|
|
|
|
|
|
|
Festiwal w Opolu oglądało 1,76 mln widzów, TVP1 liderem. Kurski: największe telewizyjne przedsięwzięcie w tym roku
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,76 mln widzów, o 480 tys. osób mniej niż przed rokiem. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert „Festiwal, Festiwal!! - Złote Opolskie Przeboje”. Wpływy z reklam wyniosły 3,88 mln zł. - Festiwal był największym telewizyjnym przedsięwzięciem w tym roku, a przede wszystkim najważniejszym świętem polskiej piosenki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
TVN kontynuuje ,,Usta usta", wystartowały zdjęcia do piątego sezonu
Na początku września TVN rozpoczął zdjęcia do piątego sezonu serialu „Usta usta” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Czwarty sezon reaktywowanej po 10 latach produkcji oglądać można od 6 września.
więcej
|
Magda Mołek pożegnała się z TVN. "Nasze drogi się rozeszły"
Dziennikarka Magda Mołek po 16 lata pożegnała się ze stacją TVN. Nie zobaczymy już jej w żadnej nowej produkcji TVN ani TVN Style.
więcej
|
Jacek Kurski: TVP nigdy nie faworyzowała żadnego z kandydatów na Prezydenta RP
- Sytuacja dotycząca rzekomego użycia kadru, który mógłby wprowadzić w błąd odbiorców, poprzez trzykrotne zawyżenie liczby uczestników wydarzenia, nie miała miejsca - uważa Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej w odpowiedzi na pytania Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawie materiału „Wiadomości” z wiecu wyborczego Andrzeja Dudy.
więcej
|
Discovery przejmuje od MediaWorks kanały telewizyjne w Nowej Zelandii
Działająca w Nowej Zelandii firma medialna MediaWorks sprzedała koncernowi Discovery swoje kanały telewizyjne oraz serwisy internetowe. Na liście są między innymi kanały Three i Bravo, platforma streamingowa ThreeNow oraz serwis internetowy Newshub. Wartość transakcji nie jest znana, zakup ma zostać sfinalizowany do końca 2020 roku.
więcej
|
1,83 mln widzów serialu ,,La Bandida". TVP1 zdecydowanym liderem
Nowy serial „La Bandida” oglądało średnio 1,83 mln osób. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 26,58 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pięć nowości jesienią w Polsat Cafe. Alicja Resich-Modlińska nową twarzą
Polsat Cafe jesienią pokaże pięć nowych programów „Tajemniczy klient”, „Beauty Express - Mistrzynie Makijażu”, „Kreacje z odzysku”, „Młodzi milionerzy” i „Randki bez cenzury”. Widzowie zobaczą także znane z Polsat News audycje „W bliskim planie” oraz „Fajka pokoju”, a także znane kontynuacje.
więcej
|
HBO wykorzystuje VR do promocji "Krainy Lovecrafta"
Amerykański odział HBO postawił na promocję serialu "Kraina Lovecrafta" za pomocą miniserii z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości.
więcej
|
Duży wzrost TVP1, TV Puls przed TVP2 w 16-49. Mecz Holandia-Polska i KFPP hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: mecz Ligi Narodów Holandia-Polska, koncert „Festiwal, Festiwal!!! - Złote Opolskie Przeboje” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 przesuwa o ponad godzinę emisję ,,The Voice of Poland", nowy sezon startuje 12 września (wideo)
Od 12 września TVP2 rozpocznie emisję jedenastej edycji „The Voice of Poland”. Talent-show będzie pokazywany w soboty o godz. 21.15.
więcej
|
744 tys. widzów debiutu ,,Usta usta 4" w TVN
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek reaktywowanego serialu „Usta usta” oglądało średnio 744 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO zapowiada serial ,,Patria" o wydarzeniach w Kraju Basków, premiera 27 września (wideo)
Pod koniec września na antenie HBO3 i w serwisie HBO GO zadebiutuje nowy hiszpański serial – „Patria”. Podstawą do jego nakręcenia była bestsellerowa powieść Fernando Aramburu, a kanwą – tocząca się na przestrzeni przeszło trzydziestu lat opowieść osadzona w Kraju Basków. Za kamerą stanął Aitor Gabilondo.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Część rady programowej Polskiego Radia pisze do ministra kultury w sprawie Trójki. "Narastający kryzys w spółce"
Rada programowa Polskiego Radia podczas ostatniego posiedzenia odrzuciła projekt krytycznej uchwały w sprawie sytuacji w radiowej Trójce. Część składu rady zdecydowała się jednak wysłać list do ministra kultury, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Rady Mediów Narodowych. - Zarządzanie programem tej instytucji pod kierownictwem prezes Agnieszki Kamińskiej prowadzi do narastającego kryzysu spółki - stwierdzili.
więcej
|
|
Jesienią ,,Dwie do setki" nowością w Dwójce Polskiego Radia, ma zostać ,,Mazurek słucha"
Nowością w jesiennej ramówce Programu II Polskiego Radia będzie „Dwie do setki” - publicystyczna audycja stanowiąca opowieść o ludziach, wydarzeniach, tematach minionego 95-lecia na podstawie archiwów publicznej rozgłośni. Według planu programowego ma zostać także wakacyjna audycja Roberta Mazurka - „Mazurek słucha”.
więcej
|
|
Nowa ramówka Radia Gdańsk: więcej muzycznych pasm, audycja edukacyjna i angielski z British Council
Radio Gdańsk wprowadza jesienną ramówkę. Kluczem ma być przywrócenie układu anteny sprzed wakacji, ale przy okazji dokonano kilku zmian. Na antenie pojawia się edukacyjny program dla rodziców, nowe pasmo muzyczne i odświeżona oprawa dźwiękowa.
więcej
|
|
Muzo.fm z 6,1 mln zł wpływów i 1,6 mln zł zysku operacyjnego
W ub.r. stacja radiowa Muzo.fm (należąca do Telewizji Polsat) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,7 proc. do 6,09 mln zł, a przy spadku wydatków operacyjnych o 2 proc. do 4,46 mln zł jej zysk operacyjny poszedł w górę z 1,25 do 1,63 mln zł.
więcej
|
|
W Warszawie powstaje ekologiczny mural na 30-lecie Radia Zet
Radio Zet świętuje w tym roku 30-lecie nadawania. Z tej okazji rozgłośnia wspólnie z słuchaczami przygotowuje Ekomural. Powstaje on w Warszawie, w sąsiedztwie stacji Metro Politechnika. Ma być gotowy pod koniec września, w rocznicę rozpoczęcia nadawania.
więcej
|
|
Minister kultury dał absolutorium za ub.r. władzom Telewizji Polskiej i Polskiego Radia
Członkowie zarządów i rad nadzorczych Telewizji Polskiej i Polskiego Radia uzyskali absolutorium za ub.r. od ministra kultury i dziedzictwa narodowego, który z ramienia Skarbu Państwa sprawuje nadzór nad obiema spółkami.
więcej
|
|
|
|
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+
Angażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów, z przewagą osób popierających takie działania - wynika z badania Wavemaker. - Bez wątpienia jednak wyczuwalny sceptycyzm części Polaków powinien dać do myślenia firmom, które kwestię aktywizmu marek traktują czasem zbyt „handlowo” - komentuje Paweł Gala, szef agencji.
więcej
|
Dyskwalifikacja Novaka Djokovica to drobna rysa na wizerunku, pokazuje go jako człowieka z wadami (opinie)
Serb Novak Djokovic został zdyskwalifikowany za niezamierzone uderzenie piłką w sędzię liniową w trakcie meczu w 1/8 finału wielkoszlemowego US Open. Eksperci od marketingu sportowego uważają, że było to głupie zachowanie, które nie przystoi tak doświadczonemu sportowcowi. Zarazem są zdania, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na wizerunek tenisisty w dłuższej perspektywie czasu. Kryzys będzie ich zdaniem chwilowy, a docelowo wartość marketingowa Djokovica może wzrosnąć dzięki większemu zainteresowaniu jego osobą ze strony marketerów.
więcej
|
Marcin Kubiszak szefem marketingu w Somfy Polska
Do zespołu producenta automatyki domowej Somfy Polska dołączył Marcin Kubiszak, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu.
więcej
|
Sklepy Netto z loterią na 25. urodziny
Sieć handlowa Netto obchodzi jubileusz 25-lecia obecności na polskim rynku. Z tej okazji, w poniedziałek, 7 września, rusza Wielka Urodzinowa Loteria.
więcej
|
HBO wykorzystuje VR do promocji "Krainy Lovecrafta"
Amerykański odział HBO postawił na promocję serialu "Kraina Lovecrafta" za pomocą miniserii z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości.
więcej
|
Imagine obsługuje Phillips Poland w digtalu
Agencja Imagine pozyskała nowego klienta - Phillips Poland, europejski oddział firmy Phillips Industries. Agencja zajmie się obsługą marki w digitalu.
więcej
|
Chrystus Król na billboardach w dużych miastach, to akcja radia z Chicago
Z inicjatywy Radia Chrystusa Króla z Chicago na ulicach największych polskich miast pojawiły się billboardy z wizerunkiem Jezusa Chrystusa i cytatami z Pisma Świętego.
więcej
|
Aleksandra Kempińska-Muzalewska awansowała w Pathfinder 23
Aleksandra Kempińska-Muzalewska objęła nową funkcję head of e-retailers operations w Pathfinder 23 (Brand New Galaxy). Do tej pory pracowała w agencji jako account director.
więcej
|
Szymon Majewski w kajaku reklamuje abonament w Plusie z Motorola Edge 5G (wideo)
W nowej kampanii reklamowej sieci Plus z udziałem Szymona Majewskiego promowana jest taryfa abonamentowa za 75 zł miesięcznie ze smartfonem Motorola Edge 5G.
więcej
|
McDonald's wprowadza dwie nowe kanapki
McDonald’s wprowadził promocje i nowe pozycje w menu – to burger Supreme Crispy Chicken i odświeżona wersja kanapki McChicken w pikantnej odsłonie.
więcej
|
Darek Stolarz ambasadorem kampanii "Dom z klimatem"
Dariusz Wardziak znany jako Darek Stolarz z programów Doroty Szelągowskiej w kanałach TVN został ambasadorem kampanii "Dom z klimatem" prowadzonej przez Ministerstwo Klimatu.
więcej
|
Novak Djokovic zdyskwalifikowany za uderzenie piłką sędzi liniowej podczas US Open
Lider światowego rankingu tenisistów Serb Novak Djokovic został zdyskwalifikowany za niezamierzone uderzenie piłką w sędzię liniową w trakcie meczu z Pablo Carreno Bustą w 1/8 finału wielkoszlemowego US Open. Spotkanie przerwano przy stanie 6:5 dla Hiszpana.
więcej
|
NCBR szuka producenta filmów promocyjnych
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju prowadzi przetarg dotyczący produkcji filmów promocyjnych. Z wybraną firmą będzie pracować przez dwa lata.
więcej
|
Communication Unlimited z nowym klientem z branży technologii
Do grona klientów agencji reklamowej Communication Unlimited dołączył technologiczny startup Synestica.ai (wcześniej pod nazwą IT-Factory).
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wpływy i zysk firmy Wojciecha Cejrowskiego w górę dzięki nowej książce. Tylko 2 proc. z pracy dziennikarskiej
W ub.r. należąca do Wojciecha Cejrowskiego spółka W. Cejrowski osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 37,7 proc. do 2,65 mln zł i zysku netto ze 126,9 do 447,6 tys. zł. Jest to związane głównie z premierą kolejnej książki Wojciecha Cejrowskiego, mocno zmalały natomiast wpływy firmy z usług dziennikarskich.
więcej
|
Ponad 960 tys. złotych zebrano w tydzień w internetowej zbiórce ,,CD-Action" i ,,PC Formatu"
Należąca do agencji Fantasyexpo spółka GTEM SA, nowy wydawca magazynów „CD-Action” i „PC Format” poinformowała, że w ciągu pierwszego tygodnia od rozpoczęcia kampanii crwodfundingowej uzyskała kwotę ponad 960 tys. złotych na wsparcie obu tytułów. GTEM SA chce zebrać w sumie ponad 1,24 mln złotych, pieniądze zostaną przeznaczone na rozwój internetowych serwisów obu magazynów oraz budowę profesjonalnego studia do tworzenia treści wideo.
więcej
|
Radosław Korzycki z ,,Dziennika Gazety Prawnej" bez prawa wjazdu do USA na czas kampanii wyborczej. ,,Pierwszy raz od 2004 roku"
Ambasada USA wprowadziła nowe zasady wpuszczania polskich dziennikarzy na kampanię wyborczą w Stanach Zjednoczonych - alarmuje dziennikarz „Dziennika Gazety Prawnej” Radosław Korzycki. Reporter nie dostał pozwolenia na przyjazd do USA, uzasadniono to „wpuszczaniem strategicznych redakcji”.
więcej
|
20 lat więzienia zamiast kary śmierci dla zabójców dziennikarza Dżamala Chaszodżdżiego
Sąd II instancji w Rijadzie, stolicy Arabii Saudyjskiej, skazał w poniedziałek na kary po 20 lat więzienia pięciu oskarżonych o zabicie saudyjskiego dziennikarza Dżamala Chaszodżdżiego. Oznacza to zmianę wyroku sądu I instancji, który w grudniu 2019 r. orzekł wobec całej piątki kary śmierci.
więcej
|
,,Wprost" szuka redaktora naczelnego. "Dziennikarz internetowy z krwi i kości"
PMPG Polskie Media - właściciel spółki AWR Wprost, wydawcy serwisu Wprost.pl, poszukuje redaktora naczelnego Wprost. Ma to być dziennikarz internetowy "z krwi i kości".
więcej
|
Zmarła Izabella Radecka, wieloletnia szefowa ,,Zdrowia" i ,,M jak Mama"
Nie żyje Izabella Radecka - dziennikarka zajmująca się tematyką zdrowotną, pisarka i redaktor. Była wieloletnią redaktor naczelną pism „Zdrowie” i „M jak Mama”. W swojej karierze pracowała w wydawnictwach G+J Polska, Murator i Grupy ZPR. Zmarła w sobotę. Miała 68 lat.
więcej
|
|
|
Nowy portal informacyjny w Bydgoszczy. Tworzą go dziennikarze Polska Press, reklamuje - Zbigniew Boniek
Byli dziennikarze mediów Polska Press Grupy z Bydgoszczy założyli informacyjny portal regionalny: NaszaBydgoszcz.pl. Właścicielem jest Agencja Reklamowa Mediastar - wydawca miesięcznika „NaszaBydgoszcz.pl” i lifestyle'owego magazynu „Flow”. Redaktorem naczelnym serwisu jest Maciej Myga.
więcej
|
Pierwsza Dama kasuje komentarze z Instagrama i blokuje dodawanie nowych
Z konta Agaty Kornhauser-Dudy na Instagramie zniknęły wszystkie zamieszczone komentarze. Zablokowana została także możliwość dodawania nowych.
więcej
|
Amazon usuwa 20 tysięcy fałszywych recenzji produktów. Efekt dziennikarskiego śledztwa ,,Financial Times"
Serwis Amazon usunął w Wielkiej Brytanii prawie 20 tysięcy fałszywych recenzji produktów zachwalających towary oferowane głównie przez chińskich producentów. To rezultat dochodzenia przeprowadzonego przez dziennikarzy „Financial Times”, które dowiodło, że recenzenci otrzymywali korzyści w zamian za przychylne opisy różnych produktów. Rekordzista zamieszczał swoje recenzje raz na 4 godziny.
więcej
|
Netflix z nową metodą kompresji obrazu. Lepsza jakość w 4K przy mniejszym zużyciu danych
Netflix zaczął stosowanie w swoim serwisie nowego, dynamicznego sposobu kompresowania danych w wypadku treści w standardzie 4K z HDR. W konsekwencji jakość odtwarzanych filmów i seriali ma być wyższa przy niższym wskaźniku bitrate dla użytkowników korzystających z materiałów w standardzie premium. Bitrate i jakość obrazu ma być dynamicznie dostosowywana do charakteru wyświetlanych treści i stopnia ich skomplikowania.
więcej
|
Semestr zimowy na Uniwersytecie Warszawski odbędzie się w trybie zdalnym
Semestr zimowy w roku akademickim 2020/2021 na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się zdalnie - poinformował w poniedziałek uniwersytet. Zarządzenie w tej sprawie podpisał w poniedziałek rektor UW prof. Alojzy Z. Nowak.
więcej
|
Były dyrektor w Hulu i Quibi przechodzi do Apple. Pomoże w rozwoju oferty Apple TV+
Tim Connolly, były dyrektor w platformach Hulu i Quibi został zatrudniony w koncernie Apple. Menedżer ma wesprzeć rozwój serwisu VoD Apple TV+, która planuje sprzedaż łączonych pakietów aby przyciągnąć większą liczbę użytkowników.
więcej
|
Grupa OLX kupiła resztę udziałów Kiwi Jobs
W sierpniu Grupa OLX przejęła mniejszościowe udziały zajmującej się rekrutacją spółki Kiwi Jobs, stając się jej jedynym właścicielem. Obecnie pracownicy Kiwi Jobs dołączą do działu Grupy OLX zajmującego się ogłoszeniami o pracę.
więcej
|
,,Jak Kozacy w piłkę grali" - Kanał Sportowy pokaże analizy dawnych meczów
Na youtube’owym Kanale Sportowym w najbliższą sobotę zadebiutuje cykl „Jak Kozacy w piłkę grali” z analizami starych meczów piłkarskiej reprezentacji Polski i drużyn klubowych.
więcej
|
IAB Polska publikuje opracowanie na temat oszust reklamowych
Grupa Zadaniowa ds. Fraudów przy IAB Polska przygotowała dokument dotyczący fraudów (inaczej oszustw) reklamowych.
więcej
|
Dominka Olszyna (Wirtualna Polska): Czas na zaufanie (wywiad)
Z Dominiką Olszyną, head of creative & content WP brand studio w Wirtualnej Polsce, rozmawiamy o roli insightów w budowaniu kampanii natywnej, dlaczego warto na chwilę zapomnieć o trendach oraz skąd wydawca czerpie unikalną wiedzę o swoich odbiorcach.
więcej
|
Zmarł Tomasz Pudlis, menedżer Agory i Money.pl
Po długiej i ciężkiej chorobie zmarł Tomasz Pudlis, menedżer zarządzający obszarem marketingowym. W ostatnich latach pracował w Agorze, a wcześniej m.in. w Money.pl.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+
Angażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów, z przewagą osób popierających takie działania - wynika z badania Wavemaker. - Bez wątpienia jednak wyczuwalny sceptycyzm części Polaków powinien dać do myślenia firmom, które kwestię aktywizmu marek traktują czasem zbyt „handlowo” - komentuje Paweł Gala, szef agencji.
więcej
|
|
|
Kryzys wizerunkowy Anny Lewandowskiej. "Grożenie sądem przez prawników obnaża hipokryzję trenerki"
Po tym, jak Anna Lewandowska została skrytykowana przez aktywistkę Maję Staśko za umieszczenie w social mediach filmiku, na którym jest przebrana w strój imitujący figurę osoby otyłej, jej prawnicy zażądali usunięcia krytykujących wpisów grożąc sądem. Zdaniem ekspertów od wizerunku takim postępowaniem Anna Lewandowska traci wizerunek sympatycznej dziewczyny na rzecz zadufanej w sobie celebrytki, której wydaje się, że stoi ponad innymi. W ich ocenie obnaża to hipokryzję trenerki, która uważa, że może krytykować innych, ale inni jej już nie.
więcej
|
Dyskwalifikacja Novaka Djokovica to drobna rysa na wizerunku, pokazuje go jako człowieka z wadami (opinie)
Serb Novak Djokovic został zdyskwalifikowany za niezamierzone uderzenie piłką w sędzię liniową w trakcie meczu w 1/8 finału wielkoszlemowego US Open. Eksperci od marketingu sportowego uważają, że było to głupie zachowanie, które nie przystoi tak doświadczonemu sportowcowi. Zarazem są zdania, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na wizerunek tenisisty w dłuższej perspektywie czasu. Kryzys będzie ich zdaniem chwilowy, a docelowo wartość marketingowa Djokovica może wzrosnąć dzięki większemu zainteresowaniu jego osobą ze strony marketerów.
więcej
|
Pierwsza Dama kasuje komentarze z Instagrama i blokuje dodawanie nowych
Z konta Agaty Kornhauser-Dudy na Instagramie zniknęły wszystkie zamieszczone komentarze. Zablokowana została także możliwość dodawania nowych.
więcej
|
Karolina Osińska, Mateusz Puślecki i Agata Kwapień w Public Dialog
Do zespołu agencji PR Public Dialog dołączyli Karolina Osińska - account manager, Mateusz Puślecki - senior account executive oraz Agata Kwapień - account manager.
więcej
|
|
|