|
|
|
|
|
|
|
TVP zakończyła współpracę z firmą Sadren ws. audytu badania oglądalności Nielsena
Telewizja Polska zakończyła współpracę ze spółką Sadren, która dwa lata temu została wybrana do przeprowadzenia audytu badania oglądalności telewizji firmy Nielsen. - Nieprowadzimy już audytu dotyczącego badań oglądalności firmy Nielsen na zlecenie TVP, ponieważ został on przerwany na etapie uzgadniania procedur - informuje portal Wirtualnemedia.pl Wiesław Leśniewski, wiceprezes zarządu spółki Sadren.
więcej
|
TVN Media idzie na rękę reklamodawcom w związku z pandemią
W związku z trwającą od marca pandemią koronawiursa biuro reklamy TVN Media skorygowało zasady polityki handlowej na ten rok, wprowadzając do niej dwa nowe zapisy. Chce w ten sposób wesprzeć reklamodawców borykających się z ekonomicznymi skutkami pandemii.
więcej
|
Potężna awaria internetowa TVP. "Wskutek awarii prądu serwery TVP nie zostały uszkodzone"
Telewizja Polska zdementowała informacje o spalonych rzekomo serwerach i wynikających z tego problemach z emisją programów. - Problemy były przejściowe i dotyczyły wyłącznie internetowych serwisów - zapewniło centrum informacji TVP.
więcej
|
1,72 mln widzów magazynu ,,Uwaga!" w TVN
W tym roku „Uwagę!” ogląda średnio 1,72 mln widzów. Program w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 170 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nadawca Polo TV i VOX Music TV miał prawie 7 mln zł zysku netto
Spółka Lemon Records (należy do Telewizji Polsat), w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 9,1 proc. do 34,98 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 4 proc. do 26,64 mln zł jej zysk netto poszedł w górę z 3,85 do 6,77 mln zł.
więcej
|
Marcin Fijołek prowadzącym "Graffiti" w Polsat News
Marcin Fijołek dołączy do grona prowadzących program "Graffiti" w Polsat News. Zadebiutuje w poniedziałek – wynika z naszych nieoficjalnych informacji.
więcej
|
HBO zapowiada na wrzesień premiery trzech nowych seriali i finałowe sezony trzech innych
Na wrzesień HBO zapowiada kilka nowych seriali, zakończenia dotychczasowych i otwarcia nowych sezonów serii, znanych już widzom. Będą też znakomite dokumenty, jak np. historia producentki muzycznej Drew Dixon opowiedziana w produkcji „Mamy to na taśmie”.
więcej
|
Większość stacji sportowych z dużymi spadkami oglądalności w lipcu - duży wzrost kanałów Eleven Sports
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Większość stacji z powodu zaprzestania transmisji imprez odnotowała duże spadki, ale niektóre z nich zyskały - np. kanały Eleven Sports - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Remont z prezencie" jesienną nowością Telewizji WP
Jesienią w Telewizji WP zadebiutuje nowy program „Remont z prezencie”. Widzowie stacji zobaczą również drugi sezon „1, 2, 3… Kabaret!”, „Mam talent Ameryka: Mistrzowie 2” oraz nowe serie programów o remontowaniu i urządzaniu wnętrz.
więcej
|
Jesienią bez court-show ,,Sędzia Anna Maria Wesołowska" w TTV
Stacja TTV planuje realizację i emisję nowego sezonu reaktywowanego court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program jednak nie wróci do stacji w ramówce jesiennej, tylko w okresie późniejszym.
więcej
|
Awaria portali Telewizji Polskiej wskutek problemów z zasilaniem. TVP Sport bez transmisji internetowej finału Ligi Europy
W piątek wieczorem doszło do awarii serwisów internetowych Telewizji Polskiej. Przestał działać m.in. portal TVP Sport, dlatego nie można w nim było obejrzeć finału Ligi Europy. Przyczyną są problemy z zasilaniem, TVP zapewnia, że są związane z działaniem zewnętrznej.
więcej
|
Rusza 4Fun Kids, kanał zastąpi 4Fun Gold
We wtorek, 1 września nadawanie rozpocznie nowy kanał 4Fun Kids, który zastąpi 4Fun Gold.
więcej
|
Gdzie oglądać finał Ligi Mistrzów?
W niedzielę, 23 sierpnia odbędzie się finałowy mecz Ligi Mistrzów 2019/2020. Spotkanie będzie można obejrzeć w TVP1 i Polsat Sport Premium 1.
więcej
|
Nowy sezon Premier League rusza 12 września, transmisje w Canal+
Angielska Premier League opublikowała terminarz sezonu 2020/21. Pierwsza kolejka odbędzie się 12 i 14 września.
więcej
|
SZKOŁA FILMOWA W WARSZAWIE I KRAKOWIE UCZY PRAKTYCZNYCH ZAWODÓW FILMOWYCH! Trwa rekrutacja na rok akademicki 2020/21 w szkołach AMA Film Academy w Krakowie i w Warszawie. Można uczyć się zarówno w trybie zaocznym, jak i stacjonarnym, a także online (w ten sposób można studiować m.in. scenariopisarstwo). W AMA Film Academy można zdobyć kompetencje we wszystkich dyscyplinach filmowych. Szkoła oferuje naukę zawodowych kierunków filmowych, naukę pod okiem znanych i doświadczonych twórców, profesjonalny sprzęt, wiedzę i praktykę. Rekrutacja trwa do 30 września 2020, ilość miejsc na każdym kierunku jest ograniczona. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chaos w ramówce Trójki - dziennikarze idą na urlopy, część rezygnuje z pracy. ,,Radio Kuby było słabe, z amatorami na antenie"
Po odwołaniu Kuby Strzyczkowskiego ze stanowiska szefa PR III, część dziennikarzy Trójki idzie urlopy lub zwolnienia lekarskie, niektórzy rezygnują z pracy. Na ich miejsce ma ustawiać się już kolejka chętnych, do tej pory czekających "w drugim rzędzie". - Kilka dni temu doszło do "przewrotu" i do głosu doszli ludzie z tylnego siedzenia redakcji muzycznej - opowiada nam jeden z dziennikarzy stacji, który chce pozostać anonimowy. Od poniedziałku nowa dyrekcja anteny ma spotykać się z dziennikarzami i informować ich o planowanych zmianach.
więcej
|
|
Liczba patronów Radia Nowy Świat spadła poniżej 30 tys. patronów. "Może zyskać nowych z powodu kryzysu w Trójce"
Po kryzysie wizerunkowym związanym z nazywaniem aktywistki Margot męskim imieniem i odejściu prezesa stacji Piotra Jedlińskiego, Radiu Nowy Świat ubyło ponad 600 patronów. - Rezygnacja kilkuset osób nie jest istotną zmianą, nie zmieniło się też diametralnie finansowanie. Pamiętajmy, że teraz duży kryzys przeżywa Trójka, co oznacza, że kolejni dziennikarze mogą dołączyć do Nowego Świata - mówi Wirtualnemedia.pl medioznawca Maciej Myśliwiec.
więcej
|
|
Beata Pawlikowska odchodzi z Trójki. ,,Nie widziałam innego rozwiązania"
Dziennikarka i podróżniczka Beata Pawlikowska zrezygnowała ze współpracy z radiową Trójką po niespełna trzech miesiącach obecności na antenie. - Razem z Kubą Strzyczkowskim odeszła wizja nowej Trójki, którą chciał zbudować, nie widziałam innego rozwiązania, jak odejść z nim - skomentowała dziennikarka.
więcej
|
|
Polskie Radio: Władze Białorusi blokują dostęp do mediów, ale serwisy Polskiego Radia dobrze słyszalne w Mińsku
Białoruskie władze zablokowały ponad 40 stron internetowych. Restrykcje zastosowano na podstawie decyzji ministerstwa informacji, ale serwisy Polskiego Radia dobrze słyszalne w Mińsku - informuje Informacyjna Agencja Radiowa.
więcej
|
|
CMWP protestuje przeciw zmianom w Trójce, związkowcy z Polskiego Radia piszą do szefa EBU
Po odwołaniu Kuby Strzyczkowskiego ze stanowiska dyrektora radiowej Trójki Stowarzyszenie Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego postanowiło napisać list do dyrektora Generalnego Europejskiej Unii Nadawców (EBU) Noela Curana. - Szansa na zmiany została zaprzepaszczona - napisali dziennikarze stacji. Swój protest przeciw zmianom w dyrekcji Trójki opublikowało także Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.
więcej
|
|
Marcin Cichoński żegna się z radiową Trójką, powodem odwołanie Kuby Strzyczkowskiego
Dziennikarz muzyczny Marcin Cichoński w sobotę w południe ostatni raz prowadził audycję w radiowej Trójce. Odejście uzasadnił niedawnymi zmianami w kierownictwie stacji.
więcej
|
|
Chaos w ramówce Trójki, zdezorientowani dziennikarze idą na urlopy. ,,Nikt z nami nie rozmawia"
Wielu dziennikarzy Trójki poszło w piątek na urlopy i zwolnienia lekarskie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Czekamy na wyklarowanie sytuacji - mówią. Z anteny spadła część audycji, inne były nadawane z taśmy, a tylko niewiele zgodnie z ramówką. - Bardzo chciałbym powiedzieć, co dalej, ale na razie mam za mało informacji - komentuje Tomasz Michniewicz, któremu też zdjęto audycję.
więcej
|
|
Jan Kałucki odchodzi z radiowej Trójki. "Zostałem oszukany, pokazano mi środkowy palec"
Dziennikarz redakcji sportowej radiowej Trójki Jan Kałucki złożył w piątek wypowiedzenie. - Po odwołaniu Kuby Strzyczkowskiego z funkcji Dyrektora Stacji jestem wkurzony. Zostałem oszukany i pokazano mi środkowy palec - napisał.
więcej
|
|
Chwilowy prezes Radia Gdańsk z zarzutem propagowania faszyzmu
Wśród 13 osób, którym prokuratura w Świdnicy postawiła zarzuty dotyczące propagowania faszyzmu i nawoływania do przemocy, jest Grzegorz S., w przeszłości m.in. gdański radny LPR, w lutym 2018 roku na godzinę powołany na stanowisko prezesa Radia Gdańsk.
więcej
|
|
|
|
Wartość marketingowa Roberta Lewandowskiego wzrośnie, jeśli ligę niemiecką zamieni na angielską lub hiszpańską
Zdobyty wczoraj puchar Ligi Mistrzów przez Bayern Monachium i grającego w tym klubie Roberta Lewandowskiego niewiele zmieni w kontekście potencjału reklamowego polskiego piłkarza - uważają eksperci od marketingu sportowego. Jego wartość marketingowa raczej nie wzrośnie. Stałoby się inaczej dzięki transferowi polskiego piłkarza do ligi angielskiej lub hiszpańskiej. Wówczas Lewandowski mógłby być postrzegany przez reklamodawców na równi z innymi gwiazdami światowego futbolu.
więcej
|
Co marketerzy myślą o rynku reklamy po Covid-19?
Za nami kolejny miesiąc pandemii koronawirusa. Jak sytuacja wpłynie na rynek reklamy w kolejnych miesiącach? O tym rozmawiamy z ekspertami - Izabelą Głodek (Coca-Cola), Maciejem Szczechurą (Rainbow Tours), Adamem Nowakowski (Facebook), Olgą Korolec (Ringier Axel Springer Polska), Michałem Rutkowskim (K2 Internet).
więcej
|
TVN Media idzie na rękę reklamodawcom w związku z pandemią
W związku z trwającą od marca pandemią koronawiursa biuro reklamy TVN Media skorygowało zasady polityki handlowej na ten rok, wprowadzając do niej dwa nowe zapisy. Chce w ten sposób wesprzeć reklamodawców borykających się z ekonomicznymi skutkami pandemii.
więcej
|
Aflofarm i Polpharma mocno zwiększyły wydatki reklamowe, w dół budżety Lidla, Biedronki i Polkomtelu (Top10)
W pierwszej połowie br. reklamodawcy zmniejszyli cennikowe wydatki w mediach pozainternetowych o ponad 11 proc. Mimo trwającej od marca pandemii Aflofarm zwiększył nakłady na reklamę o dwie trzecie, więcej wydała też Polpharma. Inni, a wśród nich m.in. Lidl, Polkomtel i właściciel sklepów Biedronka, zredukowali swoje budżety.
więcej
|
Lidl reklamuje ,,wielką wyprzedaż" odzieży i artykułów przemysłowych (wideo)
W najbliższy piątek 28 sierpnia w dyskontach Lidl zacznie się promocja cenowa „Wielka wyprzedaż” obejmująca artykuły przemysłowe i odzieżowe. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji w kampanii walczy z fake newsami o sieci 5G (wideo)
Ruszyła kampania edukacyjna Ministerstwa Cyfryzacji dotycząca internetu mobilnego w standardzie 5G. Celem akcji jest m.in. walka z fake newsami o 5G.
więcej
|
Spoty Tigera, Play i Media Markt najpopularniejsze na YouTube w lipcu (wideo)
W lipcu 2020 roku najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot Tiger Energy Drink i utwór rapowany przez Abradaba z udziałem motocrossowca Mikołaja Tempki. Na podium znalazły się także reklama Play z Kamilem Bednarkiem oraz spot Media Markt z udziałem Zenona Martyniuka - wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard.
więcej
|
20 mln zł będzie kosztować obsługa medialna Ministerstwa Środowiska
Ruszył przetarg na obsługę medialną Ministerstwa Środowiska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet resortu przeznaczony na ten cel wynosi 20 mln zł brutto.
więcej
|
Robert Lewandowski ambasadorem T-Mobile. "Polski powód do dumy"
Po kilku latach przerwy w kampanii T-Mobile pojawi się najlepszy polski piłkarz Robert Lewandowski. Zdaniem ekspertów z rynku reklamowego, to świetny ruch, bo nazwisko polskiego napastnika budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia i pobudza wyobraźnię masowego klienta.
więcej
|
Antonio Lucio, szef marketingu odchodzi z Facebooka
Antonio Lucio, globalny dyrektor marketingu Facebooka odchodzi z firmy. Pracował tu dwa lata.
więcej
|
Acer promuje laptopy ConceptD 7. W kampanii Bargiel, Kaźmierczyk, Danaj i Widowski (wideo)
Ruszyła kampania Acer Polska promującą ConceptD 7 jako laptopa do pracy kreatywnej. Udział w akcji borą twórcy: operator drona i twórca filmowy Bartek Bargiel, fotograf Jakub Kaźmierczyk, rysowniczka i ilustratorka Magdalena Danaj oraz architekt wnętrz Damian Widowski.
więcej
|
Spot Ciałopozytywu ma skłonić do refleksji nad kobiecym owłosieniem (wideo)
Ruch społeczny Ciałopozytyw rozpoczął kampanię "It's not about hair", której celem jest przełamywanie stereotypów na temat kobiecego owłosienia.
więcej
|
Izak i Pago w kampanii RTV Euro AGD dedykowanej graczom
Sieć sklepów RTV Euro AGD po raz drugi w tym roku prowadzi szeroką kampanię promującą komputery i akcesoria gamingowe, w której występują znane gwiazdy e-sportu - Pago i Izak. Kampania przebiega pod hasłem „Lepiej, jak jest taniej”.
więcej
|
Apel na opakowaniach Ben&Jerry's w sprawie paliw kopalnych (wideo)
Marka lodów Ben&Jerry's ruszyła w Australii z akcją pod hasłem "Unfudge our future", w ramach której apeluje o zaprzestanie z korzystania z paliw kopalnych.
więcej
|
Robert Lewandowski jest dobrym ambasadorem Polski
Eksperci od marketingu uważają, że nikt lepiej niż Robert Lewandowski nie promuje Polski na świecie. Jakub Bierzyński z OMD podkreśla, że polski piłkarz "jest lepiej znany na świecie niż Polska". - Nie rozumiem, dlaczego Lewandowski nie jest zapraszany do kampanii promujących Polskę na świecie, to duże niedopatrzenie - mówi Wirtualnemedia.pl Adam Pawlukiewicz z Pentagon24.
więcej
|
Maciej Orłoś w kampanii Media Expert. "Przaśne jak Media Markt z Martyniukiem"
Sieć elektromarketów Media Expert zaangażowała do digitalowej kampanii reklamowej Macieja Orłosia, dziennikarza i prezentera. W ocenie specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamie brakuje polotu, humoru i elementu zaskoczenia. Koncept wypada przaśnie, tak jak reklama Media Markt z gwiazdą disco polo Zenkiem Martyniukiem.
więcej
|
Robert Lewandowski na stadionie reklamuje 5G w T-Mobile (wideo)
Rusza pierwsza kampania reklamowa T-Mobile Polska z udziałem piłkarza Roberta Lewandowskiego. W akcji promowany jest internet mobilny w standardzie 5G.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawnictwo Dobry Dom z 2,6 mln zł wpływów i 297 tys. zł zysku
W ub.r. spółka Dobry Dom, wydająca kilka magazynów budowlanych, wnętrzarskich i parentingowych, zanotowała spadek przychodów o 1,8 proc. do 2,61 mln zł oraz zysku netto z 408,9 do 297,3 tys. zł.
więcej
|
50 lat więzienia dla zabójcy dziennikarki w Meksyku
Na 50 lat więzienia został w sobotę skazany sprawca zabójstwa meksykańskiej dziennikarki Miroslavy Breach, która została zabita w 2017 roku - poinformowała prokuratura federalna w mieście Meksyk. To pierwsza tak wysoka kara w Meksyku za zabicie przedstawiciela mass mediów.
więcej
|
Zmarła Józefa Hennelowa, przez ponad 60 lat dziennikarka ,,Tygodnika Powszechnego"
W wieku 95 lat w Krakowie zmarła Józefa Hennelowa - wieloletnia publicystka, felietonistka i do 2008 roku zastępczyni redaktora naczelnego "Tygodnika Powszechnego", b. posłanka na Sejm. Informację o jej śmierci potwierdził PAP redaktor naczelny pisma Piotr Mucharski.
więcej
|
|
|
Funwisher z życzeniami od Baranka Shaun. Kuźniar: to idealna postać, żeby pokazać funwishera całemu światu
Na platformie Funwisher, pozwalającej zamawiać spersonalizowane życzenia wideo od znanych postaci, pojawią się niebawem życzenia po angielsku od Baranka Shaun. - Wybraliśmy Londyn na premierę, żeby pokreślić, że nasza platforma jest globalnym narzędziem do personalizowania prezentów video - mówi Jarosław Kuźniar, współwłaściciel Funwishera.
więcej
|
Naszemiasto.pl na czele serwisów regionalnych. Wyborcza.pl przed Onetem, Dziennikzachodni.pl przed Pomorska.pl
Wśród serwisów z informacjami regionalnymi i lokalnymi zdecydowanym liderem jest Naszemiasto.pl. Wyborcza.pl wyprzedza Onet.pl i Fakt.pl, a wśród witryn o wybranych regionach najpopularniejszy jest Dziennikzachodni.pl przed Pomorska.pl i Trojmiasto.pl.
więcej
|
Spoty Tigera, Play i Media Markt najpopularniejsze na YouTube w lipcu (wideo)
W lipcu 2020 roku najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot Tiger Energy Drink i utwór rapowany przez Abradaba z udziałem motocrossowca Mikołaja Tempki. Na podium znalazły się także reklama Play z Kamilem Bednarkiem oraz spot Media Markt z udziałem Zenona Martyniuka - wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard.
więcej
|
Menedżerowie Brand24 w ramach programu motywacyjnego obejmą akcje warte 214 tys. zł
Siedem osób z zajmującej się monitoringiem internetu spółki Brand24 złożyło oświadczenia o objęciu łącznie 6 055 akcji firmy po 10 groszy za sztukę. W piątek na koniec sesji giełdowej ten pakiet był warty 214,3 tys. zł.
więcej
|
Antonio Lucio, szef marketingu odchodzi z Facebooka
Antonio Lucio, globalny dyrektor marketingu Facebooka odchodzi z firmy. Pracował tu dwa lata.
więcej
|
DAZN chce pozyskać 1 mld dolarów: wejdzie na giełdę lub sprzeda biznes w Japonii
DAZN, płatna platforma streamingowa oferująca transmisje i programy sportowe, szuka nowych sposobów na pozyskanie dodatkowych funduszy. Według nieoficjalnych doniesień spółka rozważa wejście na giełdę lub sprzedaż japońskiej części biznesu. Celem jest pozyskanie 1 mld dolarów.
więcej
|
Twitter wprowadza dodatkowe informacje w prywatnych wiadomościach
Od piątku na Twitterze pojawiły się nowe szczegóły w wiadomościach od użytkowników, których nie obserwujemy. Ma to ułatwić sprawdzenie, kim jest nadawca wiadomości i jakie ma powiązania z nami.
więcej
|
Toya z nową ofertą internetu dla studentów
W poniedziałek, 24 sierpnia w Toya wystartuje promocja „Internet studencki 2020”. Podobnie jak w poprzednich latach studenci mogą podpisywać umowy na krótszy okres, od 7 do 9 miesięcy. Promocyjne ceny obowiązują przez cały czas trwania umowy.
więcej
|
Business Insider zmniejszył dystans do Money.pl, mocno w górę sekcje Gazeta.pl i Interii (TOP serwisów o biznesie i prawie)
Wśród witryn biznesowo-prawnych liderem jest niezmiennie Money.pl, a zajmujący drugie miejsce Business Insider Polska dzięki dużemu wzrostowi odwiedzalności zmniejszył do niego dystans. Podobnie w górę poszły wyniki sekcji o gospodarce i prawie na Gazeta.pl i Interii, natomiast nieznacznie zmalała odwiedzalność Infor.pl.
więcej
|
Na pierwszy sezon "Wiedźmina" Netflix wydał 70-80 mln dolarów
Pierwszy sezon "Wiedźmina" okazał się międzynarodowym hitem. Zdaniem ekspertów, w dużej mierze dzięki pokaźnemu budżetowi serialu, który wynosił 70-80 mln dolarów. - Taki budżet w przypadku debiutanckiej produkcji jest naprawdę sporym wydatkiem i ryzykiem. To pokazuje, ze Netflix wierzył w sukces tego projektu od początku - mówi Wirtualnemedia.pl Dawid Muszyński, redaktor naczelny portalu naEKRANIE.pl.
więcej
|
SZKOŁA FILMOWA W WARSZAWIE I KRAKOWIE UCZY PRAKTYCZNYCH ZAWODÓW FILMOWYCH! Trwa rekrutacja na rok akademicki 2020/21 w szkołach AMA Film Academy w Krakowie i w Warszawie. Można uczyć się zarówno w trybie zaocznym, jak i stacjonarnym, a także online (w ten sposób można studiować m.in. scenariopisarstwo). W AMA Film Academy można zdobyć kompetencje we wszystkich dyscyplinach filmowych. Szkoła oferuje naukę zawodowych kierunków filmowych, naukę pod okiem znanych i doświadczonych twórców, profesjonalny sprzęt, wiedzę i praktykę. Rekrutacja trwa do 30 września 2020, ilość miejsc na każdym kierunku jest ograniczona. materiał partnerskiwięcej |
|
|
TVP zakończyła współpracę z firmą Sadren ws. audytu badania oglądalności Nielsena
Telewizja Polska zakończyła współpracę ze spółką Sadren, która dwa lata temu została wybrana do przeprowadzenia audytu badania oglądalności telewizji firmy Nielsen. - Nieprowadzimy już audytu dotyczącego badań oglądalności firmy Nielsen na zlecenie TVP, ponieważ został on przerwany na etapie uzgadniania procedur - informuje portal Wirtualnemedia.pl Wiesław Leśniewski, wiceprezes zarządu spółki Sadren.
więcej
|
48 proc. Polaków źle ocenia kierunek biegu spraw w naszym kraju
35 proc. Polaków dobrze ocenia kierunek biegu spraw w kraju, przeciwnego zdania jest ponad 48 proc. badanych, a 17 proc. respondentów nie potrafi ocenić kierunku biegu spraw - wynika z sierpniowego badania Kantar pt. "Nastroje społeczne Polaków".
więcej
|
|
|