|
|
|
|
|
|
|
Zarząd TVP podzielił się kompetencjami. Informacje i sport dla Kurskiego, film i kultura dla Matyszkowicza
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej zatwierdziła uchwałę zarządu TVP dotyczącą podziału jego kompetencji pomiędzy Jacka Kurskiego a Mateusza Matyszkowicza. Pierwszy z nich ma dostać nadzór nad najważniejszymi jednostkami m.in. Telewizyjną Agencją Informacyjną, TVP Sport czy Biurem Spraw Korporacyjnych a drugi - m.in. Agencją Kreacji Filmu i Serialu, Agencja Kreacji Teatru Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paweł Gajewski: z wicedyrektora TAI na szefa gabinetu Jacka Kurskiego, ma odpowiadać za rozwój oddziałów TVP
Paweł Gajewski nie jest już wiceszefem TAI, został dyrektorem gabinetu prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego. Dodatkowo ma nadzorować dofinansowanie i rozwój technologiczny szesnastu ośrodków regionalnych TVP oraz inwestycje spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Kurski dalej krytykuje badanie Nielsena. "Przepada nam nawet 1-1,5 mln widzów"
Transmitowany w zeszłą środę przez TVP1 półfinałowy mecz Ligi Mistrzów pomiędzy Olympique Lyon, a Bayernem Monachium według danych NAM oglądało 2,93 mln widzów, a MOR - 4,31 mln. Zdaniem Jacka Kurskiego pomiary oglądalności piłkarskich meczów przez Nielsena są zaniżone. - Przepada nam nawet 1-1,5 mln widzów - informuje prezes TVP.
więcej
|
Piotr Witwicki pełnomocnikiem zarządu Interii ds. informacji i publicystyki
Dziennikarz Polsatu i koordynator Polsatnews.pl Piotr Witwicki objął dodatkowo funkcję pełnomocnikiem zarządu Interii (kupionej niedawno przez Polsat) ds. informacji i publicystyki. Polsat zapowiada ściślejszą współpracę redakcyjną z Interią.
więcej
|
Agnieszka Szydłowska i ,,Tygodnik Kulturalny" po 15 latach znikają z TVP Kultura
TVP Kultura zakończyła współpracę z dziennikarką muzyczną Agnieszką Szydłowską, związaną ze stacją przez 15 lat. W jesiennej ramówce kanału nie będzie prowadzonego przez nią „Tygodnika Kulturalnego”.
więcej
|
Kino Polska TV zwiększyła w I półroczu przychody i wynik EBITDA, zysk netto spadł o 10 proc.
Grupa Kino Polska TV w pierwszym półroczu 2020 roku zwiększyła przychody o 10,2 proc, do 98,7 mln zł, wynik EBITDA wzrósł o 4,6 proc. do 39,8 mln zł, a zysk netto spadł o 10,4 proc. i wyniósł 9,3 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie. Wpływy z reklam zmniejszyły się o 1 proc.
więcej
|
,,Disco Band Weselny Show" nowym programem Polo TV. Emisja od 12 września (wideo)
W sobotę, 12 września na antenie Polo TV zadebiutuje nowy program „Disco Band Weselny Show”, w którym poszukiwany będzie najlepszy zespół weselny. Jurorami talent-show będą Sławomir Świerzyński, Magdalena Narożna, Jakub Urbański oraz Norbert Bieńkowski, a gospodarzami - Klaudia Wiśniowska oraz Wojciech Grodzki.
więcej
|
TVP Sport pokaże pierwszy mecz Cracovii w eliminacjach Ligi Europy
W czwartek, 27 sierpnia Cracovia zagra z Malmoe w meczu 1. rundy eliminacji do Ligi Europy 2020/2021. Transmisję ze spotkania przeprowadzi TVP Sport.
więcej
|
,,Gwiazdy Kabaretu 5" od 4 września w Czwórce
W piątek, 4 września telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję piątego sezonu programu „Gwiazdy Kabaretu”.
więcej
|
Ewa Bugała prowadzącą ,,Minęła 8" i ,,Minęła 9" w TVP Info
Dziennikarka TVP Info, Ewa Bugała, na początku tygodnia dołączyła do grona prowadzących poranne programy publicystyczne stacji - „Minęła 8” i „Minęła 9”. Główną audycją dziennikarki pozostaje niedzielne „W pełnym świetle”.
więcej
|
Emitel w ramach współpracy z litewskim operatorem Telecentras poprawił jakość nadawania LRT Lituanica na Suwalszczyźnie
Litewski operator Telecentras oraz firma Emitel działająca na polskim rynku nawiązały współpracę w celu poprawy jakości odbioru telewizji litewskiej LRT Lituanica na Suwalszczyźnie. Prace nad poprawą sygnału za pośrednictwem telewizji naziemnej już się zakończyły.
więcej
|
Cezary Gmyz na Twitterze: ,,spadóweczka szmaciarzu". TVP nie komentuje
Korespondent Telewizji Polskiej w Niemczech Cezary Gmyz napisał na Twitterze do dziennikarza Marcina Łuniewskiego, związanego m.in. z „Rzeczpospolitą”: „W sumie to mnie nie interesują motywacje takich gnojków jak ty. Zatem spadóweczka szmaciarzu”. Telewizja Polska nie komentuje tych stwierdzeń.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziennikarze Trójki po zmianie dyrekcji czują się niepewni i oszukani. ,,Karnawał się skończył"
W piątek poranna audycja „Zapraszamy do Trójki” zostanie nadana normalnie, poprowadzi ją Michał Olszański. - Będę "wpuszczał na antenę" niewygodne dla dyrekcji telefony od słuchaczy. Mam na to zgodę szefostwa - mówi nam dziennikarz. W czwartek po południu pracownicy Trójki opublikowali oświadczenie, w którym napisali: „Zostaliśmy oszukani”.
więcej
|
|
Będzie wniosek o odwołanie prezes Polskiego Radia
- Na kolejnym posiedzeniu będę ponownie składać wniosek o wprowadzenie do porządku obrad punktu o odwołaniu pani Agnieszki Kamińskiej z funkcji prezes Polskiego Radia - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun w odpowiedzi na informację o odwołaniu Kuby Strzyczkowskiego ze stanowiska.
więcej
|
|
Szykują się kolejne zmiany w Polskim Radiu. "Wiszący nad Trójką topór wciąż jest groźny"
Odwołanie Kuby Strzyczkowskiego ze stanowiska dyrektora Radiowej Trójki może być początkiem kolejnych zmian, jakie czekają publiczną stację, która ma zmienić profil swojej działalności na muzyczno-kulturalny. - Zachowania mogą być różne. Bardziej boję się "tumiwisizmu." Zniechęcenia, apatii, lekceważenia obowiązków. Bo przecież, skoro chcą zabić to radio, to po co dbać o antenę? Taka dymisja z ambicji rzeczywiście zaprowadzi Trójkę na krawędź niebytu - komentuje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Patrycja Macjon za Piotra Jedlińskiego w zarządzie Radia Nowy Świat
Po tym jak Piotr Jedliński zrezygnował z funkcji prezesa spółki Ratujmy Trójkę nadającej internetowe Radio Nowy Świat, do zarządu została powołana Patrycja Macjon, jeden z udziałowców firmy.
więcej
|
|
Kuba Strzyczkowski odwołany, Michał Narkiewicz-Jodko nowym szefem radiowej Trójki
Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska odwołała Kubę Strzyczkowskiego z funkcji dyrektora Trójki. Nowym szefem stacji został Michał Narkiewicz-Jodko, który nadal będzie też dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia.
więcej
|
|
Kuba Strzyczkowski o dymisji z funkcji szefa Trójki: nie udało się, wkrótce usłyszymy się znowu
- Nie udało się. Nie będę komentował pojawiających się wobec mnie zarzutów, gdyż jest to poniżej mojej godności - tak odwołany w czwartek dyrektor Trójki Kuba Strzyczkowski komentuje podaje przez Polskie Radio przyczyny jego dymisji. - Wkrótce usłyszmy się znowu. Moja głowa jest pełna pomysłów - zapewnia.
więcej
|
|
Radiowa Jedynka zaczyna emitować informacje po białorusku. ,,To wpisuje się w misję nadawcy"
Polskie Radio wprowadza na antenę Jedynki specjalne serwisy informacyjne w języku białoruskim. Będą emitowane trzy razy dziennie począwszy od najbliższej soboty. - Dzięki naszym możliwościom możemy wspierać tych, którzy naszego wsparcia teraz potrzebują. To jest zaszczyt - komentuje prezes publicznego nadawcy Agnieszka Kamińska.
więcej
|
|
W Trójce musical "Bracka 1981" Michała Zabłockiego i Grzegorza Turnaua
W sobotę, 22 sierpnia br. odbędzie się premiera musicalu "Bracka 1981", w którym będzie można usłyszeć 22 piosenki autorstwa Michała Zabłockiego i Grzegorza Turnaua z Teatru Rozrywki w Chorzowie. Wydarzenie będzie transmitowane na antenie Trójki, Facebooku, stronie internetowej stacji oraz kanale YouTube Polskiego Radia.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Radio ZET wyprzedziło Eskę
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
W Trójce ma być mniej publicystyki, odwołano ,,Zapraszamy do Trójki". Zozuń nie zgadza się na przejście do IAR
Pełniący obowiązki szefa aktualności w Trójce Ernest Zozuń ma trafić do Informacyjnej Agencji Radiowej, zaś sama stacja zmienia charakter na muzyczno-kulturalny. Mniej będzie na antenie publicystyki - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Nowymi wicedyrektorami stacji zostali Marek Wiernik i Piotr Kordaszewski.
więcej
|
|
|
|
Grupa K2 ze wzrostem wpływów i zyskiem w II kwartale, pozytywny wpływ epidemii na Fabrity
W drugim kwartale br. grupa kapitałowa K2 według szacunkowych danych zanotowała 27,2 mln zł przychodów i 1,9 mln zł zysku operacyjnego, wobec 22,66 mln zł wpływów i 1,58 mln zł straty operacyjnej rok wcześniej. - Poprawa wyniku operacyjnego i EBITDA wynika w głównej mierze z obniżenia bazy kosztowej i poprawy zyskowności sprzedaży w ślad za wzrostem skali działalności - uzasadnia. Na kolejną kadencję w radzie nadzorczej firmy został powołany jej założyciel Janusz Żebrowski.
więcej
|
2012 Agency przygotuje kampanię nowego napoju FoodCare. Producent zrezygnował z przetargu 4Move
FoodCare rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową nowego napoju energetycznego Frugo Energy Drink. Wybrano w nim 2012 Agency.
więcej
|
Dorota Sulich-Długosz i Katarzyna Czarnacka w zespole Prospero Film & Media
Do agencji Prospero Film & Media, specjalizującej się w branded content, dołączyły Dorota Sulich-Długosz i Katarzyna Czarnacka.
więcej
|
IMS w II kwartale: wpływy zmalały o 55 proc., 647 tys. zł zysku netto, 20 tys. lokalizacji abonamentowych
Zajmująca się marketingiem sensorycznym firma IMS w drugim kwartale br. według szacunkowych danych zanotowała spadek skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 54,8 proc. do 6,51 mln zł oraz zysku netto z działalności kontynuowanej z 2,14 mln zł do 647 tys. zł. Na koniec czerwca IMS obsługiwał w modelu abonamentowym 20 044 lokalizacji, wobec 19 833 na koniec grudnia ub.r.
więcej
|
Synergic: Paweł Orłowski prezesem, Wojciech Byj odpowiada za finanse
Funkcję prezesa firmy reklamy zewnętrznej Synergic objął współzałożyciel i pomysłodawca firmy Paweł Orłowski. Członkiem zarządu i wiceprezesem odpowiedzialnym za finanse (CFO) został Wojciech Byj.
więcej
|
Małgorzata Dajczer i Łukasz Tarnowski awansowali w dziale strategii VMLY&R
Małgorzata Dajczer oraz Łukasz Tarnowski awansowali na stanowiska strategy group head, na których koordynują pracę zespołów strategicznych VMLY&R.
więcej
|
Kuba Wojewódzki prowadzi podcast ,,Sztuka Łączenia" na zlecenie Rémy Martin. Na początek Anna Mucha i Andrzej Grabowski
„Sztuka Łączenia” to nowy cykl podcastów marki koniaku Rémy Martin, prowadzonych przez Kubę Wojewódzkiego.
więcej
|
FullSix Media obsłuży mediowo Natural Pharmaceuticals
Należąca do Havas Media Group, agencja mediowa Fullsix Media, wygrała przetarg na obsługę marki Natural Pharmaceuticals i rozpoczyna pierwszą kampanię z klientem.
więcej
|
Castorama testuje urządzenia do odbioru zakupów
Sieć sklepów budowlanych Castorama rozpoczęła testy tzw. CastoMatów - urządzeń do odbioru zakupów zamówionych w swoich placówkach. Pierwszy tego typu automat właśnie stanął w warszawskiej Castoramie przy ul. Popularnej.
więcej
|
Media Group, ClickAd, DSK i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu na kampanię o spisie rolnym
Do przetargu Głównego Urzędu Statystycznego dotyczącego realizacji kampanii promującej powszechny spis rolny zgłosiły się cztery agencje. Są to Media Group, ClickAd Interactive, agencja reklamowa Dsk i Fabryka Komunikacji Społecznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pierwsza w Polsce wspólna kampania iSpot, Cortland i iDream
Autoryzowane salony Apple w Polsce - iSpot, Cortland i iDream - łączą siły w pierwszej wspólnej digitalowej kampanii pod hasłem „Tu bije źródło Apple". Przygotowało ją Cam-L Studio.
więcej
|
Mini promuje się hasłem ,,Frajda bez kompromisów"
Marka samochodów Mini (BMW Group), rozpoczęła kampanię reklamową najnowszej wersji modelu MINI Countryman, zarówno w wersji benzynowej, jak i hybrydy plug-in. Akcja realizowana jest pod hasłem „Frajda bez kompromisów”, przygotowały ją Change Serviceplan, Mediaplus oraz Initiative.
więcej
|
Ringier Axel Springer Media reklamuje Gratka.pl i Morizon.pl (wideo)
Wystartowały kampanie reklamowe serwisów Morizon.pl i Gratka.pl należących do Ringier Axel Springer Media. Kampanie prowadzone są w telewizji i internecie, przygotowała je agencja Feno wraz z działami marketingu Morizona i Gratki.
więcej
|
Piwo Królewskie sponsorem Legii Warszawa przez kolejne trzy sezony
Grupa Żywiec i Legia Warszawa przedłużyły o trzy sezony umowę, w ramach której piwo Królewskie jest sponsorem klubu. Marka współpracuje z nim od 16 lat.
więcej
|
Pierwsza reklama konsoli PlayStation 5 (wideo)
Firma Sony Interactive Entertainment zaprezentowała pierwszy spot reklamowy konsoli PlayStation 5.
więcej
|
Hunter Schafer globalną ambasadorką Shiseido
Firma kosmetyczna Shiseido zdecydowała się nawiązać współpracę z Hunter Schafer, która została globalną ambasadorką marki. To amerykańska modelka, aktorka i działaczka na rzecz praw osób LGBTQ, która zadebiutowała jako aktorka w ub.r. jako Jules w serialu "Euphoria" w HBO.
więcej
|
Pepsi do 2023 roku partnerem Stadionu Śląskiego
Stadion Śląski i koncern PepsiCo podpisały umowę partnerską na 3 lata.
więcej
|
Nespresso przekonuje, że "Liczy się działanie"
Producent kawy porcjowanej Nespresso prowadzi kampanię pod hasłem "Liczy się działanie", która ma na celu budowanie świadomości konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju marki i zachęcanie ich do uczestnictwa w programie recyklingu. Akcje przygotowała agencja Warsaw Creatives.
więcej
|
Philips daje 30 dni na zwrot telewizora z Ambilight z tego roku
Marka Philips TV & Sound wystartowała z akcją "Satysfakcja Gwarantowana", w ramach której której możliwe jest przetestowanie i zwrot w ciągu 30 dni wszystkich telewizorów z Ambillight z roku 2020, jeśli nie spełnią oczekiwań.
więcej
|
Canon Polska promuje swoją infolinię
„Trudny wybór? Ułożymy rozwiązanie najlepsze dla ciebie” to hasło kampanii reklamowej Canon Polska, promującej firmową infolinię. Akcję przygotowała agencja Unique One.
więcej
|
Streetcom odpowiada za kampanię ,,Z lekkością Finuu"
Marka produktów do smarowania Finuu rusza z kampanią reklamową „Z lekkością Finuu”, którą przygotowała agencja Streetcom.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Piotr Witwicki pełnomocnikiem zarządu Interii ds. informacji i publicystyki
Dziennikarz Polsatu i koordynator Polsatnews.pl Piotr Witwicki objął dodatkowo funkcję pełnomocnikiem zarządu Interii (kupionej niedawno przez Polsat) ds. informacji i publicystyki. Polsat zapowiada ściślejszą współpracę redakcyjną z Interią.
więcej
|
Gazeta.pl wydała poradnik dla mediów ,,Jak pisać o osobach LGBT+"
W czwartek Gazeta.pl wydała poradnik dla mediów, "o tym, jak pisać i mówić, żeby nie wykluczać i nie dyskryminować osób LGBT+". Autorką tekstu jest Wiktoria Beczek, dziennikarka portalu i działaczka organizacji Miłość Nie Wyklucza. - Niektóre osoby mogą mieć płynną tożsamość płciową, mogą też nie identyfikować się z żadną płcią - przekonuje dziennikarka.
więcej
|
LoveKrakow.pl: wpływy 11 proc. w górę, 170 tys. zł zysku netto, kluczowa współpraca z samorządem
W ub.r. spółka zarządzają serwisem LoveKrakow.pl osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 11,2 proc. do 1,42 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 64,7 do 170,5 tys. zł. Firma podkreśla, że pozytywnie na jej wyniki wpłynęło nawiązanie współpracy z krakowskim samorządem.
więcej
|
Pogrom QAnon na Facebooku. 790 grup usuniętych z serwisu, 10 tysięcy kont na Instagramie pod lupą
Facebook rozpoczął wojnę z teorią spiskową QAnon. Firma usunęła ze swojego głównego serwisu 790 grup i 100 stron związanych z tym ruchem, zaś 10 tysięcy profili na Instagramie zostało poddanych procedurze kontroli i w przyszłości może zostać zablokowanych.
więcej
|
13. edycja Festiwalu Mastercard OFF CAMERA transmitowana w Player.pl
Tegoroczna, 13. edycja Festiwalu Mastercard OFF CAMERA w Krakowie będzie odbywać się także online. Od 11 do 25 września w serwisie Player.pl (TVN Discovery Polska) będzie można obejrzeć filmy konkursowe i śledzić bieżące wydarzenia.
więcej
|
Kuba Wojewódzki prowadzi podcast ,,Sztuka Łączenia" na zlecenie Rémy Martin. Na początek Anna Mucha i Andrzej Grabowski
„Sztuka Łączenia” to nowy cykl podcastów marki koniaku Rémy Martin, prowadzonych przez Kubę Wojewódzkiego.
więcej
|
Serwis Noizz.pl będzie produkować autorskie podcasty: "Gastro od kuchni" i "Ekostacja"
Portal Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) będzie realizować dwa autorskie podcasty „Gastro od kuchni” - o jedzeniu i „Ekostacja” - o ekologii. Pierwsze odcinki są już dostępne w serwisie na platformach streamingowych Onet Audio i Spotify.
więcej
|
Ringier Axel Springer Media reklamuje Gratka.pl i Morizon.pl (wideo)
Wystartowały kampanie reklamowe serwisów Morizon.pl i Gratka.pl należących do Ringier Axel Springer Media. Kampanie prowadzone są w telewizji i internecie, przygotowała je agencja Feno wraz z działami marketingu Morizona i Gratki.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|