Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 8 Września 2020
 
 
 
Festiwal w Opolu oglądało 1,76 mln widzów, TVP1 liderem. Kurski: największe telewizyjne przedsięwzięcie w tym roku
 
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,76 mln widzów, o 480 tys. osób mniej niż przed rokiem. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert „Festiwal, Festiwal!! - Złote Opolskie Przeboje”. Wpływy z reklam wyniosły 3,88 mln zł. - Festiwal był największym telewizyjnym przedsięwzięciem w tym roku, a przede wszystkim najważniejszym świętem polskiej piosenki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej
 
 
Wpływy i zysk firmy Wojciecha Cejrowskiego w górę dzięki nowej książce. Tylko 2 proc. z pracy dziennikarskiej
 
W ub.r. należąca do Wojciecha Cejrowskiego spółka W. Cejrowski osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 37,7 proc. do 2,65 mln zł i zysku netto ze 126,9 do 447,6 tys. zł. Jest to związane głównie z premierą kolejnej książki Wojciecha Cejrowskiego, mocno zmalały natomiast wpływy firmy z usług dziennikarskich. więcej
 
 
TVN kontynuuje ,,Usta usta", wystartowały zdjęcia do piątego sezonu
 
Na początku września TVN rozpoczął zdjęcia do piątego sezonu serialu „Usta usta” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Czwarty sezon reaktywowanej po 10 latach produkcji oglądać można od 6 września. więcej
 
 
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+
 
Angażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów, z przewagą osób popierających takie działania - wynika z badania Wavemaker. - Bez wątpienia jednak wyczuwalny sceptycyzm części Polaków powinien dać do myślenia firmom, które kwestię aktywizmu marek traktują czasem zbyt „handlowo” - komentuje Paweł Gala, szef agencji.   więcej
 
 
Ponad 960 tys. złotych zebrano w tydzień w internetowej zbiórce ,,CD-Action" i ,,PC Formatu"
 
Należąca do agencji Fantasyexpo spółka GTEM SA, nowy wydawca magazynów „CD-Action” i „PC Format” poinformowała, że w ciągu pierwszego tygodnia od rozpoczęcia kampanii crwodfundingowej uzyskała kwotę ponad 960 tys. złotych na wsparcie obu tytułów. GTEM SA chce zebrać w sumie ponad 1,24 mln złotych, pieniądze zostaną przeznaczone na rozwój internetowych serwisów obu magazynów oraz budowę profesjonalnego studia do tworzenia treści wideo. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Bonnier Business Polska z 63,6 mln zł wpływów i 3,1 mln zł zysku. W tym roku będzie spadek wskutek epidemii więcej
 
Reklamodawcy wracają do telewizji, jesienią nadwyżka popytu nad podażą więcej
 
Wpływy Marquard Media Polska zmalały w ub.r. o 29 proc., 8,3 mln zł straty więcej
 
Katarzyna Kieli na czele TVN Discovery Polska. "Duże znaczenie polskiego rynku dla amerykańskiej Grupy" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz - Reporter programu informacyjnego TVP
Researcher programu informacyjnego TVP
Wydawca programu informacyjnego TVP
Specjalista ds. Promocji Grupa ZPR Media
OPERATOR DŹWIĘKU Telewizja Polsat
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Producent TVP
Specjalista ds. Produkcji Reklamowych Polpharma
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Festiwal w Opolu oglądało 1,76 mln widzów, TVP1 liderem. Kurski: największe telewizyjne przedsięwzięcie w tym roku

Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,76 mln widzów, o 480 tys. osób mniej niż przed rokiem. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert „Festiwal, Festiwal!! - Złote Opolskie Przeboje”. Wpływy z reklam wyniosły 3,88 mln zł. - Festiwal był największym telewizyjnym przedsięwzięciem w tym roku, a przede wszystkim najważniejszym świętem polskiej piosenki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej

TVN kontynuuje ,,Usta usta", wystartowały zdjęcia do piątego sezonu

Na początku września TVN rozpoczął zdjęcia do piątego sezonu serialu „Usta usta” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Czwarty sezon reaktywowanej po 10 latach produkcji oglądać można od 6 września. więcej

Magda Mołek pożegnała się z TVN. "Nasze drogi się rozeszły"

Dziennikarka Magda Mołek po 16 lata pożegnała się ze stacją TVN. Nie zobaczymy już jej w żadnej nowej produkcji TVN ani TVN Style. więcej

Jacek Kurski: TVP nigdy nie faworyzowała żadnego z kandydatów na Prezydenta RP

- Sytuacja dotycząca rzekomego użycia kadru, który mógłby wprowadzić w błąd odbiorców, poprzez trzykrotne zawyżenie liczby uczestników wydarzenia, nie miała miejsca - uważa Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej w odpowiedzi na pytania Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawie materiału „Wiadomości” z wiecu wyborczego Andrzeja Dudy. więcej

Discovery przejmuje od MediaWorks kanały telewizyjne w Nowej Zelandii

Działająca w Nowej Zelandii firma medialna MediaWorks sprzedała koncernowi Discovery swoje kanały telewizyjne oraz serwisy internetowe. Na liście są między innymi kanały Three i Bravo, platforma streamingowa ThreeNow oraz serwis internetowy Newshub. Wartość transakcji nie jest znana, zakup ma zostać sfinalizowany do końca 2020 roku. więcej

1,83 mln widzów serialu ,,La Bandida". TVP1 zdecydowanym liderem

Nowy serial „La Bandida” oglądało średnio 1,83 mln osób. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 26,58 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Pięć nowości jesienią w Polsat Cafe. Alicja Resich-Modlińska nową twarzą

Polsat Cafe jesienią pokaże pięć nowych programów „Tajemniczy klient”, „Beauty Express - Mistrzynie Makijażu”, „Kreacje z odzysku”, „Młodzi milionerzy” i „Randki bez cenzury”. Widzowie zobaczą także znane z Polsat News audycje „W bliskim planie” oraz „Fajka pokoju”, a także znane kontynuacje. więcej

HBO wykorzystuje VR do promocji "Krainy Lovecrafta"

Amerykański odział HBO postawił na promocję serialu "Kraina Lovecrafta" za pomocą miniserii z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości. więcej

Duży wzrost TVP1, TV Puls przed TVP2 w 16-49. Mecz Holandia-Polska i KFPP hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: mecz Ligi Narodów Holandia-Polska, koncert „Festiwal, Festiwal!!! - Złote Opolskie Przeboje” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP2 przesuwa o ponad godzinę emisję ,,The Voice of Poland", nowy sezon startuje 12 września (wideo)

Od 12 września TVP2 rozpocznie emisję jedenastej edycji „The Voice of Poland”. Talent-show będzie pokazywany w soboty o godz. 21.15. więcej

744 tys. widzów debiutu ,,Usta usta 4" w TVN

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek reaktywowanego serialu „Usta usta” oglądało średnio 744 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

HBO zapowiada serial ,,Patria" o wydarzeniach w Kraju Basków, premiera 27 września (wideo)

Pod koniec września na antenie HBO3 i w serwisie HBO GO zadebiutuje nowy hiszpański serial – „Patria”. Podstawą do jego nakręcenia była bestsellerowa powieść Fernando Aramburu, a kanwą – tocząca się na przestrzeni przeszło trzydziestu lat opowieść osadzona w Kraju Basków. Za kamerą stanął Aitor Gabilondo. więcej

Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST

Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Część rady programowej Polskiego Radia pisze do ministra kultury w sprawie Trójki. "Narastający kryzys w spółce"

Rada programowa Polskiego Radia podczas ostatniego posiedzenia odrzuciła projekt krytycznej uchwały w sprawie sytuacji w radiowej Trójce. Część składu rady zdecydowała się jednak wysłać list do ministra kultury, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Rady Mediów Narodowych. - Zarządzanie programem tej instytucji pod kierownictwem prezes Agnieszki Kamińskiej prowadzi do narastającego kryzysu spółki - stwierdzili. więcej

 
Jesienią ,,Dwie do setki" nowością w Dwójce Polskiego Radia, ma zostać ,,Mazurek słucha"

