Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 2 Września 2020
 
 
 
Empik wprowadza Premium Free z darmowymi dostawami, w pełnym Premium 6 miesięcy Empik Music za darmo
 
Grupa Empik obok działającej od roku usługi Empik Premium uruchamia darmową opcję Premium Free obejmującą dostawy zamówień za minimum 40 zł do salonów, Paczkomatów i innych punktów odbioru, specjalne promocje, a także dostęp do podcastów oraz ponad 200 audiobooków i e-booków. - Liczymy, że nasi klienci będą częściej korzystać z zakupów na Empik.com - opisuje Piotr Frankowski, szef tej usługi. więcej
 
 
Spada zaufanie do mediów, rośnie liczba subskrypcji. W Polsce TVN i Onet najpopularniejszymi źródłami newsów
 
Zaufanie do mediów maleje na całym świecie, zaś w okresie pandemii zmieniła się struktura najbardziej zaufanych źródeł newsów – wynika z najnowszego raportu „Digital News Report” przygotowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism. W 2020 roku zwiększyła się nieznacznie liczba użytkowników skłonnych do płacenia za dostęp do treści. W Polsce najpopularniejszymi wydawcami newsów są TVN oraz Onet. więcej
 
 
Projekt nowego Prawa komunikacji elektronicznej: koncesja na nie dłużej niż 10 lat? "Zagraża interesom ekonomicznym nadawców"
 
Projekt ustawy nowego Prawa komunikacji elektronicznej zakłada między innymi, że koncesja na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych będzie udzielana nie na 10 lat, a na czas nie dłuższy niż 10 lat. Przepis ten nie podoba się Związkowi Pracodawców Prywatnych Mediów, który jest zdania, że dałby zbyt dużą swobodę Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji. Krytykują go również nadawcy. więcej
 
 
Aplikacja ProteGO Safe kosztowała 2,55 mln złotych, miesięcznie rząd wydaje na nią ponad 136 tys. ,,Zmarnowane pieniądze"
 
Koszt stworzenia aplikacji ProteGO Safe mającej pomóc w walce z pandemią koronawirusa wyniósł 2,551 mln złotych, a miesięcznie utrzymanie platformy pochłania ponad 136,5 tys. - wynika z informacji podanych przez Ministerstwo Cyfryzacji. Adam Andruszkiewicz, wiceminister resortu zapewnia, że ProteGO spełnia swoje zadanie, nie ma też planów wprowadzenia jej obowiązkowej instalacji. -  Smutne jest to, że ze względu na brak odpowiednich kompetencji w obszarach dotyczących prywatności wiele z tych pieniędzy po prostu zostało zmarnowanych. Aplikacja jest nieskuteczna, z projektu należało się wycofać - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
"Charlie Hebdo" znowu publikuje karykatury Mahometa
 
Francuski tygodnik satyryczny "Charlie Hebdo" wczoraj zaprezentował okładkę swego najnowszego numeru, w którym ponownie publikuje karykatury Mahometa. W środę rusza proces terrorystów współodpowiedzialnych za atak terrorystyczny na redakcję gazety w styczniu 2015 r. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Prezes Wirtualnej Polski: perspektywy reklamowe wydają się dobre, oprócz Wakacje.pl e-commerce z zyskami więcej
 
Miniseriale ,,Mayday", ,,Bad Boy" i ,,Solid Gold" jesienią w Polsacie więcej
 
Ringier Axel Springer Polska z mniejszymi przychodami, ale większym zyskiem. Już 49 proc. wpływów z reklam internetowych więcej
 
Osiem nowości jesienią w TVP1 i TVP2. Jacek Kurski: Potęga oferty Telewizji Polskiej więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Producent TVP
Specjalista ds. Produkcji Reklamowych Polpharma
Royalty Expertise Analyst Sony/ATV Music Publishing
KIEROWNIK PRODUKCJI Woodpecker Motion Pictures
Operator obrazu TVP
Specjalista ds. sprzedaży TVP
Operator kamery reporterskiej TVP
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
W sierpniu TVP1 liderem w grupie ogólnej, a Polsat - w komercyjnej. Hitem finał Ligi Mistrzów

Liderem oglądalności w sierpniu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwszy był Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły finałowy mecz Ligi mistrzów Paris Saint-Germain-Bayern Monachium, półfinał tych rozgrywek oraz „Fakty” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Więcej ,,Leśniczówki" w TVP1. Emisja telenoweli także w czwartki i piątki (wideo)

Od 8 września telewizyjna Jedynka będzie emitować szósty sezon „Leśniczówki”, który będzie nadawany nie trzy a pięć razy w tygodniu. Widzowie nowe odcinki zobaczą również w czwartki i piątki. więcej

1,56 mln widzów ,,Wakacyjnej trasy Dwójki". TVP2 liderem rynku

Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” w tym roku oglądało średnio 1,56 mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 10,18 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Player.pl w Apple TV

Do oferty Apple TV włączona została aplikacja Player. - To nie koniec udogodnień w najbliższym czasie. W planach mamy odświeżenie menu w aplikacjach mobilnych m.in. na iOS, a także dużą zmianę w technologii odtwarzacza multimedialnego - mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl. więcej

583 tys. widzów debiutu ,,Uzdrowiska" w TVP2

Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowej telenoweli „Uzdrowisko” oglądało średnio 583 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Giganci historii", ,,Twarze Solidarności" i ,,Ci cholerni Polacy" nowościami w TVP Historia

W jesiennej ramówce kanału TVP Historia publiczny nadawca przygotował wiele nowości. Wśród nich znajdzie się teleturniej „Giganci historii”, „Twarze Solidarności”, „Ci cholerni Polacy” oraz „Tu wszystko jest Polską”. więcej

Newcommerce - jak pandemia wpłynęła na zachowania marek i użytkowników w sieci

Świat marek do tej pory często stał na uboczu dynamicznych zmian, konsekwentnie, ale jednak zachowawczo planował transformację i przeniesienie lub rozszerzenie swojej sprzedaży w internecie, traktując e-commerce jako drugorzędny, często pomijany kanał sprzedaży. Od czasu wybuchu pandemii, ten świat stanął na głowie. Nowa sytuacja zmieniła zachowania konsumentów, wpływając na plany marketerów i wydawców internetowych. Jakie zmiany zaszły? Czy staną się nową rzeczywistością?  materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Projekt nowego Prawa komunikacji elektronicznej: koncesja na nie dłużej niż 10 lat? "Zagraża interesom ekonomicznym nadawców"

Projekt ustawy nowego Prawa komunikacji elektronicznej zakłada między innymi, że koncesja na rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych będzie udzielana nie na 10 lat, a na czas nie dłuższy niż 10 lat. Przepis ten nie podoba się Związkowi Pracodawców Prywatnych Mediów, który jest zdania, że dałby zbyt dużą swobodę Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji. Krytykują go również nadawcy. więcej

 
Igor Herbut z audycją w RMF Classic. Wracają Artur Andrus i Stanisław Janicki

Wokalista Igor Herbut będzie miał od września br. swój stały program na antenie RMF Classic. Jego audycja pojawiać się będzie w każdy czwartek, po godz. 18.00. więcej

 
Maciej Głogowski gospodarzem ,,Poranka Radia TOK FM" w środy

W Radiu TOK FM (Grupa Radiowa Agory) poranne pasmo publicystyczne w środy będzie prowadził Maciej Głogowski. Zastąpi Piotra Kraśkę, który pożegnał się z rozgłośnią z końcem lipca. więcej

 
Łukasz Błąd po 23 latach kończy współpracę z Polskim Radiem

Dziennikarz i satyryk Łukasz Błąd zakończył trwającą ponad 20 lat współpracę z Polskim Radiem. Z anteny Trójki zniknęły prowadzone przez niego „Urywki z Kalendarza”, a z Polskiego Radia Rzeszów - program satyryczny „Strefa Kabaret”. - Ustaje mój rejs na falach Polskiego Radia. Bardzo dziękuję Radiowcom, Artystom i Słuchaczom – skomentował dziennikarz. więcej

 
Krzysztof Czabański: zmiany w Trójce idą w bardzo dobrym kierunku

Zmiany w Trójce idą w bardzo dobrym kierunku. To jest szansa na odrodzenie się tego programu, który, niestety, stawał się coraz mniej istotny, coraz mniej atrakcyjny dla słuchaczy - powiedział we wtorek przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. więcej

 
Agnieszka Szydłowska z cyklem podcastów w Empik Music

W aplikacji Empik Music pojawi się cykl podcastów „Nagrywki pani Szydłowskiej” autorstwa dziennikarki muzycznej Agnieszki Szydłowskiej, która niedawno rozstała się z TVP Kultura i Polskim Radiem. więcej

 
Felieton prof. Jerzego Bralczyka w jesiennej ramówce Radia Pogoda

W nowej ramówce Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agory) znalazł się codzienny felieton prof. Jerzego Bralczyka oraz audycja „Szlachetne zdrowie w Radiu Pogoda" autorstwa Ewy Podolskiej. Wrócił też na antenę odnowiony program Roberta Janowskiego z udziałem słuchaczy. więcej

 
Marta Kalmus-Jankowska i Piotr Jankowski głosami Radia Gdańsk

Aktorzy Teatru Wybrzeże Marta Kalmus-Jankowska i Piotr Jankowski nagrali nowe przerywniki i nagłówki do audycji Radia Gdańsk. więcej

 
Nowe audycje i wieczorne pasmo dla rodziców w ramówce Polskiego Radia Dzieciom

We wtorek, 1 września, ruszyła jesienna  ramówka Polskiego Radia Dzieciom. Znalazła się w niej m.in. nowa cykliczna audycja znanego muzyka, Joszka Brody oraz wieczorne pasmo edukacyjne dla rodziców i nauczycieli. Są też nowe interaktywne zabawy i słuchowiska. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i VOX FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Michał Jasiński dyrektorem zarządzającym UM Thrive

Michał Jasiński z początkiem października br. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego w UM Thrive, jednostce utworzonej w strukturach domu mediowego UM (IPG Mediabrands) do obsługi koncernu Nestle. Ostatnio pracował w MediaCom Warszawa (GroupM). więcej

Klient chce od spółki zależnej K2 3,7 mln zł kary, firma uznaje to za bezpodstawne

Spółka informatyczna Fabrity, należąca do grupy K2, od jednego z kontrahentów dostała w zeszły poniedziałek wezwanie do zapłaty 3,37 mln zł kary umownej. Uznaje to roszczenie za bezpodstawne, chce wyjaśnić tę sytuację z zachowaniem swoich interesów. więcej

Mediaplus z obsługą marek Stada

Mediaplus, dom mediowy wchodzący w skład Group One, wygrał przetarg na obsługę mediową marek farmaceutycznych Stada. więcej

Obsługą reklamową i mediową Whirlpoola w Europie zajmie się WPP

Firma Whirlpool, producent sprzętu AGD rozstrzygnął przetarg na obsługę marketingową w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Firma postanowiła skonsolidować tu obsługę mediową i reklamową w holdingu reklamowym WPP. więcej

PZPN pokazał nowe koszulki reprezentacji. Promuje je spot "Wspomnienia mają te same barwy"

Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował model koszulki piłkarskiej reprezentacji Polski, w którym nasi piłkarze wystąpią 4 września w meczu z Holandią. Obok tego pokazano spot z hasłem "Wspomnienia mają te same barwy". więcej

Jarosław Nowicki dyrektorem finansowym w Havas Group

Z początkiem września do Havas Group dołączył Jarosław Nowicki. Wejdzie on do zarządów spółek i obejmie także stanowisko chief financial officer. więcej

Porwanie przez UFO promuje 30 GB internetu w Plus na Kartę (wideo)

W nowej kampanii oferty Plus na Kartę (świadczonej przez Polkomtel) z udziałem artysty kabaretowego Igora Kwiatkowskiego reklamowany jest pakiet internetowy w wysokości 30 GB. więcej

Dawid Podsiadło nie jedzie, kiedy nie musi w reklamie banku Credit Agricole (wideo)

Credit Agricole Bank Polska zaczął kolejną kampanię z udziałem piosenkarza Dawida Podsiało. Akcja wspiera promocję, w ramach której za płatności mobilne i kartą można otrzymać od banku do 200 zł w ciągu roku. więcej

Samsung reklamuje bestsellery AGD i RTV w promocji ze zwrotem do 1500 zł

Ruszyła kampania reklamowa Samusuga, promująca specjalną ofertę sprzętu AGD i RTV. Producent zaplanował działania w telewizji oraz digitalu. więcej

Porady mieszkaniowe w kampanii Otodom

Serwis ogłoszeniowy z nieruchomościami Otodom (Grupa OLX) ruszył z nową kampanią reklamową, przygotowaną przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt. więcej

Stowarzyszenie Program Czysta Polska z kampanią ekologiczną. W spotach Beata Kozidrak, Małgorzata Pieczyńska, Anita Sokołowska, Krzysztof Ibisz, Kamil Bednarek i Piotr Kupicha

Stowarzyszenie Program Czysta Polska wystartowało z nową kampanią ekologiczną. Spoty nadawane są w Grupie Polsat. więcej

Lifetube zrealizuje kampanię promocyjną napojów marki Chupa-Chups

Sieć partnerska LifeTube (należąca do Grupy LTTM) wygrała przetarg na realizację pierwszej kampanii z influencerami dla Kuchni Świata. Twórcy zrzeszeni w sieci promują nowość - napoje Chupa Chups, których Kuchnie Świata są wyłącznym importerem i dystrybutorem na terenie Polski. więcej

Viki Gabor i Marcin Maciejczak w reklamie Pumy (wideo)

Puma prezentuje kampanię najnowszego modelu butów RS-2K Internet Exploring z udziałem piosenkarki Viki Gabor i piosenkarza Marcina Maciejczaka, który właśnie dołączył do grona ambasadorów tej marki. więcej

Olga Domżała project managerem w Media4Fun

Olga Domżała objęła funkcję project managera w agencji konsultingu filmowego Media4Fun, gdzie będzie odpowiedzialna między innymi za zakupy treści. więcej

Strażacy w telewizyjnej kampanii Prostamolu Uno

Ruszyła kampania telewizyjna leku Prostamol Uno (Berlin-Chemie). Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i nadzór nad realizacją reklamy. więcej

Hyundai w nowej kampanii promuje usportowioną wersję modelu Tucson (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca samochód marki Hyundai Tucson w wersji usportowionej. Przygotowały ją agencje Artcore i Havas Media. więcej

Powstała anglojęzyczna wersja spotu i portalu akcji BohaterON. Występują Musiał, Zakościelny, Więdłocha, Bujakiewicz

Ruszyła strona DiscoverPolishHistory.com, będąca anglojęzyczną wersją serwisu przygotowanego na potrzeby kampanii społecznej BohaterON za granicą. Od 1 września do 6 października - w symbolicznym czasie trwania Wojny Obronnej w 1939 roku - emitowany będzie spot w języku angielskim, pokazujący kluczowe wydarzenia z historii Polski w XX wieku.W materiale występują Magdalena Różczka, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Maciej Zakościelny, Maciej Musiał, Olga Bołądź, Karolina Gorczyca, Katarzyna Bujakiewicz i Michał Czernecki. więcej

Antek Trela partnerem w CPC Brand Consultants

Antek Trela objął stanowisko partnera w agencji CPC Brand Consultans (kiedyś Corporate Profiles Consulting). Pracuje tu od 12 lat. więcej

Pyszna rodzinna przygoda reklamuje serek Hochland Naturalnie (wideo)

Z początkiem września br. ruszyła kampania reklamowa serków Hochland Naturalnie. więcej

Muzeum Narodowe upamiętnia w kampanii stulecie Bitwy Warszawskiej

Muzeum Narodowe w Warszawie zainaugurowało kampanię promująca nową wystawę, która upamiętnia stulecie Bitwy Warszawskiej. „Fotorelacje. Wojna 1920” to fotograficzne świadectwa wojny polsko-bolszewickiej. Działania przygotował dom mediowy Media Choice. więcej

5 rzeczy, które musisz wiedzieć o NNW szkolnym

Za chwilę pierwszy dzwonek. Pandemia koronawirusa spowodowała, że ani rodzicie, ani uczniowie, ani nauczyciele nie wiedzą do końca jak będzie wyglądał zaczynający się właśnie rok szkolny. Na początku roku szkolnego jedną ze spraw do załatwienia jest zakup ubezpieczenia. Zobacz co musisz o nim wiedzieć, by kupić dobrą polisę. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Spada zaufanie do mediów, rośnie liczba subskrypcji. W Polsce TVN i Onet najpopularniejszymi źródłami newsów

Zaufanie do mediów maleje na całym świecie, zaś w okresie pandemii zmieniła się struktura najbardziej zaufanych źródeł newsów – wynika z najnowszego raportu „Digital News Report” przygotowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism. W 2020 roku zwiększyła się nieznacznie liczba użytkowników skłonnych do płacenia za dostęp do treści. W Polsce najpopularniejszymi wydawcami newsów są TVN oraz Onet. więcej

"Charlie Hebdo" znowu publikuje karykatury Mahometa

Francuski tygodnik satyryczny "Charlie Hebdo" wczoraj zaprezentował okładkę swego najnowszego numeru, w którym ponownie publikuje karykatury Mahometa. W środę rusza proces terrorystów współodpowiedzialnych za atak terrorystyczny na redakcję gazety w styczniu 2015 r. więcej

Jacek Pochłopień redaktorem programowym w Ringier Axel Springer Polska

Były redaktor naczelny tygodnika „Wprost”, Jacek Pochłopień, nie jest już szefem portalu Samorząd.pap.pl. Przeszedł do wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska, gdzie objął stanowisko redaktora programowego. Będzie odpowiadał m.in. za organizację eventów związanych z biznesem. więcej

,,Super Express" na pierwszej stronie przeprasza za tekst sprzed 17 lat

We wtorek na pierwszej stronie „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) znalazły się przeprosiny dotyczące artykułu z wiosny 2003 roku. więcej

Fakt.pl po krytyce usunął tekst o wrześniu '39 ,,Z płonącej Polski zmykali jak szczury!". ,,Błąd techniczny"

W poniedziałek na portalu internetowym „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) pojawił się artykuł o ewakuacji polskiego dowództwa we wrześniu 2019 roku zatytułowany: „Z płonącej Polski zmykali jak szczury! Już o tym zapomnieliśmy?”. Skrytykował to m.in. polityk PiS Krzysztof Sobolewski. We wtorek po południu artykuł usunięto. - Wzmiankowany tekst pochodzi z wydania Faktu z 2014 roku. Autor tekstu nie pracuje już w redakcji. W internecie pojawił się wczoraj w wyniku błędu technicznego - tłumaczy redakcja „Faktu”. więcej

Agnieszka Niesłuchowska-Szczepańska z "Faktu" do Wprost Premium

Od 1 września br. Agnieszka Niesłuchowska-Szczepańska została wydawcą w serwisie Wprost Premium, internetowym wydaniu tygodnika „Wprost”.   więcej

 
 
 
INTERNET
 
Empik wprowadza Premium Free z darmowymi dostawami, w pełnym Premium 6 miesięcy Empik Music za darmo

Grupa Empik obok działającej od roku usługi Empik Premium uruchamia darmową opcję Premium Free obejmującą dostawy zamówień za minimum 40 zł do salonów, Paczkomatów i innych punktów odbioru, specjalne promocje, a także dostęp do podcastów oraz ponad 200 audiobooków i e-booków. - Liczymy, że nasi klienci będą częściej korzystać z zakupów na Empik.com - opisuje Piotr Frankowski, szef tej usługi. więcej

Spada zaufanie do mediów, rośnie liczba subskrypcji. W Polsce TVN i Onet najpopularniejszymi źródłami newsów

Zaufanie do mediów maleje na całym świecie, zaś w okresie pandemii zmieniła się struktura najbardziej zaufanych źródeł newsów – wynika z najnowszego raportu „Digital News Report” przygotowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism. W 2020 roku zwiększyła się nieznacznie liczba użytkowników skłonnych do płacenia za dostęp do treści. W Polsce najpopularniejszymi wydawcami newsów są TVN oraz Onet. więcej

Facebook nie chce płacić wydawcom w Australii. Grozi blokadą udostępniania newsów

Facebook zapowiedział, że zablokuje użytkownikom w Australii dostęp do newsów pochodzących od tamtejszych wydawców, uniemożliwi też dzielenie się linkami do artykułów przez użytkowników Facebooka i Instagrama. To odpowiedź na projekt australijskiego rządu, który przewiduje sztywno ustalone stawki, które Facebook ma płacić mediom za korzystanie z ich treści. więcej

Marek Czyż przesuwa start swojego serwisu, budżet miesięczny w dół z 90 do 20 tys. zł

Serwis CzyżTak.pl Marka Czyża nie wystartował w planowanym terminie 1 września. W ramach dwóch zbiórek na rozwój witryny pozyskano 58 tys. zł wpłat jednorazowych i 8,8 tys. comiesięcznych. Miesięczny budżet projektu zmniejszono z 90 do 20 tys. zł. więcej

Klient chce od spółki zależnej K2 3,7 mln zł kary, firma uznaje to za bezpodstawne

Spółka informatyczna Fabrity, należąca do grupy K2, od jednego z kontrahentów dostała w zeszły poniedziałek wezwanie do zapłaty 3,37 mln zł kary umownej. Uznaje to roszczenie za bezpodstawne, chce wyjaśnić tę sytuację z zachowaniem swoich interesów. więcej

Tesco zamyka sklep internetowy i sześć sklepów stacjonarnych, których nie przejmie właściciel Netto

Tesco Polska z końcem października zamknie swój sklep internetowy i sześć sklepów stacjonarnych. Wszystkie te sklepy nie są objęte umową kupna 301 sklepów Tesco przez Salling Group, właściciela sieci sklepów Netto. więcej

Już 2,45 mln adresów internetowych działa w domenie .pl

Na koniec czerwca 2020 r. w rejestrze domeny .pl znajdowało się 2 455 561 aktywnych nazw, czyli o prawie 4,5 tys. więcej niż trzy miesiące wcześniej. Wzrósł także wskaźnik odnowień oraz liczba abonentów - wynika z raportu NASK. więcej

MZN Property po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media 14 września zniknie z giełdy

Firma MZN Property, której większościowy pakiet akcji wiosną br. przejął Ringier Axel Springer Media, 14 września przestanie być notowana na warszawskiej giełdzie. Pozwolenie na opuszczenie giełdy wydała spółce Komisja Nadzoru Finansowego. więcej

Od 2 września Małgorzata Ohme z programem ,,Onet w domu"

Od 2 września w każdą środę w Onecie (Ringier Axel Springer Polska) będzie można oglądać program Małgorztaty Ohme „Onet w domu”. Prowadząca będzie rozmawiać z gośćmi o psychologii, życiu, wolnym czasie.   więcej

Player.pl w Apple TV

Do oferty Apple TV włączona została aplikacja Player. - To nie koniec udogodnień w najbliższym czasie. W planach mamy odświeżenie menu w aplikacjach mobilnych m.in. na iOS, a także dużą zmianę w technologii odtwarzacza multimedialnego - mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl. więcej

Porady mieszkaniowe w kampanii Otodom

Serwis ogłoszeniowy z nieruchomościami Otodom (Grupa OLX) ruszył z nową kampanią reklamową, przygotowaną przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt. więcej

Newcommerce - jak pandemia wpłynęła na zachowania marek i użytkowników w sieci

Świat marek do tej pory często stał na uboczu dynamicznych zmian, konsekwentnie, ale jednak zachowawczo planował transformację i przeniesienie lub rozszerzenie swojej sprzedaży w internecie, traktując e-commerce jako drugorzędny, często pomijany kanał sprzedaży. Od czasu wybuchu pandemii, ten świat stanął na głowie. Nowa sytuacja zmieniła zachowania konsumentów, wpływając na plany marketerów i wydawców internetowych. Jakie zmiany zaszły? Czy staną się nową rzeczywistością?  materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Przez pandemię rzadziej pijamy kawę "na mieście". Na wynos najczęściej kupujemy na stacjach Orlen

Pandemia zmieniła nawyki Polaków, jeśli chodzi o picie kawy poza domem. Obecnie pijemy kawę w większym stopniu „przy okazji” zakupów czy tankowania niż spotkania z przyjaciółmi. W porównaniu z ubiegłym rokiem spadł o 9 p.p. odsetek osób pijących kawę „na mieście”, mniej osób pije też kawę późnym popołudniem - wynika z tegorocznego raportu Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Były rzecznik WOŚP Krzysztof Dobies dyrektorem generalnym Fundacji Avalon

Krzysztof Dobies zaczął pracę jako dyrektor generalny Fundacji Avalon wspierającej osoby z niepełnosprawnościami. Poprzednio przez 19 lat pracował w Fundacji WOŚP, m.in. jako rzecznik prasowy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Aplikacja ProteGO Safe kosztowała 2,55 mln złotych, miesięcznie rząd wydaje na nią ponad 136 tys. ,,Zmarnowane pieniądze"
Apple szykuje jesienną ofensywę. Nowe iPhone'y, iPad Air, Apple Watch, HomePod i Apple TV
Porwanie przez UFO promuje 30 GB internetu w Plus na Kartę (wideo)
Elon Musk trzecim najbogatszym człowiekiem świata, wyprzedził Marka Zuckerberga
iPhone 11 najlepiej sprzedającym się smartfonem w I poł. 2020 r. (TOP 10)
Samsung wprowadza do sprzedaży Galaxy Z Fold2. Składany ekran, obsługa 5G i potrójny aparat za 8799 złotych
Samsung reklamuje bestsellery AGD i RTV w promocji ze zwrotem do 1500 zł
Player.pl w Apple TV
Satus Starter inwestuje 4 miliony złotych w Esports Lab
UKE dalej prowadzi analizę rynku dotyczącą aukcji 5G
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj