Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 9 Września 2020
 
 
 
Elastyczniejsze limity czasu reklam w telewizji: 72 minuty przez 6 godzin zamiast 12 minut w godzinie
 
Resort kultury przygotował nowelę ustawy o Radiofonii i telewizji zmieniającą m.in limity reklamy w telewizji. Obecne przepisy stanowią, że reklamy mogą trwać maksymalnie 12 minut w ciągu godziny zegarowej, nowe zasady mają dotyczyć trzech przedziałów czasowych w ciągu doby. Według autorów nowelizacji zmiana ma zahamować spadek wydatków reklamowych w telewizji. więcej
 
 
Szykują się zmiany w TVN. ,,Silniejsza integracja z Discovery, oferta dla widzów o każdej porze dnia, na każdym urządzeniu"
 
W ubiegłym tygodniu ogłoszono odejście Piotra Koryckiego ze stanowiska prezesa TVN Discovery Polska, zastąpi go Katarzyna Kieli. Celem Grupy ma być teraz silniejsza integracja z Discovery, priorytetem ma być zapewnienie widzom oferty dostępnej o każdej porze, na każdym urządzeniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Ewa Zając za Barbarę Grabowską szefową HR w Agorze. Związkowcy obawiają się dużych zwolnień
 
Barbara Grabowska nie jest już dyrektorką działu HR w Agorze - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Po 14 latach ustąpiła ze stanowiska, zostając wiceszefową działu. Nową dyrektor została Ewa Zając, wcześniej związana m.in. z PwC Polska i Telewizją Puls. - Oznacza to, że Agora prawdopodobnie szykuje się do dużych zwolnień - mówi nam Bartosz Józefiak z zarządu Komisji Zakładowej OZZ Inicjatywa Pracownicza przy Agorze. więcej
 
 
Rząd wprowadzi podatek od wpływów reklamowych? "Mógłby zagrozić istnieniu mniejszych mediów, a osłabić te większe"
 
Solidarna Polska ma pomysł, by wprowadzić podatek od przychodów reklamowych. Płaciliby go właściciele mediów. Eksperci z rynku mediów i reklamy wskazują, że jeżeli podatek ten faktycznie wejdzie w życie szczególnie mocno dotknie lokalne, polskie media, które dziś są w słabej kondycji finansowej, a także te mniejsze. W przypadku tych silniejszych spowoduje, że przestaną myśleć o jakichkolwiek inwestycjach i trudniej będzie im konkurować z globalnymi graczami.Ostatecznie koszty nowej daniny mogą zostać przerzucony na reklamodawców. więcej
 
 
Hybrydowa premiera ,,Mulan" bez komercyjnego sukcesu. ,,Disney nie miał wyjścia, chciał ograniczyć straty"
 
Firmowany przez Disneya film „Mulan” miał być jednym z kinowych hitów w 2020 roku. Jednak z powodu pandemii tytuł trafił do niewielu kin i zarobił w pierwszy weekend jedynie 5,9 mln dolarów. Film trafił też do oferty Disney+ w cenie 30 dolarów, co nie wzbudziło entuzjazmu użytkowników serwisu. - Disney znalazł się w bezprecedensowej sytuacji bez wyjścia, musi ograniczyć straty. Ale użytkownicy serwisów streamigowych niechętnie dopłacają do subskrypcji. Jeśli w ślady Disneya pójdą inni, to obraz platform VoD mocno się zmieni - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci branży filmowej. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Festiwal w Opolu oglądało 1,76 mln widzów, TVP1 liderem. Kurski: największe telewizyjne przedsięwzięcie w tym roku więcej
 
Wpływy i zysk firmy Wojciecha Cejrowskiego w górę dzięki nowej książce. Tylko 2 proc. z pracy dziennikarskiej więcej
 
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+ więcej
 
Kryzys wizerunkowy Anny Lewandowskiej. "Grożenie sądem przez prawników obnaża hipokryzję trenerki" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Marketing Specialist People Can Fly
Dziennikarz - Reporter programu informacyjnego TVP
Researcher programu informacyjnego TVP
Wydawca programu informacyjnego TVP
Specjalista ds. Promocji Grupa ZPR Media
OPERATOR DŹWIĘKU Telewizja Polsat
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Producent TVP
Specjalista ds. Produkcji Reklamowych Polpharma
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Elastyczniejsze limity czasu reklam w telewizji: 72 minuty przez 6 godzin zamiast 12 minut w godzinie

Resort kultury przygotował nowelę ustawy o Radiofonii i telewizji zmieniającą m.in limity reklamy w telewizji. Obecne przepisy stanowią, że reklamy mogą trwać maksymalnie 12 minut w ciągu godziny zegarowej, nowe zasady mają dotyczyć trzech przedziałów czasowych w ciągu doby. Według autorów nowelizacji zmiana ma zahamować spadek wydatków reklamowych w telewizji. więcej

Szykują się zmiany w TVN. ,,Silniejsza integracja z Discovery, oferta dla widzów o każdej porze dnia, na każdym urządzeniu"

W ubiegłym tygodniu ogłoszono odejście Piotra Koryckiego ze stanowiska prezesa TVN Discovery Polska, zastąpi go Katarzyna Kieli. Celem Grupy ma być teraz silniejsza integracja z Discovery, priorytetem ma być zapewnienie widzom oferty dostępnej o każdej porze, na każdym urządzeniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Eurowizja Junior 2020 odbędzie się w Warszawie, ale każdy z artystów wystąpi ze sceny w swoim kraju

Konkurs Piosenki Eurowizji Junior 2020 mimo pandemii COVID-19 odbędzie się zgodnie z planem. Wydarzenie będzie transmitowane z Warszawy na żywo 29 listopada, ale wszyscy młodzi artyści wystąpią na scenie w swoich ojczystych krajach. więcej

UEFA musiała zwrócić nadawcom telewizyjnym 680 milionów dolarów

Zmiany w programie piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy spowodowały, że UEFA musiała zwrócić nadawcom telewizyjnym 680 milionów dolarów. Normalnie pieniądze te trafiłyby do klubów uczestniczących w tych rozgrywkach. więcej

Cyfrowy Polsat z nową ofertą telewizji: 3 główne pakiety i 9 dodatkowych

Cyfrowy Polsat wprowadza do sprzedaży zmienioną ofertę telewizji satelitarnej i kablowej. Jest ona oparta na trzech podstawowych pakietach oraz dziewięciu dodatkowych, ze stacjami premium i usługami VoD. więcej

Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST

Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
,,Szkiełko i oko" Doroty Kani i ,,Rozmowa kulturalna" Magdaleny Piejko jesienią w Polskim Radiu 24

W jesiennej ramówce publicystyczno-informacyjnego Polskiego Radia 24 ma się pojawić „Rozmowa kulturalna” Magdaleny Piejko, „Polki” Magdaleny Merty i Martyny Miklaszewskiej, „Pro publico” Małgorzaty Raczyńskiej-Weinsenberg oraz „Szkiełko i oko” Doroty Kani oraz „W cieniu afer” Piotra Nisztora – wynika z planu programowego tej stacji do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl.   więcej

 
Polskie Radio wyemitowało wywiad z Borysem Budką z opóźnieniem. ,,Sprawdzano, czy nie powiedział nieprawdy"

Zapis rozmowy Borysa Budki z Beatą Michniewcz, przeprowadzonej w maju na antenie Trójki i przerwanej przez posła, został umieszczony na portalu Polskiego Rasia z opóźnieniem, ponieważ redakcja sprawdzała, czy wywiad nie zawiera nieprawdziwych informacji o nadawcy. Tak wynika z wyjaśnień udzielonych posłance PO Agnieszce Pomaskiej przez szefa KRRiT Witolda Kołodziejskiego. - Komedia - oceniła Pomaska. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. TOK FM wyprzedziło Złote Przeboje i Eskę

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z fali badań słuchalności radia za pierwsze półrocze br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Elastyczniejsze limity czasu reklam w telewizji: 72 minuty przez 6 godzin zamiast 12 minut w godzinie

Resort kultury przygotował nowelę ustawy o Radiofonii i telewizji zmieniającą m.in limity reklamy w telewizji. Obecne przepisy stanowią, że reklamy mogą trwać maksymalnie 12 minut w ciągu godziny zegarowej, nowe zasady mają dotyczyć trzech przedziałów czasowych w ciągu doby. Według autorów nowelizacji zmiana ma zahamować spadek wydatków reklamowych w telewizji. więcej

Polsat Media wchłania biuro reklamy Interii i przejmuje sprzedaż jej oferty

Z początkiem października Polsat Media, biuro sprzedaży oferty reklamowej grupy Cyfrowy Polsat, przejmie obsługę w tym zakresie Grupy Interia. Pracownicy jej biura reklamy dołączą do zespołu Polsat Media. więcej

Anna Staszyńska szefową marketingu w Motorola Mobility

Anna Staszyńska awansowała na stanowisko w head of marketing w polskim oddziale Motorola Mobility - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje blisko cztery lata. więcej

Agencja Bardzo z 5,3 mln zł wpływów i 685 tys. zł straty

W ub.r. przychody sprzedażowe agencji reklamowej Bardzo zwiększyły się o 4,7 proc. do 5,35 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 18,7 proc. do 6,04 mln zł jej wynik netto poszedł w dół z 12,7 tys. zł zysku do 684,6 tys. zł straty. więcej

Piotr Łuczak odchodzi z zarządu LTTM

Z końcem br. Piotr Łuczak odejdzie z zarządu agencji influncer marketingu LTTM należącej do holdingu Mediacap. Z firma jest związany od ponad trzech lat. więcej

W sierpniu najtaniej w Biedronce i Auchan. Ceny niższe niż w lipcu

Średnie ceny towarów szybkozbywalnych wzrosły w sierpniu o ok. 1 proc. w relacji do lipca. Najniższe ceny miały Biedronka  i Auchan, najwyższe - markety internetowe oraz Selgros - wynika z badania koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency. więcej

Knorr angażuje do kampanii reklamowej córkę Natalii Kukulskiej

W ramach programu Knorr (Unilever Polska) "PrzyGotujmy lepszy świat" Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki, nagrała piosenkę. więcej

Apple otwiera pływający sklep w Singapurze (wideo)

Na 10 września 2020 roku Apple planuje otwarcie w Singapurze nowego salonu, w którym będą sprzedawane produkty koncernu. Sklep znajduje się na wodzie, a część jego pomieszczeń pod jej powierzchnią. To pierwsza tego typu konstrukcja wśród punktów sprzedaży prowadzonych przez Apple na całym świecie. więcej

Zalando promuje marki premium w kampanii "Real life luxury"

Zalando wprowadza do sprzedaży nowe marki, zmienia nazwę kategorii na „Designer” i przedstawia nową, poświęconą jej kampanię marketingową „Real life luxury”. więcej

Papaya Films dla platformy OJO Bingo

Serwis gier online OJO Bingo wystartował z najnowszą kampanią reklamową na Wyspach Brytyjskich. Za produkcję odpowiada studio Papaya Films. więcej

Kampania Almette podkreśla lokalny charakter marki (wideo)

W nowej kampanii Almette akcentuje, że serek powstaje w Polsce, a konkretnie w podlaskim Węgrowie. Akcję przygotowały Grasp Group. Zakupem, Value Media i Quality PR. więcej

Japońska IKEA zaangażowała do kampanii wirtualną influencerkę

Imma, wirtualna influencerka, została zaangażowana do kampanii japońskiego oddziału sieci sklepów IKEA. więcej

Jacobs Douwe Egberts ruszył z przetargiem mediowym, budżetu bronią Havas Media i Carat

Firma Jacobs Douwe Egberts, producent kawy prowadzi przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego. Klienta bronią domy mediowe Carat (Dentsu Aegis Network) i Havas Media (Havas Media Group), Ten ostatni zajmuje się obsługą mediową producenta w Polsce. więcej

Solidarna Polska chce podatku od wpływów reklamowych, liczy na 1,6 mld zł rocznie

Jeśli nie uda się wprowadzić przepisów o dekoncentracji mediów, obóz rządzący może zaproponować daninę od przychodów reklamowych analogiczną do podatku handlowego. Wpływy z tej daniny są prognozowane na 1,6 mld zł rocznie. - To nie jest żaden nowy pomysł SolPolu. W ostatnich rozmowach nie formułowaliśmy nowych propozycji - zapewnia polityk Solidarnej Polski Sebastian Kaleta. więcej

Fundacja ,,Dom w Łodzi" przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej edukuje o szkodliwości picia alkoholu w ciąży

Ruszyła druga edycja kampanii społecznej na temat skutków picia alkoholu w ciąży "FASOFF". Nawet mała ilość alkoholu może być przyczyną FAS – jednego z najcięższych zaburzeń neurorozwojowych - o czym przypominają wspólnie Fundacja „Dom w Łodzi” oraz Kompania Piwowarska. więcej

Szef WPP przeprasza za wypowiedzi dyskryminujące starszych pracowników

CEO Holdingu reklamowego WPP Mark Read przeprosił na Twitterze za publiczne wypowiedzi, w których twierdził że zatrudnianie w reklamie osób po 30. roku życia nie służy firmom.  więcej

Jesienne chwile z nowymi smakami jogurtów Fantasia

Danone wprowadza na rynek dwa nowe smaki jogurtów Fantasia - inspirowane likierami Irish Cream oraz Amaretto. więcej

Anna Ozga i Piotr Zach awansowali w agencji Social Lama

Agencja Social Lama awansowała dwoje pracowników. Anna Ozga, która wcześniej obejmowała stanowisko account executive, awansowała na stanowisko senior account executive. Drugi awans otrzymał Piotr Zach – dotychczasowy junior account executive został account executive. więcej

Dominka Olszyna (Wirtualna Polska): Czas na zaufanie (wywiad)

Z Dominiką Olszyną, head of creative & content WP brand studio w Wirtualnej Polsce, rozmawiamy o roli insightów w budowaniu kampanii natywnej, dlaczego warto na chwilę zapomnieć o trendach oraz skąd wydawca czerpie unikalną wiedzę o swoich odbiorcach.  materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Ewa Zając za Barbarę Grabowską szefową HR w Agorze. Związkowcy obawiają się dużych zwolnień

Barbara Grabowska nie jest już dyrektorką działu HR w Agorze - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Po 14 latach ustąpiła ze stanowiska, zostając wiceszefową działu. Nową dyrektor została Ewa Zając, wcześniej związana m.in. z PwC Polska i Telewizją Puls. - Oznacza to, że Agora prawdopodobnie szykuje się do dużych zwolnień - mówi nam Bartosz Józefiak z zarządu Komisji Zakładowej OZZ Inicjatywa Pracownicza przy Agorze. więcej

Rząd wprowadzi podatek od wpływów reklamowych? "Mógłby zagrozić istnieniu mniejszych mediów, a osłabić te większe"

Solidarna Polska ma pomysł, by wprowadzić podatek od przychodów reklamowych. Płaciliby go właściciele mediów. Eksperci z rynku mediów i reklamy wskazują, że jeżeli podatek ten faktycznie wejdzie w życie szczególnie mocno dotknie lokalne, polskie media, które dziś są w słabej kondycji finansowej, a także te mniejsze. W przypadku tych silniejszych spowoduje, że przestaną myśleć o jakichkolwiek inwestycjach i trudniej będzie im konkurować z globalnymi graczami.Ostatecznie koszty nowej daniny mogą zostać przerzucony na reklamodawców. więcej

Adwokat ,,Gazety Polskiej Codziennie" zaskarży zakaz publikacji o Bońku. Prezes PZPN: mam prawo się bronić

Sądowy zakaz publikacji przez „Gazetę Polską”, „Gazetę Polską Codziennie” i Piotra Nisztora materiałów o wybranych obszarach działalności Zbigniewa Bońka zostanie zaskarżony możliwie szybko - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To zabezpieczenie nakłada obowiązki niemożliwe do spełnienia – komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Hubert Kubik z kancelarii Kopeć & Zaborowski. Zbigniew Boniek odpowiada: - wolność słowa nie polega na pisaniu kłamstw, mam prawo się bronić. więcej

Sylwia Monostori redaktor prowadzącym magazynu "Coaching"

Na rynku pojawił się nowy numer magazynu „Coaching” (Burda Media Polska) w zmienionej wersji graficznej i nowymi działami. Jego redaktorem prowadzącym została Sylwia Monostori. więcej

