|
|
|
|
|
|
|
NIK w TVP. Sprawdzane zarządzanie majątkiem i pieniędzmi
Najwyższa Izba Kontroli rozpoczęła kontrolę zarządzania majątkiem i finansami w Telewizji Polskiej. Biuro prasowe NIK informuje, że kontrolerzy weszli do siedziby nadawcy w ubiegłym tygodniu.
więcej
|
899 tys. widzów debiutu ,,Anything goes. Ale jazda!", 1,36 mln show ,,Ameryka da się lubić" i 2,59 mln serialu ,,Ludzie i bogowie"
Pokazane w piątek wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki nowego programu „Anything goes. Ale jazda!” oglądało średnio 899 tys. widzów. Debiut show „Ameryka da się lubić” miał 1,36 mln osób, a pierwszy odcinek „Ludzi i bogów” śledziło 2,59 mln widzów.
więcej
|
W lipcu na antenach TVP dominował prezydent i politycy PiS
W lipcu na czterech antenach TVP prezydent wraz z jego kancelarią był pokazywany przez ponad 39 godzin, a przedstawiciele PiS w sumie przez ponad 56 godzin. Dla porównania komitet wyborczy Rafała Trzaskowskiego zajął prawie 5 godzin czasu antenowego, a politycy PO ponad 17 godzin - wynika z danych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami. ,,M jak miłość", ,,Rolnik szuka żony" i ,,Ludzie i bogowie" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Ludzie i bogowie”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gogglebox. Przed telewizorem 13" od 30 września również w środy
Stacja TTV zwiększa liczbę premierowych odcinków „Gogglebox. Przed telewizorem”. Trzynasta edycja od 30 września będzie emitowana również w środy.
więcej
|
Olga Bończyk, Małgorzata Niemirska, Joanna Kuberska i Tomasz Sapryk w obsadzie ,,Leśniczówki"
Do obsady szóstego sezonu „Leśniczówki” dołączyli Olga Bończyk, Małgorzata Niemirska, Joanna Kuberska i Tomasz Sapryk. Nowe odcinki telenoweli można oglądać w dni powszednie o 20.30.
więcej
|
Informacyjny kanał Ukraina 24 w ofercie Toya
Od poniedziałku, 14 września br. w ofercie Toya pojawił się nowy kanał Ukraina 24.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witold Lazar w Programie Trzecim Polskiego Radia. Ma prowadzić pasmo muzyczne
Dziennikarz i prezenter Witold Lazar od poniedziałku jest nowym prowadzącym muzycznych pasm na antenie radiowej Trójki. Na razie jest testowany w tej roli, a ostateczna decyzja o jego o jego angażu ma zostać podjęta wraz z ogłoszeniem jesiennej ramówki rozgłośni.
więcej
|
|
Juliusz Braun pisze do ministra kultury ws. nieprawidłowości dot. walnych zgromadzeń mediów publicznych
Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun napisał list do ministra kultury Piotra Glińskiego w sprawie walnych zgromadzeń spółek mediów publicznych. Przypomniał w nim, że RMN nie została poinformowana o zwołaniu i terminie ich posiedzeń, chociaż według przepisów ustawy jej członkowie mają prawo brania udziału w zgromadzeniach.
więcej
|
|
Trójka zaczyna emisję krótkich opowiadań Sławomira Mrożka, czyta Andrzej Mastalerz
Od poniedziałku, 14 września, radiowa Trójka emituje nową powieść w odcinkach: „Krótkie, ale całe historie - opowiadania wybrane” Sławomira Mrożka. Fragmenty satyrycznych tekstów czyta na antenie Andrzej Mastalerz. Adaptacja radiowa - Barbara Marcinik z PR3.
więcej
|
|
,,Pogodni przez całe życie" nową zabawą Radia Pogoda. Zwycięzcy trafią na promocyjne billboardy
Redakcja Radia Pogoda (Agora) rozpoczyna akcję, w ramach której szuka osób spełniających wymogi hasła: "Pogodni przez całe życie". Do 4 października czeka na zdjęcia słuchaczy - z dzieciństwa i aktualne – obrazujące ich radość życia. Nagrodzone fotografie trafią na billboardy w miastach nadawania rozgłośni.
więcej
|
|
Wystartowało #RadioRave On Tour. Emitowane jest w siedmiu krajach Europy
Radio RMF Maxxx w ramach #RadioRave On Tour zaczyna weekendy imprez granych jednocześnie w siedmiu krajach europejskich, w których nadają radiostacje Grupy Bauer Media.
więcej
|
|
|
|
Polska wódka będzie chroniona w Chinach przed podróbkami
Unia Europejska i Chiny podpisały umowę o ochronie 100 europejskich oznaczeń geograficznych w Chinach i 100 chińskich oznaczeń geograficznych w Unii przed podrabianiem i przywłaszczaniem praw. Wśród europejskich oznaczeń jest „polska wódka”.
więcej
|
KER: reklama Biedronki z grillowaniem na balkonie nie promuje niedozwolonych zachowań (wideo)
Komisja Etyki Reklamy nie dopatrzyła się naruszenia Kodeksu Etyki Reklamy w telewizyjnym spocie reklamowym Biedronki(Jeronimo Martins Polska), w którym promując ofertę sklepu pokazano ludzi grillujących na balkonie w bloku.
więcej
|
Tomasz Waligórski dyrektorem handlowym w Wasz Sklep SPAR
Tomasz Waligórski obejmie stanowisko dyrektora handlowego (chief commercial officera) w Wasz Sklep SPAR. Wcześniej pracował m.in. w TXM, Polomarkecie, Jeronimo Martins Polska.
więcej
|
Ekomarketing krytykuje 14 proc. Polaków, częściej mężczyźni
W dobie mody na ekologiczne przekazy 14% Polaków przejawia sceptycyzm wobec komunikacji proekologicznej. Nie oznacza to jednak, że odwracają się oni od samej ekologii - wynika z drugiej edycji badania Ekobarometr agencji badawczej SW Research.
więcej
|
Alicia Keys i Lewis Hamilton reklamują nowego Mercedesa Benz klasy S
Mercedes-Benz rozpoczął kampanię promującą klasę S - flagową linię modelową tej marki samochodów. Bohaterami działań prowadzonych pod hasłem "Dba o to, co ważne" są Alicia Keys i Lewis Hamilton.
więcej
|
Kuba Wojewódzki podpowiada klientom w reklamach promocji Play ze smartfonami (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Play wspierająca promocję, w ramach której telekom płaci sześć lub dziewięć rat za smartfony klientom abonamentowym przenoszącym numer do tej sieci. W reklama występują Kuba Wojewódzki, a także Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński.
więcej
|
"Gra nie ma granic" to hasło nowej kampanii PlayStation (wideo)
Sony Interactive Entertainment rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Gra nie ma granic" autorstwa agencji adam&eveDDB. Nawiązuje ona do zbliżającej się premiery nowej konsoli PlayStation 5.
więcej
|
Ilustracje Andrzeja Mleczko w kampanii Dan Cake (wideo)
Firma Dan Cake przygotowała z okazji 15-lecia Cułeczek Maślanych aktywację konsumencką, która realizowana jest we współpracy z Andrzejem Mleczko. Działania przygotowały agencja 19 Południk, F25 oraz Papaya Films.
więcej
|
,,Ludzie z charakterem" w reklamie piwa Tatra (wideo)
Grupa Żywiec po raz pierwszy w historii marki piwa Tatra wprowadza na rynek limitowaną edycję jego opakowań. Pojawili się na nich m.in. Znawca czterech kółek, Mistrz w swoim fachu, Czarny złotnik, co promowane jest kampanią reklamową.
więcej
|
Caroline Wozniacki w kampanii Advantage Hers o przewlekłych chorobach zapalnych
Zdobywczyni Wielkiego Szlema Caroline Wozniacki mimo reumatoidalnego zapalenia stawów, nie przestała zawodowo zajmować się sportem. Teraz wraz z firmą UCB w ogólnoświatowej kampanii Advantage Hers zachęca kobiety z przewlekłymi chorobami zapalnymi do leczenia.
więcej
|
Jactroll dołącza do Gameset jako pierwszy twórca esportowy
Do portfolio twórców agencji marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM) dołącza Jakub “Jactroll” Skurzyński.
Agencja zajmie się wizerunkiem esportowca oraz rozwojem i monetyzacją kanału na YouTube, kanału Twitch oraz profili na Facebooku, Instagramie i Twitterze.
więcej
|
Metropolia Krakowska z nową identyfikacją wizualną
Metropolia Krakowska zrzeszająca Kraków i 14 otaczających go gmin wprowadza nową identyfikację wizualną, którą przygotowała agencja reklamowa Lotna.
więcej
|
"Twoja praca na lata" zachęca Lidl w nowej kampanii marki pracodawcy
Sieć sklepów Lidl Poilska rozpoczęła kampanię marki pracodawcy pod hasłem "Twoja praca na lata". Podkreśla w niej stabilne zatrudnienie i pracę na lata, czego dowodem mają być bohaterowie reklamy - pracownicy związani z firmą od dłuższego czasu.
więcej
|
Somfy rusza z jesienną kampania promującą smart home
Firma Somfy Polska startuje z jesienną kampanią reklamową Cosy Home Days, podkreślając aspekt komfortu i energooszczędności dzięki technologiom smart. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje McCann, Infinity Media i Result Media.
więcej
|
Cztery historie zwykłych kobiet w nowej kampanii Notino (wideo)
"A czego pragniesz Ty?" - pod takim hasłem Notino (dawneIperfumey.pl) prowadzi nową kampanię reklamową, w której przedstawia cztery historie zwykłych kobiet.
więcej
|
Artegence świętuje 25 lat! Na swoje 25-te urodziny agencja Artegence pyta swoich klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wpływy Katolickiej Agencji Informacyjnej zmalały o 26 proc. Cięcia w redakcji, koniec pism drukowanych
W ub.r. przychody Katolickiej Agencji Informacyjnej spadły o 26,1 proc. do 3,54 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 31,2 do 81,6 tys. zł. Agencja zamknęła drukowane tygodniki „Wiadomości KAI” i „Życie Kościoła” oraz pożegnała się z jedną czwartą pracowników.
więcej
|
Agaton Koziński wicenaczelnym ,,Wszystko Co Najważniejsze". Będzie odpowiadał za internet i nowe projekty
Publicysta Agaton Koziński został w poniedziałek zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika opinii „Wszystko Co Najważniejsze”, wydawanego przez Instytut Nowych Mediów. Będzie miał za zadanie m.in. rozwinąć stronę internetową pisma.
więcej
|
Stylowezakupy.pl nowym serwisem Wydawnictwa Bauer
Magazyn „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) uruchamia nowy serwis kuponowy - Stylowezakupy.pl. Rusza on jednocześnie z jesienną edycją akcji rabatowej pod tym samym tytułem, którą anonsuje październikowy numer pisma (w sprzedaży od wtorku, 15 września).
więcej
|
|
|
Allegro na giełdzie bez dywidendy, inwestuje w Smart! ,,Amazon jak strzelba, która może wypalić"
Szykujące się do debiutu giełdowego Allegro nie będzie wypłacać inwestorom dywidendy, zamierza inwestować w rozwój, m.in. opcji Smart! i usług finansowych. - Możliwa szersza obecność Amazona w Polsce jest dla Allegro jak strzelba w dramacie - powieszono ją w pierwszym akcie i pewnie kiedyś wystrzeli - uważa Łukasz Wachełko z Wood & Company.
więcej
|
Wpływy Katolickiej Agencji Informacyjnej zmalały o 26 proc. Cięcia w redakcji, koniec pism drukowanych
W ub.r. przychody Katolickiej Agencji Informacyjnej spadły o 26,1 proc. do 3,54 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 31,2 do 81,6 tys. zł. Agencja zamknęła drukowane tygodniki „Wiadomości KAI” i „Życie Kościoła” oraz pożegnała się z jedną czwartą pracowników.
więcej
|
Netflix liderem, dominuje w mobile'u. W dół vod.pl, TVP VOD i mobilne HBO GO (TOP serwisów i aplikacji VoD)
Przeglądarkowy Netflix miał w sierpniu br. zdecydowanie najwięcej polskich odwiedzających i odsłon, a jego aplikacja mobilna zanotowała dwa razy więcej użytkowników niż dalsze dziewięć łącznie. Osiągnął też największe wzrosty rok do roku, natomiast znacząco zmalały wyniki vod.pl, TVP VOD i aplikacji mobilnej HBO GO.
więcej
|
TikTok w USA nie zostanie sprzedany. Ma współpracować z Oracle
Koncern Oracle zajmujący się głównie dostarczaniem rozwiązań informatycznych w chmurze będzie zarządzał serwisem TikTok w USA - wynika z nieoficjalnych informacji. Firma ma przejąć kontrolę nad amerykańską częścią chińskiej platformy na nieujawnionych na razie warunkach. Z wyścigu o TikToka odpadł Microsoft, którego oferta została odrzucona.
więcej
|
,,Reklama dla klimatu" w Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl (Agora) rozpoczyna nową akcję: „Reklama dla klimatu”, w ramach której za złotówkę prezentowane będą kampanie firm, podejmujących działania na rzecz środowiska. Jej celem jest promowanie ekologicznych postaw wśród przedsiębiorców.
więcej
|
Kancelaria premiera uruchomiła czatbota na WhatsAppie z informacjami o COVID-19
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów uruchomiła za pośrednictwem komunikatora WhatsApp specjalnego czatbota, za pomocą którego można uzyskać informacje związanie z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Wolt będzie dostarczać zakupy ze sklepów SPAR
Sieć sklepów SPAR rozpoczęła współpracę z firmą Wolt - platformą do zamawiania jedzenia on-line – na obsługę dostaw zakupów. Będzie to trzeci kanał sprzedaży SPAR – po placówkach stacjonarnych i e-sklepie. Koszt dostawy jest stały i wynosi 9,99 zł.
więcej
|
Ida Krzemińska-Albrycht: z ,,Miesięcznika Ubezpieczeniowego" do Cashless.pl
Do redakcji Cashless.pl dołączyła Ida Krzemińska-Albrycht. Poprzednio była redaktor naczelną „Miesięcznika Ubezpieczeniowego”, a wcześniej pracowała m.in. w „Dzienniku Ubezpieczeniowym”.
więcej
|
Allegro chce pozyskać z giełdy 1 mld zł na spłatę zadłużenia. W I połowie br. miało 1,77 mld zł wpływów i 808 mln zł zysku EBITDA
Allegro poinformowało, że w ramach debiutu giełdowego chce pozyskać ok. 1 mld zł z emisji nowych akcji na spłatę swojego zadłużenia. W minionym półroczu firma zanotowała wzrost przychodów netto z 1,17 do 1,77 mld zł oraz skorygowanego zysku EBITDA z 631 do 808 mln zł. Na koniec czerwca z programu Allegro Smart! korzystało 2,1 mln kupujących.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
39 proc. poparcia dla PiS, 26 proc. dla KO. Ruch Hołowni z 11 proc.
39 proc. Polaków, którzy zadeklarowali gotowość wzięcia udziału w wyborach do Sejmu, zamierzało we wrześniu głosować na PiS wraz Solidarną Polską i Porozumieniem; 26 proc. chciało poprzeć KO, 11 proc. - Ruch Polska 2050 Szymona Hołowni, a 6 proc. - Konfederację - wynika z sondażu Kantar.
więcej
|
Polacy uważają, że Niemcy są im bliżsi niż Rosjanie
Polacy uważają, że Niemcy pod względem kulturowym są im bliżsi niż Rosjanie - wynika z nowego raportu CPRDiP. Z badania wynika też, że Rosję jako kraj nieprzyjazny Polsce postrzega 79 proc. respondentów; bardzo krytycznie oceniają też politykę Władimira Putina.
więcej
|
|
|