Nowością w jesiennej ramówce Programu II Polskiego Radia będzie „Dwie do setki” - publicystyczna audycja stanowiąca opowieść o ludziach, wydarzeniach, tematach minionego 95-lecia na podstawie archiwów publicznej rozgłośni. Według planu programowego ma zostać także wakacyjna audycja Roberta Mazurka - „Mazurek słucha”. więcej

 
Nowa ramówka Radia Gdańsk: więcej muzycznych pasm, audycja edukacyjna i angielski z British Council

Radio Gdańsk wprowadza jesienną ramówkę. Kluczem ma być przywrócenie układu anteny sprzed wakacji, ale przy okazji dokonano kilku zmian. Na antenie pojawia się edukacyjny program dla rodziców, nowe pasmo muzyczne i odświeżona oprawa dźwiękowa. więcej

 
Muzo.fm z 6,1 mln zł wpływów i 1,6 mln zł zysku operacyjnego

W ub.r. stacja radiowa Muzo.fm (należąca do Telewizji Polsat) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,7 proc. do 6,09 mln zł, a przy spadku wydatków operacyjnych o 2 proc. do 4,46 mln zł jej zysk operacyjny poszedł w górę z 1,25 do 1,63 mln zł. więcej

 
W Warszawie powstaje ekologiczny mural na 30-lecie Radia Zet

Radio Zet świętuje w tym roku 30-lecie nadawania. Z tej okazji rozgłośnia wspólnie z słuchaczami przygotowuje Ekomural. Powstaje on w Warszawie, w sąsiedztwie stacji Metro Politechnika. Ma być gotowy pod koniec września, w rocznicę rozpoczęcia nadawania. więcej

 
Minister kultury dał absolutorium za ub.r. władzom Telewizji Polskiej i Polskiego Radia

Członkowie zarządów i rad nadzorczych Telewizji Polskiej i Polskiego Radia uzyskali absolutorium za ub.r. od ministra kultury i dziedzictwa narodowego, który z ramienia Skarbu Państwa sprawuje nadzór nad obiema spółkami. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+

Angażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów, z przewagą osób popierających takie działania - wynika z badania Wavemaker. - Bez wątpienia jednak wyczuwalny sceptycyzm części Polaków powinien dać do myślenia firmom, które kwestię aktywizmu marek traktują czasem zbyt „handlowo” - komentuje Paweł Gala, szef agencji.   więcej

Dyskwalifikacja Novaka Djokovica to drobna rysa na wizerunku, pokazuje go jako człowieka z wadami (opinie)

Serb Novak Djokovic został zdyskwalifikowany za niezamierzone uderzenie piłką w sędzię liniową w trakcie meczu w 1/8 finału wielkoszlemowego US Open. Eksperci od marketingu sportowego uważają, że było to głupie zachowanie, które nie przystoi tak doświadczonemu sportowcowi. Zarazem są zdania, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na wizerunek tenisisty w dłuższej perspektywie czasu. Kryzys będzie ich zdaniem chwilowy, a docelowo wartość marketingowa Djokovica może wzrosnąć dzięki większemu zainteresowaniu jego osobą ze strony marketerów. więcej

Marcin Kubiszak szefem marketingu w Somfy Polska

Do zespołu producenta automatyki domowej Somfy Polska dołączył Marcin Kubiszak, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu. więcej

Sklepy Netto z loterią na 25. urodziny

Sieć handlowa Netto obchodzi jubileusz 25-lecia obecności na polskim rynku. Z tej okazji, w poniedziałek, 7 września, rusza Wielka Urodzinowa Loteria. więcej

HBO wykorzystuje VR do promocji "Krainy Lovecrafta"

Amerykański odział HBO postawił na promocję serialu "Kraina Lovecrafta" za pomocą miniserii z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości. więcej

Imagine obsługuje Phillips Poland w digtalu

Agencja Imagine pozyskała nowego klienta - Phillips Poland, europejski oddział firmy Phillips Industries. Agencja zajmie się obsługą marki w digitalu. więcej