Grzegorz Lewko w radzie nadzorczej PMPG Polskie Media

Walne zgromadzenie akcjonariuszy PMPG Polskie Media, wydawcy tygodników „Do Rzeczy” i „Wprost”, do rady nadzorczej powołało Grzegorza Lewko. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" z zakazem publikacji o Bońku także w social media. CMWP: Skandaliczne naruszenie wolności słowa

Warszawski Sąd Okręgowy na wniosek Zbigniewa Bońka zdecydował, że o wybranych obszarach jego działalności wszyscy dziennikarze „Gazety Polskiej Codziennie” nie mogą pisać przez rok także w mediach społecznościowych. Przeciwko zakazowi protestuje Centrum Monitoringu Wolności Prasy, nazywając go "szczególnym i skandalicznym" naruszeniem wolności słowa. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rząd wprowadzi podatek od wpływów reklamowych? "Mógłby zagrozić istnieniu mniejszych mediów, a osłabić te większe"

Solidarna Polska ma pomysł, by wprowadzić podatek od przychodów reklamowych. Płaciliby go właściciele mediów. Eksperci z rynku mediów i reklamy wskazują, że jeżeli podatek ten faktycznie wejdzie w życie szczególnie mocno dotknie lokalne, polskie media, które dziś są w słabej kondycji finansowej, a także te mniejsze. W przypadku tych silniejszych spowoduje, że przestaną myśleć o jakichkolwiek inwestycjach i trudniej będzie im konkurować z globalnymi graczami.Ostatecznie koszty nowej daniny mogą zostać przerzucony na reklamodawców. więcej

Hybrydowa premiera ,,Mulan" bez komercyjnego sukcesu. ,,Disney nie miał wyjścia, chciał ograniczyć straty"

Firmowany przez Disneya film „Mulan” miał być jednym z kinowych hitów w 2020 roku. Jednak z powodu pandemii tytuł trafił do niewielu kin i zarobił w pierwszy weekend jedynie 5,9 mln dolarów. Film trafił też do oferty Disney+ w cenie 30 dolarów, co nie wzbudziło entuzjazmu użytkowników serwisu. - Disney znalazł się w bezprecedensowej sytuacji bez wyjścia, musi ograniczyć straty. Ale użytkownicy serwisów streamigowych niechętnie dopłacają do subskrypcji. Jeśli w ślady Disneya pójdą inni, to obraz platform VoD mocno się zmieni - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci branży filmowej. więcej

Wpływy WP Pilot 134 proc. w górę. Strata zmalała do 1,7 mln zł, Wirtualna Polska dopłaciła 16 mln zł do kapitału

Należąca do Wirtualnej Polski spółka Netwizor, operator platformy WP Pilot, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 134,3 proc. do 9,98 mln zł, a jej strata netto zmalała z 4,5 do 1,7 mln zł. Wirtualna Polska Media dokapitalizowała w ub.r. spółkę kwotą 16 mln zł. Prezes spółki Tomasz Machała informuje, że w pierwszej połowie br. "dynamika przychodów w usłudze WP Pilot znacznie przekroczyła założenia budżetowe, podobnie jak liczba aktywnych użytkowników". więcej

Polsat Media wchłania biuro reklamy Interii i przejmuje sprzedaż jej oferty

Z początkiem października Polsat Media, biuro sprzedaży oferty reklamowej grupy Cyfrowy Polsat, przejmie obsługę w tym zakresie Grupy Interia. Pracownicy jej biura reklamy dołączą do zespołu Polsat Media. więcej

Mariusz Gierszewski dołączy do Wirtualnej Polski

We wtorek 8 września pojawił się pierwszy tekst autorstwa Mariusza Gierszewskiego - poprzednio związanego z Radiem Zet. Jak wynika z naszych informacji, do redakcji na stałe dołączy w połowie miesiąca. więcej

Spotify planuje ograniczony tryb offline dla użytkowników bez konta Premium

Spotify zamierza wprowadzić nową opcję dla użytkowników aplikacji nie posiadających w niej konta Premium – wynika z nieoficjalnych informacji. Takie osoby będą mogły korzystać z trybu offline i słuchać muzyki bez konieczności połączenia z internetem. Jednak taka wersja będzie się wiązać z czasowymi ograniczeniami. więcej

Startuje serwis rlaxx TV. Dostęp do darmowych treści w zamian za oglądanie reklam

W Wielkiej Brytanii i Niemczech pojawiła się nowa platforma streamingowa rlaxx TV. Jest to serwis typu AVoD oferujący darmowy dostęp do kanałów telewizyjnych oraz wideo na życzenie w zamian za konieczność oglądania reklam. Na razie oferta jest dostępna w wybranych modelach telewizorów, do końca 2021 roku ma posiadać zasięg globalny. więcej

KE: TikTok dołącza do kodeksu przeciwko mowie nienawiści, zobowiązuje się do blokowania określonych treści

Popularna wśród nastolatków platforma społecznościowa TikTok dołącza do kodeksu postępowania przeciw mowie nienawiści - ogłosiła we wtorek KE. Aplikacja idzie tym samym w ślady Facebooka, Twittera czy YouTube'a i zobowiązuje się do blokowania określonych treści. więcej

Łukasz Modzelewski marketing managerem w Tidal

Łukasz Modzelewski objął stanowisko marketing managera na region CEE (Europy Centralnej i Wschodnie) w Tidal. Wcześniej pracował w agencji FCB Bridge2Fun. więcej

Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST

Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Młodzi mężczyźni najmniej boją się koronawirusa

Najbardziej koronawirusa obawiają się kobiety oraz osoby po 45-tym roku życia, mieszkańcy dużych miast z wykształceniem wyższym, najmniej - młodzi mężczyźni - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Andrzej Duda, Mateusz Morawiecki i Rafał Trzaskowski z najwyższym zaufaniem Polaków

Andrzej Duda, Mateusz Morawiecki i Rafał Trzaskowski, to pierwsza trójka polityków z najwyższym zaufaniem Polaków. Prezydent notuje rekordowy wynik w historii pomiarów IBRiS dla Onetu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Stadnina Koni w Janowie Podlaskim szuka agencji PR

Stadnina Koni w Janowie Podlaskim zaprosiła agencje do składania ofert na świadczenie usług public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Zofia Smełka-Leszczyńska strategiem kreatywnym w Hill+Knowlton Strategies Poland

Do zespołu agencji public relations Hill+Knowlton Strategies Poland dołączyła Zofia Smełka-Leszczyńska. Objęła nowe stanowisko chief creative strategist. więcej

Anna Sambor dyrektor zarządzającą 38 Content Communication

Zarząd agencji komunikacji contentowej 38 Content Communication utworzył nowe stanowisko dyrektor zarządzającej, które objęła Anna Sambor. Za sprzedaż i media odpowiada w agencji Jarosław Czujak, a za strategie digital Paweł Kiszycki. więcej

Martin Stysiak: z UKE do Play

Od września do zespołu Play dołączył Martin Stysiak, obejmując stanowisko eksperta ds. public affairs. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach powstałego w zeszłym roku departamentu komunikacji korporacyjnej. więcej

P.o. rzecznika Grupy Azoty Monika Darnobyt, trwa rekrutacja na stanowisko

Pełniącym obowiązki rzeczniczki prasowej Grupy Azoty jest Monika Darnobyt, która tymczasowo pełni tę funkcję po odejściu Waldemara Grzegorczyka. Spółka rekrutuje na to stanowisko. więcej

Sarah Scholefield i Richard Jukes pokierują globalnie agencją Grayling

Z początkiem września agencja public relations Grayling wprowadza zmiany w globalnym zarządzie. Sarah Scholefield objęła stanowisko prezesa agencji, a Richard Jukes funkcję przewodniczącego rady dyrektorów. więcej

Diamond Module klientem LoveBrands Relations

Agencja LoveBrands Relations nawiązała współpracę z Diamond Module - polską firmą zajmującą się budownictwem modułowym. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
15 września wirtualna konferencja Apple
Xbox Series S w Polsce za 1349 złotych
Ministerstwo Cyfryzacji: 14 dni na konsultacje zmian w krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Wyciek danych użytkowników Play. Operator zamyka firmowe forum
Spotify planuje ograniczony tryb offline dla użytkowników bez konta Premium
Nowe studio CI Games szykuje grę ,,Lords of the Fallen 2"
Apple otwiera pływający sklep w Singapurze (wideo)
Uber wspólnie z Renault i Nissanem będą oferować klientom w Europie samochody elektryczne
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj