Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 7 Września 2020
 
 
 
Marek Niedźwiecki: Listę zostawiam w Trójce, ws. nowej pracy zdecyduję najwcześniej w listopadzie
 
- Jeśli moi koledzy będą chcieli robić w Trójce Listę Przebojów, nie mam nic przeciwko temu. Zostawiam ją młodszym radiowcom, a ja wiem, że na tę antenę na pewno nie wrócę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Niedźwiecki. - Idealnym prowadzącym LP3 byłby moim zdaniem Marcin Łukawski - ocenia. więcej
 
 
Bonnier Business Polska z 63,6 mln zł wpływów i 3,1 mln zł zysku. W tym roku będzie spadek wskutek epidemii
 
W ub.r. Bonnier Business Polska, wydawca m.in. „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl, zanotował wzrost przychodów o 2,2 proc. do 63,65 mln zł i minimalny wzrost zysku netto do 3,135 mln zł. Firma prognozuje, że w br. oba wskaźniki zmaleją wskutek epidemii koronawirusa. więcej
 
 
TVN24 liderem kanałów newsowych w sierpniu. Rekord Polsatu News, Superstacja z dużym spadkiem
 
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek - wynoszący 37,23 proc. - odnotowała Superstacja. Łączny udział wszystkich kanałów newsowych wzrósł o 18,33 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Załamanie frekwencji w polskich kinach. Nieco ponad pół miliona widzów w lipcu
 
W lipcu 2020 polskie kina odwiedziło ok. 532 740 widzów - wynika z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. W porównaniu z ubiegłym rokiem to spadek o prawie 90 proc. więcej
 
 
Reklamodawcy wracają do telewizji, jesienią nadwyżka popytu nad podażą
 
W ogólnopolskich telewizjach ruszyły jesienne ramówki, a w nich sporo nowości, które mogą przyciągnąć przed telewizory spragnionych od wiosny br. premier widzów. Z reklamami na szklany ekran wracają też marketerzy, z których część wydaje to, czego nie wydała w czasie lockdownu. - Listopad i grudzień będą trudne, i to nie dla stacji, a dla reklamodawców. Będziemy mieć bowiem do czynienia z nadwyżką popytu nad podażą, czyli więcej będzie potencjalnych zleceń niż dostępnej przestrzeni reklamowej, które stacje mogą udostępnić. Już teraz widzimy praktycznie pełne wyprzedanie stacji - podkreśla Maciej Gronau, senior multiscreen trading manager w Publicis Groupe. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Katarzyna Kieli na czele TVN Discovery Polska. "Duże znaczenie polskiego rynku dla amerykańskiej Grupy" więcej
 
Cyfrowy Polsat zapłacił więcej podatku niż TVN, a Allegro niż OLX (TOP70 podatników z mediów i technologii) więcej
 
Radio Nowy Świat zebrało już ponad 3,3 mln zł. Ma 31 tys. patronów i 741 tys. zł miesięcznie więcej
 
,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty" w sierpniu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz - Reporter programu informacyjnego TVP
Researcher programu informacyjnego TVP
Wydawca programu informacyjnego TVP
Specjalista ds. Promocji Grupa ZPR Media
OPERATOR DŹWIĘKU Telewizja Polsat
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Producent TVP
Specjalista ds. Produkcji Reklamowych Polpharma
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN24 liderem kanałów newsowych w sierpniu. Rekord Polsatu News, Superstacja z dużym spadkiem

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek - wynoszący 37,23 proc. - odnotowała Superstacja. Łączny udział wszystkich kanałów newsowych wzrósł o 18,33 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Reklamodawcy wracają do telewizji, jesienią nadwyżka popytu nad podażą

W ogólnopolskich telewizjach ruszyły jesienne ramówki, a w nich sporo nowości, które mogą przyciągnąć przed telewizory spragnionych od wiosny br. premier widzów. Z reklamami na szklany ekran wracają też marketerzy, z których część wydaje to, czego nie wydała w czasie lockdownu. - Listopad i grudzień będą trudne, i to nie dla stacji, a dla reklamodawców. Będziemy mieć bowiem do czynienia z nadwyżką popytu nad podażą, czyli więcej będzie potencjalnych zleceń niż dostępnej przestrzeni reklamowej, które stacje mogą udostępnić. Już teraz widzimy praktycznie pełne wyprzedanie stacji - podkreśla Maciej Gronau, senior multiscreen trading manager w Publicis Groupe. więcej

TVP1 przesuwa pasmo emisji ,,Ojca Mateusza", nowe odcinki od 10 września

W czwartek, 10 września telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowych odcinków „Ojca Mateusza”. Jesienią serial będzie można oglądać o godz. 20.55 - o 25 minut później niż dotychczas. więcej

BBC ścina zatrudnienie, pracę straci kilkaset osób

Brytyjska telewizja BBC w ramach restrukturyzacji zwolni nawet 900 osób. Tim Davie, nowy dyrektor generalny, podjął decyzję o redukcjach celem zaoszczędzenia kilkudziesięciu milionów funtów. więcej

Telewizja Polska zamawia myjnię samochodową

Telewizja Polska w ramach postępowania publicznego chce kupić automatyczną myjnię samochodową. Oferty będzie przyjmować do 21 września. więcej

Zmalały wpływy i zysk Eska TV, Eska TV Extra i Eska Rock TV. Polsat dostanie 6,6 mln zł dywidendy

W ub.r. należąca do Telewizji Polsat spółka Music TV, nadawca kanałów Eska TV, Eska TV Extra i Eska Rock TV, zanotowała spadek przychodów o 6,7 proc. do 30,41 mln zł, a jej koszty operacyjne wzrosły o 16 proc. W konsekwencji zysk netto zmalał z 9,84 do 4,18 mln zł. więcej

Startują zdjęcia do ,,Down the road. Zespół w trasie". Emisja wiosną 2021 roku w TTV

Na początku września wystartowały zdjęcia do drugiego sezonu programu „Down the road. Zespół w trasie”, który ponownie poprowadzi Przemysław Kossakowski. Program w TTV będzie emitowany wiosną 2021 roku. więcej

Premier League nieobecna w Chinach. Zerwano umowę na prawa do transmisji

Angielska Premier League zerwała kontrakt z działającym w Chinach internetowym serwisem telewizyjnym PPTV. Powodem wypowiedzenia umowy mają być kwestie finansowe i zaległości w opłatach ze strony Chińczyków. Koniec umowy oznacza, że w Chinach nie będzie można oglądać legalnie spotkań w ramach Premier League. więcej

Marcin Fijołek dołączył do grona prowadzących "Gościa Wydarzeń"

Dziennikarz Marcin Fijołek zadebiutował jako prowadzący "Gościa Wydarzeń" w Polsacie i Polsat News. Pierwszy program poprowadził w ostatnia sobotę, 5 września br. więcej

Canal+ i Studio Munka SFP wyprodukują serię reżyserskich debiutów o tematyce współczesnej

Canal+ Polska i Studio Munka SFP wspólnie wyprodukują serię reżyserskich debiutów o tematyce współczesnej - poinformowano podczas 39. edycji Koszalińskiego Festiwalu Debiutów Filmowych „Młodzi i Film”. więcej

Jesienna ramówka TVP. Jacek Kurski: Bardzo podobna pod względem kosztów do poprzedniej

- Ta ramówka była bardzo podobna pod względem kosztów do poprzedniej. Mamy bardzo rygorystycznych dyrektorów finansowych, którzy kontrolują wydatki. Dyscyplina budżetowa została zachowana - zapewnia Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej, komentując najdroższe pozycje programowe w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Rozwój telewizji hybrydowej pozytywnie wpłynie na rynek telewizorów

Pandemia koronawirusa wpłynęła na spadek produkcji i sprzedaży telewizorów w Polsce w kwietniu i maju. Sytuacja zaczęła się poprawiać od maja, a zdaniem ekspertów szybkie odbicie nastąpi w przyszłym roku. Pozytywnie na rynek sprzedaży odbiorników telewizyjnych ma wpłynąć rozwój HbbTV. więcej

,,MasterChef 9" od 6 września w TVN. ,,Treść i emocje zawarte w nowych odcinkach to coś zupełnie nowego" (wideo)

Od 6 września w niedziele o godz. 20.00 Telewizja TVN będzie emitować dziewiątą edycję reality-show „MasterChef”. - To formatowo wciąż ten sam program z tymi samymi jurorami, w tym samym studiu, z takimi samymi zasadami - jednak treść i emocje zawarte w nowych odcinkach  to coś zupełnie nowego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Leja, producent polskiej edycji programu. więcej

Startuje ,,Twoja twarz brzmi znajomo 13" w Polsacie (wideo)

Od soboty 5 września Polsat pokazywać będzie trzynastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, która została przerwana wiosną z powodu pandemii COVID-19. Show jest kontynuowane z udziałem tych samych uczestników, jurorów i gospodarzy. więcej

Seriale "Wojenne dziewczyny" i "O mnie się nie martw" w Netflixie

Od 16 września użytkownicy platformy Netflix w swojej bibliotece będą mogli znaleźć serial „O mnie się nie martw” TVP2. Od kilku dnia jest dostępna inna produkcja Telewizji Polskiej - "Wojenne dziewczyny". więcej

W TVP Info stare zdjęcie naturalnego zjawiska w Wiśle pokazano jako ilustrację skutków awarii oczyszczalni Czajka

W czwartek w „Minęła 20” w TVP Info przedstawiono fotografię sprzed kilku lat ujęcia Narwi do Wisły, mylnie sugerując, że różnica w kolorystyce wody w obu rzekach to skutek awarii w warszawskiej oczyszczalni ścieków Czajka. TVP nie komentuje tej sytuacji. więcej

1,06 mln widzów ,,Interwencji" w Polsacie, duży wzrost oglądalności ,,Interwencji Extra" w Polsacie News

W tym roku „Interwencję” na antenie Polsatu ogląda średnio 1,06 mln widzów. Z kolei nadawaną w Polsacie News „Interwencję Extra” śledzi 163 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Newcommerce - jak pandemia wpłynęła na zachowania marek i użytkowników w sieci

Świat marek do tej pory często stał na uboczu dynamicznych zmian, konsekwentnie, ale jednak zachowawczo planował transformację i przeniesienie lub rozszerzenie swojej sprzedaży w internecie, traktując e-commerce jako drugorzędny, często pomijany kanał sprzedaży. Od czasu wybuchu pandemii, ten świat stanął na głowie. Nowa sytuacja zmieniła zachowania konsumentów, wpływając na plany marketerów i wydawców internetowych. Jakie zmiany zaszły? Czy staną się nową rzeczywistością?  materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Marek Niedźwiecki: Listę zostawiam w Trójce, ws. nowej pracy zdecyduję najwcześniej w listopadzie

- Jeśli moi koledzy będą chcieli robić w Trójce Listę Przebojów, nie mam nic przeciwko temu. Zostawiam ją młodszym radiowcom, a ja wiem, że na tę antenę na pewno nie wrócę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Niedźwiecki. - Idealnym prowadzącym LP3 byłby moim zdaniem Marcin Łukawski - ocenia. więcej

 
Interia przed Onetem i Eska.pl w kategorii muzycznej, Radio Nowy Świat z 860 tys. użytkowników

Sekcja Interii o muzyce ma więcej użytkowników i odsłon niż analogiczne działy Onetu i Eska.pl, a RMFmaxxx.pl wyprzedza RMFon.pl i Open.fm. W serwisie www Radia Nowy Świat 858,5 tys. internautów wykonało 6,54 mln odsłon. Rok do roku największe wzrosty osiągnęły RMFmaxxx.pl i Disco-polo.info. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w Toruniu, Radio Gra spadło na drugie miejsce

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM, które wyprzedziło Radio Gra. Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
RMF Digital nową marką Grupy. Obsługuje kampanie internetowe, targetem: reklamodawcy lokalni

Grupa RMF stworzyła nowy brand: RMF Digital, w ramach którego oferuje klientom kompleksową obsługę kampanii internetowych. Komórką zarządza Adam Pachla, raportuje bezpośrednio do dyrektora generalnego sprzedaży w Grupie – Tomasza Ramzy. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Załamanie frekwencji w polskich kinach. Nieco ponad pół miliona widzów w lipcu

W lipcu 2020 polskie kina odwiedziło ok. 532 740 widzów - wynika z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. W porównaniu z ubiegłym rokiem to spadek o prawie 90 proc. więcej

Reklamodawcy wracają do telewizji, jesienią nadwyżka popytu nad podażą

W ogólnopolskich telewizjach ruszyły jesienne ramówki, a w nich sporo nowości, które mogą przyciągnąć przed telewizory spragnionych od wiosny br. premier widzów. Z reklamami na szklany ekran wracają też marketerzy, z których część wydaje to, czego nie wydała w czasie lockdownu. - Listopad i grudzień będą trudne, i to nie dla stacji, a dla reklamodawców. Będziemy mieć bowiem do czynienia z nadwyżką popytu nad podażą, czyli więcej będzie potencjalnych zleceń niż dostępnej przestrzeni reklamowej, które stacje mogą udostępnić. Już teraz widzimy praktycznie pełne wyprzedanie stacji - podkreśla Maciej Gronau, senior multiscreen trading manager w Publicis Groupe. więcej

,,Cyberpunk 2077" z rekordową kampanią reklamową, przedsprzedaż lepsza niż w przypadku ,,Wiedźmina 3"

W październiku rozpocznie się kampania reklamująca grę wideo „Cyberpunk 2077”, będzie to największa akcja marketingowa w historii CD Projekt. Dotychczasowe wyniki przedsprzedaży gry są dużo wyższe niż w przypadku „Wiedźmin 3”, poprzedniej dużej produkcji CD Projekt. więcej

Tąpnięcie na amerykańskim rynku reklamowym - wydatki 30 proc. w dół

Według estymacji IAB USA, w Stanach Zjednoczonych wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach - w porównaniu z 2019 r. - będą w tym roku mniejsze o 30 proc. Za to budżety na reklamę w digitalu mają być o 6 proc. wyższe. więcej

Piotr Majewski ponownie dyrektorem kreatywnym V&P

Do zespołu agencji reklamowej V&P dołączył Piotr Majewski, obejmując nowe stanowisko dyrektora kreatywnego. Będzie odpowiadał za rozwój działu kreacji.   więcej

Małgorzata Rozenek-Majdan reklamuje kosmetyki do włosów Schwarzkopf Gliss (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca kosmetyki do włosów Gliss Split Ends Miracle marki Schwarzkopf (produkowane przez koncern Henkel). Twarzą reklamową marki od kilku miesięcy jest Małgorzata Rozenek-Majdan. więcej

Joanna Kulig i Marcin Dorociński zachęcają do wyjścia do kin

Pod hasłem „Kino to emocje" wystartował projekt, który ma zachęcić do powrotu do kin. Do kampanii zaproszono aktorów - Joannę Kulig i Marcina Dorocińskiego. więcej

Marta Manowska w kampanii społecznej zachęca do picia mleka

We wrześniu br. rozpoczęła się kampania #DziękujemyŻePijecieMleko. Kampania jest finansowana z Funduszu Promocji Mleka, a jej ambasadorką została prezenterka telewizyjna, prowadząca program "Rolnik szuka żony" Marta Manowska. Za realizację akcji odpowiada agencja Marketing & Communications Consultants w konsorcjum z domem mediowym MediaOn. więcej

Gdańsk zapłaci Lechii Gdańsk za promocję ponad 5,7 mln zł

Władze Gdańsk zawarły z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk umowę dotyczącą promocji miasta, która obowiązuje do 20 grudnia br. Miasto zapłaci za to 5,74 mln zł netto. więcej

STS wznawia działania reklamowe kampanią "Jesteś gotowy. Możesz wygrywać"

Bukmacher STS rozpoczął nową kampanią reklamową pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Przygotowały ją Przestrzeń i Blueway Com. więcej

Zmęczony zając i wypoczęty żółw w kampanii IKEA o zaletach snu (wideo)

IKEA wystartowała w Wielkiej Brytanii z kampanią reklamową pod hasłem "The Hare", w której pokazuje, jak rozwiązać problemy ze snem i promuje w niej swoje produkty będące rozwiązaniem tego problemu. więcej

,,Ile lat tyle zniżki + 100 zł" w promocji Vision Express (wideo)

Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła kolejną promocję pod hasłem „Ile lat tyle zniżki + 100 zł”. Wspiera to kampania reklamowa. więcej

Piękno Bawarii w spocie parówek Tarczyński Naturalnie

Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa marki Tarczyński, promująca flagowe produkty z linii Tarczyński Naturalnie - parówki 100% z szynki. Działania przygotowały Red8 Advertising, Havas Media i Lemon Film. więcej

Tatuum promuje kolekcję jesienną "Fall in life"

Ruszyła nowa kampania marki modowej Tatuum, promująca kolekcję jesienną "Fall in life". Przygotowały ją LAF i Havas Media. więcej

Urząd Transportu Kolejowego chce podziękować kampanią pracownikom kolei, szuka agencji

Urząd Transportu Kolejowego zaprasza agencje do składania ofert na produkcję filmu edukacyjnego będącego podziękowaniem dla pracowników kolei za ich służbę w czasie pandemii COVID-19 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Netto z nowym programem lojalnościowym dla miłośników gotowania

Pod hasłem „Mistrzowska akcja w Netto” 7 września w sklepach dyskontu rusza kolejna akcja lojalnościowa. W zamian za zakupy w Netto klienci otrzymają rabat na garnki i patelnie marki MasterChef. więcej

Kibice Legii Warszawa będą pili na trybunach kawę Lavazza

Marka kawy Lavazza dołącza do grona partnerów biznesowych Legii Warszawa. Na mocy umowy kibice będą mogli kupować kawę tej marki podczas meczów stołecznej drużyny. więcej

Piątuś dla dzieci reklamowany w telewizji

Trwa kampania jogurtu dla dzieci Piątuś (OSM Piątnica). Akcję promocyjną przygotowały Plej i Starcom. więcej

Robert Lewandowski promuje ,,Happy Fridays" w T-Mobile

T-Mobile rusza z kolejną kampanią z udziałem Roberta Lewandowskiego, w której ambasador promuje bezpłatne gigabajty dostępne w ramach cotygodniowej akcji „Happy Fridays". więcej

5 rzeczy, które musisz wiedzieć o NNW szkolnym

Za chwilę pierwszy dzwonek. Pandemia koronawirusa spowodowała, że ani rodzicie, ani uczniowie, ani nauczyciele nie wiedzą do końca jak będzie wyglądał zaczynający się właśnie rok szkolny. Na początku roku szkolnego jedną ze spraw do załatwienia jest zakup ubezpieczenia. Zobacz co musisz o nim wiedzieć, by kupić dobrą polisę. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Bonnier Business Polska z 63,6 mln zł wpływów i 3,1 mln zł zysku. W tym roku będzie spadek wskutek epidemii

W ub.r. Bonnier Business Polska, wydawca m.in. „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl, zanotował wzrost przychodów o 2,2 proc. do 63,65 mln zł i minimalny wzrost zysku netto do 3,135 mln zł. Firma prognozuje, że w br. oba wskaźniki zmaleją wskutek epidemii koronawirusa. więcej

Wpływy Marquard Media Polska zmalały w ub.r. o 29 proc., 8,3 mln zł straty

W ub.r. Marquard Media Polska zanotował spadek przychodów o 28,6 proc. do 20,77 mln zł, a jego wynik netto poszedł w dół z 655 tys. zł zysku do 8,33 mln zł straty. Firma realizują sanację, liczy, że od czwartego kwartału br. nie będzie już potrzebowała finansowania od swojego właściciela. więcej

Maciej Świrski szefem rady nadzorczej Polskiej Agencji Prasowej

W radzie nadzorczej Polskiej Agencji Prasowej Maciej Świrski objął funkcję przewodniczącego, Tomasz Giziński - wiceprzewodniczącego, a Agnieszka Glapiak - sekretarza. więcej

Jolanta Hajdasz za Barbarę Miczko-Malcher nową szefową wielkopolskiego oddziału SDP

Szefowa CMWP, Jolanta Hajdasz, została prezesem wielkopolskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich na trzyletnią kadencję. Do zarządu weszli także: Aleksandra Tabaczyńska, Barbara Miczko-Malcher, Piotr Górski, Jan Martini i Dawid Jung.   więcej

Policja zatrzymała pięć osób ws. wypadku, w którym zginęła dziennikarka ,,Głosu Wielkopolskiego". Sprawca usłyszał zarzuty

Wielkopolska policja w piątek zatrzymała 25-latka, który w czwartek śmiertelnie potrącił Annę Karbowniczak, dziennikarkę „Głosu Wielkopolskiego”. W sobotę zatrzymano dwie osoby, które jechały ze sprawcą. Karbowniczak dostała ostatnio groźby w związku z pracą dziennikarską, o czym poinformowano prokuraturę. więcej

Coraz trudniejsza praca reporterów na Białorusi - brak ochrony, zatrzymania, zarzuty

Dziennikarze białoruskich mediów są już nie tylko zatrzymywani czy karani grzywnami, ale trafiają też do aresztów. W piątek zakończył się proces szóstki reporterów, którym świadkowie-milicjanci zarzucali „koordynowanie protestu” studentów przeciwko sfałszowanym wyborom prezydenckim z 9 sierpnia. więcej

Sześcioro zatrzymanych we wtorek na Białorusi dziennikarzy skazano na kary aresztu

Sześcioro dziennikarzy białoruskich mediów niezależnych, którzy zostali zatrzymani we wtorek podczas relacjonowania studenckich protestów, sąd skazał w piątek na kary trzech dób aresztu. Ponieważ dokładnie tyle czasu byli zatrzymani, wszyscy wyszli już na wolność. więcej

Dziennikarka ,,Głosu Wielkopolskiego" Anna Karbowniczak zginęła w wypadku drogowym

W czwartek po południu zmarła Anna Karbowniczak, dziennikarka „Chodzieżanina”, portalu Chodzież NaszeMiasto.pl i „Głosu Wielkopolskiego”. Jadąc na rowerze, została śmiertelnie potrącona przez samochód. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Interia przed Onetem i Eska.pl w kategorii muzycznej, Radio Nowy Świat z 860 tys. użytkowników

Sekcja Interii o muzyce ma więcej użytkowników i odsłon niż analogiczne działy Onetu i Eska.pl, a RMFmaxxx.pl wyprzedza RMFon.pl i Open.fm. W serwisie www Radia Nowy Świat 858,5 tys. internautów wykonało 6,54 mln odsłon. Rok do roku największe wzrosty osiągnęły RMFmaxxx.pl i Disco-polo.info. więcej

Tąpnięcie na amerykańskim rynku reklamowym - wydatki 30 proc. w dół

Według estymacji IAB USA, w Stanach Zjednoczonych wydatki na reklamę w tradycyjnych mediach - w porównaniu z 2019 r. - będą w tym roku mniejsze o 30 proc. Za to budżety na reklamę w digitalu mają być o 6 proc. wyższe. więcej

"The Umbrella Academy " hitem streamingu w USA

W pierwszym tygodniu sierpnia amerykańscy widzowie serwisów streamingowych najczęściej oglądali serial "The Umbrella Academy", dostępny na Netfliksie. więcej

Google Maps z dokładniejszym czasem dojazdu. Pomogą sieci neuronowe

Aplikacja Google Maps będzie podawała w opcji nawigacji dokładniejszy czas dojazdu do wyznaczonego celu. Ma w tym pomóc mechanizm sieci neuronowych opracowany przez firmę DeepMind. W wypadku niektórych miast dokładność w szacowaniu czasu dojazdu ma wzrosnąć o 50 procent. więcej

Anna Lewandowska domaga się do internautki usunięcia wpisów krytykujących jej filmik w stroju grubej osoby

Anna Lewandowska została skrytykowana za filmik, w którym tańczyła przebrana za grubą osobę. Celebrytka za to przeprosiła, a jej prawnicy wezwali aktywistkę Maję Staśko, która skrytykowała ją za to nagranie, do usunięcia wpisów dotyczących tej sprawy. - Lewandowska mogła wyciągnąć wnioski z krytyki i np. zaprosić grubą osobę do rozmowy albo udostępnić kilka postów aktywistek w temacie. Zamiast tego jej prawnicy zaczęli wysyłać groźby pozwów do osób, które skrytykowały celebrytkę. To nawet PR-owo jest potężna klapa - skomentowała Staśko. więcej

Departament Sprawiedliwości oskarży Google o praktyki monopolistyczne. Chodzi o wyniki wyszukiwania i reklamy

Amerykański Departament Sprawiedliwości zapowiedział oskarżenie Google o stosowanie praktyk monopolistycznych. To wynik dochodzenia, zgodnie z którym koncern faworyzuje własne produkty w wynikach wyszukiwania oraz narusza zasady uczciwej konkurencji w swojej polityce reklamowej. więcej

Telegram - komunikator, w którym żyje protest na Białorusi. ,,Oaza wolności słowa"

Telegram stał się głównym narzędziem komunikacji na Białorusi w epoce protestu. Działają tam również wszystkie niezależne media, m.in. te, których władze dotąd nie zablokowały. Według analityka Arcioma Szrajbmana Telegram stał się „oazą wolności słowa”. więcej

Właściciel Meczyki.pl ze wzrostem wpływów o 48 proc. i 1,6 mln zł zysku w ub.r. Przez epidemię duże spadki wiosną

W ub.r. Online Venture, właściciel m.in. serwisu sportowego Meczyki.pl osiągnął wzrost przychodów o 48,4 proc. do 2,68 mln zł oraz zysku netto z 962,7 tys. zł do 1,62 mln zł. W marcu i kwietniu wskutek wstrzymania rozgrywek w związku z epidemią wpływy firmy zmalały o 70-80 proc. - Zauważamy, że od lipca sytuacja powoli wraca do normy i spodziewamy się, że - jeśli nie powtórzy się lockdown - jesień będzie tradycyjnie dobrym okresem - mówi szef firmy Sebastian Felkner. więcej

YouTube dominuje wśród serwisów wideo. CDA, Vimeo i Zaq2 mocno w dół (TOP10)

Wśród serwisów wideo zdecydowanym liderem jest YouTube, notuje wielokrotnie więcej użytkowników i odsłon niż pozostałe witryny. Mocno zmalała odwiedzalność sekcji wideo CDA.pl, Vider.info, Vimeo.com, Zaq2.pl i Alltube.pl, a duży wzrost osiągnęło Dailymotion.com. więcej

Demotywatory liderem przed Joemonsterem. Mistrzowie.org i Mklr.pl z dużymi wzrostami, w dół Jeja.pl (TOP stron z humorem)

Wśród serwisów z memami i innymi śmiesznymi treściami liderem zasięgowym pozostają Demotywatory.pl, natomiast najwięcej odsłon notuje Jbzd.com.pl. Duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Mistrzowie.org i Mklr.pl, a spory spadek zanotował Jeja.pl. więcej

OLX.pl przed otoDom.pl, mocno w górę Nieruchomosci-online.pl i KB.pl (TOP10)

Wśród serwisów o budownictwie i nieruchomościach liderem jest sekcja OLX.pl o tej tematyce wyprzedzjąca otoDom.pl. Mocno zwiększyła się odwiedzalność witryn Nieruchomosci-online.pl, KB.pl i Domiporta.pl, natomiast spore spadki zanotowały dział nieruchomościowy Gratka.pl i Morizon.pl. więcej

WP, Deutsche Welle i Interia z cyklem reportaży o życiu mieszkańców pogranicza

Od niedzieli, 6 września na łamach Wirtualnej Polski, Deutsche Welle i Interii pojawił się cykl reportaży o życiu mieszkańców granicy polsko-niemieckiej w trakcie kwarantanny. Dziennikarze mają w nim pokazać specyfikę regionu, w którym relacje określają handel i codzienne życie, a nie historyczne emocje. więcej

Seriale "Wojenne dziewczyny" i "O mnie się nie martw" w Netflixie

Od 16 września użytkownicy platformy Netflix w swojej bibliotece będą mogli znaleźć serial „O mnie się nie martw” TVP2. Od kilku dnia jest dostępna inna produkcja Telewizji Polskiej - "Wojenne dziewczyny". więcej

Newcommerce - jak pandemia wpłynęła na zachowania marek i użytkowników w sieci

Świat marek do tej pory często stał na uboczu dynamicznych zmian, konsekwentnie, ale jednak zachowawczo planował transformację i przeniesienie lub rozszerzenie swojej sprzedaży w internecie, traktując e-commerce jako drugorzędny, często pomijany kanał sprzedaży. Od czasu wybuchu pandemii, ten świat stanął na głowie. Nowa sytuacja zmieniła zachowania konsumentów, wpływając na plany marketerów i wydawców internetowych. Jakie zmiany zaszły? Czy staną się nową rzeczywistością?  materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Monika Szatyńska-Luft nie jest już rzeczniczką prasową MSZ

Ze stanowiska rzecznika prasowego Ministerstwa Spraw Zagranicznych odchodzi Monika Szatyńska-Luft. Pełniła tę funkcję przez 5,5 miesiąca. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
,,Cyberpunk 2077" z rekordową kampanią reklamową, przedsprzedaż lepsza niż w przypadku ,,Wiedźmina 3"
Apple opóźnia dodatkowe zabezpieczenia prywatności. Chce dać więcej czasu na przygotowanie do zmian
Holenderski fotograf pokazuje realistyczny wizerunek Chrystusa. Pomogła sztuczna inteligencja
Menedżerowie CD Projekt za 120 mln zł będą mogli objąć akcje spółki warte 2 mld zł
Od 5 grudnia kierowcy bez plastikowego prawa jazdy. Wystarczy aplikacja w smartfonie
Niedobór witaminy D może sprzyjać COVID-19
Aplikacja Lidla pobrana 6,5 miliona razy
Koniec T-Mobile Usług Bankowych, ich klienci przejdą do Alior Banku
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj