej rentowności.
więcej
|
"Kraina Lovecrafta" z udanym debiutem w HBO (wideo)
Pierwszy odcinek nowego serialu HBO "Kraina Lovecrafta" zanotował bardzo dobre wyniki oglądalności, zbliżone do premiery serialu "Watchmen" z października ub.r.
więcej
|
Producenci "The Ellen DeGeneres Show" żegnają się z programem po zarzutach o mobbing na planie
Ed Glavin, Kevin Leman i Jonathan Norman - producenci "The Ellen DeGeneres Show" - odchodzą z programu. To pokłosie wewnętrznego śledztwa WarnerMedia, które wszczęto po oskarżeniach szeregowych pracowników o mobbing i "toksyczną atmosferę" na planie produkcji.
więcej
|
"Kobiety bez tabu" nowością na jesień w TVN Style. Agata Młynarska prowadzącą
W jesiennej ramówce TVN Style (TVN Discovery Polska) znajdzie się nowy program "Kobiety bez tabu". Poprowadzi go Agata Młynarska.
więcej
|
Apple TV+ zamówiło talent show "My Kind of Country" w firmie Reese Witherspoon
Platforma streamingowa Apple TV+ zamówiła program konkursowy związany z muzyką country w firmie producenckiej Hello Sunshine, która należy do Reese Witherspoon.
więcej
|
,,Nasz nowy dom 15" od 2 września w Polsacie, emisja w środowym i czwartkowym prime-time
W środę, 2 września Telewizja Polsat rozpocznie emisję 15. edycji programu „Nasz nowy dom”. W jej ramach zostanie wyemitowany 200. odcinek cyklu.
więcej
|
"Nieoczywiste miejsca" jesienną nowością HGTV
Jesienią w HGTV (TVN Discovery Polska) będą emitowane premierowe odcinki nowego programu "Nieoczywiste miejsca". Poprowadzi go Katarzyna Jaroszyńska.
więcej
|
Nowy serial ,,Diabelska gra" od 14 września w FOX, Katarzyna Smutniak w obsadzie
Od 14 września w FOX będzie można oglądać nowy serial „Diabelska gra”. Jedną z ról w produkcji gra polska aktorka Katarzyna Smutniak.
więcej
|
W ,,Szkle kontaktowym" TVN24 fikcyjna wypowiedź Piotra Glińskiego, zamieszczono sprostowanie
29 lipca w „Szkle kontaktowym” w TVN24 przypisano ministrowi kultury i dziedzictwa narodowego Piotrowi Glińskiemu nieprawdziwe słowa o możliwości umierania artystów na koronawirusa. W poniedziałek wyemitowano sprostowanie w tej sprawie.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
81,2 tys. zł kosztuje najdroższy spot we wrześniu w TVN
W ofercie handlowej TVN Media na wrzesień najwyżej wyceniono reklamę przy pokazywanym w czwartkowe wieczory programie "Kuchenne Rewolucje" oraz przy niedzielnych kulinarnym show "Masterchef".
więcej
|
Kamil Mirowski nowym szefem digitalu w agencji Valkea
Z początkiem sierpnia do agencji reklamowej Valkea dołączył Kamil Mirowski. Objął stanowisko szefa działu digital, zastąpił Pawła Zagrobę.
więcej
|
Carrefour zwolni w Polsce 400 osób
Sieć francuskich supermarketów Carrefour zapowiedziała zwolnienia grupowe w ramach "upraszczania swojej organizacji". W Polsce zwolnienia grupowe będą dotyczyły 3 proc. pracowników, a więc 400 osób.
więcej
|
Jason Rosario pierwszym dyrektorem ds różnorodności w BBDO Worldwide
Sieć reklamowa BBDO Worldwide mianowała pierwszego dyrektora ds. różnorodności, równości i integracji. Funkcję tę obejmie Jason Rosario, producent wykonawczy Yahoo! i prowadzący serial "Dear Men.
więcej
|
Sos Knorra już nie "cygański". Koncern ugina się pod zarzutami o rasizm
„Sos cygański” Knorra (Unilever) zmieni nazwę na "Sos paprykowy po węgiersku". To efekt protestów społeczności romskiej w Niemczech oraz dyskusji w ramach ruchu Black Lives Matter.
więcej
|
Pandemia szybko zmienia nawyki konsumentów
Dotychczasowe zachowania i przyzwyczajenia konsumentów zmieniają się szybciej niż moglibyśmy się tego spodziewać - twierdzą analitycy GfK Polonia.
więcej
|
Natalia Przybysz w kampanii Electrolux zachęca "Pierz, susz i noś dłużej" (wideo)
Wystartowała nowa kampania Electrolux PerfectCare, która promuje dbanie o dłuższe życie ubrań i ograniczanie ich marnotrawienia. Działania przygotowały agencje: Cut The Mustard oraz LiquidThread i Zenith (Publicis Groupe).
więcej
|
Epic Games odgrywa się na Apple reklamą za usunięcie Fortnite z App Store
Studio Epic Games w nowej reklamie nawiązuje jednocześnie do słynnego dzieła George'a Orwella i reklamy Apple. W ten sposób chce odegrać się na koncernie z Cupertino za blokadę swojej flagowej gry Fortnite w sklepie z aplikacjami App Store.
więcej
|
Kancelaria Premiera szuka producenta spotów reklamowych
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła przetarg na produkcję spotów telewizyjnych i internetowych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez KPRM - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sieć sklepów Marks & Spencer zwolni 7000 osób
Brytyjska sieć sklepów Marks & Spencer zwolni w ciągu najbliższych trzech miesięcy 7000 osób, czyli prawie 9 proc. wszystkich pracowników - poinformowała we wtorek firma. Jak wyjaśniono, epidemia koronawirusa pokazała, że doszło do istotnej zmiany w handlu.
więcej
|
Współpraca z Allegro w drugiej odsłonie kampanii "Głośni w łóżku" Durex
Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej "Gośni w łożku" marki prezerwatyw Durex (Reckit Benckister). Producent zaprosił w niej do współpracy platformę ecommerce Allegro.
więcej
|
,,Z Nestlé wakacje trwają cały rok!" w sklepach Intermarché
W sklepach sieci Intermarché trwa konkurs „Z Nestlé wakacje trwają cały rok". Za jego opracowanie odpowiada Unique One.
więcej
|
,,Graj o kamerę z płatkami śniadaniowymi Nestlé"
Unique One odpowiada za obsługę loterii producenta płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) pod hasłem „Graj o kamerę z płatkami śniadaniowymi Nestlé”. Firmę wybrano w przetargu.
więcej
|
Volkswagen Samochody Dostawcze w kampanii prezentuje "tarczę korzyści"
„Wybierz dostawczego Volkswagena z tarczą korzyści” - to hasło nowej kampanii reklamowej Volkswagen Samochody Dostawcze, którą przygotowała agencja V&P.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wpływy Media Service Zawada bez pism ,,Lego" zmalały o 26 proc. 1,6 mln zł odpisu dot. Ruchu, 1,7 mln zł z tarczy finansowej
W ub.r. przychody Media Service Zawada, wydawcy czasopism i książek dla dzieci, zmalały o 26,2 proc. do 29,68 mln zł, a zysk netto - z 879,8 do 89,1 tys. zł. Firma zrezygnowała z magazynów pod marką Lego, odpisała 1,84 mln zł zaległych wierzytelności, z czego 1,6 mln zł od Ruchu.
więcej
|
Nie ukazał się numer "Komsomolskiej Prawdy" z artykułami o protestach na Białorusi
Dziennik "Komsomolskaja Prawda" wydawany na Białorusi poinformował we wtorek, że jego najświeższy numer nie został wydrukowany przez zakłady poligraficzne. Pierwsza strona wtorkowego wydania poświęcona była protestom po wyborach prezydenckich na Białorusi.
więcej
|
Sąd: "Newsweek" musi opublikować sprostowanie resortu kultury
Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) prawomocnie przegrał proces z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Redakcja musi zamieścić w najbliższym numerze trzypunktowe sprostowanie, odnoszące się do tekstu z 2019 roku, opisującego działanie resortu pod kierownictwem min. Piotra Glińskiego.
więcej
|
Dariusz Grzędziński rozstał się z "Super Expressem"
Po dziewięciu miesiącach współpracy Dariusz Grzędziński odszedł z „Super Expressu” (Grupa ZPR Media), gdzie pracował w dziale politycznym.
więcej
|
|
|
YouTube przywraca harcerski film o Powstaniu Warszawskim. ,,Staramy się naprawiać pomyłki"
YouTube zablokował film „Kilka dni” nakręcony przez Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej z okazji 76. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Blokada wywołała kontrowersje, ostatecznie film został udostępniony na kanale ZHR. Przeciwko decyzji zaprotestowało Centrum Monitoringu Wolności Prasy nazywając ją nielegalną cenzurą prewencyjną. - Gdy okazuje się, że jakaś decyzja została podjęta przez pomyłkę, szybko staramy się to naprawić - wyjaśnia Google.
więcej
|
TikTok w mobile'u przed Snapchatem i Twitterem, Wykop i NK.pl w dół (TOP serwisów i aplikacji społecznościowych)
Wśród platform społecznościowych w Polsce niezmiennie dominuje Facebook, a drugi jest Instagram. Bardzo duży wzrost odwiedzalności osiągnął TikTok, który w mobile’u wyprzedził Snapchata i Twittera. Natomiast mocno w dół poszły statystyki Wykopu, Chomikuj, Siepomaga.pl i NK.pl.
więcej
|
Oracle zainteresowany przejęciem TikToka. Będzie konkurował z Microsoftem
Nie tylko Microsoft jest zainteresowany zakupem TikToka. W kolejce do przejęcia należącej do ByteDance aplikacji ustawił się także Oracle. Koncern prowadzi rozmowy w sprawie objęcia kontroli w USA, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii. Donald Trump wyznaczył termin przejęcia TikToka na październik 2020 roku.
więcej
|
Facebook wprowadza płatne wydarzenia online na potrzeby firm
Amerykańska platforma społecznościowa wprowadziła dla firm, twórców, nauczycieli i wydawców mediów możliwość zarabiania pieniędzy na wydarzeniach organizowanych na Facebooku. Teraz właściciele stron mogą tworzyć wydarzenie i ustalać jego cenę, promować je i pobierać za udział w nim opłaty.
więcej
|
Publikacje o wpadce mBanku warte ponad milion złotych
Na temat omyłkowo wysyłanych przez mBank wiadomości push ukazało się ponad tysiąc publikacji o łącznym zasięgu 5,62 mln potencjalnych kontaktów i AVE wynoszącym przeszło 1,16 mln złotych - podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Pandemia szybko zmienia nawyki konsumentów
Dotychczasowe zachowania i przyzwyczajenia konsumentów zmieniają się szybciej niż moglibyśmy się tego spodziewać - twierdzą analitycy GfK Polonia.
więcej
|
"Antymaseczkowi" obywatele denerwują Polaków, szczególnie seniorów i wielkomiejskich
Z rosnącą irytacją Polacy odnoszą się do obywateli, którzy nie zasłaniają ust i nosa w miejscach, w których jest to wymagane - pokazują dane SW Research. Szczególnie na "antymaseczkowych" złoszczą się osoby starsze i mieszkające w największych miastach.
więcej
|
Sondaż parlamentarny: ZP - 38, KO - 23, Lewica - 6, "Polska 2050" i "Nowa Solidarność" - po 5 proc.
Zjednoczona Prawica może liczyć na poparcie 38 proc. wyborców, KO - 23, Lewica - 6 proc., nowe ruchy "Polska 2050" Szymona Hołowni i "Nowa Solidarność" - po 5 proc.; Konfederacja - 4 proc., a PSL-Kukiz15 - 3 proc.- to wyniki sierpniowego sondażu Kantar.
więcej
|
|
|
Łukasz Szumowski rezygnuje z funkcji ministra zdrowia. ,,Uzasadnienie mało wiarygodne, to językowa ekwilibrystyka"
Łukasz Szumowski poinformował we wtorek, że rezygnuje z funkcji ministra zdrowia i wraca do pracy jako kardiolog. Stwierdził, że miał takie plany jeszcze przed wybuchem pandemii, tymczasem półtora tygodnia temu zapewniał, że nie zamierza odchodzić z resortu. Zdaniem ekspertów od wizerunku, Szumowski wiele traci na wiarygodności i na szwank wystawia wizerunek Ministerstwa Zdrowia. Odchodzi bowiem przed spodziewaną drugą falą koronawirusa i w sytuacji, gdy niejasności dotyczące zakupów resortu zdrowia wciąż nie zostały wyjaśnione.
więcej
|
Podwyżki dla polityków pod znakiem zapytania. ,,Ludziom w głowach i tak pozostanie pazerność posłów opozycji"
Senat odrzucił ustawę przyznającą politykom wyższe wynagrodzenia, a partiom politycznym - większe subwencje. Politycy opozycji, którzy jeszcze w piątek głosowali za ich przyznaniem dziś się tłumaczą i przepraszają społeczeństwo za swoje decyzje. Według ekspertów od marketingu politycznego i wizerunku te przeprosiny nie są szczere, bo zdanie zmieniono pod presją opinii publicznej, a ludziom w głowach pozostanie „pazerność posłów opozycji”.
więcej
|
Małgorzata Mejer z Procter&Gamble przewodniczącą jury Złotych Spinaczy 2020
Związek Firm Public Relations ogłosił skład Jury Konkursu Złote Spinacze 2020. Przewodniczącą jury tegorocznej edycji została Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Procter&Gamble. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są Anna Papka (Shell Polska), Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Mariusz Pleban (OneMulti) oraz Anna Cywińska (Fundacja Nutricia).
więcej
|
Patryk Siedliński w zespole marketingu Marie Zélie
Patryk Siedliński, były rzecznik prasowy Lechii Gdańsk dołączył do działu marketingu gdańskiej marki odzieżowej Marie Zélie.
więcej
|
Dziki Warszawa klientem KeyPR
Pierwszoligowy klub koszykarski ze stolicy - Dziki Warszawa, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego KeyPR.
więcej
|
|
|