Chrystus Król na billboardach w dużych miastach, to akcja radia z Chicago

Z inicjatywy Radia Chrystusa Króla z Chicago na ulicach największych polskich miast pojawiły się billboardy z wizerunkiem Jezusa Chrystusa i cytatami z Pisma Świętego. więcej

Aleksandra Kempińska-Muzalewska awansowała w Pathfinder 23

Aleksandra Kempińska-Muzalewska objęła nową funkcję head of e-retailers operations w Pathfinder 23 (Brand New Galaxy). Do tej pory pracowała w agencji jako account director. więcej

Szymon Majewski w kajaku reklamuje abonament w Plusie z Motorola Edge 5G (wideo)

W nowej kampanii reklamowej sieci Plus z udziałem Szymona Majewskiego promowana jest taryfa abonamentowa za 75 zł miesięcznie ze smartfonem Motorola Edge 5G. więcej

McDonald's wprowadza dwie nowe kanapki

McDonald’s wprowadził promocje i nowe pozycje w menu – to burger Supreme Crispy Chicken i odświeżona wersja kanapki McChicken w pikantnej odsłonie. więcej

Darek Stolarz ambasadorem kampanii "Dom z klimatem"

Dariusz Wardziak znany jako Darek Stolarz z programów Doroty Szelągowskiej w kanałach TVN został ambasadorem kampanii "Dom z klimatem" prowadzonej przez Ministerstwo Klimatu. więcej

Novak Djokovic zdyskwalifikowany za uderzenie piłką sędzi liniowej podczas US Open

Lider światowego rankingu tenisistów Serb Novak Djokovic został zdyskwalifikowany za niezamierzone uderzenie piłką w sędzię liniową w trakcie meczu z Pablo Carreno Bustą w 1/8 finału wielkoszlemowego US Open. Spotkanie przerwano przy stanie 6:5 dla Hiszpana. więcej

NCBR szuka producenta filmów promocyjnych

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju prowadzi przetarg dotyczący produkcji filmów promocyjnych. Z wybraną firmą będzie pracować przez dwa lata. więcej

Communication Unlimited z nowym klientem z branży technologii

Do grona klientów agencji reklamowej Communication Unlimited dołączył technologiczny startup Synestica.ai (wcześniej pod nazwą IT-Factory). więcej

Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST

Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wpływy i zysk firmy Wojciecha Cejrowskiego w górę dzięki nowej książce. Tylko 2 proc. z pracy dziennikarskiej

W ub.r. należąca do Wojciecha Cejrowskiego spółka W. Cejrowski osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 37,7 proc. do 2,65 mln zł i zysku netto ze 126,9 do 447,6 tys. zł. Jest to związane głównie z premierą kolejnej książki Wojciecha Cejrowskiego, mocno zmalały natomiast wpływy firmy z usług dziennikarskich. więcej

Ponad 960 tys. złotych zebrano w tydzień w internetowej zbiórce ,,CD-Action" i ,,PC Formatu"

Należąca do agencji Fantasyexpo spółka GTEM SA, nowy wydawca magazynów „CD-Action” i „PC Format” poinformowała, że w ciągu pierwszego tygodnia od rozpoczęcia kampanii crwodfundingowej uzyskała kwotę ponad 960 tys. złotych na wsparcie obu tytułów. GTEM SA chce zebrać w sumie ponad 1,24 mln złotych, pieniądze zostaną przeznaczone na rozwój internetowych serwisów obu magazynów oraz budowę profesjonalnego studia do tworzenia treści wideo. więcej

Radosław Korzycki z ,,Dziennika Gazety Prawnej" bez prawa wjazdu do USA na czas kampanii wyborczej. ,,Pierwszy raz od 2004 roku"

Ambasada USA wprowadziła nowe zasady wpuszczania polskich dziennikarzy na kampanię wyborczą w Stanach Zjednoczonych - alarmuje dziennikarz „Dziennika Gazety Prawnej” Radosław Korzycki. Reporter nie dostał pozwolenia na przyjazd do USA, uzasadniono to „wpuszczaniem strategicznych redakcji”. więcej

20 lat więzienia zamiast kary śmierci dla zabójców dziennikarza Dżamala Chaszodżdżiego

Sąd II instancji w Rijadzie, stolicy Arabii Saudyjskiej, skazał w poniedziałek na kary po 20 lat więzienia pięciu oskarżonych o zabicie saudyjskiego dziennikarza Dżamala Chaszodżdżiego. Oznacza to zmianę wyroku sądu I instancji, który w grudniu 2019 r. orzekł wobec całej piątki kary śmierci. więcej

,,Wprost" szuka redaktora naczelnego. "Dziennikarz internetowy z krwi i kości"

PMPG Polskie Media - właściciel spółki AWR Wprost, wydawcy serwisu Wprost.pl, poszukuje redaktora naczelnego Wprost. Ma to być dziennikarz internetowy "z krwi i kości". więcej

Zmarła Izabella Radecka, wieloletnia szefowa ,,Zdrowia" i ,,M jak Mama"

Nie żyje Izabella Radecka - dziennikarka zajmująca się tematyką zdrowotną, pisarka i redaktor. Była wieloletnią redaktor naczelną pism „Zdrowie” i „M jak Mama”. W swojej karierze pracowała w wydawnictwach G+J Polska, Murator i Grupy ZPR. Zmarła w sobotę. Miała 68 lat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Nowy portal informacyjny w Bydgoszczy. Tworzą go dziennikarze Polska Press, reklamuje - Zbigniew Boniek

Byli dziennikarze mediów Polska Press Grupy z Bydgoszczy założyli informacyjny portal regionalny: NaszaBydgoszcz.pl. Właścicielem jest Agencja Reklamowa Mediastar - wydawca miesięcznika „NaszaBydgoszcz.pl” i lifestyle'owego magazynu „Flow”. Redaktorem naczelnym serwisu jest Maciej Myga. więcej

Pierwsza Dama kasuje komentarze z Instagrama i blokuje dodawanie nowych

Z konta Agaty Kornhauser-Dudy na Instagramie zniknęły wszystkie zamieszczone komentarze. Zablokowana została także możliwość dodawania nowych. więcej

Amazon usuwa 20 tysięcy fałszywych recenzji produktów. Efekt dziennikarskiego śledztwa ,,Financial Times"

Serwis Amazon usunął w Wielkiej Brytanii prawie 20 tysięcy fałszywych recenzji produktów zachwalających towary oferowane głównie przez chińskich producentów. To rezultat dochodzenia przeprowadzonego przez dziennikarzy „Financial Times”, które dowiodło, że recenzenci otrzymywali korzyści w zamian za przychylne opisy różnych produktów. Rekordzista zamieszczał swoje recenzje raz na 4 godziny. więcej

Netflix z nową metodą kompresji obrazu. Lepsza jakość w 4K przy mniejszym zużyciu danych

Netflix zaczął stosowanie w swoim serwisie nowego, dynamicznego sposobu kompresowania danych w wypadku treści w standardzie 4K z HDR. W konsekwencji jakość odtwarzanych filmów i seriali ma być wyższa przy niższym wskaźniku bitrate dla użytkowników korzystających z materiałów w standardzie premium. Bitrate i jakość obrazu ma być dynamicznie dostosowywana do charakteru wyświetlanych treści i stopnia ich skomplikowania. więcej

Semestr zimowy na Uniwersytecie Warszawski odbędzie się w trybie zdalnym

Semestr zimowy w roku akademickim 2020/2021 na Uniwersytecie Warszawskim odbędzie się zdalnie - poinformował w poniedziałek uniwersytet. Zarządzenie w tej sprawie podpisał w poniedziałek rektor UW prof. Alojzy Z. Nowak. więcej

Były dyrektor w Hulu i Quibi przechodzi do Apple. Pomoże w rozwoju oferty Apple TV+

Tim Connolly, były dyrektor w platformach Hulu i Quibi został zatrudniony w koncernie Apple. Menedżer ma wesprzeć rozwój serwisu VoD Apple TV+, która planuje sprzedaż łączonych pakietów aby przyciągnąć większą liczbę użytkowników. więcej

Grupa OLX kupiła resztę udziałów Kiwi Jobs

W sierpniu Grupa OLX przejęła mniejszościowe udziały zajmującej się rekrutacją spółki Kiwi Jobs, stając się jej jedynym właścicielem. Obecnie pracownicy Kiwi Jobs dołączą do działu Grupy OLX zajmującego się ogłoszeniami o pracę. więcej

,,Jak Kozacy w piłkę grali" - Kanał Sportowy pokaże analizy dawnych meczów

Na youtube’owym Kanale Sportowym w najbliższą sobotę zadebiutuje cykl „Jak Kozacy w piłkę grali” z analizami starych meczów piłkarskiej reprezentacji Polski i drużyn klubowych. więcej

IAB Polska publikuje opracowanie na temat oszust reklamowych

Grupa Zadaniowa ds. Fraudów przy IAB Polska przygotowała dokument dotyczący fraudów (inaczej oszustw) reklamowych. więcej

Dominka Olszyna (Wirtualna Polska): Czas na zaufanie (wywiad)

Z Dominiką Olszyną, head of creative & content WP brand studio w Wirtualnej Polsce, rozmawiamy o roli insightów w budowaniu kampanii natywnej, dlaczego warto na chwilę zapomnieć o trendach oraz skąd wydawca czerpie unikalną wiedzę o swoich odbiorcach.  więcej

Zmarł Tomasz Pudlis, menedżer Agory i Money.pl

Po długiej i ciężkiej chorobie zmarł Tomasz Pudlis, menedżer zarządzający obszarem marketingowym. W ostatnich latach pracował w Agorze, a wcześniej m.in. w Money.pl. więcej

Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST

Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+

Angażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów, z przewagą osób popierających takie działania - wynika z badania Wavemaker. - Bez wątpienia jednak wyczuwalny sceptycyzm części Polaków powinien dać do myślenia firmom, które kwestię aktywizmu marek traktują czasem zbyt „handlowo” - komentuje Paweł Gala, szef agencji.   więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kryzys wizerunkowy Anny Lewandowskiej. "Grożenie sądem przez prawników obnaża hipokryzję trenerki"

Po tym, jak Anna Lewandowska została skrytykowana przez aktywistkę Maję Staśko za umieszczenie w social mediach filmiku, na którym jest przebrana w strój imitujący figurę osoby otyłej, jej prawnicy zażądali usunięcia krytykujących wpisów grożąc sądem. Zdaniem ekspertów od wizerunku takim postępowaniem Anna Lewandowska traci wizerunek sympatycznej dziewczyny na rzecz zadufanej w sobie celebrytki, której wydaje się, że stoi ponad innymi. W ich ocenie obnaża to hipokryzję trenerki, która uważa, że może krytykować innych, ale inni jej już nie. więcej

Dyskwalifikacja Novaka Djokovica to drobna rysa na wizerunku, pokazuje go jako człowieka z wadami (opinie)

Serb Novak Djokovic został zdyskwalifikowany za niezamierzone uderzenie piłką w sędzię liniową w trakcie meczu w 1/8 finału wielkoszlemowego US Open. Eksperci od marketingu sportowego uważają, że było to głupie zachowanie, które nie przystoi tak doświadczonemu sportowcowi. Zarazem są zdania, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na wizerunek tenisisty w dłuższej perspektywie czasu. Kryzys będzie ich zdaniem chwilowy, a docelowo wartość marketingowa Djokovica może wzrosnąć dzięki większemu zainteresowaniu jego osobą ze strony marketerów. więcej

Pierwsza Dama kasuje komentarze z Instagrama i blokuje dodawanie nowych

Z konta Agaty Kornhauser-Dudy na Instagramie zniknęły wszystkie zamieszczone komentarze. Zablokowana została także możliwość dodawania nowych. więcej

Karolina Osińska, Mateusz Puślecki i Agata Kwapień w Public Dialog

Do zespołu agencji PR Public Dialog dołączyli Karolina Osińska - account manager, Mateusz Puślecki - senior account executive oraz Agata Kwapień - account manager. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Xiaomi prezentuje POCO X3 NFC. Ekran 6,67 cala i poczwórny aparat w cenie od 899 złotych
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj